Die hoofdredacteur van ze is marketing-technisch dan ook een enorme drol. Nou ja, niet alleen marketing-technisch, die man is gewoon een drol in totaliteit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
[..]
We mogen niet eens meer linken naar PB foto's die op een andere site staan. En in nieuwe topics mag ook niet meer in de TT staan "dieendie komt in Playboy" (zoals deze TT dus)
Ze doen een beetje paniekerig daar bij PB, verkopen zeker te weinig nummers.
Wait ... Whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
. En in nieuwe topics mag ook niet meer in de TT staan "dieendie komt in Playboy" (zoals deze TT dus)
Het lijkt erop!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wait ... Whut?
Dus je mag in je titels niet meer verwijzen naar wie er in dat vergane blaadje komt? Zijn die de laatste stuiptrekkingen van een ten dode opgeschreven magazine?
Sterker nog: helemaal geen nieuwe topics meer over PB.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
[..]
We mogen niet eens meer linken naar PB foto's die op een andere site staan. En in nieuwe topics mag ook niet meer in de TT staan "dieendie komt in Playboy" (zoals deze TT dus)
en op welke wet beroepen ze zich om ons te verbieden de naam in een TT te gebruiken?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef Ole het volgende:
TT change![]()
Dan ook maar helemaal geen reclame meer voor Playboy
Ze kan die gok neus wel laten halveren met dat bedrag van de playboyquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef Specularium het volgende:
Al die neushaters. Alsof je daar je penis in moet doen.
Deze fotosessie was toch al de doodssteekquote:
Was het maar een kutblaadje, de flamouse van Britt is de eerste kut in lange tijd die niet is weggeshopt achter nepschaamhaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef Copycat het volgende:
Wordt de naam toevallig ook veranderd in Pravda?
Wat een neuroten. Maar inderdaad geen aandacht meer aan besteden. Houdoe en bedankt met je kutblaadje.
ik heb er een FB over gestart: WC-boyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef snakelady het volgende:
Wat overdreven zeg, dat er zelfs geen topics meer over gemaakt mgen worden, kunnen ze dat uberhaupt wel tegenhouden? je kan mensen toch ook niet verbieden er overte praten?
Ze hebben wettelijk gezien geen enkele poot om op te staan. Je mag zoveel hotlinken als maar mogelijk is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'geen topics meer over dat blad' een FOK!beslissing is. Waar ik helemaal in mee kan gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef snakelady het volgende:
Wat overdreven zeg, dat er zelfs geen topics meer over gemaakt mgen worden, kunnen ze dat uberhaupt wel tegenhouden? je kan mensen toch ook niet verbieden er overte praten?
Hoezo kan je er in mee gaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'geen topics meer over dat blad' een FOK!beslissing is. Waar ik helemaal in mee kan gaan.
Als zij zelfs de inhoud van TT's wensen te bepalen, dan bekijken ze het toch helemaal? Dat idee.quote:
Ik denk eerder dat het te maken heeft met angst voor gerechtelijke stappen van de WC Jongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als zij zelfs de inhoud van TT's wensen te bepalen, dan bekijken ze het toch helemaal? Dat idee.
Wat linken betreft inderdaad. Maar qua TT's denk ik eerder aan een 'dan ook helemaal niet'-instelling. En groot gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk eerder dat het te maken heeft met angst voor gerechtelijke stappen van de WC Jongen.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat linken betreft inderdaad. Maar qua TT's denk ik eerder aan een 'dan ook helemaal niet'-instelling. En groot gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |