Ja okequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet wat een man in me zou zien, maar blijkbaar zien ze toch iets.![]()
Sowieso, al zou ik 200 kilo wegen, enge huidaandoeningen hebben en de basisschool niet eens afgerond hebben, ik ga niet ineens genoegen met minder nemen dan. Of ik val op iemand, of niet, dan ga ik niet denken "ach, ik kan toch niet beter krijgen. [ afbeelding ]"
Welke Chinees?quote:
Ze heeft/had een crush op een Chineze jongen.quote:
Dan ga ik nu gewoon een poging wagenquote:
Als je er ooit zo uit komt te zien en je stelt je eisen niet bij, ga er dan maar vanuit dat je niemand krijgt. Jij wilt ook geen kerel van 200 kilo met een huidaandoening die geen enkel diploma heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet wat een man in me zou zien, maar blijkbaar zien ze toch iets.![]()
Sowieso, al zou ik 200 kilo wegen, enge huidaandoeningen hebben en de basisschool niet eens afgerond hebben, ik ga niet ineens genoegen met minder nemen dan. Of ik val op iemand, of niet, dan ga ik niet denken "ach, ik kan toch niet beter krijgen. [ afbeelding ]"
Ik weet zeker van wel! Iedereen is te versieren, denk ik.quote:
Schenkstroop?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft/had een crush op een Chineze jongen.
Maar ik lees net dat dat weer voorbij is.
Die was toch Surinaams?quote:
Ja, is ook wel zo. Al sta ik er nu niet echt voor open.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Ik weet zeker van wel! Iedereen is te versieren, denk ik.
Hoi Tijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik nu gewoon een poging wagenHoi straw
ik ben tijn. Hoe gaat het ermee?
Oh hoi Strawberry, wat leuk! Dan ga ik met je meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi Tijn.Alles goed, ik ga straks de stad in. Jij?
Ja hehequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt toch ook chineze surinamers..
Ik krijg straks bezoekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi Tijn.Alles goed, ik ga straks de stad in. Jij?
Echt waarquote:
Denk jij uit te moeten leggen aan een Surinamer, ja?quote:
Dan blijf ik toch alleen? Serieus, ik heb sowieso al enorm veel moeite met geloven in een relatie, laat staan met iemand waar ik gewoon niet verliefd op ben / me aangetrokken toe voel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als je er ooit zo uit komt te zien en je stelt je eisen niet bij, ga er dan maar vanuit dat je niemand krijgt. Jij wilt ook geen kerel van 200 kilo met een huidaandoening die geen enkel diploma heeft.
Echt.quote:
Je hoeft er ook niet voor open te staan, soms gebeurt het gewoon al wil je het niet. Dan staat hij zo ineens voor je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo. Al sta ik er nu niet echt voor open.
Ik ken genoeg suri's alle soortenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk jij uit te moeten leggen aan een Surinamer, ja?
Een van mijn beste vrienden is er een.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken genoeg suri's alle soortendus ook surinezen
Tsja, kan ook nog. Gelukkig zit je niet in die situatie hé.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch alleen? Serieus, ik heb sowieso al enorm veel moeite met geloven in een relatie, laat staan met iemand waar ik gewoon niet verliefd op ben / me aangetrokken toe voel.
Natuurlijk zal je automatisch andere dingen mooi/leuk gaan vinden, maar voor minder dan verliefdheid zal ik nooit settelen.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef mrk.n het volgende:
Je hoeft er ook niet voor open te staan, soms gebeurt het gewoon al wil je het niet. Dan staat hij zo ineens voor je.![]()
Ja, ik dacht laat ik maar weer eens doen.quote:Je hebt weer nieuwe foto's trouwens?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |