Maar dat is geen foto toch? Er staat boven 'caps uit een filmpje'. Ik neem aan dat ze nog in een sexy pose moet gaan staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:27 schreef Karina het volgende:
Die foto in het roze badpaktotaal niet charmant, laat staan sexy.
Het badpak is al niet sexy vind ik, over dat "caps" had ik heengelezen inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar dat is geen foto toch? Er staat boven 'caps uit een filmpje'. Ik neem aan dat ze nog in een sexy pose moet gaan staan.
Waar slaat wat op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Waar slaat dat eigenlijk op?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Venusheuvel? Venusheuvel? Potdorie een punanipyramide!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef Mark het volgende:
Of een tweede badpak voor over haar hoofd
Verrassendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:59 schreef bertjuhh het volgende:
zag op tv voorbij komen dat ze waren gelekt, enig idee waar ze te vinden zijn?
Vanwege die 'uitgelekte' foto's? Ach gosh, en niemand bij Playboy die haar vertelt dat ze dat elke keer in scène zetten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanmorgen hing ze snikkend aan de telefoon bij Giel. Ze is er kapot van en was bang dat ze nu niet meer bij DWDD mocht komen. Toen belde de directeur van het programma en stelde haar gerust
Dan spelen ze het goed, Van Heemskerk hing ook briesend aan de telefoon!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege die 'uitgelekte' foto's? Ach gosh, en niemand bij Playboy die haar vertelt dat ze dat elke keer in scène zetten?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze
quote:@Brittjje
Britt Dekker
Die uitgelekte foto's voelt echt kut, beetje als de overgang de menopauze je bent bang dat 't eraan komt maar hoopt dat 't bij jou niet komt
3 uur geleden via UberSocial for BlackBerry
Bedankt, spuit 11:quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Take Me Out en Echte Meisjes In De Jungle.
En haar fantastische single:
'huisgenoot'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:36 schreef Morendo het volgende:
Waar zijn die uitgelekte foto's te beschouwen? (Wil mijn huisgenoot graag weten.)
"dâg in", het geluid dat ze produceert is niet om aan te horen, wat ze zegt is ook niet om aan te horen en ze ziet er ook niet uit. Ik weet niet wat ze te bieden heeftquote:
Mijn huisgenoot is je dankbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
'huisgenoot'![]()
Kijk maar even op geenstijl.nl
Haar charme zit hem juist in die dingen... Maar meer dan niet-al-te-serieus-te-nemen-charmant vind ik haar ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"dâg in", het geluid dat ze produceert is niet om aan te horen, wat ze zegt is ook niet om aan te horen en ze ziet er ook niet uit. Ik weet niet wat ze te bieden heeft
Dat inderdaad. Ik zag in een ander topic een linkje dat ik wel hier kon bekijken, leuke meid, maar voor de Playboy? Zo leuk nou ook weer niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:21 schreef Cynix ® het volgende:
Gezien en niks bijzonders. Nou ja, wie koopt Playboy in 2011 nou nog, wíe er ook in staat?
Die foto, ik moet gewoon weeeeeeer lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Britt Dekker blijft welkom in De Wereld Draait Door
[ afbeelding ] Britt Dekker
In Oostenrijk skiën ze van zo'n neus af.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die foto, ik moet gewoon weeeeeeer lachen
Ik zeg dat ze met opzet die foto hebben laten uitlekken, om ons op te geilen, dat we zeker de Playboy gaan kopen (was ik toch al van planquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
'huisgenoot'![]()
Kijk maar even op geenstijl.nl
Hier ben ik gestopt met lezen. De hele reportage ligt op straat hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze met opzet die foto hebben laten uitlekken, om ons op te geilen, dat we zeker de Playboy gaan kopen (was ik toch al van plan)
Waarom is er dan maar 1 foto uitgelekt en niet de hele foto reportage?
Heel de fotoreportage is gescant hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze met opzet die foto hebben laten uitlekken, om ons op te geilen, dat we zeker de Playboy gaan kopen (was ik toch al van plan)
Waarom is er dan maar 1 foto uitgelekt en niet de hele foto reportage?
Als je de reakties van de hoofdredakteur van de Playboy & Britt zelf ook leest.
Daar moet ik gewoon om lachen.
De foto's van Amanda Krabbé, waren ook al 'uitgelekt' las ik.
Heb ze nog niet gezien en dat wil ik graag zo houden.
Sowieso Playboy foto's & sextapes die 'uitlekken'.
Maar die Playboy foto, wauw, wat een heerlijk lichaam heeft die meid.
Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot december!
Weet wel wat ik Kees Flodde... euh Sinterklaas ga vragen dit jaar!
Je moet wel m'n hele berichtjes lezen hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen. De hele reportage ligt op straat hoor.
Dat heb ik natuurlijk wel gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je moet wel m'n hele berichtjes lezen hoor!
Maar dat zei je niet: "Waarom is er dan maar 1 foto uitgelekt en niet de hele foto reportage?"quote:Ik heb alleen die ene foto gevonden.
quote:Maar waar kan de hele reportage vinden, of is die al verwijderd?
quote:
Dat dacht ik, omdat ik op Geenstijl.nl maar een foto vinden kon, dacht ik dat er maar eentje was uitgelekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat zei je niet: "Waarom is er dan maar 1 foto uitgelekt en niet de hele foto reportage?"
Dat valt me wel vaker op aan Playboy. Het zijn eigenlijk geen glamourfoto's en het lijkt wel of het niks mocht kosten en misschien is dat ook wel zo. FHM maakt vaak mooiere foto's.quote:
Ik ben toch nieuwsgierig. DM?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef Skippy_ball het volgende:
oh, dat wist ik niet dat dat niet mocht... Waarom niet eigenlijk?
Lijkt me niet verstandigquote:
Tsja, copyrights en zo. Playboy loopt natuurlijk ook niet meer zo geweldig als vroeger en sinds internet zit de klad er waarschijnlijk nog meer in. Ze willen natuurlijk nog wel iets verdienen aan die foto's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef Skippy_ball het volgende:
oh, dat wist ik niet dat dat niet mocht... Waarom niet eigenlijk?
Helder,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, copyrights en zo. Playboy loopt natuurlijk ook niet meer zo geweldig als vroeger en sinds internet zit de klad er waarschijnlijk nog meer in. Ze willen natuurlijk nog wel iets verdienen aan die foto's.
Ik verwacht de laatste jaren helemaal NIETS meer van de Nederlandse Playboy. Het moet allemaal artsy-fartsy zwart/wit. Doen ze dat niet, dan wil geen enkel lekker wijf meer in dat blad staan. BN-ers zijn verpest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb inmiddels alle foto's bekeken. Mooi lichaam (al zie je wel duidelijk dat ze op sommige foto's heel erg haar buik inhoudt, nee niet jelly).
Maar ik vind de foto's niet zo glamorous, het is toch de Playboy, daar verwacht je wat van. Ik kan me toch mooiere fotoreportages herinneren.
Wat al eerder gezegd is, ben ik ook van mening: wie koopt er nog de Playboy? Er staat zoveel op Internet tegenwoordig.
Ik wel, althans de uitgave met Britt Dekker erinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat al eerder gezegd is, ben ik ook van mening: wie koopt er nog de Playboy? Er staat zoveel op Internet tegenwoordig.
mijn god zeg wat een lelijk ding! ik zie alleen maar die neusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat je ook geen link mag plaatsen naar Playboy foto's, wist ik niet.
Zal niet meer gebeuren.
Hier is in ieder geval nog een foto van Britt bij de van de uitreiking van de Televizier -Ring.
[ afbeelding ]
En nog eentje van haar bij de filmpremière van De Heineken Ontvoering in de Amsterdamse Rai.
[ afbeelding ]
Britt![]()
[ afbeelding ]
The gallery you are looking for does not exist. Please double check the URL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb de hele reportage gevonden!
Hieronder staat de link.
http://www.imagebam.com/gallery/etc
Echt sexy foto's, ondanks dat ze van de Playboy zijn.
Britt Dekker![]()
![]()
Ik heb de link aangepast. Foto's zijn vast nog wel op verschillende plaatsen te vinden, maar FOK! wil er niet naar verwijzen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:26 schreef kissaa het volgende:
[..]
The gallery you are looking for does not exist. Please double check the URL.
Mwoah, dan hadden ze er wel een laten lekken, of twee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef Tiemie het volgende:
Ze lekken altijd uit.... vast bewust idd...
Wut? Waar gaat dat nou weer over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef Ole het volgende:
TT change![]()
Dan ook maar helemaal geen reclame meer voor Playboy
Watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef Ole het volgende:
TT change![]()
We mogen niet eens meer linken naar PB foto's die op een andere site staan. En in nieuwe topics mag ook niet meer in de TT staan "dieendie komt in Playboy" (zoals deze TT dus)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef Ole het volgende:
TT change![]()
Die hoofdredacteur van ze is marketing-technisch dan ook een enorme drol. Nou ja, niet alleen marketing-technisch, die man is gewoon een drol in totaliteit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
[..]
We mogen niet eens meer linken naar PB foto's die op een andere site staan. En in nieuwe topics mag ook niet meer in de TT staan "dieendie komt in Playboy" (zoals deze TT dus)
Ze doen een beetje paniekerig daar bij PB, verkopen zeker te weinig nummers.
Wait ... Whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
. En in nieuwe topics mag ook niet meer in de TT staan "dieendie komt in Playboy" (zoals deze TT dus)
Het lijkt erop!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wait ... Whut?
Dus je mag in je titels niet meer verwijzen naar wie er in dat vergane blaadje komt? Zijn die de laatste stuiptrekkingen van een ten dode opgeschreven magazine?
Sterker nog: helemaal geen nieuwe topics meer over PB.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
[..]
We mogen niet eens meer linken naar PB foto's die op een andere site staan. En in nieuwe topics mag ook niet meer in de TT staan "dieendie komt in Playboy" (zoals deze TT dus)
en op welke wet beroepen ze zich om ons te verbieden de naam in een TT te gebruiken?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef Ole het volgende:
TT change![]()
Ze kan die gok neus wel laten halveren met dat bedrag van de playboyquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef Specularium het volgende:
Al die neushaters. Alsof je daar je penis in moet doen.
Deze fotosessie was toch al de doodssteekquote:
Was het maar een kutblaadje, de flamouse van Britt is de eerste kut in lange tijd die niet is weggeshopt achter nepschaamhaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef Copycat het volgende:
Wordt de naam toevallig ook veranderd in Pravda?
Wat een neuroten. Maar inderdaad geen aandacht meer aan besteden. Houdoe en bedankt met je kutblaadje.
ik heb er een FB over gestart: WC-boyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef snakelady het volgende:
Wat overdreven zeg, dat er zelfs geen topics meer over gemaakt mgen worden, kunnen ze dat uberhaupt wel tegenhouden? je kan mensen toch ook niet verbieden er overte praten?
Ze hebben wettelijk gezien geen enkele poot om op te staan. Je mag zoveel hotlinken als maar mogelijk is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'geen topics meer over dat blad' een FOK!beslissing is. Waar ik helemaal in mee kan gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef snakelady het volgende:
Wat overdreven zeg, dat er zelfs geen topics meer over gemaakt mgen worden, kunnen ze dat uberhaupt wel tegenhouden? je kan mensen toch ook niet verbieden er overte praten?
Hoezo kan je er in mee gaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'geen topics meer over dat blad' een FOK!beslissing is. Waar ik helemaal in mee kan gaan.
Als zij zelfs de inhoud van TT's wensen te bepalen, dan bekijken ze het toch helemaal? Dat idee.quote:
Ik denk eerder dat het te maken heeft met angst voor gerechtelijke stappen van de WC Jongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als zij zelfs de inhoud van TT's wensen te bepalen, dan bekijken ze het toch helemaal? Dat idee.
Wat linken betreft inderdaad. Maar qua TT's denk ik eerder aan een 'dan ook helemaal niet'-instelling. En groot gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk eerder dat het te maken heeft met angst voor gerechtelijke stappen van de WC Jongen.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat linken betreft inderdaad. Maar qua TT's denk ik eerder aan een 'dan ook helemaal niet'-instelling. En groot gelijk.
Je vergeet gratis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef Ole het volgende:
Dan gaan wij ook geen reclame meer voor jullie maken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |