SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierI don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
Stuk of zeven/acht mensen dacht ik...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hoeveel mensen komen er nou morgen dan?
Ik postte nog maar 10 topics mee toen ik de meet ging organiseren, dat was best snelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dat is best veel voor een reeks die al 317 topics duurt..
Da's best wel ergquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Hopelijk ziet het er bij jou niet zo uit als je alle FOK!kers weer uit je huis hebt,
[ afbeelding ]
Ja, dat waren der iets van 30. Maar heb iedereen zelf dingen meelaten nemen hoor, niet voor 30 mensen BBQ en drank gehaald. Veel te duur, hoe doe jij dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Da's best wel erg
Maar dat waren er wel 30 toch?
Ik ben wel benieuwd tot hoe laat het gaat duren, trouwens
Ik wilde voorstellen dat iedereen wat geld inlegde, en dat we dan inkopen zouden gaan doen, heb ik namelijk niet echt tijd voor gehad nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat waren der iets van 30. Maar heb iedereen zelf dingen meelaten nemen hoor, niet voor 30 mensen BBQ en drank gehaald. Veel te duur, hoe doe jij dat?
Die ging toch dubieuze pillen scoren via internet. Maar volgens mij is hij gewoon geen actief poster meer, maar is er niet veel veranderd. Ik vraag me sterk af of hij nog naar de uni is gegaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wie weet trouwens hoe het met MLiG is?
Er zitten weinig mensen die hier voor de zomer ook zaten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ging toch dubieuze pillen scoren via internet. Maar volgens mij is hij gewoon geen actief poster meer, maar is er niet veel veranderd. Ik vraag me sterk af of hij nog naar de uni is gegaan...
ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten weinig mensen die hier voor de zomer ook zaten.
Ik ookquote:
Misschien helpt het topic zo goed, dat het niet meer nodig wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten weinig mensen die hier voor de zomer ook zaten.
Dus je zegt dat Tijn en ik daarom achterblijvenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien helpt het topic zo goed, dat het niet meer nodig was
Ik ook.quote:
Voor sommige inderdaad welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien helpt het topic zo goed, dat het niet meer nodig was
Eda en newbi.quote:
Ik zit gewoon te wachten tot de volgende fokster van mijn leeftijd zich meldt.quote:
Je hebt Myra toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te wachten tot de volgende fokster van mijn leeftijd zich meldt.
De eerste keer ging fout tweede keer moet beter gaan, hoop ik.
Eenzaam en alleenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Tijn en ik daarom achterblijven
Ja maar dat moet nog gebeurenquote:
Wie is de volgende? Zullen Lotjes trekken?quote:
Ik wil wel passen, als ik jou er gelukkiger mee maak...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is de volgende? Zullen Lotjes trekken?
Wat een lieve held.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil wel passen, als ik jou er gelukkiger mee maak...
Dat zou ik ook voor jou doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil wel passen, als ik jou er gelukkiger mee maak...
Whehequote:
Er komt heul geen volgende.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is de volgende? Zullen Lotjes trekken?
Echt welquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoop voor mij eigenlijk dat het IRL een keer luktEn Tijn wekt nou eenmaal sympathie op he
Gebeurd dat niet dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Dit topic heeft doel 1. krijg eigen FOK!koppeltjes nu gehaald.
Nu is het wel tijd voor het echte werk, FOK!kers laten communiceren met non-FOK!kers.
Er zijn minimaal al 2 koppeltjes uit dit topic voortgekomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Nu is het wel tijd voor het echte werk, FOK!kers laten communiceren met non-FOK!kers.
Aye aye kapitein. Welke non-FOK!kster heb je voor mij geregeld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ze is van mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt welals het niet in dit topic dan wel IRL
Ik heb voor jou nog wel een leuke vriendin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Aye aye kapitein. Welke non-FOK!kster heb je voor mij geregeld?
Als dat net zoals de vorige keer gaat dan nietquote:
Dan ben ik daar 13 jaar geleden in geslaagd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Niet haten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat net zoals de vorige keer gaat dan niet![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik daar 13 jaar geleden in geslaagd.
Jij begon pas op 14de met praten tegen mensen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Oh trouwens ik heb ook een verhaaltje gepost in het seksverhalentopic
4 denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij begon pas op 14de met praten tegen mensen?
Ik haat niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet haten.
Ik heb niet voor mijn lol onbereikbare liefdes.
Tuurlijk Tijn, tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat niet.ik hossel haar gewoon voor jij verliefd wordt
Echt? Leuk meisje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog wel een leuke vriendin.
Ik maakte een grapje. Serieus iedereen uit mijn vriendinnengroep behalve ik hebben een vriend.quote:
Aaw, is geen leuke grapquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Serieus iedereen uit mijn vriendinnengroep behalve ik hebben een vriend.
Ach de meeste meisjes in mijn klas zijn ook bezet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Aaw, is geen leuke grapWas al bang dat het een grap was maar ik hoopte er toch op dat je het meende, zou wel een introductie kunnen gebruiken.
Ik heb ook weleens het gevoel dat bijna alle meisjes bezet zijn, dus jouw vriendengroep is representatief voor mijn beeld van de realiteit.
Even gecheckt, in mijn omgeving is 3/4 bezetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach de meeste meisjes in mijn klas zijn ook bezet.
Je onderschat mijn hossel skillsquote:
Tuurlijk Tijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je onderschat mijn hossel skills
Zoiets bij mij ook ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even gecheckt, in mijn omgeving is 3/4 bezet
Genoeg leuke meisjes over; en ja dat is cliche...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets bij mij ook ja.
Zelfs zo'n ontzettend dik wijf, maar dan echt tonnetje rond.
Leven is niet eerlijk.
waarheid...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb niet eens vriendendat is nog erger
Ik vind het vooral opvallend dat de meeste van mijn vrienden naar mij toe kwamen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Het antwoord is waarschijnlijk ja. (of ze moeten echt iets van je)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat de meeste van mijn vrienden naar mij toe kwamen.![]()
Ben ik nou een leuk mens ofzo?
Dan zit je in het verkeerde topic...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef kree het volgende:
Wanneer komt er iemand hier in het topic van de vrouwelijke kant die mij wel ziet zitten
haha, daar wacht ik nog op
Aansluiten eerst Heloef, dan ik. En daarna ben jij pas aan de beurtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef kree het volgende:
Wanneer komt er iemand hier in het topic van de vrouwelijke kant die mij wel ziet zitten
haha, daar wacht ik nog op
haha hoelof is een stuk jongerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aansluiten eerst Heloef, dan ik. En daarna ben jij pas aan de beurt
Nee eerst jij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heuj, ik heb alleen jou voorgelatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou nu vast beginnen je wil echt niet nog 10 jaar wachtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee eerst jij.
Ik doe niet mee in het rijtje eind twintig.
Klopt het rijtje tot nu toe:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heuj, ik heb alleen jou voorgelaten
Kan nog wel een jaar gaan duren dus voor mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt het rijtje tot nu toe:
1) heloef
2) tijnbrein
3) debeterebob
4) kree
Als je het alleen dit topic zoekt wel ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Kan nog wel een jaar gaan duren dus voor mij
Ik hou alle opties openquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het alleen dit topic zoekt wel ja.
Dus ook mannen?quote:
Wie is Susanne?quote:
Ik ook niet, maar die komen vast vanzelf wel. Daar maak ik me meestal minder zorgen om dan om een vriendin eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Het meisje wat op mijn redactie werkt en ik eigenlijk nog steeds leuk vind.quote:
Hallo, jij hebt mij al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Ik word gewoon helemaal vergeten hier, allemaal al te hopen op nieuwe meisjes enzo.
Jou kennen we al. Daten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Ik word gewoon helemaal vergeten hier, allemaal al te hopen op nieuwe meisjes enzo.
Ja jij was toch al met heloef bezig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nee qua vrouwen dan, ben niet opzoek naar een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |