quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow octo, wat jammer zeg!
Mijn man is dan juist extra lief, gewoon omdat ie weet dat ik er anders volgende keer niet meer intrap.
Vannacht is het beter gegaan gelukkig. Voel me nog steeds wat brak, maar goed zoonlief is vandaag uitbesteed dus ik ga lekker vanmiddag nog even naar bed
Boh! Ik vraag me dan altijd af: kan ik mijn werk op deze manier goed doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. nah. Ik zit tot vier uur op m'n werk. Als ik thuiskom ga ik nog wel even op de bank hangen.
Of ik moet me ziekmelden, maar dat moet ik nog even bezien. Ik voel me zo slabbedewatski.
Als het niet veel is gewoon naar huis gaan... Als het echt niet anders kan, blijven zitten...quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Hahaha. Ja, ik weet het.. ik zeg ook altijd tegen slabbedewatski collega's 'Ga naar huis dan!'. En zelf zit ik hier nog. Maar, ik ga es beginnen met een broodje en wat drinken. En dan rustig beginnen met datgene wat ik moet doen vandaag. Al is dat niet veel.
Ja joh, gaat keihardquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:00 schreef Susie het volgende:
Tuurlijk, eerst die taart eten!Zou ik ook doen!
Euh ja... al sinds vorige week zaterdag meldplicht Kuukske, gaat hard he? Vandaag alweer 38 en 2 dagen.....
Die plaat is goud!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Mja, het is ook maandag inderdaad. Bah..
[ afbeelding ]
Tsja hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Susie het volgende:
Kuukske!
Ik heb even een andere uitdaging: ik heb geen jassen meer die dicht kunnen. Ben dus in twijfel; nu nog een jas kopen die dicht kan of wachten tot na de bevalling? Wat zouden jullie doen? Ik neig toch best naar het eerste eigenlijk.
Ik ging ook al kijken in de OP en je bent 22 okt uitgerekend dus dat kan hooguit eerste week van November worden. Nog een week of 4 zeg maar. Dan zou ik ook voor de fleecevest optie gaan hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja hoe lang moet je nog?
Ik heb een fleecevest gekocht van 7 euro bij het Kruidvat![]()
Maar ja toen moest ik nog maar 8 weken of zo...vond ik zonde om voor die tijd nog een jas te kopen.
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd.
Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korterquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef covie het volgende:
Bedrijfskundige informatica maar ben over 4 maandjes klaar gelukkig.
Ik stop halverwege hoor, heb dan mijn AD (Tussen propedeuse en bachelor in)
Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.
wij hebben een jasje maat 56 wat wel zeker een paar weken past (valt wat groot uit)quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
Ik heb overigens voor beeb nog geen winterjasjeWel van die vestjes en zo'n grote fleece omslagdoek. Ik wil eerst eens weten hoe groot ze is, anders vind ik dat ook wel weer zonde eigenlijk, koop je een maat 50, die dan al niet past ofzo...... (goh, voor mezelf wel eventueel een nieuwe jas willen kopen en voor beeb niet
slechte moeder!)
ow maar zo heb ik ook wel best wat "geef nooit op" broeken en blousjes in de kast hangen hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef Susie het volgende:
Ja hier dus wel rondom wat kilo-tjes erbij.... Ik heb ook iets van 5 verhuisdozen (de kleinere van de praxis hoor!) op zolder staan met kleding, maar zelfs dingen die nu nog in mijn kast hangen, daar past niet alles meer van.
Ja, die zag ik ook al voor meiskes, zo zoet. Allemaal leuke, lieve dingetjes hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
wij hebben er voor ons manneke dit broekje gekocht met bijpassend vestje (vestje kan ik op site niet vinden), maar dat hebben ze ook in rose voor de meiskes
zowel broekje als vestje gevoerd en dan vind ik de prijs nogal meevallen
Ik heb zo'n soort donkerblauw fleecejasje gekocht in een klein maatje en 2 jasjes maat 62 via marktplaats. 1 tussendoor jasje en 1 echt winterjasje, echt heel leuk in verschillende kleuren blauw en ziet er nog als nieuw uit!!Iquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd.
Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
Hou eens op over taart ja!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou wel chocoladetaart willen. Eigenlijk. Of een écht lekkere slagroomtaart.
quote:
Je voelt je meteen een stuk beter?quote:
Haha ja dat zeg ik ook steeds. Maar ik weet dat die kans heeeeeeeel klein isquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korter. En wie weet kun je daarna altijd nog je bachelor halen.
[..]
Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft.. Dus ik moet me sowieso nog een tijdje inhouden, maar toch.
Mja, zo'n sugarrush is wel opwekkend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Marrije het volgende:
Je voelt je meteen een stuk beter?![]()
Fee-nix, mooi he die eerste losse stapjes![]()
Bitterend, nog bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP. Staat toch een stuk beter dan 16 april.
Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Over 10 weken een afspraak bij de gyn, gaan we het hebben over een keizersnee. Gezien eerdere zware bevallingen en toename van gewicht bij de geboorte ziet de vk een vaginale zwangerschap niet echt zitten. Als ik kijk naar hoe mijn andere kinderen op de wereld zijn gekomen dan is het voor het kind denk ik ook veel beter om via een keizersnee te komen. Maar we zullen zien wat de gyn ervan zegt, al denk ik dat ik het antwoord wel weet.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij voelde ik beep net toch écht... Ik twijfel wel langer, maar dit was zo a-ritmisch dat het bijna niet anders kan
Oh! gaaf!! Jaloers!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij voelde ik beep net toch écht... Ik twijfel wel langer, maar dit was zo a-ritmisch dat het bijna niet anders kan
sex? waar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:45 schreef Kyara het volgende:
Amper bijgelezen maar volgens mij ging het toch vooral over eten en sex (in willekeurige volgorde)
![]()
Hm, nee, alleen bij de 20 weken echo.... Zij zei toen dat het duidelijk een meisje is, dus daar maar vanuit gaan toch? Maar stel nou dat? Wow, dat zou schrikken zijn! Naam verzinnen, kaartje opnieuw maken, kleertjes maar verkopen en nieuwe kleertjes kopen! haha! Nee, zal toch niet zo zijn wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef Fee-nix het volgende:
Susie: lekker dan zo'n opmerking, haha! De kans is er natuurlijk wel, maar het is een hele kleine hoor! En ik neem ook aan dat je meerdere echo's hebt gehad waarop te zien was dat het een meisje is?
Ik ben eigenlijk ook gewoon benieuwd of zo'n test nou eigenlijk klopt of niet.. Eigenlijk zou ik om te kijken of de test werkt ook de test moeten doen. Een steekproef van 1 (flugel) is ook zo karig he...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Het is mijn eerste en enige hormonale aankoop tot nu toe Roosje...Eigenlijk ook meer als 'ben benieuwd' dan dat ik ervan uitga dat het 100% klopt. Ik laat het nog weten...
babyglurenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Wij laten aan het einde van de zwangerschap toch nog een pretecho maken dus dan vragen we het wel even na
Nog een uurtje en dan babygluren!
Hahaha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris)
en anders kleertjes ruilen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:
susie, ik krijg al een jongen de 22e, dus dan moet jij wel een meisje krijgen om het een beetje in balans te houden
bij mij weten ze het echt zeker, want ze hebben wel tot 3 echo's toe z'n pielemuis laten zien. Ik zie het nog niet op die echo.. maar ik geloof de echoscopiste maar
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris) dan wordt het gewoon een heel stoer meisje de eerste 4 maanden
En de betrouwbaarheid van die tests is nog steeds niet bewezen. Een percentage blijkt te kloppen, maarja.. dat kan net zo goed op toeval berusten natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon leuk is om zo'n test te doenIk zou er alleen niet de garderobe enzo al op aanschaffen
Je hormonale dingen klinken heel bekend in de orenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:13 schreef Zoë23 het volgende:
Heb last van mn hormonen denk ik, sagy tegen mn lief
en depri als ik aan mn werk denk (ikwilnietmeer) maar goed, misschien komt t ook wel
door misselijkheid, moe zijn en de pijn in benen+rug waar ze niks aan kunen doen.
en op mn werk vragen de cliënten erg veel energie (ook wel logisch ik ben er voor hen)
das even lastig.
maar 't schijnt allemaal weer over te gaan![]()
![]()
heb ook zin in mn echo volgende week woensdag, dan is het eindelijk 'echt'.
en hoe is 't met jou? last van kwaaltjes of valt t mee?
Nou hier anders ook, ik ben het echt spuug/ en spuugbeuquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:24 schreef Susie het volgende:
En ik wil niet meer gluren, ik wil d'r in mijn armen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |