Zelfde probleem bij een klant opgelost door het draadje onder het haakje achter het schilderij uit het zicht een lap duc tape te plakken.quote:Wij hebben lijsten aan de muur die je met beperkt knutselwerk ook als ophang rail kunt gebruiken voor schilderijen. Scheelt een boel gaatjes in de muur. Ik moet alleen nog regelen dat de schilderijen vlak parallel aan de muur gaan hangen. Daar wordt nog aan gewerkt
Waar kan je dit kopen en hoe werkt het?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:36 schreef TR08 het volgende:
[ afbeelding ]
En naar de schoorsteen:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is alles met harde pijp en netjes dicht gewerkt. De dikke dingen zijn geluiddempers. Ik had kleintjes besteld maar kreeg enorme joekels voor de prijs van kleintjes. Nou ja, laat maar lopen. De ventilatie is in elk geval ook met de ventilator plankgas muisstil
Volgens mij heb ik die TV ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vanavond nog een foto maken.
Dank voor de felicitaties![]()
Je heb natuurlijk onder je bord een kist staan of een emmer waar je dan t benodigde spul in doetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef koffielepel het volgende:
Heb je met zo'n gereedschapbord niet steeds dat je heen en weer moet lopen tussen je klus en je bord? Ik heb het bij mij in kisten omdat ik het continu ergens anders nodig heb.
En net meubel, vooral die steunplank onder je tv
Dat houdt het ook leuk hoor - als alles in 1x klaar is heb je ook niks meer om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:25 schreef TR08 het volgende:
Ach...we hebben wel even tijd. Het hoeft niet allemaal volgende week af
Ik denk dat die overkapping er misschien pas in 2014 komt. Gewoon 1 stap tegelijk
Dat je nog zin hebt om met dit weer volop in de tuin bezig te zijn !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:16 schreef TR08 het volgende:
Ik frees het ergste zei ik vanmorgen...![]()
En dit was het resultaat
Geslachtofferd zijn de stronken van:
-Een sequoia
-Een treurden
-3 coniferen
-Een taxus
-Een apenboom
-Een ceder
-Iets onbekends wat rook naar naaldhout
-Een hardhouten paaltje dat ik niet uit de grond kreeg
-Nog wat vage dikke wortels met onbekende oorsprong
Ongeveer in een halve dag werk. Nu hopen dat het opruimen ook zo snel gaat.
Prijzen die ik via via vernam van mensen die het door een hovenier hebben laten doen lagen rond de 50,- per stronk.
Ik heb er voor goed 200 ongeveer 10 gesloopt dus 300,- bespaard. Die machine is zijn geld dus dubbel en dwars waard geweest
Je bent brandweerman?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:15 schreef TR08 het volgende:
Ben gelukkig vanuit mijn werk gewend om bij warme omstandigheden te werken
Vanmorgen laminaat gelegd in de lange werkbroek lekker zacht de knieën rustend op de schuimrubber knielappen. Was erg blij dat het er in lag om 12 uur. Na anderhalve dag boven en beneden in alle kamers laminaat mogen leggen.quote:Mij krijg je met deze temperaturen echt niet aan het werk![]()
Nou, je kan het wel met de hand netjes krijgen maar dan moet je alle natte oppervlakken goed uitpoetsen met een droge doek, voor het aantrekt. En uiteraard niet over de natte delen heen lopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef TR08 het volgende:
Iemand trouwens nog ervaring met verschillende boenmachines en olie op houten vloeren? We hebben de vloer tot nog toe met de hand geboend maar dat wordt niet zo mooi. We zoeken nu een machine om het beter te krijgen.
Grootste probleem met de hand is dat je strepen houdt van dat je er zelf overheen gekropen/gelopen hebt tijdens het boenen. Met de machine wrijf je het beter in. Als we een machine kopen willen we wel iets degelijks hebben. Hoeft niet nieuw maar wel kwaliteit.
Hoe zou dat toch kunnen komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:28 schreef TR08 het volgende:
Ik wil even melden dat ik spierpijn heb....in mijn rug. Echt alleen in mijn rug maar dan wel van mijn stuit tot en met mijn nek
Ik denk dat er nog een kleine opkomst isquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe zou dat toch kunnen komen![]()
Sterkte !
Jaaaaahaaaaa... Papa heeft mamaquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een kleine opkomst is![]()
Vanuit mijn werk zie ik veel problemen met naisolatie, voornamelijk met betrekking tot de spouwankers. Doordat je naisoleert is ventilatie in de spouw niet meer mogelijk, waardoor deze vaak nat blijft. En stalen spouwankers met vocht gaat niet zo goed samen.quote:
Mag ik vragen waarom? Gevel geimpregneerd en nieuw voegwerk?quote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef TR08 het volgende:
Vocht door regen heb ik me redelijk in verdiept, daar maak ik me ook geen zorgen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |