en Poezebeest in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:35 schreef Jipster het volgende:
Jipster meldt zich.... met baby!!!!
kort verhaal: 2u ontslagen uit zkh, thuis, enorm bloedverlies, gillende sirenes, angst,
keizersnede, levend kindje!!!
35.2 wk, moeilijke start ligt nog op ic maar doet het goed, 3100 gr; wrs toch suikerbaby.
later meer!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Poezebeest het volgende:
Jipster; wat een avontuur zeg en gelukkig met een goed eind! Proficiat met jullie kleine mannetje en sterkte met jouw herstel!
Ik heb verder niks bijgelezen aangezien ik sinds woensdagavond ben opgenomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen maar dat is afhankelijk van lab. onderzoek. Later meer!
Wat Kyara zegt!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef Kyara het volgende:
Oh bah, poezebeest. Nierstenen kunnen echt heel pijnlijk zijn. Hoop dat de lab uitslagen goed zijn zodat zwangerschapsvergiftiging uitgesloten kan worden. Hopelijk mag je snel naar huis.![]()
En Soempie ook weer goedgekeurd!![]()
Ik meld mij maandag weer. Lekker genieten van een weekendje centerparcs.
Kom je niet meer terug dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben net weg dus de kust is veilig yo!
weet je wel hoeveel kilo je daarvan moet opeten wil je bloeddruk ervan stijgen??quote:
Mwa, ik zie jou of een jaartje of wat hier wel weer verschijnen hoorquote:
wel waar, alleen voor korte tijd.. een handvol drop kan zorgen voor een hele snelle stijging van je bloeddruk en vervolgens zakt hij weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel kilo je daarvan moet opeten wil je bloeddruk ervan stijgen??
is namelijk erg achterhaald dat je bloeddruk zo enorm reageert op zout. (het natriumgehalte in je bloed stijgt echt niet van een handvol dropjes op een dag....).
en een knuffel voor Poezebeest!![]()
en een jompel voor Jipster dr mannetje! zet hem op he???
echt waar? Ik vond jou altijd zo'n 3-kinderen mama eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
en Flugel, mij zie je niet meer terug hoor..ook al rammel ik vast wel weer eens. maar ik geloof dat we tegen die tijd de boel hermetisch hebben afgesloten/doorgesneden/dichtgeknoopt
stel dat ik ooit nog zwanger word en ze laten me kiezen tussen 2 weekjes overtijd en een inleiding..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef innepin het volgende:
PoezebeestSterkte daar, hoop dat het geen vergiftiging blijkt. Hoewel niersteentje(s) me ook niet prettig lijken :-/ Nou ja, dat je maar gauw weer 't ziekenhuis uit mag!
![]()
Zal ik dan ook nog even wat roepen over overtijd lopen?Volgens mij is het allemaal uitstekend terug te lezen in vroegere Z&G topics
maar ik vond het over het algemeen wel te doen. Ik had dagen dat ik 't ff zat was (als ik dan weer hoorde dat er iemand was bevallen die 3 weken later was uitgerekend ofzo
Dan wilde ik oohooohook) maar ik vond het laatste stukje van de zwangerschap best wel leuk. Mensen om me heen leken het zieliger te vinden had ik 't idee.
Maar goed, de vorige zwangerschap was lichamelijk veel beter uit te houden dan deze, en ik vind het dan ook écht niet erg dat ik vanwege de zw.diabetes niet overtijd mag
Ohja: top 5ja en dan reken ik Vlindur niet mee ook al gaat die sowieso voordringen
![]()
Ik ben altijd aardigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ligt eraan hoe aardig je je laatste loodjes bent
Ik moet voor de 3 hoofdmaaltijden snelwerkende novorapid in m'n buik spuiten en voor het slapen traagwerkende insulatard in m'n been. Mijn nuchtere waarde was de laatste tijd nl ook vaak te hoog of net op 't randjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:04 schreef innepin het volgende:
Huu SB moet je in je been spuiten? Ik moet in m'n buik.. Heb je langwerkende insuline?
Het lukt mij nog steeds niet om 'm niet te voelen, ik ben er echt een prutser mee![]()
Gisteren nog een lompe beweging gemaakt met naald in m'n hand, en toen stond de naald ineens flink diep in m'n vingerAuw.
Fijn dat het goed bevalt! Geeft toch wat rust he?
Haha NTS da's vast lastig voor een control freak, maar wat een heerlijk idee zeg![]()
Lief!
Het is dat ik te druk bezig was met bevallen, anders had ik me gewoon schuldig gevoeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef McLaura het volgende:
Inne, ik weet het inderdaad nog......
Wij maar voorkruipen en jij maar wachten!
nee hoor, u staat 2e. Aangezien moi en susie samen de eerste plek delenquote:
hier een prima inleid ervaring!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef Fee-nix het volgende:
En ik hoor trouwens bijna alleen maar horror-verhalen over inleiden he... Het lijkt een enkeling bij wie dat wel 'gewoon' gaat. En met gewoon bedoel ik dan geen urenlange weeenstormen, ontsluiting die niet opschiet en allerlei kunstgrepen. (van tang tot keizersnee zeg maar)
Eh.. Dove. Nivea, Andrelon.. en nog een aantal merken. En daar dan willekeurige producten van.quote:
Ik hoef in ieder geval niet meer continue te jankenquote:
Het worden pannekoekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef bitterend het volgende:
Nirak ja ik heb al 2 weken weekend maar mijn man is thuis zat + zondag en dus is het echt echt weekend!
We gaan verven in de kamer! gaat je vrouw pannenkoeken maken?
Ik geloof dat dat niet voor elke partner geldt. Mijn libido was allesbehale hoogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
verpest jij het leuke gedeelte voor de partners even Flugel!
quote:
Idd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
verpest jij het leuke gedeelte voor de partners even Flugel!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef bitterend het volgende:
Porren van voren!![]()
![]()
Nirak je krijgt zalm met rijst en een orgasme! wat wil je nog meer![]()
quote:
Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz...quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz...
maar je bent al zwanger dus die vingers kan ze beter gebruiken om je olympiaschotel mee te betoveren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz...
In het kader van het onderwerp orgasme etc.. Dacht ik even wat andersquote:
en die klodder mayo dan Evenstar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef Rixtje het volgende:
Hier prei met een gehaktbal en een dikke vette klodder mayo!
Same herequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
In het kader van het onderwerp orgasme etc.. Dacht ik even wat anders
Ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en die klodder mayo dan Evenstar?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
Ohhh klinkt best goed! ga morgen heen waggelen!
Je wordt mijn eeuwige kalenderquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef bitterend het volgende:
Asy beterschap voor Harry en een dikkevoor jou!!
TJ morgen ben je 34 weken!
Same here! Behalve dat spartelen, hier een harde buik waar ze zich uit probeert te boksenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef klavertje-4 het volgende:
lekker op de bank, the voice erbij en de baby is lekker aan het spartelen in mijn buik, ik ben aan het genieten! <3
Oh makkelijk Innepinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:08 schreef innepin het volgende:
TJ jij bent toch ook op 16 november uitgerekend?Dan ben je toch al 34+2?
En dan kan je ook altijd gewoon op mijn ticker (in mn sig) klikken, weet je 't ook gelijk
Zo is dat, gelukkig maar, want het kan me niet snel genoeg gaanquote:
quote:
Hier "opgelicht' en ook een spartelaar, maar ik heb liever dat die buiten zou spartelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef klavertje-4 het volgende:
lekker op de bank, the voice erbij en de baby is lekker aan het spartelen in mijn buik, ik ben aan het genieten! <3
Gezellig als je blijft spoken hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest vannacht een bietje huilen omdat ik mijn buik zoooooooooooo ontzettend misecht het idee dat mijn zwangerschap onafgemaakt is..ben het niet 1 x zat geweest en dat klopt niet
dus ik blijf hier tot 19 oktober spoken
idd elin droeg ik ook 4.5 week langer! (41+3) en was er ook echt klaar mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Die derde komt er echt wel
En verder natuurlijkKan mezelf er iets bij voorstellen dat het allemaal nét een tandje te snel ging voor je....
Ik ben zelf nu ook al helemaal ingesteld op overtijd gaan, bij Willem heb ik er immers bijna 43 weken over gedaan... Zou m'n schema ook danig in de war maken als het dan ineens bij 37 weken al is.
En toen kroop ik als klap op de vuurpijl ook nog eens jou voorbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef innepin het volgende:
Zal ik dan ook nog even wat roepen over overtijd lopen?Volgens mij is het allemaal uitstekend terug te lezen in vroegere Z&G topics
maar ik vond het over het algemeen wel te doen. Ik had dagen dat ik 't ff zat was (als ik dan weer hoorde dat er iemand was bevallen die 3 weken later was uitgerekend ofzo
Dan wilde ik oohooohook) maar ik vond het laatste stukje van de zwangerschap best wel leuk. Mensen om me heen leken het zieliger te vinden had ik 't idee.
Ow jawel hoor, ik heb vaak genoeg gehoord dat vrouwen al weken van te voren van die vervelende voorweeen hebben.. Dus dat zal bij mij ook wel zijn, ben vandaag nml pas 38 weken, en susie ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:27 schreef Marrije het volgende:
Nirak, kan nooit erg lang meer duren toch
Pas 38 weken, ik zie dat meer als 'al 38 weken', dus onze beleving van lang is ook net even anders denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, ik heb vaak genoeg gehoord dat vrouwen al weken van te voren van die vervelende voorweeen hebben.. Dus dat zal bij mij ook wel zijn, ben vandaag nml pas 38 weken, en susie ook
Nou hoe eerder hoe beter ( maar natuurlijk niet té vroeg héquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef klavertje-4 het volgende:
biiiiijna TJ! Dan kun je 'm buiten de buik ontmoeten!
Nou ik ben 34 weken en ik zie 38 weken ook als "al 38 weken". Misschien omdat ik er qua gevoel steeds vanuit ga dat "de mijne" er dan ook wel snel zal zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pas 38 weken, ik zie dat meer als 'al 38 weken', dus onze beleving van lang is ook net even anders denk ikZal komen omdat ik pas 13 weken ben
Ik weet het, maar ik kon de verleiding echt niet weerstaan... We zullen zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
o gawd..
ik geloof niet dat er ook maar 1 lovend woord over die testen is geweest
Precies, baarmoeder is in no time weer normaal en je hebt geen Belly bandit nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
bursting bubbles:
voorweeen? check, bij beide zwangerschappen vanaf 34 wk.
naweeen, check, 5 dagen langbij lex
en DAT is kut, want daar krijg je niet eens nog een babietje voor terug
wel een heel strak buikje
Ook als je buik voor de zwangerschap niet strak was?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
bursting bubbles:
voorweeen? check, bij beide zwangerschappen vanaf 34 wk.
naweeen, check, 5 dagen langbij lex
en DAT is kut, want daar krijg je niet eens nog een babietje voor terug
wel een heel strak buikje
14 alweer?! Gaat vlot!quote:
dat zou te gek zijn zeg!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook als je buik voor de zwangerschap niet strak was?
Tsja daar zie ik ook tegenop, tegen zo'n "hangbuik" daarnaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Spewey het volgende:
[..]
Precies, baarmoeder is in no time weer normaal en je hebt geen Belly bandit nodig.
Ohw is dat het...enkele dagen geleden had ik ineens steken/pijn aan 1 kant van mijn buik. Ik dacht toen jee gaat het misquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:20 schreef bitterend het volgende:
Ik heb last van indalingsweeën volgens mijn vk
vooral 's nachts krampen in baarmoeder en steken...en dan heb ik nog 7 weken te gaan
oh TJ mijn tepels zijn ook kei droog! en pielen! heb je wat op gesmeerd??
Je bent de winnaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
kindersurprise!
Leuke symboliek Nirak
Ha! Zat ik toch bijna goed met het paasei...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
kindersurprise!
Leuke symboliek Nirak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij liggen nog in het ziekenhuis, maar het gaat goed. Hij heeft een bloedtransfusie gehad, en krijgt suiker/glucose maar het is een sterk mannetje en als het mee zit komt hij na het weekend thuis! Ik zelf ben ook nog in het zkh, maar gaat goed, niet meer stoned van de morfineKeizersnede is me nog best tegengevallen qua pijn en immobiliteit, dus dat zal thuis ook wel even wennen worden.
Maar komt goed en we genieten van ons mooie mannetje!![]()
Dit dus, ik hoorde het een krappe 45min voor ie geboren is dat ie zou komen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij Lex hoorde ik een dag van tevoren dat hij er uit moest.. niets geen voorbereiding
Maar bitterend had het helemaal niet goed, dat was ik *pruil*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef Nirak het volgende:
Hehedie barsten zijn ook een stille hint bitterend
En supreme jij gaf de voorzet voor bitterend
Ja ik zeg het ook verkeerd... Sorry!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar bitterend had het helemaal niet goed, dat was ik *pruil*
is het te merken dat ik last heb van mijn hormonen?
Ik had die foto vanmiddag nog laten zien aan m'n man. En nu vergeet ik er helemaal op te reageren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef NotTheSame het volgende:
Nirak, ik zie de foto's nu pas![]()
![]()
! Wat een geweldig idee!
Jaja zegt degene waarvan de buik al dezelfde dag terugplooidequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
sluitlaken of een draagdoek, of gewoon een strak stuk tricot
of gewoon niet zeuren en ff een paar weekjes met je schortje lopen, trekt allemaal wel bij
Ben jij nou helemaal gek geworden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge. Zowaar lekker geslapen met maar twee plasbreaks. En voor het eerst in tijden niet absurd gedroomd. Ik ben vrolijk en ga zo lekker met vriendlief op pad.
En ohja, ik heb zin in de winter: opstaan in het donker en 's middags lekker vroeg de lampen aan. Lekker knus.
Hoe is het met de llm?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow octo, wat jammer zeg!
Mijn man is dan juist extra lief, gewoon omdat ie weet dat ik er anders volgende keer niet meer intrap.
Vannacht is het beter gegaan gelukkig. Voel me nog steeds wat brak, maar goed zoonlief is vandaag uitbesteed dus ik ga lekker vanmiddag nog even naar bed
Boh! Ik vraag me dan altijd af: kan ik mijn werk op deze manier goed doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. nah. Ik zit tot vier uur op m'n werk. Als ik thuiskom ga ik nog wel even op de bank hangen.
Of ik moet me ziekmelden, maar dat moet ik nog even bezien. Ik voel me zo slabbedewatski.
Als het niet veel is gewoon naar huis gaan... Als het echt niet anders kan, blijven zitten...quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Hahaha. Ja, ik weet het.. ik zeg ook altijd tegen slabbedewatski collega's 'Ga naar huis dan!'. En zelf zit ik hier nog. Maar, ik ga es beginnen met een broodje en wat drinken. En dan rustig beginnen met datgene wat ik moet doen vandaag. Al is dat niet veel.
Ja joh, gaat keihardquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:00 schreef Susie het volgende:
Tuurlijk, eerst die taart eten!Zou ik ook doen!
Euh ja... al sinds vorige week zaterdag meldplicht Kuukske, gaat hard he? Vandaag alweer 38 en 2 dagen.....
Die plaat is goud!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Mja, het is ook maandag inderdaad. Bah..
[ afbeelding ]
Tsja hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Susie het volgende:
Kuukske!
Ik heb even een andere uitdaging: ik heb geen jassen meer die dicht kunnen. Ben dus in twijfel; nu nog een jas kopen die dicht kan of wachten tot na de bevalling? Wat zouden jullie doen? Ik neig toch best naar het eerste eigenlijk.
Ik ging ook al kijken in de OP en je bent 22 okt uitgerekend dus dat kan hooguit eerste week van November worden. Nog een week of 4 zeg maar. Dan zou ik ook voor de fleecevest optie gaan hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja hoe lang moet je nog?
Ik heb een fleecevest gekocht van 7 euro bij het Kruidvat![]()
Maar ja toen moest ik nog maar 8 weken of zo...vond ik zonde om voor die tijd nog een jas te kopen.
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd.
Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korterquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef covie het volgende:
Bedrijfskundige informatica maar ben over 4 maandjes klaar gelukkig.
Ik stop halverwege hoor, heb dan mijn AD (Tussen propedeuse en bachelor in)
Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.
wij hebben een jasje maat 56 wat wel zeker een paar weken past (valt wat groot uit)quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
Ik heb overigens voor beeb nog geen winterjasjeWel van die vestjes en zo'n grote fleece omslagdoek. Ik wil eerst eens weten hoe groot ze is, anders vind ik dat ook wel weer zonde eigenlijk, koop je een maat 50, die dan al niet past ofzo...... (goh, voor mezelf wel eventueel een nieuwe jas willen kopen en voor beeb niet
slechte moeder!)
ow maar zo heb ik ook wel best wat "geef nooit op" broeken en blousjes in de kast hangen hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef Susie het volgende:
Ja hier dus wel rondom wat kilo-tjes erbij.... Ik heb ook iets van 5 verhuisdozen (de kleinere van de praxis hoor!) op zolder staan met kleding, maar zelfs dingen die nu nog in mijn kast hangen, daar past niet alles meer van.
Ja, die zag ik ook al voor meiskes, zo zoet. Allemaal leuke, lieve dingetjes hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
wij hebben er voor ons manneke dit broekje gekocht met bijpassend vestje (vestje kan ik op site niet vinden), maar dat hebben ze ook in rose voor de meiskes
zowel broekje als vestje gevoerd en dan vind ik de prijs nogal meevallen
Ik heb zo'n soort donkerblauw fleecejasje gekocht in een klein maatje en 2 jasjes maat 62 via marktplaats. 1 tussendoor jasje en 1 echt winterjasje, echt heel leuk in verschillende kleuren blauw en ziet er nog als nieuw uit!!Iquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd.
Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
Hou eens op over taart ja!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou wel chocoladetaart willen. Eigenlijk. Of een écht lekkere slagroomtaart.
quote:
Je voelt je meteen een stuk beter?quote:
Haha ja dat zeg ik ook steeds. Maar ik weet dat die kans heeeeeeeel klein isquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korter. En wie weet kun je daarna altijd nog je bachelor halen.
[..]
Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft.. Dus ik moet me sowieso nog een tijdje inhouden, maar toch.
Mja, zo'n sugarrush is wel opwekkend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Marrije het volgende:
Je voelt je meteen een stuk beter?![]()
Fee-nix, mooi he die eerste losse stapjes![]()
Bitterend, nog bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP. Staat toch een stuk beter dan 16 april.
Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Over 10 weken een afspraak bij de gyn, gaan we het hebben over een keizersnee. Gezien eerdere zware bevallingen en toename van gewicht bij de geboorte ziet de vk een vaginale zwangerschap niet echt zitten. Als ik kijk naar hoe mijn andere kinderen op de wereld zijn gekomen dan is het voor het kind denk ik ook veel beter om via een keizersnee te komen. Maar we zullen zien wat de gyn ervan zegt, al denk ik dat ik het antwoord wel weet.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij voelde ik beep net toch écht... Ik twijfel wel langer, maar dit was zo a-ritmisch dat het bijna niet anders kan
Oh! gaaf!! Jaloers!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij voelde ik beep net toch écht... Ik twijfel wel langer, maar dit was zo a-ritmisch dat het bijna niet anders kan
sex? waar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:45 schreef Kyara het volgende:
Amper bijgelezen maar volgens mij ging het toch vooral over eten en sex (in willekeurige volgorde)
![]()
Hm, nee, alleen bij de 20 weken echo.... Zij zei toen dat het duidelijk een meisje is, dus daar maar vanuit gaan toch? Maar stel nou dat? Wow, dat zou schrikken zijn! Naam verzinnen, kaartje opnieuw maken, kleertjes maar verkopen en nieuwe kleertjes kopen! haha! Nee, zal toch niet zo zijn wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef Fee-nix het volgende:
Susie: lekker dan zo'n opmerking, haha! De kans is er natuurlijk wel, maar het is een hele kleine hoor! En ik neem ook aan dat je meerdere echo's hebt gehad waarop te zien was dat het een meisje is?
Ik ben eigenlijk ook gewoon benieuwd of zo'n test nou eigenlijk klopt of niet.. Eigenlijk zou ik om te kijken of de test werkt ook de test moeten doen. Een steekproef van 1 (flugel) is ook zo karig he...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Het is mijn eerste en enige hormonale aankoop tot nu toe Roosje...Eigenlijk ook meer als 'ben benieuwd' dan dat ik ervan uitga dat het 100% klopt. Ik laat het nog weten...
babyglurenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Wij laten aan het einde van de zwangerschap toch nog een pretecho maken dus dan vragen we het wel even na
Nog een uurtje en dan babygluren!
Hahaha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris)
en anders kleertjes ruilen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:
susie, ik krijg al een jongen de 22e, dus dan moet jij wel een meisje krijgen om het een beetje in balans te houden
bij mij weten ze het echt zeker, want ze hebben wel tot 3 echo's toe z'n pielemuis laten zien. Ik zie het nog niet op die echo.. maar ik geloof de echoscopiste maar
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris) dan wordt het gewoon een heel stoer meisje de eerste 4 maanden
En de betrouwbaarheid van die tests is nog steeds niet bewezen. Een percentage blijkt te kloppen, maarja.. dat kan net zo goed op toeval berusten natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon leuk is om zo'n test te doenIk zou er alleen niet de garderobe enzo al op aanschaffen
Je hormonale dingen klinken heel bekend in de orenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:13 schreef Zoë23 het volgende:
Heb last van mn hormonen denk ik, sagy tegen mn lief
en depri als ik aan mn werk denk (ikwilnietmeer) maar goed, misschien komt t ook wel
door misselijkheid, moe zijn en de pijn in benen+rug waar ze niks aan kunen doen.
en op mn werk vragen de cliënten erg veel energie (ook wel logisch ik ben er voor hen)
das even lastig.
maar 't schijnt allemaal weer over te gaan![]()
![]()
heb ook zin in mn echo volgende week woensdag, dan is het eindelijk 'echt'.
en hoe is 't met jou? last van kwaaltjes of valt t mee?
Nou hier anders ook, ik ben het echt spuug/ en spuugbeuquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:24 schreef Susie het volgende:
En ik wil niet meer gluren, ik wil d'r in mijn armen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |