abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102804643
Zwangerschap en geboorte deel 834

Oktober
22 oktober 2011: Susie (meisje)
22 oktober 2011: Nirak (jongen)

November
04 november 2011: meissie1595 (jongen)
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje) 3 November inleiden
20 november 2011: GreatWhiteSilence
26 november 2011: bitterend (meisje)
30 november 2011: Capricia

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***
18 februari 2012: DuBecky (meisje)

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude***
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR ***

07 april 2012: Asyniur
07 april 2012: Rixtje
12 april 2012: Marrije
26 april 2012: Roosje84

04 mei 2012: Zoë23
07 mei 2012: Sproet-je
18 mei 2010: Covie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 07-10-2011 15:48:19 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102804707
Slaap lekker Nirak.

Hier vanmorgen bloed laten prikken en weer goedgekeurd bij de VK. Ze kon goed voelen hoe de baby ligt: hoofdje beneden in elk geval. En ze gaf aan dat m'n baarmoeder smal is en hoog. Verklaart meteen het getrappel tegen m'n ribben, wat al een paar weken zo is.

Ik had gedacht dat ik hem dicht zou gooien, maar je was me net voor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102804712
Jipster is bevallen!!
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 01:35 schreef Jipster het volgende:
Jipster meldt zich.... met baby!!!!

kort verhaal: 2u ontslagen uit zkh, thuis, enorm bloedverlies, gillende sirenes, angst,
keizersnede, levend kindje!!!

35.2 wk, moeilijke start ligt nog op ic maar doet het goed, 3100 gr; wrs toch suikerbaby.

later meer!
en Poezebeest in het ziekenhuis -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Poezebeest het volgende:
Jipster; wat een avontuur zeg en gelukkig met een goed eind! Proficiat met jullie kleine mannetje en sterkte met jouw herstel!

Ik heb verder niks bijgelezen aangezien ik sinds woensdagavond ben opgenomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen maar dat is afhankelijk van lab. onderzoek. Later meer!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102804829
Typ ik met mijn goede gedrag de korte versie is topic vol.
Maar ff korte versie wegens moeilijk typen op gsm. Men vermoedt een niersteen(tje), pijnbestrijding via infuus, vanochtend hier vanaf en pijnvrij. Nu w88 op lab. uitslagen omdat er zorg blijft voor zw. vergiftiging vanwege mijn bloeddruk en woensdag aantal eiwitten wat op het randje zat. Met de baby alles goed, ik ga ook weer beter. Woensdag dacht ik dat ik doodging, wat een pijn!
pi_102804875
Hee bah -O- -O-
Ik wens je een spoedig herstel! en hopelijk is het geen vergiftiging! gelukkig dat alles goed is met je ukje :* :* :* O+

Soempie fijn goedgekeurd! sorry dat ik het topic sloot :@
pi_102804995
Balen Poezebeest, hopelijk valt alles mee met die zw. vergiftiging. En waren die waardes meer van streek door dat stomme steentje..

Mijn laagste gemeten bloeddruk bij de VK was 85/60, dus in rust waarschijnlijk nog wel lager. Gelukkig is het de laatste 3a4 weken een stuk beter met de duizeligheid/misselijkheid. En zit mijn bloeddruk weer rond de 100/60-65..
En van nature is mijn bloeddruk ongeveer 130/85..
pi_102805006
Oh bah, poezebeest. Nierstenen kunnen echt heel pijnlijk zijn. Hoop dat de lab uitslagen goed zijn zodat zwangerschapsvergiftiging uitgesloten kan worden. Hopelijk mag je snel naar huis. :*

En Soempie ook weer goedgekeurd! *O*

Ik meld mij maandag weer. Lekker genieten van een weekendje centerparcs. :W
pi_102805053
Heel veel plezier Kyara O+ *O*

Jeetje DF dat is nog lager :o
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:08:23 #9
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102805088
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef Kyara het volgende:
Oh bah, poezebeest. Nierstenen kunnen echt heel pijnlijk zijn. Hoop dat de lab uitslagen goed zijn zodat zwangerschapsvergiftiging uitgesloten kan worden. Hopelijk mag je snel naar huis. :*

En Soempie ook weer goedgekeurd! *O*

Ik meld mij maandag weer. Lekker genieten van een weekendje centerparcs. :W
Wat Kyara zegt!!
En een fijn weekend Kyara :W

Nirak slaap lekker! Ik ga zo ook lekker op de bank neerploffen en zappen en dan vallen de oogjes vanzelf wel dicht ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102805476
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef bitterend het volgende:
Jeetje DF dat is nog lager :o
Lang leve de dubbelzoute drop.. :Y)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:26:41 #11
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102805696
Heb bah Poezebeest. Dat je maar snel weer naar huis mag! En ik hoop dat je waardes goed (genoeg) zijn!

Kyara, heerlijk zeg! Geniet ervan!

DF dat is ook erg laag ja! Maar gek dat je als je niet zwanger bent wel een 'normale' bloeddruk hebt! Ik weet eigenlijk niet eens wat mijn bloeddruk is als ik niet zwanger ben. Ik weet alleen dat ik dan nergens last van heb.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:28:06 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102805743
Hello 8-).

Nee, ik ben niet zwanger, maar ik wil mijn lieve collega/vriendin die wél net zwanger is even op dit topic wijzen, omdat ik het hier zo leuk vond altijd, en je hier zo lekker hormonaal kan doen rauw croissantdeeg anyone? O-) Dus wellicht gaat ze meeposten, aardig zijn he mensen ;) . *linkje doorstuurt*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_102805793
ik ben net weg dus de kust is veilig yo!
pi_102805830
wat veel ziekenhuisgangers hebben we dit jaar trouwens! ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:31:13 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102805850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben net weg dus de kust is veilig yo!
Kom je niet meer terug dan? :o
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_102805872
Niet in Z&G iig! :+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:34:15 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102805943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Lang leve de dubbelzoute drop.. :Y)
weet je wel hoeveel kilo je daarvan moet opeten wil je bloeddruk ervan stijgen??
is namelijk erg achterhaald dat je bloeddruk zo enorm reageert op zout. (het natriumgehalte in je bloed stijgt echt niet van een handvol dropjes op een dag....).

:)

en een knuffel voor Poezebeest! :*

en een jompel voor Jipster dr mannetje! zet hem op he??? :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:37:07 #18
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102806024
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Niet in Z&G iig! :+
Mwa, ik zie jou of een jaartje of wat hier wel weer verschijnen hoor :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:37:39 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102806038
Poezebeest, klote zeg... Hopelijk snel weer klachtloos naar huis :*
pi_102806120
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

weet je wel hoeveel kilo je daarvan moet opeten wil je bloeddruk ervan stijgen??
is namelijk erg achterhaald dat je bloeddruk zo enorm reageert op zout. (het natriumgehalte in je bloed stijgt echt niet van een handvol dropjes op een dag....).

:)

en een knuffel voor Poezebeest! :*

en een jompel voor Jipster dr mannetje! zet hem op he??? :*
wel waar, alleen voor korte tijd.. een handvol drop kan zorgen voor een hele snelle stijging van je bloeddruk en vervolgens zakt hij weer
pi_102806157
en Flugel, mij zie je niet meer terug hoor..ook al rammel ik vast wel weer eens. maar ik geloof dat we tegen die tijd de boel hermetisch hebben afgesloten/doorgesneden/dichtgeknoopt :P
pi_102806244
Jeetje jipster wat pittig :* hoop dat je mannetje snel met jullie mee naar huis mag!

DF: das wel een lage bloeddruk zeg..

Poezebeest: beterschap!

Lekker genieten kyara *O*

Gister naar de fysio geweest: heup, bekken, rug, houding etc is allemaal goed.
Pijn komt door hormonen en de invloed ervan op m'n spieren.
Is goed om te weten :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:48:22 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102806391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
en Flugel, mij zie je niet meer terug hoor..ook al rammel ik vast wel weer eens. maar ik geloof dat we tegen die tijd de boel hermetisch hebben afgesloten/doorgesneden/dichtgeknoopt :P
echt waar? Ik vond jou altijd zo'n 3-kinderen mama eigenlijk...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:49:57 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102806427
Bitterend, wil je mijn datum aanpassen? 12 april mag ie op, thanks!

Poezebeest, wan ellende, hopelijk mag je snel naar huis.

Hier ben ik er ook wel klaar mee na deze zwangerschap en ik dacht Marman ook, maar die had het gisteren over nr 5 en 6 :D Dat was een grapje. Hoop ik :')
pi_102806437
Poezebeest :{ Sterkte daar, hoop dat het geen vergiftiging blijkt. Hoewel niersteentje(s) me ook niet prettig lijken :-/ Nou ja, dat je maar gauw weer 't ziekenhuis uit mag! :)

Zal ik dan ook nog even wat roepen over overtijd lopen? :P Volgens mij is het allemaal uitstekend terug te lezen in vroegere Z&G topics :') maar ik vond het over het algemeen wel te doen. Ik had dagen dat ik 't ff zat was (als ik dan weer hoorde dat er iemand was bevallen die 3 weken later was uitgerekend ofzo }:| Dan wilde ik oohooohook) maar ik vond het laatste stukje van de zwangerschap best wel leuk. Mensen om me heen leken het zieliger te vinden had ik 't idee. :+

Maar goed, de vorige zwangerschap was lichamelijk veel beter uit te houden dan deze, en ik vind het dan ook écht niet erg dat ik vanwege de zw.diabetes niet overtijd mag :s)

Ohja: top 5 B-) ja en dan reken ik Vlindur niet mee ook al gaat die sowieso voordringen :P

[ Bericht 9% gewijzigd door innepin op 07-10-2011 13:56:55 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102806593
sterkte poezebeest! jij ook al in het ziekenhuis :*

en lage bloeddruk: check! Op gegeven moment ging op volslagen willekeurige momenten zowat tegen de vlakte, mijn bloeddruk was toen 95/55. Daarna ben ik minder gaan werken (ivm misselijkheid) en dat had meteen een positieve invloed op mijn bloeddruk, bij de laatste controle 105/60.

Als ik niet zwanger ben heb ik 120/80, maar volgens mijn vk is een lage bloeddruk heel normaal in de zwangerschap.
pi_102806660
Jeetje poezebeest. Wat een gedoe. Ik hoop dat de uitslagen straks goed genoeg zijn om naar huis te mogen.

Hier sinds woensdag dus aan de insuline en dit had ik eerder willen doen. Ik boel me nu niet meer na elke maaltijd een loser omdat het mijn lichaam wéér niet gelukt was om voldoende insuline aan te maken. Het injecteren war even wennen, maar als je het goed doet voel je het niet eens, zo dun id het naaldje. Alleen de nachtprik, die in mijn been moet, is vervelend omdat dat steeds tot bloeddruppeltjes heeft geleid en dan zit je weer met een watje te etteren tot het bloeden gestopt is. Maar hè, het is voor een goed doel.

[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 07-10-2011 14:41:00 (achterlijke autocorrect op gsm) ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:01:07 #28
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102806753
Poezebeest :* Wat een narigheid... Hopelijk mag je snel weer naar huis!

Net mama aan de lijn gehad, blijkbaar had manlief naar mama opgebeld om te vertellen dat ik me koest moet gaan houden... Dus ik kreeg net de mededeling dat ik voortaan een poets-mama in huis krijg elke week.
Kei lief, maar ze nemen me onderhand alles uit handen. En als eerste klas controlfreak is dat het laatste wat ik wil :') .

Nirak zal inmiddels wel lekker in dromenland zijn...

Summerbreeze, hopelijk blijven je suikerwaardes nu wel op peil door de insuline.

Ik ga zo nog even een wasje in de droger proppen en dan ga ik ook nog effe plat, vanavond een bruiloft en ik voel aan m'n (vrucht)water dat het een latertje gaat worden :+ .
Sjips... bedenk me net dat ik m'n beddengoed in de was heb zitten, dus EERST nog ff bed opmaken }:| ...
pi_102806856
Huu SB moet je in je been spuiten? Ik moet in m'n buik.. Heb je langwerkende insuline?
Het lukt mij nog steeds niet om 'm niet te voelen, ik ben er echt een prutser mee _O-
Gisteren nog een lompe beweging gemaakt met naald in m'n hand, en toen stond de naald ineens flink diep in m'n vinger :X Auw.
Fijn dat het goed bevalt! Geeft toch wat rust he? :)

Haha NTS da's vast lastig voor een control freak, maar wat een heerlijk idee zeg :o O+ Lief!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:13:13 #30
250838 Fee-nix
pi_102807134
Ja lieve man heb je zeg, NTS! En lieve moeder :). Ik zou er lekker van genieten zo lang het duurt ;).

Ik wilde ook even gaan liggen.... Maar (stom genoeg) had ik bedacht dat ik best eerst even de magnetron schoon kon maken. (Aangezien de kleine nu in bed ligt). Maargoed: nog niet klaar met de magnetron (wat een k*tklus) en ventje is alweer wakker.... Zucht... daar gaat mijn middagtuk ;).
pi_102807306
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef innepin het volgende:
Poezebeest :{ Sterkte daar, hoop dat het geen vergiftiging blijkt. Hoewel niersteentje(s) me ook niet prettig lijken :-/ Nou ja, dat je maar gauw weer 't ziekenhuis uit mag! :)

Zal ik dan ook nog even wat roepen over overtijd lopen? :P Volgens mij is het allemaal uitstekend terug te lezen in vroegere Z&G topics :') maar ik vond het over het algemeen wel te doen. Ik had dagen dat ik 't ff zat was (als ik dan weer hoorde dat er iemand was bevallen die 3 weken later was uitgerekend ofzo }:| Dan wilde ik oohooohook) maar ik vond het laatste stukje van de zwangerschap best wel leuk. Mensen om me heen leken het zieliger te vinden had ik 't idee. :+

Maar goed, de vorige zwangerschap was lichamelijk veel beter uit te houden dan deze, en ik vind het dan ook écht niet erg dat ik vanwege de zw.diabetes niet overtijd mag :s)

Ohja: top 5 B-) ja en dan reken ik Vlindur niet mee ook al gaat die sowieso voordringen :P
stel dat ik ooit nog zwanger word en ze laten me kiezen tussen 2 weekjes overtijd en een inleiding..
dan 100% het eerste.
en dan zelfs keer 80
pi_102807357
Ja, als er niks aan de hand is met je eigen lichaam of je kindje, dan natuurlijk véél liever overtijd lopen dan de boel gaan forceren!
hoewel ik vorige keer natuurlijk 2 weken overtijd EN een inleiding kreeg :+ Dus dat schoot nog niet op _O-
pi_102807418
ze zeggen dat t niets uit hoeft te maken..nou ik weet verdorie wel beter :P
pi_102807509
"hoeft" is dan ook het toverwoord :+
Maar ik zou eigenlijk ook wel vergelijkingsmateriaal willen. Duim je mee dat mijn lichaam besluit zelf te beginnen, vóórdat ik ingeleid moet worden? :P
pi_102807650
ligt eraan hoe aardig je je laatste loodjes bent :+
pi_102807666
Inne, ik weet het inderdaad nog......

Wij maar voorkruipen en jij maar wachten!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_102807744
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ligt eraan hoe aardig je je laatste loodjes bent :+
Ik ben altijd aardig O-)
pi_102807929
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:04 schreef innepin het volgende:
Huu SB moet je in je been spuiten? Ik moet in m'n buik.. Heb je langwerkende insuline?
Het lukt mij nog steeds niet om 'm niet te voelen, ik ben er echt een prutser mee _O-
Gisteren nog een lompe beweging gemaakt met naald in m'n hand, en toen stond de naald ineens flink diep in m'n vinger :X Auw.
Fijn dat het goed bevalt! Geeft toch wat rust he? :)

Haha NTS da's vast lastig voor een control freak, maar wat een heerlijk idee zeg :o O+ Lief!
Ik moet voor de 3 hoofdmaaltijden snelwerkende novorapid in m'n buik spuiten en voor het slapen traagwerkende insulatard in m'n been. Mijn nuchtere waarde was de laatste tijd nl ook vaak te hoog of net op 't randje
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:44:01 #39
250838 Fee-nix
pi_102808072
Ik zal in ieder geval voor je duimen Innepin ;). Als jij ook voor mij duimt, want ik had dus precies hetzelfde!

En ik hoor trouwens bijna alleen maar horror-verhalen over inleiden he... Het lijkt een enkeling bij wie dat wel 'gewoon' gaat. En met gewoon bedoel ik dan geen urenlange weeenstormen, ontsluiting die niet opschiet en allerlei kunstgrepen. (van tang tot keizersnee zeg maar)
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:51:02 #40
5428 crew  miss_sly
pi_102808274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef McLaura het volgende:
Inne, ik weet het inderdaad nog......

Wij maar voorkruipen en jij maar wachten!
Het is dat ik te druk bezig was met bevallen, anders had ik me gewoon schuldig gevoeld :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102808889
Wha! Ik sta derde 8-)

Ik kan alleen maar over de inleiding van Rienk zeggen dat hij me lang duurde. Geen idee hoe een weeenstorm voelt, Ik hoop dat nu alles zonder veter kan en zonder weeenstorm :7 Maar we zien wel hoe het loopt. 'als de baby maar gezond is' :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102810440
Marrije ik heb het aangepast.

NTS ohh lief zeg! ik wil ook dat iemand me komt helpen met poetsen :Y

Zoe goed dat er niks mis is met je bekken!

Enne drop helpt als je voelt alsof je flauw gaat vallen...bij mij in ieder geval wel
ik eet het alleen als ik me echt niet goed voel
pi_102810605
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef Vlindur het volgende:
Wha! Ik sta derde 8-)
nee hoor, u staat 2e. Aangezien moi en susie samen de eerste plek delen ;)

Ik is weer wakker :O
De droger staat alweer aan alleen de was die erin zat heb ik nog ff geen zin in.. ik haat opvouwen :r
pi_102810702
Ik sta 8ste maar voor mij bijna allemaal mensen die nooit posten...

Lekker bijgetankt Nirak ? :W
pi_102810776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef Fee-nix het volgende:

En ik hoor trouwens bijna alleen maar horror-verhalen over inleiden he... Het lijkt een enkeling bij wie dat wel 'gewoon' gaat. En met gewoon bedoel ik dan geen urenlange weeenstormen, ontsluiting die niet opschiet en allerlei kunstgrepen. (van tang tot keizersnee zeg maar)
hier een prima inleid ervaring!
pi_102810830
BOH! Kruidvat heeft een actie dat je bij twee bepaalde producten 500 gram snoep mag scheppen. Gratis. Nou.. die zak zit precies vol :9.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102810848
Welke producten??
pi_102810895
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef bitterend het volgende:
Welke producten??
Eh.. Dove. Nivea, Andrelon.. en nog een aantal merken. En daar dan willekeurige producten van.
pi_102810920
Ohhh klinkt best goed! ga morgen heen waggelen! :9~
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:20:06 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102811402
Ik sta er gewoon niet in bwahaha :+ :p
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102811427
Ja waarom niet! :6 :*
pi_102811782
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef bitterend het volgende:
Lekker bijgetankt Nirak ? :W
Ik hoef in ieder geval niet meer continue te janken :') Dus in zoverre denk ik dat het powernapje wel even nuttig is geweest :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:36:08 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102812020
Fijn nirak :*

En bitterend no reason eigenlijk :) maar vind t wel prima zo!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:36:20 #54
30252 Soempie
Procreating
pi_102812026
Hm, misschien had ik dan beter in bed kunnen gaan liggen.
Heb bijna de hele middag op de bank zitten janken om niks. :|W

En ik wil de babykamer doen, maar het wachten is nog op spulletjes en leegruimen. :(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102812070
ach dames! al die tranen! *;
het is weekend!! *O*
pi_102812154
Het is al weken weekend voor mij :') Maar dat maakt het er voor de andere dames niet minder leuk om natuurlijk *O*

Zijn er nog mensen die leuke plannen hebben? Ik ben van plan om te gaan bevallen :Y echt waar :Y Moet het alleen nog ff Sjovannie duidelijk maken O-)
pi_102812168
Jipster wat heftig zeg. Gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk gaat het snel beter met hem
Poezebeest ben je al weer thuis?
pi_102812198
Nirak ja ik heb al 2 weken weekend maar mijn man is thuis zat + zondag en dus is het echt echt weekend! :D
We gaan verven in de kamer! gaat je vrouw pannenkoeken maken? :*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:41:59 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102812251
Ik ben bezig met bubbas hoek :+
pi_102812288
Jipster, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk mag die snel naar huis.

Vandaag 36 weken!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:59:01 #61
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102812805
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef bitterend het volgende:
Nirak ja ik heb al 2 weken weekend maar mijn man is thuis zat + zondag en dus is het echt echt weekend! :D
We gaan verven in de kamer! gaat je vrouw pannenkoeken maken? :*
Het worden pannekoeken *O* Die ze wel zelf moet maken want ik kan alles maken behalve pannekoeken :@

Morgen eten we zalm met rijst, dat was het laatste wat de buuf hier vorig jaar at voor ze beviel. Aan het eten zal het niet liggen :P Ze wil alleen geen ananashart eten ;(
Trotse mamma :)
pi_102812955
Ja gek.. Faithz en mijn moeder zitten me echt op te naaien.. Mn moeder zegt: wonderolie innemen en Faithz er achteraan: orgasme! En zo houden ze elkaar wel bezig :')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:08:21 #63
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102813102
Goed idee! Vandaag pannekoeken, morgen zalm en als ie dan nog niet komt: zondag een orgasme! >:)
pi_102813180
een echte vrouw bezorgt r vandaag nog een orgasme :(!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:11:16 #65
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102813201
damn, nu heb ik trek in pannekoeken en helemaal niets in huis om ze te maken :(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:11:27 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102813208
Uhm Faithz, sorry to burst your bubble... Maar geloof me als ik zeg dat ik tijdens de vorige zwangerschap orgasme al weggestreept heb als mogelijk opwekkend middel :+

Bijna 43 weken heb ik het volgehouden en toen moesten ze me nog inleiden terwijl alles nog gewoon potdicht zat :')
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:13:47 #67
5428 crew  miss_sly
pi_102813280
Het is ook niet het orgamse dat de truc doet, maar het sperma. Sowwy Faithz :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:14:39 #68
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102813314
verpest jij het leuke gedeelte voor de partners even Flugel! :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:14:52 #69
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102813321
Hey, ik heb dr ook zwanger gekregen :+
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:15:36 #70
5428 crew  miss_sly
pi_102813348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
Ik geloof dat dat niet voor elke partner geldt. Mijn libido was allesbehale hoog :')
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:15:53 #71
5428 crew  miss_sly
pi_102813358
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Faithz het volgende:
:D
pi_102813367
Porren van voren! *O* *O* *O*

Nirak je krijgt zalm met rijst en een orgasme! wat wil je nog meer *O*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:17:06 #73
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102813407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
Idd! }:| Maar de komende tijd zit het er niet meer in, geeft niks. Komt allemaal wel weer goed.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:18:59 #74
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102813481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef bitterend het volgende:
Porren van voren! *O* *O* *O*

Nirak je krijgt zalm met rijst en een orgasme! wat wil je nog meer *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_102813505
quote:
Magic fingers :')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:25:03 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102813693
quote:
:')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:25:47 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102813720
Ik heb net Grieks besteld... *)
pi_102813800
Is de bezorger lekker? *)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:30:01 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102813864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:28 schreef bitterend het volgende:
Is de bezorger lekker? *)
Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz... :+
pi_102814104
Wat eten jullie allemaal lekker!
Ik maak zo boerenkool :9 Met worst :Y)
pi_102814122
<--kreukelfriet O+
:+
pi_102814212
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz... :+
:D :D O+
pi_102814229
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

maar je bent al zwanger dus die vingers kan ze beter gebruiken om je olympiaschotel mee te betoveren.

ik dacht trouwens idd dat ik echt maar 2 kinderen wilde, maar nu ik lexje zo naast me zie liggen O+ O+ O+ rammel ik alweer, gloep :P

zal wel bijtrekken als ie iets groter is en ze me samen gek proberen te maken
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:42:24 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102814326
Whehehe, als je snikkend in een hoekje de haren uit je hoofd zit te trekken omdat ze zo onaardig tegen je zijn en je een 'stomme mama' bent....
pi_102814420
OMFG, geile wijven dat jullie zijn :')
pi_102814446
Hier prei met een gehaktbal en een dikke vette klodder mayo!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:45:20 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102814459
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net Grieks besteld... *)
In het kader van het onderwerp orgasme etc.. Dacht ik even wat anders :')
pi_102814598
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef Rixtje het volgende:
Hier prei met een gehaktbal en een dikke vette klodder mayo!
en die klodder mayo dan Evenstar?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:52:35 #89
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102814778
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

In het kader van het onderwerp orgasme etc.. Dacht ik even wat anders :')
Same here :D
pi_102815306
Ben benieuwd hoe het afgelopen is tussen de bezorgster en fluugje *)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:10:31 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102815448
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

en die klodder mayo dan Evenstar?
Ook :')
pi_102815676
Burp.. 4 pannekoeken is toch wel wat veel :')
Heb er gewoon een dikke buik van gekregen!

Ik denk dat flugel t nog even druk heeft met "afrekenen" :')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:22:01 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102815832
Zo, dat was lekker :9

En helaasch dames er begon niet meteen een pornodeuntje te spelen toen ze aanbelde. Nog niet ver genoeg in de zwangerschap dit keer denk ik... :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:42:29 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102818962
OMG, jullie zijn echt errug! :D

Wij hebben bij mijn schoonouders gegeten. Met een jengelige Harry die bijna niks op heeft omdat ie bij nader inzien ziek blijk te zijn (en toen stootte hij ook nog zijn hoofd :X ).
En lang leve de zwangerschap: nu boer ik steeds het eten op. Fantastisch :{

Ik ga op de bank liggen 'wie is de chef' kijken en dan maar heel erg vroeg naar bed...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:37:57 #95
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102821305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
Ohhh klinkt best goed! ga morgen heen waggelen! :9~
_O-

@Poezebeest van een vriendin weet ik dat een niersteen heelll pijnlijk is. Sterkte

En ik sta lekker al op plaats nummerrrrr 6 *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_102821706
Asy beterschap voor Harry en een dikke :* voor jou!!

TJ morgen ben je 34 weken! :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:54:34 #97
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102822045
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef bitterend het volgende:
Asy beterschap voor Harry en een dikke :* voor jou!!

TJ morgen ben je 34 weken! :D
Je wordt mijn eeuwige kalender :@ :+
En dan nog maar 6 weken te gaan, en ik hoop eigenlijk op nog ietsje minder, niet teveel minder maar ietsje ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102822810
TJ jij bent toch ook op 16 november uitgerekend? :? Dan ben je toch al 34+2?
En dan kan je ook altijd gewoon op mijn ticker (in mn sig) klikken, weet je 't ook gelijk ;)
pi_102822981
Ik was vorig jaar op 15 november uitgerekend, het werd 28november.
Dikke sneeuwstormen, ijs en ijskoud oh wat lijkt het nog kort geleden :o O+

Jipster , jeetje wat schrikken. Gefeliciteerd *O* *O*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:13:58 #100
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102823058
lekker TJ, dan heb je al minder te gaan! :D
pi_102823537
Nu heb ik trek in rijstepap!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:29:05 #102
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102823741
lekker op de bank, the voice erbij en de baby is lekker aan het spartelen in mijn buik, ik ben aan het genieten! <3
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:42:21 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102824345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef klavertje-4 het volgende:
lekker op de bank, the voice erbij en de baby is lekker aan het spartelen in mijn buik, ik ben aan het genieten! <3
Same here! Behalve dat spartelen, hier een harde buik waar ze zich uit probeert te boksen :D Maar wanneer ik dat wil filmen houdt madam zich rustig... Zo jammer weer :P Maar ik geniet er evengoed wel van, ze doet het nog en dat is fijn.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:47:20 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102824580
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:08 schreef innepin het volgende:
TJ jij bent toch ook op 16 november uitgerekend? :? Dan ben je toch al 34+2?
En dan kan je ook altijd gewoon op mijn ticker (in mn sig) klikken, weet je 't ook gelijk ;)
Oh makkelijk Innepin ;)
en ook grappig, kijken wie er eerder bevalt ;)

Ja die datum, die verwarring komt omdat ik al bij 8 weken bij de verloskundige zat voor een echo omdat het daarvoor zo vaak mis ging.
Vervolgens kreeg ik elke week een echo, bij elke keer een andere verloskundige en iedereen zat te meten en met die datum te switchen.
Uiteindelijk beland bij de gyneacoloog.
Maar vandaar dat ik steeds met die datum zit te klooien :+ en door mijn chaotische zelf natuurlijk :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:13 schreef Susie het volgende:
lekker TJ, dan heb je al minder te gaan! :D
Zo is dat, gelukkig maar, want het kan me niet snel genoeg gaan :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef bitterend het volgende:
Nu heb ik trek in rijstepap!
:N Neee Custardpudding :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef klavertje-4 het volgende:
Hier "opgelicht' en ook een spartelaar, maar ik heb liever dat die buiten zou spartelen O+

Ik ben trouwens zoooooóóó benieuwd hoe hij eruit ziet
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:47:28 #105
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102824588
haha ja jouwe heeft de ruimte niet meer om te spartelen :) heerlijk genieten he!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:48:48 #106
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102824658
biiiiijna TJ! Dan kun je 'm buiten de buik ontmoeten!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:22:58 #107
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102836646
Goedemorgen :W
Enorm slecht geslapen, maar dat mag de pret niet drukken, want zo lekker even naar de kapper!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:00:28 #108
348178 NotTheSame
pi_102836959
Mogguh iedereen!

Gisteravond bruiloft gehad, gelukkig wel op tijd thuis. Blijkbaar houd Draak niet van harde muziek, schreeuwen en rumoer, want ik heb zowat de hele avond harde buiken en flink wat trappen/slagen ontvangen }:| .

Susie, leuk, naar de kapper (ik moet ook nog bellen want ik moet ook nog!)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:06:13 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102837017
Mogge dames, ik heb uit mogen slapen van m'n mannen O+

Niet dat ik nog geslapen heb overigens :') Maar effe een beetje luieren in bed is ook lekker... Papa en Willem zijn nu samen naar muziekles en ik lig onder een dekentje op de bank naar 24 kitchen te kijken... Heerlijk!

Ik weet trouwens ook al wat dit zwangerschapsverlof m'n ding gaat zijn, 24kitchen kijken en dan alles nakoken :P Tijdens Willem heb ik een paar tv-series bekeken, was ook goed te doen...
pi_102837059
ik moest vannacht een bietje huilen omdat ik mijn buik zoooooooooooo ontzettend mis :o echt het idee dat mijn zwangerschap onafgemaakt is..ben het niet 1 x zat geweest en dat klopt niet ;( dus ik blijf hier tot 19 oktober spoken :P
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:11:28 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102837071
Die derde komt er echt wel :7

En verder natuurlijk :* Kan mezelf er iets bij voorstellen dat het allemaal nét een tandje te snel ging voor je....

Ik ben zelf nu ook al helemaal ingesteld op overtijd gaan, bij Willem heb ik er immers bijna 43 weken over gedaan... Zou m'n schema ook danig in de war maken als het dan ineens bij 37 weken al is.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:22:43 #112
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102837194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest vannacht een bietje huilen omdat ik mijn buik zoooooooooooo ontzettend mis :o echt het idee dat mijn zwangerschap onafgemaakt is..ben het niet 1 x zat geweest en dat klopt niet ;( dus ik blijf hier tot 19 oktober spoken :P
Gezellig als je blijft spoken hoor :*
pi_102837241
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Die derde komt er echt wel :7

En verder natuurlijk :* Kan mezelf er iets bij voorstellen dat het allemaal nét een tandje te snel ging voor je....

Ik ben zelf nu ook al helemaal ingesteld op overtijd gaan, bij Willem heb ik er immers bijna 43 weken over gedaan... Zou m'n schema ook danig in de war maken als het dan ineens bij 37 weken al is.
idd elin droeg ik ook 4.5 week langer! (41+3) en was er ook echt klaar mee.
bij Lex hoorde ik een dag van tevoren dat hij er uit moest.. niets geen voorbereiding :P
pi_102837250
KD :* Jij mag hier blijven spoken hoor.
Wederom niet fantastisch geslapen, maar dat maakt niet uit.
Werdt regelmatig wakker van baarmoederkrampjes, maar nog geen echte weeen helaas. Ben benieuwd hoeveel weken dit nog kan duren :')

En susie, ik ben heel mn zwangerschap niet naar de kapper geweest. Tenminste, niet om t echt af te knippen :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:32:26 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102837316
Ik ook niet om te knippen hoor.... verven! Die grijze haren hier, bah!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:20:19 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102838051
Ik heb trouwens gister m'n eerste hormonale aankoop gedaan :o

Zo'n test waarmee je kunt zien of er een jommetje of maisje in m'n buik verstopt zit... Zodra ik 'm binnen heb ga ik uiteraard testen, hou jullie op de hoogte...
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:21:55 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102838089
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef innepin het volgende:

En toen kroop ik als klap op de vuurpijl ook nog eens jou voorbij :+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102838104
o gawd..

ik geloof niet dat er ook maar 1 lovend woord over die testen is geweest ;(
pi_102838192
:o 1,5 dag niet gelezen en weer een beebje en een ziekenhuisbezoek erbij.

Jipster gossie wat een schrik zeg, nu duimen dat de kleine snel gezond mee naar huis mag.

En poezebeest succes met het uitplassen van je niersteen :X
Hopen dat de labuitslagen goed zijn!

Gisteren het grote nieuws verteld aan mijn ouders dus dat was :'(
Maar vanavond naar mijn schoonmoeder die voor het eerst oma wordt en schoonoma vertellen van het eerste achterkleinkind dus ik waarschuw voor wateroverlast in het oosten van het land.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:27:42 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102838214
Oeh!
* Marrije is jaloers! Supergaaf Fluug! Ik heb eind okt de pretecho voor geslachtsbepaling. Hoeveel procent zeker is die test?

Leuk Susie, ook een ander kleurtje?

Nirak, kan nooit erg lang meer duren toch :P
pi_102838688
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:27 schreef Marrije het volgende:
Nirak, kan nooit erg lang meer duren toch :P
Ow jawel hoor, ik heb vaak genoeg gehoord dat vrouwen al weken van te voren van die vervelende voorweeen hebben.. Dus dat zal bij mij ook wel zijn, ben vandaag nml pas 38 weken, en susie ook *O*

Grijze haren heb ik nog niet.. /klopt af op houten tafel..

Zojuist ontdekt dat ons ziekenhuis morgen dankzij de marathon amper tot niet bereikbaar is.. En dat de straatnaam van en deel van de omleidingsroute die we dan evt zouden moeten nemen de naam is van onze fertiliteitsarts :')
Dus nu is mijn mevrouw ervan overtuigd dat ik morgen moet bevallen :')
Ze is zo schattig :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:58:36 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102838989
Aaawww O+
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:04:01 #123
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102839162
Win hebben trouwens vrij veel luiers... In newborn hahaha.. Lief had er wat vanuit de Uk meegenomen want maar 2 pond per pak en nu staat de halve commode vol met luiers :+
En Ik moet nog vriendlief overtuigen de box Naar beneden te halen ;)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:15:49 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102839550
Poezebeest! Hopelijk zakt je bloeddruk snel weer en kun je weer naar huis :*

fluugs, wat voor test is dat dan?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:19:45 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102839659
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ow jawel hoor, ik heb vaak genoeg gehoord dat vrouwen al weken van te voren van die vervelende voorweeen hebben.. Dus dat zal bij mij ook wel zijn, ben vandaag nml pas 38 weken, en susie ook *O*

Pas 38 weken, ik zie dat meer als 'al 38 weken', dus onze beleving van lang is ook net even anders denk ik ;) Zal komen omdat ik pas 13 weken ben :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:22:34 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102839737
Ik ben er vandaag al 14! :o
pi_102839860
10+1 :9

('t voelt als veel langer) + het lijkt wel of ik nog een 'vlek' erbij heb gekregen,
mn pigment doet eraar op buik+borsten
iemand anders ook last van? (heb nml een grote vlek in vorm van een driehoek en ronde vlekjes, deze zijn wit en mn buik lijkt bruiner geworden)
pi_102840334
Yay voor goedkope luiers!
en voor tests waar je kan zien of het een pipi of een weewee is!
en voor grijze haren en lieve vrouwtjes *O* *O* *O*
en voor Asy die 14 weken is vandaag!

Zoe ja hoor mijn navel is bruin, mijn tepels bijna zwart en ik heb een maffe plek op mijn hals... :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:49:01 #129
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102840419
Geen andere kleur hier hoor, ben erg saai :D Zit nu lekker onder de warme droogkap, heerlijk!
Volgens mijn vk is het ook 'pas' 38 weken, dus tja.... Maar goed, ik ben er bijna klaar voor!
Nirak, toch raar dat zo'n ziekenhuis niet goed te bereiken is?
pi_102840462
Ik moet ook naar de kapper eigenlijk maar geld is helemaal op na een bezoekje Gamma! baby kamer wordt dit weekend geverfd!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:51:38 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102840490
Is ook wel fijn denk ik, om er met 38 weken klaar voor te zijn :D
pi_102840654
bitterend; haha jij hebt dus ook last van pigment :P
(dat van je tepels schijnt nog een functie te hebben iig)

& leuk de kinderkamer verven!!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:07:09 #133
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102840914
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef klavertje-4 het volgende:
biiiiijna TJ! Dan kun je 'm buiten de buik ontmoeten!
Nou hoe eerder hoe beter ( maar natuurlijk niet té vroeg hé :P )

@Kleurdoos, blijf hier maar lekker spoken hoor met je mooie omschrijvingen en opmerkingen. Maar dat je het zwanger zijn mist, persoonlijk kan ik me er helemaal niets bij voorstellen :N

Flugeltje ik ben benieuwd!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Pas 38 weken, ik zie dat meer als 'al 38 weken', dus onze beleving van lang is ook net even anders denk ik ;) Zal komen omdat ik pas 13 weken ben :)
Nou ik ben 34 weken en ik zie 38 weken ook als "al 38 weken". Misschien omdat ik er qua gevoel steeds vanuit ga dat "de mijne" er dan ook wel snel zal zijn.
(dus pfff ik hoop echt niet dat ik overtijd ga lopen, was nog niet in mij opgekomen totdat dat hier enkele topics geleden werd gezegd dat 1ste kindjes vaak overtijd gingen :+ )

Mijn tepels hebben zich "vernieuwd" :Y :P
Die gingen enkele weken geleden helemaal droog aanvoelen en allemaal velletjes en harstikke droog, en nu zien ze er weer mooi en strak en "vers" uit _O- :+ :9
Raar maar waar :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102841182
bursting bubbles:

voorweeen? check, bij beide zwangerschappen vanaf 34 wk.
naweeen, check, 5 dagen lang :o bij lex
en DAT is kut, want daar krijg je niet eens nog een babietje voor terug :P
wel een heel strak buikje :P
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:18:00 #135
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102841259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
o gawd..

ik geloof niet dat er ook maar 1 lovend woord over die testen is geweest ;(
Ik weet het, maar ik kon de verleiding echt niet weerstaan... We zullen zien :P
pi_102841261
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
bursting bubbles:

Precies, baarmoeder is in no time weer normaal en je hebt geen Belly bandit nodig. *O*
pi_102841350
Ik heb last van indalingsweeën volgens mijn vk
vooral 's nachts krampen in baarmoeder en steken...en dan heb ik nog 7 weken te gaan :')

oh TJ mijn tepels zijn ook kei droog! en pielen! heb je wat op gesmeerd??
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:25:46 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102841491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
bursting bubbles:

Ook als je buik voor de zwangerschap niet strak was?
pi_102841657
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben er vandaag al 14! :o
14 alweer?! Gaat vlot!

Wij hebben lekker een beetje geshopt vandaag. Twee schattige pakjes gekocht voor de beeb. Nog wel in neutrale kleuren natuurlijk.. maarja. Boeien. Tis sowieso schattig O+.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:33:05 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102841725
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ook als je buik voor de zwangerschap niet strak was?
dat zou te gek zijn zeg! :D
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:35:15 #141
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102841804
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Spewey het volgende:

[..]

Precies, baarmoeder is in no time weer normaal en je hebt geen Belly bandit nodig. *O*
Tsja daar zie ik ook tegenop, tegen zo'n "hangbuik" daarna :'( Maar is er niets goedkopers dan zo'n BellyBandit? want die vind ik nogal prijzig.
En ook las ik ergens dat zo'n ding niet echt prettig zit. Omdat het meer als een koker voelt dus als je gaat zitten dat ding omhoog schuift.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:20 schreef bitterend het volgende:
Ik heb last van indalingsweeën volgens mijn vk
vooral 's nachts krampen in baarmoeder en steken...en dan heb ik nog 7 weken te gaan :')

oh TJ mijn tepels zijn ook kei droog! en pielen! heb je wat op gesmeerd??
Ohw is dat het...enkele dagen geleden had ik ineens steken/pijn aan 1 kant van mijn buik. Ik dacht toen jee gaat het mis :o maar daarna niets meer gevoeld.

Bitterend ik heb er niets opgesmeerd, want ik dacht in eerste instantie dat die droogheid daarvan kwam omdat ik altijd mezelf meestal lekker insmeer.
Maar het was echt heel erg, de "korstjes" stonden er hier op. In de douche pulken en denken waar gaat dit naartoe toe.
En ineens had ik "nieuwe" tepels, heel vreemd. :+
Dus misschien nog even aankijken zonder te smeren? Of probeer eens een dagje te smeren kijken of dat scheelt.
Rayen 2½ jaar!
pi_102842054
sluitlaken of een draagdoek, of gewoon een strak stuk tricot

of gewoon niet zeuren en ff een paar weekjes met je schortje lopen, trekt allemaal wel bij :P
pi_102844426

En

Mijn mevrouw gaat mijn buik onder kliederen :)
Wrom? Omdat we lekker niks te doen hebben en het grappig is :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:33:00 #144
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102844829
ben benieuwd naar het resultaat Nirak!
pi_102845081
Deel 1 staat erop, iemand enig idee wat het wordt?

zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:52:57 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102845405
hmmmmm..... Nee?
pi_102845573
oooooh wat leuk *O* *O*
pi_102845615
Beetje vroeg (of te laat) voor een paasei ;)?

:+
pi_102845757
kindersurprise!

Leuke symboliek Nirak
pi_102845800
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
kindersurprise!

Leuke symboliek Nirak
Je bent de winnaar *O*

Nu afwassen :') (auw, donshaartjes en plakaatverf...) en morgen weer wat anders ;)
pi_102845828
Geweldig :D :D :D met zulke leuke mama's moet sjovannie gek zijn om niet snel naar buiten te willen komen :Y
pi_102845834
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
kindersurprise!

Leuke symboliek Nirak
Ha! Zat ik toch bijna goed met het paasei... :+
Inderdaad leuk bedacht :)
pi_102845928

Mag ik u voorstellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij liggen nog in het ziekenhuis, maar het gaat goed. Hij heeft een bloedtransfusie gehad, en krijgt suiker/glucose maar het is een sterk mannetje en als het mee zit komt hij na het weekend thuis! Ik zelf ben ook nog in het zkh, maar gaat goed, niet meer stoned van de morfine ;) Keizersnede is me nog best tegengevallen qua pijn en immobiliteit, dus dat zal thuis ook wel even wennen worden.

Maar komt goed en we genieten van ons mooie mannetje! O+
pi_102845953
Hehe :) die barsten zijn ook een stille hint bitterend ;)
En supreme jij gaf de voorzet voor bitterend *O* ehhh summerbreeze

[ Bericht 2% gewijzigd door Nirak op 08-10-2011 16:59:47 ]
pi_102845986
Jipster wat mooi nieuws en wat een mooie foto van die beeb van jullie nog zo lekker in de vouw O+
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:14:41 #156
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102845996
O+ Jelte
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:21:19 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102846153
oh wat zoet Jipster O+ en wat fijn dat het de goede kant op gaat!

En Nirak! Wat een creatie! Mooi gedaan Faitz! :D
pi_102846472
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]
bij Lex hoorde ik een dag van tevoren dat hij er uit moest.. niets geen voorbereiding :P
Dit dus, ik hoorde het een krappe 45min voor ie geboren is dat ie zou komen.. :')
Ik vond dat best heftig achteraf, op dat moment kon ik alleen maar denken haal mijn kind nu eruit (ivm het vele bloed ik verloor, dat kon niet goed zijn/blijven gaan), maar ik heb nu merk ik wel ff nodig om te beseffen dat ie er is en dat ik ineens mama ben.. :'( dat vind ik wel jammer van mezelf dat ik daaraan moet wennen }:|
pi_102846976
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef Nirak het volgende:
Hehe :) die barsten zijn ook een stille hint bitterend ;)
En supreme jij gaf de voorzet voor bitterend *O*
Maar bitterend had het helemaal niet goed, dat was ik *pruil*

is het te merken dat ik last heb van mijn hormonen?
pi_102847147
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:55 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Maar bitterend had het helemaal niet goed, dat was ik *pruil*

is het te merken dat ik last heb van mijn hormonen?
Ja ik zeg het ook verkeerd... Sorry!
Hersteld hierboven :)
pi_102847424
Sorry, ik had een kinderachtig bui.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:17:18 #162
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102847547
jeetje, mijn bed staat op klossen nu (ja, nu pas :P ) en dat is echt heeeeeeel hoog! Heb er een opstapje bijgezet, anders kom ik er gewoon niet makkelijk op...en af! :D
pi_102847626
Jipster :* volgens mij is het heel normaal dat je even moet wennen. Normaal is een kindje krijgen een heel proces, met weeen en hormonen die vrijkomen. En dat heb jij over geslagen, dus heel logisch dat je t daar even moeilijk mee hebt. Sterkte meid!
pi_102847996
Jipster je knul is prachtig!!! wat een heftigheid zeg! 45 minuten ervoor hoor je dat je een ks krijgt! en dat op 35 weken! natuurlijk moet je wennen! ik hoop echt van harte dat jullie snel naar huis mogen O+ :* O+ :*
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:40:54 #165
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102848148
Wat een prachtig prulletje hebben jullie gekregen Jipster! O+ Wat ongeloofelijk fijn dat het nu goed met hem gaat! Hopelijk knap jij lichamelijk en geestelijk ook snel weer een beetje op! :*
De namen van jullie zoon zijn prachtig!!! O+

Hij drinkt al helemaal zelf zo te zien? Wat een stoertje!

Tip: Als hij na het weekend naar huis mag, vraag dan even na of je recht heb op uitgestelde kraamzorg. Dat zul je misschien heel fijn vinden. :*
A grand adventure has begun.
pi_102848277
oooooh Jipster wat een leukie heb je daar..en spekkig al :o
Lex heeft echt stokjes als benen, gisteren moest ik een beetje lachen om die erwtjes die zijn kuiten voorstellen :D
pi_102848343
Dank O+

Ja, gelukkig heeft ie spekkies anders had ie het niet zo goed gedaan als nu! O+
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:52:47 #168
250838 Fee-nix
pi_102848456
Wat een schatje Jipster! Ik kan me goed voorstellen dat jij moet wennen. Het is ook zo snel gegaan allemaal! En een keizersnee valt ook niet mee... Ik hoop dat jij net zo'n voorspoedige genezing hebt als ik toen had. Toen ik eenmaal thuis was, was ik al snel weer redelijk mobiel. En als het goed is heb je recht op 2 dagen extra kraamzorg. Vond ik toen erg fijn!

Nirak, grappig bedacht die schildering! Ben benieuwd naar de inhoud van het 'ei' :P.

Sorry, verder niet zo goed bijgelezen. Wij zijn de hele dag in de weer geweest met het leegruimen van de kamer die Jespers kamer gaat worden. En het is gelukt! Binnenkort lekker behang scheuren ;).
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:28:56 #169
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102849559
Wat een heerlijk manneke Jipster! O+ Zo fijn te lezen & zien dat hij het zo goed doet!
Geef jezelf ook lekker de tijd om te wennen aan alles, dat is helemaal niet gek hoor! :* Veel sterkte ook met je herstel & hopelijk mogen jullie alletwee snel naar huis!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:03:06 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102850524
Jipster, wat een lekker spekkie! O+
En gun jezelf de tijd :*

Nirak en vrouw, geweldig! :D
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:39:11 #171
348178 NotTheSame
pi_102851540
Jipster, een mooi menneke met een mooie naam O+ ! Hopelijk mogen jullie allebei snel naar huis!
pi_102851886
Jipster, wat een knapperd O+ En hij ziet er idd helemaal niet uit als een te vroeg kindje!

Nirak _O- Whehehe.

Ik ben vandaag Heel Erg Hormonaal. Het is maar goed dat mijn man niet thuis is, anders was het niet gezellig geweest denk ik :X
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:09:10 #173
348178 NotTheSame
pi_102852528
Nirak, ik zie de foto's nu pas _O- _O- _O- ! Wat een geweldig idee!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:09:33 #174
30252 Soempie
Procreating
pi_102852548
Jipster O+ Ik vind het echt zo ongelooflijk te bedenken dat zo'n kleintje pas nog in je buik heeft gezeten. Hoop dat je snel thuis van je gezinnetje kan gaan genieten.

innepin, ben je dan ook zo kribbig om niks? Ik had er gister heel veel last van. Huilbuien en chagrijnig om niks. Was de eerste keer tijdens de zwangerschap dat ik dat had. :X En toen ik vanmorgen wakker werd was m'n man net klaar met poetsen beneden en met wat klussen in huis. Zo lief en dat had ik zo niet verdiend na gister. :@ 8)7
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:10:24 #175
30252 Soempie
Procreating
pi_102852577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef NotTheSame het volgende:
Nirak, ik zie de foto's nu pas _O- _O- _O- ! Wat een geweldig idee!
Ik had die foto vanmiddag nog laten zien aan m'n man. En nu vergeet ik er helemaal op te reageren. :o Echt een goed idee voor zo'n druilerige dag. _O-
pi_102852813
@Soempie ja ik ben echt op iedereen aan het zeiken vandaag, vooral op manlief, want de babykamer moet af vind ik, het liefst vandaag, en meneer lijkt niet te snappen dat ik er haast mee heb (en ik kan zelf niets doen, dus frustratie :( ) Ik ben niet op mijn gezelligst :Y)
pi_102853449
Allemaal hormonen dames. Ben al dagen niet te genieten op momenten.. Maar dat maken we straks allemaal goed door man/vrouw-lief een prachtige baby te schenken ;)
pi_102853526
O+ Jipster wat een mooierd! En zijn namen ook!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:51:47 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102853857
Jipster wat een lekker ding! O+
pi_102853995
Jipster wat heb je een prachtige zoon met prachtige naam!!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_102854297
Jipster wat een mooi mannetje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:09:10 #182
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102858653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
sluitlaken of een draagdoek, of gewoon een strak stuk tricot

of gewoon niet zeuren en ff een paar weekjes met je schortje lopen, trekt allemaal wel bij :P
Jaja zegt degene waarvan de buik al dezelfde dag terugplooide :9 da's makkelijk gezegd ;)

Haha Nirak met je kindersuprise _O- ^O^

Jipster *O* wat een mooi klein mannetje en wat een mooie naam ^O^
Geen wonder zo snel dat je ineens moet wennen, neem lekker je tijd. Ik vind het echt een snoesje zoals hij als een koalabeertje zit O+
Rayen 2½ jaar!
pi_102860346
Jipster, wat een heerlijk manneke, wat ziet hij er ontzettend goed en sterk uit! Kleine stoere! Zijn naam past bij m en is uiteraard prachtig O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:45:49 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102861833
Jipster wat is jelte prachtig! En fijn dat het zo goed met jelte gaat.
Geniet maar fjn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:41:38 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102867048
:W Goedemorgen maar weer! :W
pi_102867265
Môgge. Zowaar lekker geslapen met maar twee plasbreaks. En voor het eerst in tijden niet absurd gedroomd. Ik ben vrolijk en ga zo lekker met vriendlief op pad.

En ohja, ik heb zin in de winter: opstaan in het donker en 's middags lekker vroeg de lampen aan. Lekker knus.

Hoe is het met de llm?
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:12:51 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102867385
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge. Zowaar lekker geslapen met maar twee plasbreaks. En voor het eerst in tijden niet absurd gedroomd. Ik ben vrolijk en ga zo lekker met vriendlief op pad.

En ohja, ik heb zin in de winter: opstaan in het donker en 's middags lekker vroeg de lampen aan. Lekker knus.

Hoe is het met de llm?
Ben jij nou helemaal gek geworden? :o
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:27:26 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102867587
Ik hou helemaal niet van die donkere bende, maar nu vind ik het toch wel prettig, blijf ik iets langer liggen.
Bij deze llm-er niets aan de hand. Ik heb inmiddels wel wat krampjes onderin mijn buik, dus denk dat de boel wat aan het verweken is, maar echt noemenswaardig is het niet.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:29:12 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102867607
Hier ook hoor Susie, hier is het een drama om in het donker op te staan...
pi_102867730
Ik weet uit ervaring dat ik in het najaar roep zin te hebben in "de donkere dagen voor kerst", maar zodra het eenmaal ècht winter is verlang ik naar de zomer. Hoewel dit jaar de winter betekent dat mijn meissie geboren wordt, dus get zou zomaar anders kunnen zijn dit jaar
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:40:59 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102867768
ik ben in de winter geboren, dus een wintermeisje, maar van mij mogen de maanden decembe t/m februari overgeslagen worden hoor! Bah!
pi_102867782
Gefeliciteerd Jipster *O* mooi mannetje *;
pi_102867865
Goedenmorgen :W
Hier iemand die gek is op sneeuw O+ O+ kan niet genoeg van hebben! O+
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:53:29 #194
250838 Fee-nix
pi_102868003
Goedemorgen!

De winter op zich vind ik niet erg... Maar sneeuw... bah! Nee daar heb ik echt een schurfthekel aan.
Feestdagen zijn dan wel weer leuk :).
pi_102868051
Mogguh :W
Honger! Dus snel uit bed en iets eten

Van mij hoeven die donkere dagen ook niet hoor. Dit vrouwtje heeft zonlicht nodig voor de positieve energie :)
pi_102869086
Ik vind het vreselijk om op te staan in het donker. Dan is mijn bed altijd zo lekker warm en knus O+

Hier geen nieuws. Het gaat zn gangetje. Rienk ligt in bed en manlief is aan het studeren.. Dus ik ga zo lekker languit op de bank en wordfeuden :D Vanmiddag naar mijn ouders, mama heeft appeltaart gebakken O+ En morgen is het alweer maandag -O-

Mooi ventje heb je Jipster! O+ Ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vlinder op 09-10-2011 19:20:13 ]
pi_102882189
Lekker de kachel weer aan en het huis een beetje knus en gezellig maken vind ik ook fijn.
Maar opstaan in het donker en de autoruiten krabben terwijl ik al te laat ben is vreselijk.

Jipster wat een heerlijk knulletje O+ en een super leuke naam.
pi_102882234
Psssst, waar is iedereen?
Zijn er dames stiekum zondagskindertjes aan het maken? Susie? Of voordringers?

Ik heb vanmiddag gewoon lekker in de regen gewandeld met de hond en mijn mevrouw, was zalig!
En alle was weer weg gevouwen, dus weer een opgeruimd gevoel :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:41:13 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102882621
niets loos hier hoor, alhoewel het een leuke datum was geweest! En het weer ook, gatver, is echt niets aan!
pi_102882890
Jipster, wat een knap jongetje heb je daar! Gefeliciteerd! *O*
Fijn dat alles goed gaat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:26:49 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102884153
Ik heb een (heel) slechte nacht gehad dus ik lag enigszins voor pampus. Nu wel wat bijgelezen maar geen fut om te reageren.
Ga zo lekker op de bank liggen met een boek.
Hopelijk zakt de misselijkheid dadelijk nog een beetje...
pi_102885419
Asy :*
pi_102886518
Asy :*. hopelijk vannacht een betere nacht.
pi_102887532
Oh my, Jipster wat een heerlijk frummeltje O+ O+

Verder niet zo heel erg bijgelezen. Gisteren van 10 tot 17 uur in de dierentuin gelopen gewaggeld. Stom natuurlijk. Maar de kindertjes hadden het zo onwijs naar hun zin dat het wel de pijn waard was. Beetje jammer dat het voor mijn man kennelijk niet genoeg reden is om even mijn 'ochtenddienst' met de dreumes over te nemen -O- hhmmpff

Kennen jullie ook het gevoel alsof je heel hard in je doos bent getrapt? Het voelde echt beurs!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:00:31 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102889810
Even rondje spammen hoor, zijn er hier nog mensen die mee willen doen?

[OUD] Secret SinterSanta 2011 - Meedoen kan tot 15 oktober!
pi_102892966
Octo.. Wat een hork van een kerel heb je :* schop onder z'n kont geven ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:04:29 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102905070
Ow octo, wat jammer zeg!
Mijn man is dan juist extra lief, gewoon omdat ie weet dat ik er anders volgende keer niet meer intrap.

Vannacht is het beter gegaan gelukkig. Voel me nog steeds wat brak, maar goed zoonlief is vandaag uitbesteed dus ik ga lekker vanmiddag nog even naar bed
pi_102905204
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow octo, wat jammer zeg!
Mijn man is dan juist extra lief, gewoon omdat ie weet dat ik er anders volgende keer niet meer intrap.
Vannacht is het beter gegaan gelukkig. Voel me nog steeds wat brak, maar goed zoonlief is vandaag uitbesteed dus ik ga lekker vanmiddag nog even naar bed
:D Asy, zie ik nr#3 aan de horizon? :P
Fijn dat het vannacht beter is gegaan! :*

O en octo ;( :* ik moet hier ook alles uitspellen hoor }:|
en dan nog soms :N
pi_102905235
Raap me maar op. Veeg me bijeen. Ik heb geslapen als een blok en word stikmoe wakker -O-.
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:34:54 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102905344
Cooki, no way dat er hier een nummer 3 komt. Echt niet :N

Ow Kuukske, dat is balen zeg! Kun je straks nog even terug naar bed?
pi_102905372
Hm.. nah. Ik zit tot vier uur op m'n werk. Als ik thuiskom ga ik nog wel even op de bank hangen.
Of ik moet me ziekmelden, maar dat moet ik nog even bezien. Ik voel me zo slabbedewatski.
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:43:59 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102905439
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. nah. Ik zit tot vier uur op m'n werk. Als ik thuiskom ga ik nog wel even op de bank hangen.
Of ik moet me ziekmelden, maar dat moet ik nog even bezien. Ik voel me zo slabbedewatski.
Boh! Ik vraag me dan altijd af: kan ik mijn werk op deze manier goed doen?
en wat zou ik mijn collega/vriendin adviseren? en dat advies dan zelf opvolgen want adviezen aan vriendinnen/collega's zijn meestal best goed ;)
pi_102905486
Hahaha. Ja, ik weet het.. ik zeg ook altijd tegen slabbedewatski collega's 'Ga naar huis dan!'. En zelf zit ik hier nog. Maar, ik ga es beginnen met een broodje en wat drinken. En dan rustig beginnen met datgene wat ik moet doen vandaag. Al is dat niet veel :@.
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:54:44 #214
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102905592
Gewoon lekker je werk afmaken en hupsa naar huis Kuukske! o|O Als er toch al niet veel te doen is?? Wel fijn dat je als een blok geslapen hebt.... hier weer 4 keer wakker geweest en dat matje onder je kont is niet fijn (wel uiteraard 2 lakens er tussen), dat schuift toch wat en zweterig. Ik heb er ook een molton opleggen, die van Action, en die is wel fijn (kraakt niet en zweet niet), dus ik denk dat ik dat matje er tussenuit ga halen...

En meld mij bij deze :W
pi_102905613
Heb jij al meldplicht Susie? :o. Wat gaat dat HARD! :D.
Ik ga na de taart naar huis denk ik ja.. een collega is jarig :+. Die kan ik niet laten zitten met taart hm. O-).
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:59:41 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102905648
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Hahaha. Ja, ik weet het.. ik zeg ook altijd tegen slabbedewatski collega's 'Ga naar huis dan!'. En zelf zit ik hier nog. Maar, ik ga es beginnen met een broodje en wat drinken. En dan rustig beginnen met datgene wat ik moet doen vandaag. Al is dat niet veel :@.
Als het niet veel is gewoon naar huis gaan... Als het echt niet anders kan, blijven zitten...

Ik ben ook altijd stukken beter met adviezen naar anderen dan zelf opvolgen :+
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:00:00 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102905658
Tuurlijk, eerst die taart eten! _O- Zou ik ook doen!

Euh ja... al sinds vorige week zaterdag meldplicht Kuukske, gaat hard he? Vandaag alweer 38 en 2 dagen..... O+
pi_102905769
Kuukse, lekker rustig aan vandaag dan!

Ik ga straks mijn gymbal eens oppompen. Kijken of ik dan wat langer fatsoenlijk kan zitten achter de computer..
pi_102905789
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:00 schreef Susie het volgende:
Tuurlijk, eerst die taart eten! _O- Zou ik ook doen!

Euh ja... al sinds vorige week zaterdag meldplicht Kuukske, gaat hard he? Vandaag alweer 38 en 2 dagen..... O+
Ja joh, gaat keihard :D.
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:18:25 #220
250838 Fee-nix
pi_102905924
Goedemorgen! Rot dat je je zo belabberd voelt, Kuukske. En dat terwijl je sliep als een blok!

Ik heb heel belabberd geslapen. Zonder aanwijsbare reden werd onze dreumes meerdere keren wakker... Pfff... Dus maar even met hem zitten, Dentinox geven, neusspray, dikkere slaapzak aandoen... Sja wat we maar konden verzinnen eigenlijk. Hij bleef onrustig slapen. En we zijn de speen aan het afwennen, dus op slot dacht ik: nou vooruit hier heb je hem dan. Maar dat was het ook niet. En toennnnnn sliep hij eindelijk en wij bijna: was er een *&^^%%$$ MUG! :'(. Nou, Jesper natuurlijk ook weer wakker.

Uiteindelijk maar even beneden een beker warme melk met honing gemaakt. Hielp wel heb ik het idee. Daarna wel redelijk geslapen. Maar nu wel moeoeoeoeoe. (En helemaal medelijden met mijn mannetje, zijn wekker ging alweer om 5.30 uur.
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:28:29 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102906062
Wat vervelend Fee-nix! En dan ook nog zo'n mug!
pi_102906422
Muggen. Bah.
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:00:32 #223
348178 NotTheSame
pi_102906733
Mogguh!

Fee-nix, wat een rotnacht zeg :(...

Hier is er zich eentje via m'n ribbenkast naar buiten aan het wurmen... Auwiej!
Hopelijk gaat ie zich zometeen ergens liggen waar ik het beter kan hebben, want ik mot nog tot 17:00uur eigenlijk...
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:05:37 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102906849
jeetje jeetje, wat een geklaag... Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat het maandagochtend was.... Ow wacht..... :+

:* voor alle dames hier...
pi_102906858
Lol. Mja, het is ook maandag inderdaad. Bah. :P.
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:06:27 #226
250838 Fee-nix
pi_102906867
Ja ik haaaaaat muggen }:| . Maargoed, ik heb het nog wel 'makkelijk' in vergelijking met sommige van jullie hoor. Ik hoef tenminste niet naar het werk! (Ben voorlopig thuisblijfmoeder)

Ah heerlijk NTS... dat kan best zeer doen ja!

Mijn uk in de buik was de hele nacht ook behoorlijk actief trouwens. Maar dat vind ik wel gezellig :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:08:33 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102906914
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Mja, het is ook maandag inderdaad. Bah. :P.
[ afbeelding ]
Die plaat is goud!
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:13:36 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102907037
_O- Kuukske!

Ik heb even een andere uitdaging: ik heb geen jassen meer die dicht kunnen. Ben dus in twijfel; nu nog een jas kopen die dicht kan of wachten tot na de bevalling? Wat zouden jullie doen? Ik neig toch best naar het eerste eigenlijk.
pi_102907077
Ik zou nog even wachten. Kun je niet een lekkere dikke sjaal kopen?
Dat is goedkoper dan een jas :P. Straks zit je te kijken met een jas die je een paar keer aan hebt gehad. Zo heel koud wordt het niet toch, de komende paar weken?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:15:51 #230
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102907101
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Susie het volgende:
_O- Kuukske!

Ik heb even een andere uitdaging: ik heb geen jassen meer die dicht kunnen. Ben dus in twijfel; nu nog een jas kopen die dicht kan of wachten tot na de bevalling? Wat zouden jullie doen? Ik neig toch best naar het eerste eigenlijk.
Tsja hoe lang moet je nog?
Ik heb een fleecevest gekocht van 7 euro bij het Kruidvat :9
Maar ja toen moest ik nog maar 8 weken of zo...vond ik zonde om voor die tijd nog een jas te kopen.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:16:31 #231
250838 Fee-nix
pi_102907116
Ja wat Kuukske zegt! Ik zou ook kijken of je er niet wat onder kan dragen zoals een dikke sjaal. Je kan elk moment bevallen... en dan zou het toch zonde zijn als je een jas hebt die je 3 keer aan hebt gehad.

Of gewoon niet meer naar buiten gaan :P .
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:16:47 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102907122
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Tsja hoe lang moet je nog?
Ik heb een fleecevest gekocht van 7 euro bij het Kruidvat :9
Maar ja toen moest ik nog maar 8 weken of zo...vond ik zonde om voor die tijd nog een jas te kopen.
Ik ging ook al kijken in de OP en je bent 22 okt uitgerekend dus dat kan hooguit eerste week van November worden. Nog een week of 4 zeg maar. Dan zou ik ook voor de fleecevest optie gaan hoor! :Y
pi_102907143
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd O+.

Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
pi_102907178
Het is echt een slechte maandagmorgen zo te lezen. ;( :*

Ik heb stiekem een beetje gesmokkeld.
Vanmiddag toets en heb nog niks geleerd, dus ben vanmorgen samen om 7.00 opgestaan.
Maar toen mijn vriend de deur uit was ben ik zo weer lekker mijn bed ingekropen.

Nu snap ik wel een beetje dat ze aan het begin van de opleiding zeiden, niet verhuizen, niet trouwen en niet zwanger worden.

Suzie ik zou ook voor een fleece gaan hoor!
pi_102907220
Het is ongetwijfeld al gevraagd en gezegd hoor covie, maar wat studeer je?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:30:15 #236
348178 NotTheSame
pi_102907511
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd O+.

Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.
pi_102907541
Bedrijfskundige informatica maar ben over 4 maandjes klaar gelukkig.
Ik stop halverwege hoor, heb dan mijn AD (Tussen propedeuse en bachelor in)
pi_102907574
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef covie het volgende:
Bedrijfskundige informatica maar ben over 4 maandjes klaar gelukkig.
Ik stop halverwege hoor, heb dan mijn AD (Tussen propedeuse en bachelor in)
Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korter :). En wie weet kun je daarna altijd nog je bachelor halen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.
Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft. :P. Dus ik moet me sowieso nog een tijdje inhouden, maar toch.
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:35:18 #239
348178 NotTheSame
pi_102907639
Dan kan ik die van mij waarschijnlijk al niet aan jou kwijt straks ;)
Ik heb een witte (56) en zandkleurige (62), maar wij weten ook niet wat het word (helaasch :') )
Moet alleen in maatje 50 nog eens iets scoren!
pi_102907704
* Nirak is ook weer present

kuukske :*
ik voel met je mee, ik werd vannacht wakker met een onbestemd gevoel in m'n lijf (darmen opstandig denk ik) en een heel zwaar hoofd. En dat heb ik nu nog. Zal in de loop van de dag wel over gaan hoop ik :)

met 38.2 weken passen mijn jassen nog wel dicht Susie :D , maar nog maar net moet ik toegeven hoor. Maar voor die paar weken ga ik niet investeren in een nieuwe jas. Maar volgens mij wil je gewoon iets kopen, kopen, kopen, kopen, kopen ;) En dan moet je het gewoon doen, maar dan zou ik idd voor een goedkopere optie gaan :)
Maar ik heb mijn jas amper aan.. ik heb een rib jasje voor korte ritjes in de auto, daar steekt m'n buik gewoon uit en gisteren als we gaan wandelen en het regent doe ik bij uitzondering een jas aan (want ik heb het eigenlijk altijd warm..) en ook nog dicht. Als het droog is staat m'n jas meestal open anders is het vlug te warm..
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:43:55 #241
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102907885
Hahaha! Nirak! Nee hoor, het is niet dat ik wil kopen kopen kopen :P Mijn winterjas van vorig jaar past ook niet zo heel best meer eigenlijk :@ Tuurlijk weet ik wel dat er straks weer wat kilo-tjes af gaan, maar ik loop nu dus in een spijkerjasje en met een sjaal.
Ik heb nog wel zo'n omslagdoek-ding en ik zag bij de Hema zo'n poncho, dat lijkt me ook wel wat eigenlijk.
Gelukkig ben ik redelijk warmbloedig (zit nu ook weer te zweten, soort van opvliegers lijkt wel :? ), dus ga ik het wel redden denk ik.....
Thx voor de tips meiden! ^O^
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:47:01 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102907977
Ik heb overigens voor beeb nog geen winterjasje :X Wel van die vestjes en zo'n grote fleece omslagdoek. Ik wil eerst eens weten hoe groot ze is, anders vind ik dat ook wel weer zonde eigenlijk, koop je een maat 50, die dan al niet past ofzo...... (goh, voor mezelf wel eventueel een nieuwe jas willen kopen en voor beeb niet o|O slechte moeder!)
pi_102908000
owja.. ik vergeet ook gewoon steeds dat ik buiten m'n buik nergens dikker ben geworden.. en dat de meeste meiden dat niet hebben..
Is maar goed dat ik dat wel heb, anders pas ik straks niet meer in vliegtuigstoelen enzo ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:52:04 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102908124
Ja hier dus wel rondom wat kilo-tjes erbij.... Ik heb ook iets van 5 verhuisdozen (de kleinere van de praxis hoor!) op zolder staan met kleding, maar zelfs dingen die nu nog in mijn kast hangen, daar past niet alles meer van. :')
pi_102908146
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
Ik heb overigens voor beeb nog geen winterjasje :X Wel van die vestjes en zo'n grote fleece omslagdoek. Ik wil eerst eens weten hoe groot ze is, anders vind ik dat ook wel weer zonde eigenlijk, koop je een maat 50, die dan al niet past ofzo...... (goh, voor mezelf wel eventueel een nieuwe jas willen kopen en voor beeb niet o|O slechte moeder!)
wij hebben een jasje maat 56 wat wel zeker een paar weken past (valt wat groot uit)
en voor daarna als het echt koud wordt hebben we een skipak/sneeuwpak van friendz in de aanbieding gekocht bij de V&D voor.... tromroffel: ¤ 7,-- En dat is van newborn tot en met 68 staat in het label. Maar aan de maatvoering te zien komt ons manneke daar de winter wel mee door. Want tja.. voor strandwandelingen in december moet je die kleine toch wat warmer aankleden denk ik dan :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:54:52 #246
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102908225
oeh, ben nu gelijk even op vd.nl aan het kijken, maar wat een leuke dingen hebben ze daar!! O+
pi_102908284
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef Susie het volgende:
Ja hier dus wel rondom wat kilo-tjes erbij.... Ik heb ook iets van 5 verhuisdozen (de kleinere van de praxis hoor!) op zolder staan met kleding, maar zelfs dingen die nu nog in mijn kast hangen, daar past niet alles meer van. :')
ow maar zo heb ik ook wel best wat "geef nooit op" broeken en blousjes in de kast hangen hoor :') Welke vrouw heeft dat niet ;)

En als je op vd.nl kijkt zie je niet die belachelijk ver afgeprijsde "friendz" dingen. Volgens mij is dat v&d huismerk. Maar zitten echt hele leuke dingen bij en als ze afprijzen (en dat doen ze regelmatig) dan doen ze dat heeeeeel fors. Dat sneeuw/skipak koste eerst nml 27 euro en zo hebben we ook daar een berg rompertjes gekocht voor 1 euro per stuk :D
pi_102908397
wij hebben er voor ons manneke dit broekje gekocht met bijpassend vestje (vestje kan ik op site niet vinden), maar dat hebben ze ook in rose voor de meiskes ;)
zowel broekje als vestje gevoerd en dan vind ik de prijs nogal meevallen :)

http://www.vd.nl/kinderen(...)lister&from=overview
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:02:32 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102908435
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
wij hebben er voor ons manneke dit broekje gekocht met bijpassend vestje (vestje kan ik op site niet vinden), maar dat hebben ze ook in rose voor de meiskes ;)
zowel broekje als vestje gevoerd en dan vind ik de prijs nogal meevallen :)

Ja, die zag ik ook al voor meiskes, zo zoet. Allemaal leuke, lieve dingetjes hoor! O+
pi_102908723
Shit. :X Ik klikte op de link.
Tis maar goed dat het tijd is voor taart.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:27:59 #251
250838 Fee-nix
pi_102909127
Ja bij Zeeman hebben ze leuke jasjes hoor! Deze had ik toen voor Jesper daar vandaan. Z'n eerste jasje O+ . En die ga ik straks gewoon lekker weer gebruiken!

O en even offtopic: ik ben zooooo trots :) . Mijn mannetje van 17 maanden is een late loper, maar hij heeft vandaag al best wat losse stapjes gezet :). En dan kijkt hij er ook zo glunderend bij O+ .

[ Bericht 4% gewijzigd door Fee-nix op 10-10-2011 12:14:14 ]
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:32:58 #252
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102909271
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:

Ik heb zo'n soort donkerblauw fleecejasje gekocht in een klein maatje en 2 jasjes maat 62 via marktplaats. 1 tussendoor jasje en 1 echt winterjasje, echt heel leuk in verschillende kleuren blauw en ziet er nog als nieuw uit!!I
Ik ben een marktplaats fan :@ :+
En verder los ik het wel in het begin op met een extra dekentje of zo...

Enne inderdaad een sjaal, want een sjaal mot :+

Covie succes dan, heel veel succes met je toets ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_102909938
Schattig dat jasje Feenix. O+.

Oh en taart rules. :~.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:04:17 #254
250838 Fee-nix
pi_102910148
Lief he!

Taart... mjam. Ik ben bijna jarig en dan wil ik zelf weer eens een appeltaart gaan bakken. Heb er nu al zin in!
pi_102910178
Ik zou wel chocoladetaart willen. Eigenlijk. Of een écht lekkere slagroomtaart.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:06:30 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102910217
Als ik over een poosje weet welk geslacht in mijn buik rondwaart en het zou een meisje zijn, dan heb ik ook nog wel spul dat in de verkoop gaat.

Damn, ik wou nog ergens op reageren maar nou weet ik het niet meer.
covie, veel succes vandaag!
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:06:50 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102910228
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou wel chocoladetaart willen. Eigenlijk. Of een écht lekkere slagroomtaart.
Hou eens op over taart ja! o|O
pi_102910236
Oh! Covie ja! Succes!

quote:
12s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Asyniur het volgende:
Hou eens op over taart ja! o|O
O-). Sorry.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:08:53 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102910267
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:

Oh en taart rules. :~.
Je voelt je meteen een stuk beter? :D

Fee-nix, mooi he die eerste losse stapjes O+

Bitterend, nog bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP. Staat toch een stuk beter dan 16 april.

Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Over 10 weken een afspraak bij de gyn, gaan we het hebben over een keizersnee. Gezien eerdere zware bevallingen en toename van gewicht bij de geboorte ziet de vk een vaginale zwangerschap niet echt zitten. Als ik kijk naar hoe mijn andere kinderen op de wereld zijn gekomen dan is het voor het kind denk ik ook veel beter om via een keizersnee te komen. Maar we zullen zien wat de gyn ervan zegt, al denk ik dat ik het antwoord wel weet.
pi_102910273
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:32 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korter :). En wie weet kun je daarna altijd nog je bachelor halen.

[..]

Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft. :P. Dus ik moet me sowieso nog een tijdje inhouden, maar toch.
Haha ja dat zeg ik ook steeds. Maar ik weet dat die kans heeeeeeeel klein is ;)

Dank allemaal, nu moet het wel goed gaan :P

Oeh taart! :9
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:09:32 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102910289
Volgens mij voelde ik beep net toch écht... Ik twijfel wel langer, maar dit was zo a-ritmisch dat het bijna niet anders kan O+
pi_102910331
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Marrije het volgende:
Je voelt je meteen een stuk beter? :D

Fee-nix, mooi he die eerste losse stapjes O+

Bitterend, nog bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP. Staat toch een stuk beter dan 16 april.

Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Over 10 weken een afspraak bij de gyn, gaan we het hebben over een keizersnee. Gezien eerdere zware bevallingen en toename van gewicht bij de geboorte ziet de vk een vaginale zwangerschap niet echt zitten. Als ik kijk naar hoe mijn andere kinderen op de wereld zijn gekomen dan is het voor het kind denk ik ook veel beter om via een keizersnee te komen. Maar we zullen zien wat de gyn ervan zegt, al denk ik dat ik het antwoord wel weet.
Mja, zo'n sugarrush is wel opwekkend.
Maar jij begint dus meer duidelijkheid te krijgen over de geboorte van je beep? Fijn :). En wat het beste is voor jou en het kind is het belangrijkst hm.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:11:24 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102910335
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij voelde ik beep net toch écht... Ik twijfel wel langer, maar dit was zo a-ritmisch dat het bijna niet anders kan O+
O+

Hier een mega harde buik (niet echt pijnlijk, meer irritant). Misschien door de tosti's? :9~
pi_102910437
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Oh! gaaf!! Jaloers! :D.
Hoewel ik soms plopjes voel waarvan ik denk.. Dat waren m'n darmen niet geloof'k. Maarja.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:16:31 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102910482
ow fluugs, wat leuk! O+
Ik voel nog niks :N maar ik kan haast niet wachten!
Heb je trouwens je 'geslachtstest' al binnen? Wat voor eentje is het eigenlijk?

Wij mogen vanmiddag voor een echo. Gewoon zomaar, omdat het kan O+
pi_102910534
Oh leuk Asy O+.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:18:33 #267
250838 Fee-nix
pi_102910535
Lieieieieief Flugel!

Ja dat is echt zo leuk om te zien, Marrije :). Nou en dan moeten jouw bevallingen wel zwaar zijn geweest... als ze daar al zelf zo over beginnen... Een keizersnee is natuurlijk ook niet alles voor jezelf, maar voor de baby zijn er wel minder risico's.

Leuk Asy! 2 November mogen wij weer voor een 3D kijkje :).
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:35:44 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102910987
Tof Asy! Ik mis dit keer wel de hoeveelheid echo's hoor... Bij Willem had ik er vrijwel wekelijks eentje...

Geslachtstest nog niet binnen, ik verwacht 'm vandaag of morgen...

Wow Marije, keizersnede ja?
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:36:05 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102910992
Fee-nix, 3D, gaaf! Heb ik nog nooit gedaan, vind het zo veel geld :@
Ja, ik zit voor het eerst bij een andere vkpraktijk en het geeft me wel vertrouwen dat ze er zo serieus mee omgaan. Al had laatst een arts in het zkh ook al gezegd dat ik zo'n gesprek met de gyn moest aanvragen. Ik moet er nog wel een beetje aan wennen want toen dacht ik nou dat zien we tzt wel. Nu de afspraak gepland wordt over 10 weken wordt het toch opeens echter ofzo.

Veel plezier vanmiddag Asyniur.

Gaaf Fluug! Ik heb vorige week voor het eerst wat plopjes gevoeld waarvan ik dacht dat het de baby is. Daarna nog maar 1 x weer gevoeld.
pi_102911015
taart.. tosti... jumm... moet ook eens gaan kijken wat ik nu ga eten.

fluugs, schattig jasje :) Ik ben ook bij zeeman binnengelopen, maar bij die van ons hebben ze nu net geen leuke.. wel wat erop lijkt, maar net niet.. dus hebben we maar wat anders gekocht, ook leuk :)

en marije goedgekeurd *O*
spannend, keizersnede.. mja.. het zal allemaal niet voor niets zijn he :)
pi_102911053
Zo ik heb een lekker kort werkdagje gehad, moet zo naar het ziekenhuis voor een verplichte ruggenprik info middag, niet zoveel zin in 8)7
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:45:29 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102911221
Hallo, ik ben er weer :W

Amper bijgelezen maar volgens mij ging het toch vooral over eten en sex (in willekeurige volgorde ;) ) _O-

Jipster wat een schatje! O+ Hoop dat jullie snel naar huis mogen. Kan me voorstellen dat het je allemaal erg overvallen heeft.

Even een :* voor alles slechte nachten en pijntjes.

Qua jas heb ik een wintercape van mijn moeder geleend. Ideaal. En voor nu fleecevest van manlief. Ziet er niet uit maar is wel lekker warm. En het kan nog net dicht.

Ik zou ook voor goedkope fleecevesten of poncho's gaan. Die zijn ook niet zo duur (C&A bijvoorbeeld)
pi_102911532
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:45 schreef Kyara het volgende:
Amper bijgelezen maar volgens mij ging het toch vooral over eten en sex (in willekeurige volgorde ;) ) _O-
sex? waar?
sex heeft iig niet geholpen afgelopen weekend, maar dat mag de pret niet drukken. gewoon blijven proberen :')
pi_102911584
Van het weekend weinig online geweest; of was niet thuis of lag in bed van vermoeidheid.
Inmiddels wel alles bijgelezen.

Nirak wat leuk die buikschildering, ook heel toepasselijk het surprise ei.
Voor alle slechte slapers :*

Nu las ik ook nog iets over de geslachtstest van Flugeltje. In het kader van hormonale aankopen ben ik mezelf al 6 weken aan het overtuigen dat ik die test echt niet nodig heb maar de keren dat ik hem al bijna gekocht heb zijn uhm ontelbaar... Want eigenlijk wil ik toch wel heel graag weten wat het wordt maar ja hoe betrouwbaar is zo'n test nou echt.. *gaat op d'r handen zitten*

Susie ik zou inderdaad wat andere zeggen een fleecevest of zo er voor tijdelijk bijkopen. Zelf heb ik voor de winter een paar maanden geleden een winterjas op marktplaats gekocht voor 15 euro. Nog voor iedereen op zoek ging dus lekker goedkoop :) Maar goed ik kan hem straks heel de winter aan.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:07:57 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102911816
:W Kyara, welkom terug! Lekker weekend gehad?

Die geslachtstest zou ik laten voor wat het is Roosje, bij 20 weken kunnen ze het (als je beeb er zin in heeft natuurlijk) toch wel zien? Edit; mijn lief had overigens van het weekend de briljante opmerking: "stel nou dat het toch een jongen is? Kan zo maar he?" Dan zou ik niet echt blij zijn, daar gaan al die leuke roze spulletjes die ik nu al heb ingeslagen!
En idd, ik moet gewoon voor een lekker groot vest gaan, maar die poncho van de Hema gaat er ook komen! Lijkt me ook een heerlijk ding!
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:13:27 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102911986
Het is mijn eerste en enige hormonale aankoop tot nu toe Roosje... :P Eigenlijk ook meer als 'ben benieuwd' dan dat ik ervan uitga dat het 100% klopt. Ik laat het nog weten...
pi_102912053
Jipster wat een humpje, prachtig O+ Zijn namen vind ik ook erg mooi :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:21:59 #278
250838 Fee-nix
pi_102912250
Ja is ook wel duur hoor, Marrije. Maar ik vind het zooo mooi :). Bij Jesper hadden we er eentje gedaan met 28 weken. En deze zwangerschap heb ik er al een gehad bij 17 weken en straks dus bij 27 weken. O en als je nog een ervaringsverhaal van een keizersnee wil, mag je me PM'en hoor :)

Kyara, welkom terug.

Susie: lekker dan zo'n opmerking, haha! De kans is er natuurlijk wel, maar het is een hele kleine hoor! En ik neem ook aan dat je meerdere echo's hebt gehad waarop te zien was dat het een meisje is?
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:24:35 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102912329
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef Fee-nix het volgende:
Susie: lekker dan zo'n opmerking, haha! De kans is er natuurlijk wel, maar het is een hele kleine hoor! En ik neem ook aan dat je meerdere echo's hebt gehad waarop te zien was dat het een meisje is?
Hm, nee, alleen bij de 20 weken echo.... Zij zei toen dat het duidelijk een meisje is, dus daar maar vanuit gaan toch? Maar stel nou dat? Wow, dat zou schrikken zijn! Naam verzinnen, kaartje opnieuw maken, kleertjes maar verkopen en nieuwe kleertjes kopen! haha! Nee, zal toch niet zo zijn wel?
* Susie begint in ene erg nerveus te worden.....
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:29:26 #280
250838 Fee-nix
pi_102912499
Whaha! Nee joh! Als ze het duidelijk kon zien, zou ik me geen zorgen maken hoor! Dan klopt het toch in 95% van de gevallen ofzo! Rustig maar ;).
pi_102913603
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Het is mijn eerste en enige hormonale aankoop tot nu toe Roosje... :P Eigenlijk ook meer als 'ben benieuwd' dan dat ik ervan uitga dat het 100% klopt. Ik laat het nog weten...
Ik ben eigenlijk ook gewoon benieuwd of zo'n test nou eigenlijk klopt of niet.. Eigenlijk zou ik om te kijken of de test werkt ook de test moeten doen. Een steekproef van 1 (flugel) is ook zo karig he... :P En hormonale aankopen heb ik nog helemaal niet gedaan dus wat dat betreft valt het mee...

Kortom het komt er op neer dat we toch nog tot 18-20 weken moeten wachten want je weet pas of de test klopt als ze het tegen die tijd met een echo kunnen zien.. Met andere woorden is zo'n test eigenlijk zinloos...

valt het op dat ik niet weet wat ik wil ;)
pi_102915125
Hahaha susie maak je niet druk dat wordt echt wel een meisje hoor :D

Ben stiekem wel benieuwd of die tests kloppen, want ik geloof er weinig van.
pi_102915297
susie, ik krijg al een jongen de 22e, dus dan moet jij wel een meisje krijgen om het een beetje in balans te houden ;)

bij mij weten ze het echt zeker, want ze hebben wel tot 3 echo's toe z'n pielemuis laten zien. Ik zie het nog niet op die echo.. maar ik geloof de echoscopiste maar :)
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris :')) dan wordt het gewoon een heel stoer meisje de eerste 4 maanden :D

En de betrouwbaarheid van die tests is nog steeds niet bewezen. Een percentage blijkt te kloppen, maarja.. dat kan net zo goed op toeval berusten natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon leuk is om zo'n test te doen :D Ik zou er alleen niet de garderobe enzo al op aanschaffen ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:02:04 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102915453
Fee-nix, bedankt, lief van je.

Susie, zou wat zijn als het toch een jongen is :D
Ik vind het wel fijn om met 16 weken een pretecho te hebben en het dan te horen en bij de 20 weken echo de bevestiging daarvan te krijgen. Al is dat minder nodig als je het zelf ook duidelijk hebt kunnen zien.

Roosje, zinloos. . .ach, het is leuk. Maar ik zou niet dusdanig op de uitslag vertrouwen dat je een kamer roze gaat verven ofzo.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:03:36 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102915509
Ik zie jouw post nu pas Nirak 8-)
pi_102915544
@Marrije, dat hebben wij ook! Met 18 weken een pretecho en dan 2 weekskes later 'de bevestiging'. Of juist niet :P Maar ja. Dat zien we dan wel weer.

En dat is gewoon volgende week zaterdag al *O* whiee! Ik heb er wel heel veel zin in nu.
pi_102915584
Leuk kuukske! *O*
pi_102915611
Ahhuh. Hoe'st met jou verder Zoë?
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:12:50 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102915825
Wij laten aan het einde van de zwangerschap toch nog een pretecho maken dus dan vragen we het wel even na ;)
Nog een uurtje en dan babygluren! O+

En Marije, fijn dat je je nu meer serieus genomen voelt :Y
pi_102915841
Heb last van mn hormonen denk ik, sagy tegen mn lief
en depri als ik aan mn werk denk (ikwilnietmeer) maar goed, misschien komt t ook wel
door misselijkheid, moe zijn en de pijn in benen+rug waar ze niks aan kunen doen.
en op mn werk vragen de cliënten erg veel energie (ook wel logisch ik ben er voor hen)
das even lastig.

maar 't schijnt allemaal weer over te gaan *O* :9

heb ook zin in mn echo volgende week woensdag, dan is het eindelijk 'echt'.

en hoe is 't met jou? last van kwaaltjes of valt t mee?
pi_102915855
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Wij laten aan het einde van de zwangerschap toch nog een pretecho maken dus dan vragen we het wel even na ;)
Nog een uurtje en dan babygluren! O+

babygluren O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:21:03 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102916088
Ik zit nu een pakje kaas leeg te eten :X :@
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:21:42 #293
250838 Fee-nix
pi_102916117
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:

En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris :'))
Hahaha!

Ja hier hebben wij ook eerst een pretecho gehad en toen later de bevestiging bji de 20 wk echo. Maar ook bij de pretecho kon ik het echt al duidelijk zien hoor. Balzakje en piemeltje :Y .

O+ En en en ik heb net een wiegje besteld voor de kleine!! O+ O ik vind m zoooooo leuk. En hij is multifunctioneel. t Is een aanschuifbedje, wat je ook als losstaand wiegje kunt gebruiken en later als bankje. Ik heb m in de kleur berken natuur gedaan. Past ie bij de rest van t kamertje.
http://www.zoombee.nl/contents/nl/p161.html
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:23:55 #294
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102916191
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:
susie, ik krijg al een jongen de 22e, dus dan moet jij wel een meisje krijgen om het een beetje in balans te houden ;)

bij mij weten ze het echt zeker, want ze hebben wel tot 3 echo's toe z'n pielemuis laten zien. Ik zie het nog niet op die echo.. maar ik geloof de echoscopiste maar :)
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris :')) dan wordt het gewoon een heel stoer meisje de eerste 4 maanden :D

En de betrouwbaarheid van die tests is nog steeds niet bewezen. Een percentage blijkt te kloppen, maarja.. dat kan net zo goed op toeval berusten natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon leuk is om zo'n test te doen :D Ik zou er alleen niet de garderobe enzo al op aanschaffen ;)
en anders kleertjes ruilen! :D
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:24:40 #295
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102916214
En ik wil niet meer gluren, ik wil d'r in mijn armen! :(
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:25:32 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102916247
Ga pannenkoeken eten dan met ananashart en seksen!
En ik geloof dat er ook nog iets was met touwtje springen of traplopen (of allebei?) :D
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:27:32 #297
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102916308
Ohw Fee-nix die vind ik echt handig en leuk.
Als ik nog geen bedje had, had ik hier serieus over nagedacht.
Ik vraag me alleen af, tot hoe lang kan je kindje hierin? Is dat het eerste jaar of groeien ze er nog sneller uit?
Da's dan wel weer jammer, als dit zo is.
Maar verder ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_102916363
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:13 schreef Zoë23 het volgende:
Heb last van mn hormonen denk ik, sagy tegen mn lief
en depri als ik aan mn werk denk (ikwilnietmeer) maar goed, misschien komt t ook wel
door misselijkheid, moe zijn en de pijn in benen+rug waar ze niks aan kunen doen.
en op mn werk vragen de cliënten erg veel energie (ook wel logisch ik ben er voor hen)
das even lastig.

maar 't schijnt allemaal weer over te gaan *O* :9

heb ook zin in mn echo volgende week woensdag, dan is het eindelijk 'echt'.

en hoe is 't met jou? last van kwaaltjes of valt t mee?
Je hormonale dingen klinken heel bekend in de oren :'). Verder alles z'n gangetje hoor :).
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:30:22 #299
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102916393
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:24 schreef Susie het volgende:
En ik wil niet meer gluren, ik wil d'r in mijn armen! :(
Nou hier anders ook, ik ben het echt spuug/ en spuugbeu :r
Ik loop te waggelen alsof ik in mijn broek heb gescheten, ik kan haast mijn schoenen niet meer dichtdoen. Ik kan haast mijn teennagels niet knippen.
Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk :+
Zo einde gezeur...

Deze week gaan wij eens bij de verloskamers kijken in het ziekenhuis. :Y
De speciale avond daarvoor zat overvol dus daar konden we niet aan meedoen, nu moeten we gewoon bellen en als er 1 vrij is kunnen we gelijk komen om een rondleidinkje te krijgen
Rayen 2½ jaar!
pi_102916556
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:23 schreef Susie het volgende:

[..]

en anders kleertjes ruilen! :D
ehh.. ik hou niet van roze en van jurkjes.. daar ben ik dan toch te lesbisch voor ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:48:42 #301
250838 Fee-nix
pi_102917037
Zal ik eens een poging wagen dan om een nieuw topic te openen? O ohw... Als het over een kwartier nog niet gelukt is, mag iemand me te hulp schieten hoor ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')