gister was ze 1 he, vandaag nog niet enzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De baklava die ik ooit heb gegeten was niet zo groen.
[..]
Ja.
Werkze dan maarquote:
Komt doordat er hier pistachenootjes inzittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De baklava die ik ooit heb gegeten was niet zo groen.
[..]
Ja.
Juist die passen bij elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die is wel chillend ja. Ook The 16th Hour
Laten we het op de meest recente dagcijfers houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gister was ze 1 he, vandaag nog niet enzo
Ik ga zo jouw spotify maar eens doorspittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
Skrillex vind ik een beetje net niet, luister er wel eens naar hoor maar vind het niet alles. Geef mij maar Nero
Ik dacht dat er spinazie doorheen zat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Werkze dan maar
[..]
Komt doordat er hier pistachenootjes inzitten
weg weg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik wel een keer op.
Jij lust geen baklava?quote:
Hahah nice onequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat er spinazie doorheen zat.Maar pistache is wel lekker.
Geen Atatürk, geen baklava. Je bent inderdaad een nepturk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Nee ik lust het echt niet zo zooeeet en zo plakkerig en na eentje ben je misselijk
Ik ben een neptturkkk
tutti frutti, geloof ik. En dat is niet zo lekker imoquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe dat ene op het plaatje helemaal rechts in het midden? Ziet er wel lekker uit.
Dat is best heel vies, van die zoete gekonfijte fruitdingetjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe dat ene op het plaatje helemaal rechts in het midden? Ziet er wel lekker uit.
Slecht zeg.. Las dat je ook al niet Turks kon koken..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Nee ik lust het echt niet zo zooeeet en zo plakkerig en na eentje ben je misselijk
Ik ben een neptturkkk
Lokum (lokoem) ook zoet en kleverig en duurt 80 jaar tot je het opgekauwd hebt meestalquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan sowieso niet koken, maakt niet uit wat voor keuken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is best heel vies, van die zoete gekonfijte fruitdingetjes.
[..]
Slecht zeg.. Las dat je ook al niet Turks kon koken..
Tutti frutti is wat andersquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
tutti frutti, geloof ik. En dat is niet zo lekker imo
Ohquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kan sowieso niet koken, maakt niet uit wat voor keuken.
Lekkerquote:
Dat is Turks Fruit? Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef coban het volgende:
[..]
Lokum (lokoem) ook zoet en kleverig en duurt 80 jaar tot je het opgekauwd hebt meestal
Ook niet lekker vind ik
Ook beter bekend als 'turks fruit'
Sekssnoepjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef coban het volgende:
[..]
Lokum (lokoem) ook zoet en kleverig en duurt 80 jaar tot je het opgekauwd hebt meestal
Ook niet lekker vind ik
Oh, ik heb altijd gedacht dat dat spul tutti frutti ofzoiets heettequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ook niet lekker vind ik
Nou en!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef coban het volgende:
Ik moet echt huilen. Ik doe ook al niet aan folklor en al die volksdansen enzo.((((
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |