Pfeiffer, sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet meer spellen
Ik ben moe bah, en wel bijna 10 uur geslapen! gister 16 uur geslapen en nog moe what's wrong!
en ik kan vnv niet zuipen
quote:
Zoveel slapen is echt niet gezond hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet meer spellen
Ik ben moe bah, en wel bijna 10 uur geslapen! gister 16 uur geslapen en nog moe what's wrong!
en ik kan vnv niet zuipen
Zo lekker altijd hequote:
Popje !quote:
Na een periode van chronisch slaaptekort is het soms heel fijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zoveel slapen is echt niet gezond hoor
Heb al een ander planquote:
Lieve popquote:
ja datte, door de weeks slaap ik normaal 5/6 uurtjes ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo lekker altijd he
[..]
Popje !
[..]
Na een periode van chronisch slaaptekort is het soms heel fijn
Met ontbijtspek boooohquote:
Plannen wijzigen naar roerei !quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met ontbijtspek booooh. Jammer dat ik het alleen niet in huis heb
Het is echt heerlijk hequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef Intronic het volgende:
Oeh roerei wel zin in inderdaad, dat ga ik eens maken. MET SPEK
quote:
Dan doen het liefst ook donker broodquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Plannen wijzigen naar roerei !
[..]
[..]
Het is echt heerlijk he
quote:
Oh daar heb ik geen hele erge voorkeur in..quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan doen het liefst ook donker brood![]()
Ik zie nu dat de AH hier al een uur open is, dus ik ga zo maar eens eieren en spek halen
bijna een half jaar m'n sleutelbeen gebroken. Heb er nog last van dus ik wil een nieuwe foto laten maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En hoezo naar ziekenhuis?
[..]
Oh daar heb ik geen hele erge voorkeur in..
HOE DURF JE ZO GEMEEN WAAR IS JE HARTquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef stefanhaan het volgende:
Kheb er gehoektnu huilt ze in een hoekje
Ai, dat is best pijnlijk... Hopen dat er wat aan te doen is dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
bijna een half jaar m'n sleutelbeen gebroken. Heb er nog last van dus ik wil een nieuwe foto laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |