3 minuutjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Duurde nog best lang om klaar te maken.
Hallo Monkyyyquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Duurde nog best lang om klaar te maken.
18 minuutjes deed ik erover.quote:
2 woorden 9 letters...quote:
quote:
quote:
Dexter is ook.echt een aanraderquote:
Hoe zijn je skrembelt ekks ? ook wis beeken?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hahhhha bikkelen wel klagen he
dan mag dat ook niet
Neequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Eet smakelijk nog met je broodje brie. Nou, dat vond ik niet echt klagen hoor
.
ik kijk nu supernatural ben net op de helft van seizoen tweequote:
2 broodjes in de broodrooster, ei, melk, paprika, tomaat uien verzamelen. Dat snijden, vervolgens groente in de pan gooien, even aanbakken, geklutste eien erbij, dan roeren, vervolgens boter op de broodjes doen, ham erover, wachten tot ei klaar is, ei over broodjes gooien, naar de pc rennen en op FOK! posten.quote:
ohja dexter begint ook bijna weer hequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Maar anders:
Game of Thrones
Breaking Bad
Dexter
The Office
Oh, jij maakt een heel uitgebreid roerei, vandaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 broodjes in de broodrooster, ei, melk, paprika, tomaat uien verzamelen. Dat snijden, vervolgens groente in de pan gooien, even aanbakken, geklutste eien erbij, dan roeren, vervolgens boter op de broodjes doen, ham erover, wachten tot ei klaar is, ei over broodjes gooien, naar de pc rennen en op FOK! posten.
Ja maar ik ben speciaal enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij doet mij ook altijd bewerken met een knuppel, waar is jouw hart dang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |