yes out of stock!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij
Waren de mooie BN-ers op ofzo?![]()
Maar dat is geen foto toch? Er staat boven 'caps uit een filmpje'. Ik neem aan dat ze nog in een sexy pose moet gaan staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:27 schreef Karina het volgende:
Die foto in het roze badpaktotaal niet charmant, laat staan sexy.
Het badpak is al niet sexy vind ik, over dat "caps" had ik heengelezen inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar dat is geen foto toch? Er staat boven 'caps uit een filmpje'. Ik neem aan dat ze nog in een sexy pose moet gaan staan.
Waar slaat wat op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Waar slaat dat eigenlijk op?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Venusheuvel? Venusheuvel? Potdorie een punanipyramide!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef Mark het volgende:
Of een tweede badpak voor over haar hoofd
Verrassendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:59 schreef bertjuhh het volgende:
zag op tv voorbij komen dat ze waren gelekt, enig idee waar ze te vinden zijn?
Vanwege die 'uitgelekte' foto's? Ach gosh, en niemand bij Playboy die haar vertelt dat ze dat elke keer in scène zetten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanmorgen hing ze snikkend aan de telefoon bij Giel. Ze is er kapot van en was bang dat ze nu niet meer bij DWDD mocht komen. Toen belde de directeur van het programma en stelde haar gerust
Dan spelen ze het goed, Van Heemskerk hing ook briesend aan de telefoon!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege die 'uitgelekte' foto's? Ach gosh, en niemand bij Playboy die haar vertelt dat ze dat elke keer in scène zetten?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze
quote:@Brittjje
Britt Dekker
Die uitgelekte foto's voelt echt kut, beetje als de overgang de menopauze je bent bang dat 't eraan komt maar hoopt dat 't bij jou niet komt
3 uur geleden via UberSocial for BlackBerry
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |