De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke nice nicequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:31 schreef Patje1987 het volgende:
Intronic, Wander heeft trouwens al kaartje voor je gekocht voor Coone & the gang.
oei al middagquote:
Da tweekaz zijn keiharde bazenquote:
Jep en Mono gaat misschien ook meequote:
Tis al middag hoorquote:
Merelquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JaAl die tijd geslapen ?
[..]
Goedemiddag
DAT BOEIT ME NIETquote:
Jup net wakkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JaAl die tijd geslapen ?
[..]
Goedemiddag
dan gisterquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup net wakker
Betere tijd als gister, gister werd ik kwart voor 5 wakkerMaarja ik moet ook werken om 2 uur dus komt mij wel goed uit
Dit doe je expres hequote:
Speciaal voor jou goedemiddag dan maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dan gister![]()
Wel lang geslapen dan
[..]
Dit doe je expres he
wat erg dat ik al die fouten maak zeg, normaal ben ik degene die anderen daarop verbeterdquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dan gister![]()
Wel lang geslapen dan
[..]
Dit doe je expres he
je hebt je phoon nogsteeds niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn foon was 5 dagen geleden al gerepareerd maar ze moeten denk ik nadenken over het opsturen ofzo want dat is nog niet gebeurd
Dankjewel, dit stel ik erg op prijs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Speciaal voor jou goedemiddag dan maar.
Of is het verbetert ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat erg dat ik al die fouten maak zeg, normaal ben ik degene die anderen daarop verbeterd
Jaa wel lekker hoor! Alleen dan ben ik nog moe terwijl ik zo lang heb geslapen
Jij bent wel beter als mij daarin hoor. Mensen verbeteren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankjewel, dit stel ik erg op prijs.
[..]
Of is het verbetert ?
Dat is vreemd altijd he, slaap je extreem lang en ben je nog steeds moe.
Nee en ik mis mn whatsapp best wel heel erg enzquote:
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent wel beter als mij daarin hoor. Mensen verbeteren.
Beter danquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent wel beter als mij daarin hoor. Mensen verbeteren.
Welke kleur?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef stefanhaan het volgende:
Wtf ze wil nagelak op mijn gitaar doen
Slaan en hard.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef stefanhaan het volgende:
Wtf ze wil nagelak op mijn gitaar doen
rozequote:
Pfeiffer, sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet meer spellen
Ik ben moe bah, en wel bijna 10 uur geslapen! gister 16 uur geslapen en nog moe what's wrong!
en ik kan vnv niet zuipen
quote:
Zoveel slapen is echt niet gezond hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet meer spellen
Ik ben moe bah, en wel bijna 10 uur geslapen! gister 16 uur geslapen en nog moe what's wrong!
en ik kan vnv niet zuipen
Zo lekker altijd hequote:
Popje !quote:
Na een periode van chronisch slaaptekort is het soms heel fijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zoveel slapen is echt niet gezond hoor
Heb al een ander planquote:
Lieve popquote:
ja datte, door de weeks slaap ik normaal 5/6 uurtjes ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo lekker altijd he
[..]
Popje !
[..]
Na een periode van chronisch slaaptekort is het soms heel fijn
Met ontbijtspek boooohquote:
Plannen wijzigen naar roerei !quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met ontbijtspek booooh. Jammer dat ik het alleen niet in huis heb
Het is echt heerlijk hequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef Intronic het volgende:
Oeh roerei wel zin in inderdaad, dat ga ik eens maken. MET SPEK
quote:
Dan doen het liefst ook donker broodquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Plannen wijzigen naar roerei !
[..]
[..]
Het is echt heerlijk he
quote:
Oh daar heb ik geen hele erge voorkeur in..quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan doen het liefst ook donker brood![]()
Ik zie nu dat de AH hier al een uur open is, dus ik ga zo maar eens eieren en spek halen
bijna een half jaar m'n sleutelbeen gebroken. Heb er nog last van dus ik wil een nieuwe foto laten maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En hoezo naar ziekenhuis?
[..]
Oh daar heb ik geen hele erge voorkeur in..
HOE DURF JE ZO GEMEEN WAAR IS JE HARTquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef stefanhaan het volgende:
Kheb er gehoektnu huilt ze in een hoekje
Ai, dat is best pijnlijk... Hopen dat er wat aan te doen is dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
bijna een half jaar m'n sleutelbeen gebroken. Heb er nog last van dus ik wil een nieuwe foto laten maken.
Goeiemorgen deze morgenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Goeiesmorges juffrouw Jannie
als het niet goed zit opnieuw brekenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ai, dat is best pijnlijk... Hopen dat er wat aan te doen is dan.
pijnlijk..quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
als het niet goed zit opnieuw breken
Jij doet mij ook altijd bewerken met een knuppel, waar is jouw hart dang?quote:
Oohhh maak een broodje en zet de deur open! dan lopen katers meestal wegquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd goed he. Heb alleen honger en een kater
ja, maar liever nu ff pijn dan veder in m'n leven klachten te hebbenquote:
Is inderdaad wel beter en hoop dat het meevalt ja..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, maar liever nu ff pijn dan veder in m'n leven klachten te hebben
En het zal vast wel me vallen haha, hoop ik iig.
Ik ga maar eens wat te eten maken inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oohhh maak een broodje en zet de deur open! dan lopen katers meestal weg
Nou succes! Ik heb net broodje brie gemaakt met rauwkost en zulksquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat te eten maken inderdaaden deze kater loopt niet zo makkelijk weg, volgens mii. Istie veel te brak voor
Bah, heb mijn laptop niet bijquote:
Daar doe ik niet aan. Ik bikkel er gewoon doorheenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou succes! Ik heb net broodje brie gemaakt met rauwkost en zulks...En neem een paracetamol joh
Lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:05 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga straks denk ik lekker een pistoletje met gebakken beenham maken
Duurde nog best lang om klaar te maken.quote:
like a bossquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Ik bikkel er gewoon doorheen
Inderdaad, zo hoort het ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
hahhhha bikkelquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
3 minuutjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Duurde nog best lang om klaar te maken.
Hallo Monkyyyquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Duurde nog best lang om klaar te maken.
18 minuutjes deed ik erover.quote:
2 woorden 9 letters...quote:
quote:
quote:
Dexter is ook.echt een aanraderquote:
Hoe zijn je skrembelt ekks ? ook wis beeken?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hahhhha bikkelen wel klagen he
dan mag dat ook niet
Neequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Eet smakelijk nog met je broodje brie. Nou, dat vond ik niet echt klagen hoor
.
ik kijk nu supernatural ben net op de helft van seizoen tweequote:
2 broodjes in de broodrooster, ei, melk, paprika, tomaat uien verzamelen. Dat snijden, vervolgens groente in de pan gooien, even aanbakken, geklutste eien erbij, dan roeren, vervolgens boter op de broodjes doen, ham erover, wachten tot ei klaar is, ei over broodjes gooien, naar de pc rennen en op FOK! posten.quote:
ohja dexter begint ook bijna weer hequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Oh, jij maakt een heel uitgebreid roerei, vandaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 broodjes in de broodrooster, ei, melk, paprika, tomaat uien verzamelen. Dat snijden, vervolgens groente in de pan gooien, even aanbakken, geklutste eien erbij, dan roeren, vervolgens boter op de broodjes doen, ham erover, wachten tot ei klaar is, ei over broodjes gooien, naar de pc rennen en op FOK! posten.
Ja maar ik ben speciaal enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij doet mij ook altijd bewerken met een knuppel, waar is jouw hart dang?
Heerlijk, zonder bacon, met ham.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe zijn je skrembelt ekks ? ook wis beeken?
Eet smakelijk dan maarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:15 schreef Patje1987 het volgende:
Helaas Merel geen roerei, heb gisteren al ei op. Nu zalmsalade op vers stokbrood
Hoi weerquote:
Allemaal gezien en dexter heb halverwege seizoen afgekapt. Vond het niet zo tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Ook wel een bazenserie inderdaad. Als ik het tegen op tv, kijk ik dat meestalquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik kijk nu supernatural ben net op de helft van seizoen twee
Dankuquote:
Communityquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Doe ik elk weekend, lekker eten makenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Leuk man zo zondag iedereen aan het brunchen enzo. Verse broodjes bakken dit dat alles.
Ja me 2quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe ik elk weekend, lekker eten maken
Boos of niet boos. Jij wilt altijd iemand slaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:19 schreef coban het volgende:
Ik heb zon fucking hekel aan mensn die geen fuck aan een cijferopdracht doen terwijl ik (terwijl lui en altijd laat) wel altijd alles in orde maak.
Gewoon allemaal dood moeten ze ben zo boos nu ik kan wel iemand slaan.
Coban
Breakout Kings schijnt ook een aanrader te zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Ja maar ik sla wel lief.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Boos of niet boos. Jij wilt altijd iemand slaan.
Ik had ook altijd de pest aan groepsopdrachten, altijd 1 pannenkoek erbij die geen zak uitvoert.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:19 schreef coban het volgende:
Ik heb zon fucking hekel aan mensn die geen fuck aan een cijferopdracht doen terwijl ik (terwijl lui en altijd laat) wel altijd alles in orde maak.
Gewoon allemaal dood moeten ze ben zo boos nu ik kan wel iemand slaan.
Coban
Slaan = hard aaien.quote:
Of 2quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had ook altijd de pest aan groepsopdrachten, altijd 1 pannenkoek erbij die geen zak uitvoert.![]()
Zit nu in een groep van 3, samen met 2 'vrouwen'quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Groepjes van 2 gaat nog wel, maar groter dan dat en er is altijd gezeik
en 1 van dit groepje vroeg mij net al of ik zijn engels opdracht wil maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb nu een groepje van 3 en weet al precies hoe het gaat aflopen.
Nee, dat wil ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en 1 van dit groepje vroeg mij net al of ik zijn engels opdracht wil maken.
En toen?quote:
Hatelijk altijd zoietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en 1 van dit groepje vroeg mij net al of ik zijn engels opdracht wil maken.
Ik was vergeten mijn volume naar beneden te zetten na gisteravond. Ik ben nu wel wakker inderdaad en mijn buren volgens mij nu ookquote:
Je moet deze ook hard afspelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn volume naar beneden te zetten na gisteravond. Ik ben nu wel wakker inderdaad en mijn buren volgens mij nu ook
het is half 2. Ik denk niet dat je buren nog slapenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn volume naar beneden te zetten na gisteravond. Ik ben nu wel wakker inderdaad en mijn buren volgens mij nu ook
Ookal ben ik zelf een meisje, ik kan met de meeste niet samenwerkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zit nu in een groep van 3, samen met 2 'vrouwen'. Inderdaad altijd gezeik
Nu is ie stil na veel gezeur, op school weer horen faya dit faya dat.quote:
Patje luistert naar Paul Oakenfold op Spotify.quote:
Inderdaad.quote:
quote:
Friespopje ook.quote:
Meisjes zijn stom he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ookal ben ik zelf een meisje, ik kan met de meeste niet samenwerken
Altijd gezeik
Oja jij kan dat zien op facebook hèquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu is ie stil na veel gezeur, op school weer horen faya dit faya dat.
[..]
Patje luistert naar Paul Oakenfold op Spotify.
[..]
Inderdaad.
[..]
[..]
Friespopje ook.
Klopt, maar heb zelf geen spotify.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja jij kan dat zien op facebook hè
Ohhhquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen spotify.
Hihi, nu kan ik jouw facebook ook zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja jij kan dat zien op facebook hè
Mag best van mij, heb niets te verbergenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, nu kan ik jouw facebook ook zien
Je hebt mijn verzoek nog niet geaccepteerd whehehquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, nu kan ik jouw facebook ook zien
Ik nietquote:
Die van mij moest wel verborgen zijn, stom zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag best van mij, heb niets te verbergen
Die van jou kan ik trouwens ook zien
Via invites ging dat toch? Nja ik weet niet ik betaal gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch unlimited voor gratis mensen?
geilquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Patje luistert naar Paul Oakenfold op Spotify.
[..]
Inderdaad.
[..]
[..]
Friespopje ook.
Wat betekent faya?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan ook alles zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Die van mij moest wel verborgen zijn, stom zeg.
Ik werk ook 100x liever met kerels dan met vrouwen. Helemaal als het schoolopdrachten zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ookal ben ik zelf een meisje, ik kan met de meeste niet samenwerken
Altijd gezeik
Patje, dubstepliedje vrouw zingt iets over going in for the kill blablabla thrill.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag best van mij, heb niets te verbergen
Die van jou kan ik trouwens ook zien
Klopt, omdat ik niet zo nodig door heel fok gevonden wil wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt mijn verzoek nog niet geaccepteerd wheheh
Alles?quote:
Ik heb wel een account, maar de app zelf niet even downen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Via invites ging dat toch? Nja ik weet niet ik betaal gewoon.
Van la roux dubstep mix.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje, dubstepliedje vrouw zingt iets over going in for the kill blablabla thrill.
Hoe heet dat liedje?
Oh ik begrijp het.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt, omdat ik niet zo nodig door heel fok gevonden wil worden
Foto's, vrienden, werkgever en school enz. dus geen berichtenquote:[..]
Alles?
Ff zoekenquote:
Alleen foto's waarin ik getagd ben of echt alles?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het.
[..]
Foto's, vrienden, werkgever en school enz. dus geen berichten
Dit dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef Intronic het volgende:
Facebook en Privacy, dat gaat niet in een zin
Jammergenoeg niet nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef Intronic het volgende:
Facebook en Privacy, dat gaat niet in een zin
Wat een lelijk dingquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
In een "auto" als deze reed ik vannacht![]()
Geen stuurbekrachtiging en dat zuigt enorm!!
watquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Is kut he. Die van mij heeft ook geen stuurbekrachtiging..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem wel jaquote:
Teveel elektronica is ook weer bagger hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
Stuurbekrachtiging
Sowieso alles automatisch
Merel deelt niet alle informatie met iedereen Als je Merel kent, voeg haar toe als vriend of stuur haar een bericht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef 92Merel het volgende:
OV, kijk nog eens op mn facebook, zie je nu nog evenveel?
Mijne wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is kut he. Die van mij heeft ook geen stuurbekrachtiging..
Was ie ook zo gepimpt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf rijden is altijd beter, en dat weet je zelf ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef Intronic het volgende:
Ik hoef écht niets te doen, ik laat me gewoon rijden.
Luister ik nu!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens huppel er is maar 1 goede mix van in for the kill en dat is deze
Ja je hebt toch wel medelijden met mij he?quote:
Oke, topquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Merel deelt niet alle informatie met iedereen Als je Merel kent, voeg haar toe als vriend of stuur haar een bericht.
Echt enorm wennen he.. Krijg je armspieren vanquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne wel.
Ik had gewoon moeite met parkeren vannacht.
Ik ben gewend dat ik dat makkelijk met 1 hand kan doen. Dat lukte me echt niet in die blokkendoos
Dan ga ik dat nog even aanpassen.quote:
hooiquote:
So true!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zelf rijden is altijd beter, en dat weet je zelf ook
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister ik nu!
[..]
Ja je hebt toch wel medelijden met mij he?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, top
[..]
Echt enorm wennen he.. Krijg je armspieren van![]()
Maar geen stuurbekrachtiging is nog wel te doen.. Die van mij heeft alleen ook geen kooiconstructie en airbags of ook maar iets anders dat elke moderne auto wel heeft
[..]
Dan ga ik dat nog even aanpassen.
[..]
hooi
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar die staan op vrienden van vrienden denk ik dan.
dit is chilquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoef helemaal niets te doen, ik heb automatisch schakelen, lichten die aan gaan, ruitenwissers wanneer het regent, parkeer sensoren voor en achter, etc
Hoe dan ook, opeens vind ik George best wel een leuke autoquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, top
[..]
Echt enorm wennen he.. Krijg je armspieren van![]()
Maar geen stuurbekrachtiging is nog wel te doen.. Die van mij heeft alleen ook geen kooiconstructie en airbags of ook maar iets anders dat elke moderne auto wel heeft
[..]
Dan ga ik dat nog even aanpassen.
[..]
hooi
Gelukkig is dat niet mijn auto.quote:
Profielfoto's stonden op openbaarquote:
Hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook, opeens vind ik George best wel een leuke auto
Klopt niet meer zichtbaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Profielfoto's stonden op openbaar![]()
Nu alles op vrienden
[..]
Haha![]()
Ik vind Rhonda nog steeds geen echte leuke auto.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Ik wil ook kunnen autorijdennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
wat is daar het probleem aan dan? anders rij je toch door de slagbomen heenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef Intronic het volgende:
Mijn oom heeft een nieuwe Volvo XC60, daar zit zo'n debiel noodremsysteem op voor voetgangers. Alleen die gaat ook af bij slagbomen en zo
Hij gaat op de noodrem als die gewoon op een slagboom af gaat, niet echt handig, je schrikt je de pleurisquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat is daar het probleem aan dan? anders rij je toch door de slagbomen heen
Traction control zet ik gewoon uit, lekker driften in de bocht je weet mijn auto is toch heel laag met brede bandenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit is chil
het gaat alleen te ver als een computer je rijden helemaal gaat beinvloeden door te sterk ingrijpende computerpruttel
Het is echt te lekker hequote:
quote:
De baklava die ik ooit heb gegeten was niet zo groen.quote:
Ja.quote:
gister was ze 1 he, vandaag nog niet enzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De baklava die ik ooit heb gegeten was niet zo groen.
[..]
Ja.
Werkze dan maarquote:
Komt doordat er hier pistachenootjes inzittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De baklava die ik ooit heb gegeten was niet zo groen.
[..]
Ja.
Juist die passen bij elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die is wel chillend ja. Ook The 16th Hour
Laten we het op de meest recente dagcijfers houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gister was ze 1 he, vandaag nog niet enzo
Ik ga zo jouw spotify maar eens doorspittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
Skrillex vind ik een beetje net niet, luister er wel eens naar hoor maar vind het niet alles. Geef mij maar Nero
Ik dacht dat er spinazie doorheen zat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Werkze dan maar
[..]
Komt doordat er hier pistachenootjes inzitten
weg weg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik wel een keer op.
Jij lust geen baklava?quote:
Hahah nice onequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat er spinazie doorheen zat.Maar pistache is wel lekker.
Geen Atatürk, geen baklava. Je bent inderdaad een nepturk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Nee ik lust het echt niet zo zooeeet en zo plakkerig en na eentje ben je misselijk
Ik ben een neptturkkk
tutti frutti, geloof ik. En dat is niet zo lekker imoquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe dat ene op het plaatje helemaal rechts in het midden? Ziet er wel lekker uit.
Dat is best heel vies, van die zoete gekonfijte fruitdingetjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe dat ene op het plaatje helemaal rechts in het midden? Ziet er wel lekker uit.
Slecht zeg.. Las dat je ook al niet Turks kon koken..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Nee ik lust het echt niet zo zooeeet en zo plakkerig en na eentje ben je misselijk
Ik ben een neptturkkk
Lokum (lokoem) ook zoet en kleverig en duurt 80 jaar tot je het opgekauwd hebt meestalquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan sowieso niet koken, maakt niet uit wat voor keuken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is best heel vies, van die zoete gekonfijte fruitdingetjes.
[..]
Slecht zeg.. Las dat je ook al niet Turks kon koken..
Tutti frutti is wat andersquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
tutti frutti, geloof ik. En dat is niet zo lekker imo
Ohquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kan sowieso niet koken, maakt niet uit wat voor keuken.
Lekkerquote:
Dat is Turks Fruit? Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef coban het volgende:
[..]
Lokum (lokoem) ook zoet en kleverig en duurt 80 jaar tot je het opgekauwd hebt meestal
Ook niet lekker vind ik
Ook beter bekend als 'turks fruit'
Sekssnoepjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef coban het volgende:
[..]
Lokum (lokoem) ook zoet en kleverig en duurt 80 jaar tot je het opgekauwd hebt meestal
Ook niet lekker vind ik
Oh, ik heb altijd gedacht dat dat spul tutti frutti ofzoiets heettequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ook niet lekker vind ik
Nou en!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef coban het volgende:
Ik moet echt huilen. Ik doe ook al niet aan folklor en al die volksdansen enzo.((((
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |