Mijn laatste postquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Orea het volgende:
Bitterend je hebt toch wel de kortingscode voor verzendkosten gebruikt he? Scheelt weer 4,90
Jaaaa Son, dan heb ik ze allemaalwelke maat?
retail therapyquote:
z-h?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wilde nog typen dat als ik ga verkopen het heel veel is.
Ik wacht alleen even morgen de uitslag van het z-huis af.
ow oke... en zitten die goed?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is dat er 1 voor 7,95?
Vind ik aardig prijzig hoor Cooki!
Ik he er laatst 3 voor 4 euro gekochtmaar dat waren wel gewoon witte
![]()
Bluh ik ben uitgekocht, niet leukMja ben niet uitgekocht, maar mn kind hjeeft genoeg...
ja das wel weer zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef Cooki het volgende:
[..]
ow oke... en zitten die goed?
die van mij zijn wel met dierenthema he![]()
![]()
![]()
maarruh.. 3 voor 4 euro klinkt beter voor mn saldo![]()
uitgekocht? maak n nieuwe![]()
kweenie...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Orea het volgende:
Jaaa wanneer komt die primark hier eigk? Kan ook niet wachten...!
De start van het verbouwen van het gebouw is pas een paar weken gelden gegeven en zal een jaar duren volgens een nieuwsbericht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef octopussy het volgende:
Huh eind 2012? Ze hebben nu al grote schotten met Primark coming soon voor de winkelruimte staan! Zal denk ik dan meer eind 2011 zijn?
Jaaa!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
kweenie...![]()
k zal t mn zus ns vragen..
heujj.. primark meet dan he?![]()
Jouw huis is ook wel heel mooi gelegen, voor almerequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Orea het volgende:
Yup., ik woon in Haven! Vlak bij de manege richting Dijkwil hier nooit meer weg!
Kom je de eerste week van nov naar Rotterdam, doen we daar een Primarkmeetquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
kweenie...![]()
k zal t mn zus ns vragen..
heujj.. primark meet dan he?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jouw huis is ook wel heel mooi gelegen, voor almere
leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Kom je de eerste week van nov naar Rotterdam, doen we daar een Primarkmeet
Dat is beter dan Rijswijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kom uit Rijswijk, oorspronkelijk dan. Maaar daar woon k al 3jaar niet meer. Zou ook niet meer terug willen ook trouwens. Nu woon k aan de andere kant van mn geboortestad (delft), Pijnacker dus.
Ik ken het niet zo goed maar ik ben er heel vaak doorheen geredenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Stukken beter!
Nja vroeger was rijswijk wel oké, maar tis de laatste jaren wel achteruit gegaan vind ik. Vooral de wijk waar k woonde..
thanks!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef pessie het volgende:
Missdie foto kan zo in een folder oid, geweldig!
Dat weet ik echt niet meer ik was nog jong.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh waar?
(ik woonde ook in de buurt van de bogaard)
8 stuks voor 22 euroquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo ik heb voor Evie bij H&M-online ff 7 sweaters, 1 jurk en sokken besteld , en een pyama voor Lientje... allemaal wintercollectie: en allemaal voor de helft
jeejjj
(alleen ben ik vergeten kortingscodes in te voeren...).
Je kan je bestelling toch altijd nog aanpassen en dat dan alsnog doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo ik heb voor Evie bij H&M-online ff 7 sweaters, 1 jurk en sokken besteld , en een pyama voor Lientje... allemaal wintercollectie: en allemaal voor de helft
jeejjj
(alleen ben ik vergeten kortingscodes in te voeren...).
done; heb nog 2 jurkjes toegevoegd en 2 kortingscodes, en was uiteindelijk maar 3 euro meer kwijtquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Je kan je bestelling toch altijd nog aanpassen en dat dan alsnog doen?
Neehoor, je kunt er gewoon wat van annuleren en bij doen...maar zorg er wel voor dat je 1 ding wat je al besteld had er in laat staan (dus van de oudste besteldatum)!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Ja, hallo, hoe pas je een bestelling aan? Want als ik nu iets bestel, moet ik weer gewoon verzendkosten betalen, toch?
Yep!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Ook als het bij "nog te leveren bestellingen" staat?
Die PJ's zitten lekker & die broekjes gaan zo lekker comfi lubberenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef Poppejans het volgende:
en voor mezelf een trui en deze pyjama![]()
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092624%20D1244%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
schade na aftrek van 2 kortingscodes: 44 euro incl verzendkosten![]()
jaaaaaa!! Kom alleen veel te weinig in de stad en dan nog veel minder aan de goede kant van de stad met de leuke kinderwinkels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Cooki het volgende:
In Delft kun je ook leuk kinderkleertjes kopen toch?![]()
Hier precies t zelfdequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
jaaaaaa!! Kom alleen veel te weinig in de stad en dan nog veel minder aan de goede kant van de stad met de leuke kinderwinkels.
lijnloos: ja das ook een manier om er tegen aan te kijken, heel positiefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:57 schreef Lijnloos het volgende:
Oh gelukkig, net als ik mijn mandje vol heb, is de helft al uitverkocht en de resterende helft klapt eruit op een foutmelding bij het inloggen... Scheelt weer geld zullen we maar denken en morgen weer een kans
ja, maar dan gooi je er nog iets duurs bij en dat retourneer je danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:19 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, morgenochtend als ik weer zo vroeg op mijn werk ben nog maar es proberen... heb mijn ogen op 2 hele leuke shirtjes laten vallen, maar dan moet ik er op tijd bij zijn voor de juiste maten. Nu had ik als compromis maatje 98-104 in mijn mandje geknikkerd (want ja, voor 2,95 wacht ik wel effe)... maar als dat het enige is wat overblijft dan kom je weer niet aan de 7 euro minimale bestelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |