Die plaat is goud!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Mja, het is ook maandag inderdaad. Bah..
[ afbeelding ]
Tsja hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Susie het volgende:
Kuukske!
Ik heb even een andere uitdaging: ik heb geen jassen meer die dicht kunnen. Ben dus in twijfel; nu nog een jas kopen die dicht kan of wachten tot na de bevalling? Wat zouden jullie doen? Ik neig toch best naar het eerste eigenlijk.
Ik ging ook al kijken in de OP en je bent 22 okt uitgerekend dus dat kan hooguit eerste week van November worden. Nog een week of 4 zeg maar. Dan zou ik ook voor de fleecevest optie gaan hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja hoe lang moet je nog?
Ik heb een fleecevest gekocht van 7 euro bij het Kruidvat![]()
Maar ja toen moest ik nog maar 8 weken of zo...vond ik zonde om voor die tijd nog een jas te kopen.
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd.
Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korterquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef covie het volgende:
Bedrijfskundige informatica maar ben over 4 maandjes klaar gelukkig.
Ik stop halverwege hoor, heb dan mijn AD (Tussen propedeuse en bachelor in)
Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.
wij hebben een jasje maat 56 wat wel zeker een paar weken past (valt wat groot uit)quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
Ik heb overigens voor beeb nog geen winterjasjeWel van die vestjes en zo'n grote fleece omslagdoek. Ik wil eerst eens weten hoe groot ze is, anders vind ik dat ook wel weer zonde eigenlijk, koop je een maat 50, die dan al niet past ofzo...... (goh, voor mezelf wel eventueel een nieuwe jas willen kopen en voor beeb niet
slechte moeder!)
ow maar zo heb ik ook wel best wat "geef nooit op" broeken en blousjes in de kast hangen hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef Susie het volgende:
Ja hier dus wel rondom wat kilo-tjes erbij.... Ik heb ook iets van 5 verhuisdozen (de kleinere van de praxis hoor!) op zolder staan met kleding, maar zelfs dingen die nu nog in mijn kast hangen, daar past niet alles meer van.
Ja, die zag ik ook al voor meiskes, zo zoet. Allemaal leuke, lieve dingetjes hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
wij hebben er voor ons manneke dit broekje gekocht met bijpassend vestje (vestje kan ik op site niet vinden), maar dat hebben ze ook in rose voor de meiskes
zowel broekje als vestje gevoerd en dan vind ik de prijs nogal meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |