Of 2quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had ook altijd de pest aan groepsopdrachten, altijd 1 pannenkoek erbij die geen zak uitvoert.![]()
Zit nu in een groep van 3, samen met 2 'vrouwen'quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Groepjes van 2 gaat nog wel, maar groter dan dat en er is altijd gezeik
en 1 van dit groepje vroeg mij net al of ik zijn engels opdracht wil maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb nu een groepje van 3 en weet al precies hoe het gaat aflopen.
Nee, dat wil ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en 1 van dit groepje vroeg mij net al of ik zijn engels opdracht wil maken.
En toen?quote:
Hatelijk altijd zoietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en 1 van dit groepje vroeg mij net al of ik zijn engels opdracht wil maken.
Ik was vergeten mijn volume naar beneden te zetten na gisteravond. Ik ben nu wel wakker inderdaad en mijn buren volgens mij nu ookquote:
Je moet deze ook hard afspelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn volume naar beneden te zetten na gisteravond. Ik ben nu wel wakker inderdaad en mijn buren volgens mij nu ook
het is half 2. Ik denk niet dat je buren nog slapenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn volume naar beneden te zetten na gisteravond. Ik ben nu wel wakker inderdaad en mijn buren volgens mij nu ook
Ookal ben ik zelf een meisje, ik kan met de meeste niet samenwerkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zit nu in een groep van 3, samen met 2 'vrouwen'. Inderdaad altijd gezeik
Nu is ie stil na veel gezeur, op school weer horen faya dit faya dat.quote:
Patje luistert naar Paul Oakenfold op Spotify.quote:
Inderdaad.quote:
quote:
Friespopje ook.quote:
Meisjes zijn stom he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ookal ben ik zelf een meisje, ik kan met de meeste niet samenwerken
Altijd gezeik
Oja jij kan dat zien op facebook hèquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu is ie stil na veel gezeur, op school weer horen faya dit faya dat.
[..]
Patje luistert naar Paul Oakenfold op Spotify.
[..]
Inderdaad.
[..]
[..]
Friespopje ook.
Klopt, maar heb zelf geen spotify.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja jij kan dat zien op facebook hè
Ohhhquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen spotify.
Hihi, nu kan ik jouw facebook ook zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja jij kan dat zien op facebook hè
Mag best van mij, heb niets te verbergenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, nu kan ik jouw facebook ook zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |