ohja dexter begint ook bijna weer hequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Oh, jij maakt een heel uitgebreid roerei, vandaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 broodjes in de broodrooster, ei, melk, paprika, tomaat uien verzamelen. Dat snijden, vervolgens groente in de pan gooien, even aanbakken, geklutste eien erbij, dan roeren, vervolgens boter op de broodjes doen, ham erover, wachten tot ei klaar is, ei over broodjes gooien, naar de pc rennen en op FOK! posten.
Ja maar ik ben speciaal enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij doet mij ook altijd bewerken met een knuppel, waar is jouw hart dang?
Heerlijk, zonder bacon, met ham.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe zijn je skrembelt ekks ? ook wis beeken?
Eet smakelijk dan maarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:15 schreef Patje1987 het volgende:
Helaas Merel geen roerei, heb gisteren al ei op. Nu zalmsalade op vers stokbrood
Hoi weerquote:
Allemaal gezien en dexter heb halverwege seizoen afgekapt. Vond het niet zo tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Ook wel een bazenserie inderdaad. Als ik het tegen op tv, kijk ik dat meestalquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik kijk nu supernatural ben net op de helft van seizoen twee
Dankuquote:
Communityquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Doe ik elk weekend, lekker eten makenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Leuk man zo zondag iedereen aan het brunchen enzo. Verse broodjes bakken dit dat alles.
Ja me 2quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe ik elk weekend, lekker eten maken
Boos of niet boos. Jij wilt altijd iemand slaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:19 schreef coban het volgende:
Ik heb zon fucking hekel aan mensn die geen fuck aan een cijferopdracht doen terwijl ik (terwijl lui en altijd laat) wel altijd alles in orde maak.
Gewoon allemaal dood moeten ze ben zo boos nu ik kan wel iemand slaan.
Coban
Breakout Kings schijnt ook een aanrader te zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Ja maar ik sla wel lief.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Boos of niet boos. Jij wilt altijd iemand slaan.
Ik had ook altijd de pest aan groepsopdrachten, altijd 1 pannenkoek erbij die geen zak uitvoert.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:19 schreef coban het volgende:
Ik heb zon fucking hekel aan mensn die geen fuck aan een cijferopdracht doen terwijl ik (terwijl lui en altijd laat) wel altijd alles in orde maak.
Gewoon allemaal dood moeten ze ben zo boos nu ik kan wel iemand slaan.
Coban
Slaan = hard aaien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |