De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke nice nicequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:31 schreef Patje1987 het volgende:
Intronic, Wander heeft trouwens al kaartje voor je gekocht voor Coone & the gang.
oei al middagquote:
Da tweekaz zijn keiharde bazenquote:
Jep en Mono gaat misschien ook meequote:
Tis al middag hoorquote:
Merelquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JaAl die tijd geslapen ?
[..]
Goedemiddag
DAT BOEIT ME NIETquote:
Jup net wakkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JaAl die tijd geslapen ?
[..]
Goedemiddag
dan gisterquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup net wakker
Betere tijd als gister, gister werd ik kwart voor 5 wakkerMaarja ik moet ook werken om 2 uur dus komt mij wel goed uit
Dit doe je expres hequote:
Speciaal voor jou goedemiddag dan maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dan gister![]()
Wel lang geslapen dan
[..]
Dit doe je expres he
wat erg dat ik al die fouten maak zeg, normaal ben ik degene die anderen daarop verbeterdquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dan gister![]()
Wel lang geslapen dan
[..]
Dit doe je expres he
je hebt je phoon nogsteeds niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn foon was 5 dagen geleden al gerepareerd maar ze moeten denk ik nadenken over het opsturen ofzo want dat is nog niet gebeurd
Dankjewel, dit stel ik erg op prijs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Speciaal voor jou goedemiddag dan maar.
Of is het verbetert ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat erg dat ik al die fouten maak zeg, normaal ben ik degene die anderen daarop verbeterd
Jaa wel lekker hoor! Alleen dan ben ik nog moe terwijl ik zo lang heb geslapen
Jij bent wel beter als mij daarin hoor. Mensen verbeteren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankjewel, dit stel ik erg op prijs.
[..]
Of is het verbetert ?
Dat is vreemd altijd he, slaap je extreem lang en ben je nog steeds moe.
Nee en ik mis mn whatsapp best wel heel erg enzquote:
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent wel beter als mij daarin hoor. Mensen verbeteren.
Beter danquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent wel beter als mij daarin hoor. Mensen verbeteren.
Welke kleur?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef stefanhaan het volgende:
Wtf ze wil nagelak op mijn gitaar doen
Slaan en hard.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef stefanhaan het volgende:
Wtf ze wil nagelak op mijn gitaar doen
rozequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |