SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierI don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
Stuk of zeven/acht mensen dacht ik...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hoeveel mensen komen er nou morgen dan?
Ik postte nog maar 10 topics mee toen ik de meet ging organiseren, dat was best snelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dat is best veel voor een reeks die al 317 topics duurt..
Da's best wel ergquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Hopelijk ziet het er bij jou niet zo uit als je alle FOK!kers weer uit je huis hebt,
[ afbeelding ]
Ja, dat waren der iets van 30. Maar heb iedereen zelf dingen meelaten nemen hoor, niet voor 30 mensen BBQ en drank gehaald. Veel te duur, hoe doe jij dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Da's best wel erg
Maar dat waren er wel 30 toch?
Ik ben wel benieuwd tot hoe laat het gaat duren, trouwens
Ik wilde voorstellen dat iedereen wat geld inlegde, en dat we dan inkopen zouden gaan doen, heb ik namelijk niet echt tijd voor gehad nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat waren der iets van 30. Maar heb iedereen zelf dingen meelaten nemen hoor, niet voor 30 mensen BBQ en drank gehaald. Veel te duur, hoe doe jij dat?
Die ging toch dubieuze pillen scoren via internet. Maar volgens mij is hij gewoon geen actief poster meer, maar is er niet veel veranderd. Ik vraag me sterk af of hij nog naar de uni is gegaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wie weet trouwens hoe het met MLiG is?
Er zitten weinig mensen die hier voor de zomer ook zaten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ging toch dubieuze pillen scoren via internet. Maar volgens mij is hij gewoon geen actief poster meer, maar is er niet veel veranderd. Ik vraag me sterk af of hij nog naar de uni is gegaan...
ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten weinig mensen die hier voor de zomer ook zaten.
Ik ookquote:
Misschien helpt het topic zo goed, dat het niet meer nodig wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten weinig mensen die hier voor de zomer ook zaten.
Dus je zegt dat Tijn en ik daarom achterblijvenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien helpt het topic zo goed, dat het niet meer nodig was
Ik ook.quote:
Voor sommige inderdaad welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien helpt het topic zo goed, dat het niet meer nodig was
Eda en newbi.quote:
Ik zit gewoon te wachten tot de volgende fokster van mijn leeftijd zich meldt.quote:
Je hebt Myra toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te wachten tot de volgende fokster van mijn leeftijd zich meldt.
De eerste keer ging fout tweede keer moet beter gaan, hoop ik.
Eenzaam en alleenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Tijn en ik daarom achterblijven
Ja maar dat moet nog gebeurenquote:
Wie is de volgende? Zullen Lotjes trekken?quote:
Ik wil wel passen, als ik jou er gelukkiger mee maak...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is de volgende? Zullen Lotjes trekken?
Wat een lieve held.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil wel passen, als ik jou er gelukkiger mee maak...
Dat zou ik ook voor jou doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil wel passen, als ik jou er gelukkiger mee maak...
Whehequote:
Er komt heul geen volgende.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is de volgende? Zullen Lotjes trekken?
Echt welquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoop voor mij eigenlijk dat het IRL een keer luktEn Tijn wekt nou eenmaal sympathie op he
Gebeurd dat niet dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Dit topic heeft doel 1. krijg eigen FOK!koppeltjes nu gehaald.
Nu is het wel tijd voor het echte werk, FOK!kers laten communiceren met non-FOK!kers.
Er zijn minimaal al 2 koppeltjes uit dit topic voortgekomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Nu is het wel tijd voor het echte werk, FOK!kers laten communiceren met non-FOK!kers.
Aye aye kapitein. Welke non-FOK!kster heb je voor mij geregeld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ze is van mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt welals het niet in dit topic dan wel IRL
Ik heb voor jou nog wel een leuke vriendin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Aye aye kapitein. Welke non-FOK!kster heb je voor mij geregeld?
Als dat net zoals de vorige keer gaat dan nietquote:
Dan ben ik daar 13 jaar geleden in geslaagd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Niet haten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat net zoals de vorige keer gaat dan niet![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik daar 13 jaar geleden in geslaagd.
Jij begon pas op 14de met praten tegen mensen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Oh trouwens ik heb ook een verhaaltje gepost in het seksverhalentopic
4 denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij begon pas op 14de met praten tegen mensen?
Ik haat niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet haten.
Ik heb niet voor mijn lol onbereikbare liefdes.
Tuurlijk Tijn, tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat niet.ik hossel haar gewoon voor jij verliefd wordt
Echt? Leuk meisje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog wel een leuke vriendin.
Ik maakte een grapje. Serieus iedereen uit mijn vriendinnengroep behalve ik hebben een vriend.quote:
Aaw, is geen leuke grapquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Serieus iedereen uit mijn vriendinnengroep behalve ik hebben een vriend.
Ach de meeste meisjes in mijn klas zijn ook bezet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Aaw, is geen leuke grapWas al bang dat het een grap was maar ik hoopte er toch op dat je het meende, zou wel een introductie kunnen gebruiken.
Ik heb ook weleens het gevoel dat bijna alle meisjes bezet zijn, dus jouw vriendengroep is representatief voor mijn beeld van de realiteit.
Even gecheckt, in mijn omgeving is 3/4 bezetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach de meeste meisjes in mijn klas zijn ook bezet.
Je onderschat mijn hossel skillsquote:
Tuurlijk Tijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je onderschat mijn hossel skills
Zoiets bij mij ook ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even gecheckt, in mijn omgeving is 3/4 bezet
Genoeg leuke meisjes over; en ja dat is cliche...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets bij mij ook ja.
Zelfs zo'n ontzettend dik wijf, maar dan echt tonnetje rond.
Leven is niet eerlijk.
waarheid...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb niet eens vriendendat is nog erger
Ik vind het vooral opvallend dat de meeste van mijn vrienden naar mij toe kwamen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Het antwoord is waarschijnlijk ja. (of ze moeten echt iets van je)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat de meeste van mijn vrienden naar mij toe kwamen.![]()
Ben ik nou een leuk mens ofzo?
Dan zit je in het verkeerde topic...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef kree het volgende:
Wanneer komt er iemand hier in het topic van de vrouwelijke kant die mij wel ziet zitten
haha, daar wacht ik nog op
Aansluiten eerst Heloef, dan ik. En daarna ben jij pas aan de beurtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef kree het volgende:
Wanneer komt er iemand hier in het topic van de vrouwelijke kant die mij wel ziet zitten
haha, daar wacht ik nog op
haha hoelof is een stuk jongerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aansluiten eerst Heloef, dan ik. En daarna ben jij pas aan de beurt
Nee eerst jij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heuj, ik heb alleen jou voorgelatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou nu vast beginnen je wil echt niet nog 10 jaar wachtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee eerst jij.
Ik doe niet mee in het rijtje eind twintig.
Klopt het rijtje tot nu toe:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heuj, ik heb alleen jou voorgelaten
Kan nog wel een jaar gaan duren dus voor mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt het rijtje tot nu toe:
1) heloef
2) tijnbrein
3) debeterebob
4) kree
Als je het alleen dit topic zoekt wel ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Kan nog wel een jaar gaan duren dus voor mij
Ik hou alle opties openquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het alleen dit topic zoekt wel ja.
Dus ook mannen?quote:
Wie is Susanne?quote:
Ik ook niet, maar die komen vast vanzelf wel. Daar maak ik me meestal minder zorgen om dan om een vriendin eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Het meisje wat op mijn redactie werkt en ik eigenlijk nog steeds leuk vind.quote:
Hallo, jij hebt mij al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Ik word gewoon helemaal vergeten hier, allemaal al te hopen op nieuwe meisjes enzo.
Jou kennen we al. Daten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Ik word gewoon helemaal vergeten hier, allemaal al te hopen op nieuwe meisjes enzo.
Ja jij was toch al met heloef bezig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nee qua vrouwen dan, ben niet opzoek naar een man
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehheehe. Danku, ik heb mijn portie aandacht voor vandaag weer binnen. [ afbeelding ]
En wie gaat jou hier versieren?quote:
Ze was 24 ofzo toch? Dat is ook te oud voor mij, aangezien ik 21 ben en meisjes houden van oudere jongens dan zijzelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat op mijn redactie werkt en ik eigenlijk nog steeds leuk vind.![]()
Alleen ze is veel te oud, voor mij dan.
Aah, dus daarom post je in deze reeksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehheehe. Danku, ik heb mijn portie aandacht voor vandaag weer binnen. [ afbeelding ]
Sommige wel, sommige niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze was 24 ofzo toch? Dat is ook te oud voor mij, aangezien ik 21 ben en meisjes houden van oudere jongens dan zijzelf
Ik zit hier natuurlijk alleen om Heloef te hosselen.quote:
Wat een bullshit 21 en 24 kan heel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze was 24 ofzo toch? Dat is ook te oud voor mij, aangezien ik 21 ben en meisjes houden van oudere jongens dan zijzelf
Kies maar voor mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Mocht het niet lukken, ik ben ook nog vrij hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk alleen om Heloef te hosselen.
Nou nee, ik vind het gewoon tof om verhalen te lezen en tips te kunnen geven. Waarvan ik de helft zelf ook wel kan gebruiken overigens.
Zeg jij hebt al een vriendin jochie.quote:
Arme heloefquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk alleen om Heloef te hosselen.
Nou nee, ik vind het gewoon tof om verhalen te lezen en tips te kunnen geven. Waarvan ik de helft zelf ook wel kan gebruiken overigens.
Pics.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, ik ben ook nog vrij hoor
Ik ben gewend dat vrouwen me niet moeten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme heloefjij wil hem ook al niet
Ik wil ook wel een stiekeme FOK! relatie erbij, dat we elkaar soms ontmoeten enzo. Spannend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg jij hebt al een vriendin jochie.
Haha die komen nog wel, hecht nog een beetje aan mn privacy hier.quote:
Spann0nd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een stiekeme FOK! relatie erbij, dat we elkaar soms ontmoeten enzo. Spannend.
Ach ze willen tenminste nog vrienden met je zijn. Zelfs dat willen ze bij mij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat vrouwen me niet moeten.
Maakt niks uit joh.
Ja dan kan ik toch niet kiezen joh, ik ben ook maar een oppervlakkige trut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
Haha die komen nog wel, hecht nog een beetje aan mn privacy hier.
En heb niet echt leuke foto's ik ben zo niet fotogeniek als ik weet niet wat
Kies voor mij en mijn fantastisch swans.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dan kan ik toch niet kiezen joh, ik ben ook maar een oppervlakkige trut.
Ik val altijd in slaap denkende aan jou en je grote negerpiem0l.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Kies voor mij en mijn fantastisch swans.
Dan moeten wij allemaal om de beurt op date met jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet toch ook niet gelijk kiezen op uiterlijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat moet zelfs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet toch ook niet gelijk kiezen op uiterlijk?
Ik denk van niet, maarja dat is ieder zijn ding natuurlijk.quote:
Ik wist het wel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap denkende aan jou en je grote negerpiem0l.
Je moet toch wat als je oppervlakkig bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maarja dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Dat was een fopjen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet toch ook niet gelijk kiezen op uiterlijk?
Uiterlijk moet redelijk zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe, niet zo letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ben ik opzich niet qua praten, maar ik kan me wel voorstellen dat als je meiden ziet dat je ook eerst naar het uiterlijk kijkt voordat je een gesprek met ze aangaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je oppervlakkig bent
Het is gewoon de natuur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ben ik opzich niet qua praten, maar ik kan me wel voorstellen dat als je meiden ziet dat je ook eerst naar het uiterlijk kijkt voordat je een gesprek met ze aangaat.
En dat zal andersom ook wel zo zijn.
Beetje jammer eigenlijk, ben meestal meer benieuwd naar wat ze te vertellen hebben en over hun karakter enzo.
En heel intelligent en lelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Intelligentie is 1 van de geilste dingen die er is, in combinatie met een goede uitstraling. Maar een goede uitstraling en dan te dom voor woorden zijn is echt een turn-off.
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.quote:
Dat geldt voor iedereen denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.
Ja maar het is gewoon een standaard uiterlijk wat ik heb. Denk ook niet dat de meeste vrouwen er persee op zitten te wachten dat iemand er helemaal top uit ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.
Zelfs van mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb gisteren iemand gezien op TV zeg.
Was eerst spuuglelijk en leek op een vent en even wat make-up op en leuke kleren aan en ze was veranderd in een redelijk knap meisje.
Als je een redelijk figuur en redelijk hoofd hebt is er wel wat van je te maken.
En heb je zelf ook wat te bieden?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dochter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb gisteren iemand gezien op TV zeg.
Was eerst spuuglelijk en leek op een vent en even wat make-up op en leuke kleren aan en ze was veranderd in een redelijk knap meisje.
Als je een redelijk figuur en redelijk hoofd hebt is er wel wat van je te maken.
Oh dat heeft ze wel hoor.quote:
Ja.quote:
pics?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heeft ze wel hoor.
Maar goed voor iedereen is mooi of leuk anders dus je zal heus wel voor iemand aantrekkelijk zijn, wie je ook bent.
[..]
Ja.
Als zelfs daar nog wat van te maken valt.
Ik snap niet wat een man in me zou zien, maar blijkbaar zien ze toch iets.quote:
Waarom niet?quote:
Nee zij wil wat met die Chinees.quote:
Ja okequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet wat een man in me zou zien, maar blijkbaar zien ze toch iets.![]()
Sowieso, al zou ik 200 kilo wegen, enge huidaandoeningen hebben en de basisschool niet eens afgerond hebben, ik ga niet ineens genoegen met minder nemen dan. Of ik val op iemand, of niet, dan ga ik niet denken "ach, ik kan toch niet beter krijgen. [ afbeelding ]"
Welke Chinees?quote:
Ze heeft/had een crush op een Chineze jongen.quote:
Dan ga ik nu gewoon een poging wagenquote:
Als je er ooit zo uit komt te zien en je stelt je eisen niet bij, ga er dan maar vanuit dat je niemand krijgt. Jij wilt ook geen kerel van 200 kilo met een huidaandoening die geen enkel diploma heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet wat een man in me zou zien, maar blijkbaar zien ze toch iets.![]()
Sowieso, al zou ik 200 kilo wegen, enge huidaandoeningen hebben en de basisschool niet eens afgerond hebben, ik ga niet ineens genoegen met minder nemen dan. Of ik val op iemand, of niet, dan ga ik niet denken "ach, ik kan toch niet beter krijgen. [ afbeelding ]"
Ik weet zeker van wel! Iedereen is te versieren, denk ik.quote:
Schenkstroop?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft/had een crush op een Chineze jongen.
Maar ik lees net dat dat weer voorbij is.
Die was toch Surinaams?quote:
Ja, is ook wel zo. Al sta ik er nu niet echt voor open.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Ik weet zeker van wel! Iedereen is te versieren, denk ik.
Hoi Tijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik nu gewoon een poging wagenHoi straw
ik ben tijn. Hoe gaat het ermee?
Oh hoi Strawberry, wat leuk! Dan ga ik met je meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi Tijn.Alles goed, ik ga straks de stad in. Jij?
Ja hehequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt toch ook chineze surinamers..
Ik krijg straks bezoekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi Tijn.Alles goed, ik ga straks de stad in. Jij?
Echt waarquote:
Denk jij uit te moeten leggen aan een Surinamer, ja?quote:
Dan blijf ik toch alleen? Serieus, ik heb sowieso al enorm veel moeite met geloven in een relatie, laat staan met iemand waar ik gewoon niet verliefd op ben / me aangetrokken toe voel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als je er ooit zo uit komt te zien en je stelt je eisen niet bij, ga er dan maar vanuit dat je niemand krijgt. Jij wilt ook geen kerel van 200 kilo met een huidaandoening die geen enkel diploma heeft.
Echt.quote:
Je hoeft er ook niet voor open te staan, soms gebeurt het gewoon al wil je het niet. Dan staat hij zo ineens voor je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo. Al sta ik er nu niet echt voor open.
Ik ken genoeg suri's alle soortenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk jij uit te moeten leggen aan een Surinamer, ja?
Een van mijn beste vrienden is er een.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken genoeg suri's alle soortendus ook surinezen
Tsja, kan ook nog. Gelukkig zit je niet in die situatie hé.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch alleen? Serieus, ik heb sowieso al enorm veel moeite met geloven in een relatie, laat staan met iemand waar ik gewoon niet verliefd op ben / me aangetrokken toe voel.
Natuurlijk zal je automatisch andere dingen mooi/leuk gaan vinden, maar voor minder dan verliefdheid zal ik nooit settelen.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef mrk.n het volgende:
Je hoeft er ook niet voor open te staan, soms gebeurt het gewoon al wil je het niet. Dan staat hij zo ineens voor je.![]()
Ja, ik dacht laat ik maar weer eens doen.quote:Je hebt weer nieuwe foto's trouwens?!
Ik wist dat helemaal niet zo lang anders. Sinds een jaar ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden is er een.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch alleen? Serieus, ik heb sowieso al enorm veel moeite met geloven in een relatie, laat staan met iemand waar ik gewoon niet verliefd op ben / me aangetrokken toe voel.
Natuurlijk zal je automatisch andere dingen mooi/leuk gaan vinden, maar voor minder dan verliefdheid zal ik nooit settelen.
Leuke foto'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
[..]
Ja, ik dacht laat ik maar weer eens doen.
Hosselpoging nummer twee. Verspilde moeite want ze staat er niet voor open. Helaas voor de mannen hier.quote:
Nee, ik lul maar wat, nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
[..]
Ja, ik dacht laat ik maar weer eens doen.
Meestal toch niet zo... Ik verdenk er maar 1 iemand van en die heeft het al heel lang uit...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het wanhopig als iemand neemt die je niet leuk vind.
Daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hosselpoging nummer twee. Verspilde moeite want ze staat er niet voor open. Helaas voor de mannen hier.
Dus jij zou iemand nemen die je niet leuk vind?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meestal toch niet zo... Ik verdenk er maar 1 iemand van en die heeft het al heel lang uit...
Volgens mij doet ook haast niemand dat hoor. Soort zoekt soort is het vaak. Maar wat lurk je nou steeds?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meestal toch niet zo... Ik verdenk er maar 1 iemand van en die heeft het al heel lang uit...
Daar is ook wel wat antibiotica overheen gegaan he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef debeterebob het volgende:
Maar Strawberry, ik zie heul geen huidproblemen...
Reacties en updates in je fobo bijhoudenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Volgens mij doet ook haast niemand dat hoor. Soort zoekt soort is het vaak. Maar wat lurk je nou steeds?
Die zijn inmiddels ook zo goed als weg, met dank aan medicijnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef debeterebob het volgende:
Maar Strawberry, ik zie heul geen huidproblemen...
Daar gaat nogsteeds antibiotica overheen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar is ook wel wat antibiotica overheen gegaan he.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels ook zo goed als weg, met dank aan medicijnen.
Gaat de goede kant op dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat nogsteeds antibiotica overheen.
Als ze een verder aantrekkelijk is maar dom/saai/vervelend, zou ik haar wel neuken. Één keer gedaan, maar niet voor een relatie. Jullie ook toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jij zou iemand nemen die je niet leuk vind?
Prima.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Reacties en updates in je fobo bijhouden
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ze een verder aantrekkelijk is maar dom/saai/vervelend, zou ik haar wel neuken. Één keer gedaan, maar niet voor een relatie. Jullie ook toch.
Ja ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ze een verder aantrekkelijk is maar dom/saai/vervelend, zou ik haar wel neuken. Één keer gedaan, maar niet voor een relatie. Jullie ook toch.
Dat heb ik ook gezegd toen ik maagd was (serieus). Ik neuk niet als ik geen gevoelens voor iemand heb blabla. Mooi wel dus.quote:
Ik moet er zelfs mee stoppen. Niet goed voor de lever en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Gaat de goede kant op dusBeter voor jou. En mag je er ooit een keer mee stoppen?
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En terugval is niet te verwachten dan? Nja alles beter dan geel wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet er zelfs mee stoppen. Niet goed voor de lever en zo.
Seks vast wel een keertje, maar daar houd het dan ook bij op. Zelfs een scharrel moet meer hebben dan dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik hoop er op dat de eerste keer met iemand is die ik tenminste leuk vind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd toen ik maagd was (serieus). Ik neuk niet als ik geen gevoelens voor iemand heb blabla. Mooi wel dus.
Jawel dat kan, dan komt er (hoop ik) een vervolgkuur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En terugval is niet te verwachten dan? Nja alles beter dan geel worden
naa veel succes danquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel dat kan, dan komt er (hoop ik) een vervolgkuur.
Maar daar denk ik nog even niet aan.
Ik snap em niet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Ik kijk net in mijn fobo.
Topreactie van lant.
Ik ook niet.quote:
Vraag het haarquote:
Nee joh lekker mysterieus.quote:
Haha, misschien wel, je weet het nooit. Komt in ieder geval wel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop er op dat de eerste keer iemand is die ik tenminste leuk vind.
Maar of dat ook gaat gebeuren, denk het niet.
Ik zag het. Ik moest gewoon lachen terwijl de hele reactie echt nergens op slaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Topreactie van lant.
Zo'n soort reactie had ik ook van haar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Topreactie van lant.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n soort reactie had ik ook van haar.
Guteabendquote:
Nee, ik zit al de hele dag aan een voorblad voor een menu te prutsen, na 27 faaldesigns heb ik er eentje die acceptabel is, maar die gaat waarschijnlijk ook enorm hard afgekeurd worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
Misschien niet helemaal de juiste formulering, maar zijn er hier nog spannende dingen gebeurd?
Ik geloof dat voor de meeste posters hier, het vernieuwde fotoboek van Strawberry het hoogtepunt isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
Misschien niet helemaal de juiste formulering, maar zijn er hier nog spannende dingen gebeurd?
Dat soort dingen ken ik ook...niet met voorbladen voor menu's, maar tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zit al de hele dag aan een voorblad voor een menu te prutsen, na 27 faaldesigns heb ik er eentje die acceptabel is, maar die gaat waarschijnlijk ook enorm hard afgekeurd worden.
En dat heb ik vandaag al evenmin gedaan.quote:Oh, en ik heb ook niet gehosseld of geneukt vandaag.
Gelukkig hoor ik daar niet bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof dat voor de meeste posters hier, het vernieuwde fotoboek van Strawberry het hoogtepunt is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik heb ook niet gehosseld of geneukt vandaag.
Jij bent leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
Schattig meisje ben je straw. Toffe foto's.
Fotoboeken zijn eng.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof dat voor de meeste posters hier, het vernieuwde fotoboek van Strawberry het hoogtepunt is
Tnx, op sommige vlakken misschien, met andere dingen overschat ik mezelf juist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Jij bent leuk
Beetje minderwaardigheids complex heb je
Waar overschat je je dan denk je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tnx, op sommige vlakken misschien, met andere dingen overschat ik mezelf juist.
Ik onderschat mijn uiterlijk en overschat mijn innerlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tnx, op sommige vlakken misschien, met andere dingen overschat ik mezelf juist.
Daarom heb ik er geen foto's in.quote:
Vooral op carrière gebied eigenlijk. Daar vind ik mijn ideeën en werk helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Waar overschat je je dan denk je?
Je komt hier best wel leuk over volgens mij. x
Uiteindelijk gaat het innerlijk toch uitmaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik onderschat mijn uiterlijk en overschat mijn innerlijk.
Ik ben vrij apart.
Hihi, ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom heb ik er geen foto's in.
Muhaha!
Dus je voelt je beter omdat je het met je carrière gebied het helemaal voor elkaar hebt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral op carrière gebied eigenlijk. Daar vind ik mijn ideeën en werk helemaal geweldig.En als ik uitga voel ik me om een of andere reden ook helemaal geweldig en ineens een stuk knapper dan een hoop andere meisjes.
Maar ik vind mijn innerlijk te geweldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het innerlijk toch uitmaken.
Je kan wel leuk op uiterlijk vallen maar als het innerlijk niet met elkaar strookt, dan gaat het nooit wat worden.
Ik heb het niet op orde, ik studeer nog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je voelt je beter omdat je het met je carrière gebied het helemaal voor elkaar hebt?
Raar eigenlijk.
Dat heeft toch niks met een relatie te krijgen te maken?
Wat voor een mens was je dan geworden. Arrogant?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind mijn innerlijk te geweldig.
Als ik ook nog knap was geweest was ik echt een vervelend mens geworden.
Ik dacht vroeger altijd "Eigenlijk ben ik blij dat ik dik ben, ben tenminste een onwijs goed mens, afvallen kan nog, dat karakter houd je".quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou begrijp je precies, denk dat ik het meer van mn innerlijk als uiterlijk moet hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat voor een mens was je dan geworden. Arrogant?
Door te DMen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe heloef eruit ziet, en dat zonder te pmen
Hetzelfde bij mijn vriend, alleen was hij maar tot zijn 5e ofzo een dikkerdje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd "Eigenlijk ben ik blij dat ik dik ben, ben tenminste een onwijs goed mens, afvallen kan nog, dat karakter houd je".
Ook een keer een man, die was zo ongelofelijk lief, maar echt onwijs knap! Echt niet normaal. En daarna hoorde ik zijn verhaal dat die vroeger juist kei dik was. Toen dacht van "I knew it! "
Ik heb ook ooit een foto van hem gezien ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe heloef eruit ziet, en dat zonder te pmen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik vind mezelf nu al de beste presentator en op een na beste DJ van Hilversum.Ik ben eigenlijk een verschrikkelijk arrogant ventje.
Ik ben te bekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een foto van hem gezien ja.
Ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
Schattig meisje ben je straw. Toffe foto's.
Ik ben 16 kilo kwijt en ben eigenlijk nog een dikkerdjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hetzelfde bij mijn vriend, alleen was hij maar tot zijn 5e ofzo een dikkerdje.
I know.quote:
Hoelang ben je al bezig met afvallen? Mag ook in DM als mensen weer eens moe worden van mijn eeuwige interesse in afvallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben 16 kilo kwijt en ben eigenlijk nog een dikkerdje
Oh ja dat moet ik ook nog doen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels ook zo goed als weg, met dank aan medicijnen.
zie je je vriendin echt nog elke dag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen? Nog uit, iets doen met vrienden of wat dan ook..
Ik ga niks doen, wacht op mijn vriendin tot ze hier is. Kan nog een halfuurtje duren ofzo.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
Hoe oud ben ik eigenlijk? Op oudere leeftijd wordt je sowieso vergeetachtig.quote:
Rond de 50.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik eigenlijk? Op oudere leeftijd wordt je sowieso vergeetachtig.
Ga je nou heloef's moeder hosselen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan je moeder. Is ze nog steeds zo streng?
Ehm, ja denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan je moeder. Is ze nog steeds zo streng?
Ja, dat is al mislukt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga je nou heloef's moeder hosselen?
Mijn moeder valt niet te hosselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga je nou heloef's moeder hosselen?
Ik wou mijn moeder altijd voor mezelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde mijn moeder vroeger altijd koppelen met elke toffe man 40+ die ik tegenkwam. Maar toen vond ze der zelf al eentje.
Ja dat gebeurd toch nooit hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou mijn moeder altijd voor mezelf.
Ze mag van mij wel een vent nemen hoor.quote:
Tschuss!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:24 schreef Mystikvm het volgende:
Over hosselen gesproken, ik ga de stad in, beetje dansen enzo. Fijne avond!
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze mag van mij wel een vent nemen hoor.
Als ik maar geen last van hem krijg en zij er gelukkig van word.
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.
Haha, nee dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.
Die van mij gelukkig niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?
Dat mag, maar het is gewoon geen hosselen als het om mijn moeder gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.
No fool like an old fool.
We hebben niet zoveel on-topics te melden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.
No fool like an old fool.
PS: Die tekst "voordat je reageert" maar het posten hier vrijwel onmogelijk voor mij. Ik had mij juist gespecialiceerd in onbenullige slowchat.
Ja, desnoods in de nacht haha. Vandaag nog niet gezien omdat ze aan het werk is maar zie haar dus zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
zie je je vriendin echt nog elke dag?
Echte liefdequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, desnoods in de nacht haha. Vandaag nog niet gezien omdat ze aan het werk is maar zie haar dus zo.![]()
De eerste positieve reaktie. Mpj I presume.quote:Deelnemer, je mag mijn moeder wel hosselen. Haar huidige vriend vind ik soms irritant.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, desnoods in de nacht haha. Vandaag nog niet gezien omdat ze aan het werk is maar zie haar dus zo.![]()
Deelnemer, je mag mijn moeder wel hosselen. Haar huidige vriend vind ik soms irritant.
haha, ja wel mooi voor mpj. Ik zou er de tijd niet eens voor hebben. Ervan uitgaande dat ik op andere studie zit en zulks...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Echte liefde
[..]
De eerste positieve reaktie. Mpj I presume.
Ik heb de tijd ook niet. Zij ook niet. Gewoon tijd te maken dmv niet naar college te gaan enzovoort. En 's nachts de hele nacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
haha, ja wel mooi voor mpj. Ik zou er de tijd niet eens voor hebben. Ervan uitgaande dat ik op andere studie zit en zulks...
Dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb de tijd ook niet. Zij ook niet. Gewoon tijd te maken dmv niet naar college te gaan enzovoort. En 's nachts de hele nacht.
Anders zie ik haar een hele week niet (alleen in het weekend alleen in de avond + nacht) aangezien ik eigenlijk dagen door colleges heb van vroeg tot laat of werk en afspreek met vrienden enzovoort. Zij ook. Dus dan maar niet naar colleges gaan en 's nachts elkaar zien. Studie is toch al verneukt van mij, maakt ook niets meer uit eigenlijk. Fijne avond met jullie TV kijken etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen.
Maar goed ik kan het wel begrijpen.
Mja, en straks is de relatie voorbij en heb je een jaar lang verspild door je studie te verwaarlozen. Mijn prioriteiten zouden toch ergens anders liggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb de tijd ook niet. Zij ook niet. Gewoon tijd te maken dmv niet naar college te gaan enzovoort. En 's nachts de hele nacht.
Daarom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, en straks is de relatie voorbij en heb je een jaar lang verspild door je studie te verwaarlozen. Mijn prioriteiten zouden toch ergens anders liggen.
kan zat allebei. Alleen kan je elkaar naast vrienden, inderdaad niet elke dag zien in normale omstandigheden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom.
Een studie heeft bij mij toch prioriteit boven alles.
Je moet het maar goed inplannen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
kan zat allebei. Alleen kan je elkaar naast vrienden, inderdaad niet elke dag zien in normale omstandigheden.
maar wat ik me ervan afvraag is het wel handig om in zo vroeg stadium zo veel samen te zijn. Is de relatie dan niet snel ''op''. Gewoon een vraagje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het maar goed inplannen.
En anders alleen in het weekend dan maar.
Ik sla maandag mijn colleges ook weer over voor Newbiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Anders zie ik haar een hele week niet (alleen in het weekend alleen in de avond + nacht) aangezien ik eigenlijk dagen door colleges heb van vroeg tot laat of werk en afspreek met vrienden enzovoort. Zij ook. Dus dan maar niet naar colleges gaan en 's nachts elkaar zien. Studie is toch al verneukt van mij, maakt ook niets meer uit eigenlijk. Fijne avond met jullie TV kijken etc.
Keiharde zelfstudie dan he. Maar goed ik ken dus 1 gast die ging een keer per week naar andere kant van het land en faalt hard op zijn studie. Ik vind het een domme keuze...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik sla maandag mijn colleges ook weer over voor Newbie![]()
Ik vind dat het het waard is, die paar dagen aal je toch zo weer een keer in als je 's avonds eens tijd over hebt.
Je moet natuurlijk ook niks gaan skippen als je niet genoeg zelfdiscipline hebt om het daarna in te halen, nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keiharde zelfstudie dan he. Maar goed ik ken dus 1 gast die ging een keer per week naar andere kant van het land en faalt hard op zijn studie. Ik vind het een domme keuze...
Als je studie er niet onder lijdt is het geen probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik sla maandag mijn colleges ook weer over voor Newbie![]()
Ik vind dat het het waard is, die paar dagen haal je toch zo weer een keer in als je 's avonds eens tijd over hebt.
Neuh hoe zo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft Mirala iedereen ge-pmt mij te negeren ofzo
Ik heb niets tegen jou hoor omdat je 1 keer een opmerking maakte die enorm fout viel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft Mirala iedereen ge-pmt mij te negeren ofzo
Mja, 80% aanwezigheidsplicht, ik spijbel ook voor mijn bed, of om te stappen met vriendinnen. Vrijdag spijbel ik ook omdat ik donderdag tot laat doorga.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Ik zou best een dagje willen missen voor iemand.
Maar ook niet meer dan 1 dagje in de maand.
Geen idee. Ik wil gewoon bij haar zijn, zovaak mogelijk en omdat het deze periode niet anders kan, moet het op deze manier. Of ik moet haar alleen in de weekenden zien, maar dat zie ik niet zitten want als ik haar één dag niet zie is dat al te langquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar wat ik me ervan afvraag is het wel handig om in zo vroeg stadium zo veel samen te zijn. Is de relatie dan niet snel ''op''. Gewoon een vraagje.
Wat zei ze terug en wat was jouw opmerking precies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil vanavond uit. Maakt ne niet uit waar al moet ik in me eentje gaan zitten.
Vandaag praatje gemaakt met een meisje/vrouw in de bus. Ik ging naast dr zitten en maakte een opmerking over haar trui. Bij het uitspappen deed ik alsof ik mijn ov niet kon vinden. Prompt kon zij de hare ook niet vinden. Freaky shit.
Leerplicht zit achter me aan vanwege vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, 80% aanwezigheidsplicht, ik spijbel ook voor mijn bed, of om te stappen met vriendinnen. Vrijdag spijbel ik ook omdat ik donderdag tot laat doorga.Maar ik zou wel zorgen dat ik het zou halen.
Ik ben niet meer leerplichtig en met de hogeschool valt een hoop te regelen, maar ik studeer voor mezelf, dus ik wil ook gewoon iets leren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Leerplicht zit achter me aan vanwege vorig jaar.
Daarnaast wil ik gewoon niet teveel lesstof missen.
Kan ik alles weer gaan navragen, heb ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |