abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:06:27 #226
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102906867
Ja ik haaaaaat muggen }:| . Maargoed, ik heb het nog wel 'makkelijk' in vergelijking met sommige van jullie hoor. Ik hoef tenminste niet naar het werk! (Ben voorlopig thuisblijfmoeder)

Ah heerlijk NTS... dat kan best zeer doen ja!

Mijn uk in de buik was de hele nacht ook behoorlijk actief trouwens. Maar dat vind ik wel gezellig :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:08:33 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102906914
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Mja, het is ook maandag inderdaad. Bah. :P.
[ afbeelding ]
Die plaat is goud!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:13:36 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102907037
_O- Kuukske!

Ik heb even een andere uitdaging: ik heb geen jassen meer die dicht kunnen. Ben dus in twijfel; nu nog een jas kopen die dicht kan of wachten tot na de bevalling? Wat zouden jullie doen? Ik neig toch best naar het eerste eigenlijk.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102907077
Ik zou nog even wachten. Kun je niet een lekkere dikke sjaal kopen?
Dat is goedkoper dan een jas :P. Straks zit je te kijken met een jas die je een paar keer aan hebt gehad. Zo heel koud wordt het niet toch, de komende paar weken?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:15:51 #230
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102907101
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Susie het volgende:
_O- Kuukske!

Ik heb even een andere uitdaging: ik heb geen jassen meer die dicht kunnen. Ben dus in twijfel; nu nog een jas kopen die dicht kan of wachten tot na de bevalling? Wat zouden jullie doen? Ik neig toch best naar het eerste eigenlijk.
Tsja hoe lang moet je nog?
Ik heb een fleecevest gekocht van 7 euro bij het Kruidvat :9
Maar ja toen moest ik nog maar 8 weken of zo...vond ik zonde om voor die tijd nog een jas te kopen.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:16:31 #231
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102907116
Ja wat Kuukske zegt! Ik zou ook kijken of je er niet wat onder kan dragen zoals een dikke sjaal. Je kan elk moment bevallen... en dan zou het toch zonde zijn als je een jas hebt die je 3 keer aan hebt gehad.

Of gewoon niet meer naar buiten gaan :P .
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:16:47 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102907122
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Tsja hoe lang moet je nog?
Ik heb een fleecevest gekocht van 7 euro bij het Kruidvat :9
Maar ja toen moest ik nog maar 8 weken of zo...vond ik zonde om voor die tijd nog een jas te kopen.
Ik ging ook al kijken in de OP en je bent 22 okt uitgerekend dus dat kan hooguit eerste week van November worden. Nog een week of 4 zeg maar. Dan zou ik ook voor de fleecevest optie gaan hoor! :Y
pi_102907143
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd O+.

Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
pi_102907178
Het is echt een slechte maandagmorgen zo te lezen. ;( :*

Ik heb stiekem een beetje gesmokkeld.
Vanmiddag toets en heb nog niks geleerd, dus ben vanmorgen samen om 7.00 opgestaan.
Maar toen mijn vriend de deur uit was ben ik zo weer lekker mijn bed ingekropen.

Nu snap ik wel een beetje dat ze aan het begin van de opleiding zeiden, niet verhuizen, niet trouwen en niet zwanger worden.

Suzie ik zou ook voor een fleece gaan hoor!
pi_102907220
Het is ongetwijfeld al gevraagd en gezegd hoor covie, maar wat studeer je?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:30:15 #236
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102907511
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Fleecevest, ook een héle goede optie inderdaad. En dan nog een sjaal erbij. Want hé, een sjaal kan altijd O+.

Over winterkleding gesproken trouwens. Is het raadzaam om voor eind maart / begin april toch een winterjasje te kopen voor ons gupke? Ik geloof dat het dan nog best koud kan zijn?
Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.
pi_102907541
Bedrijfskundige informatica maar ben over 4 maandjes klaar gelukkig.
Ik stop halverwege hoor, heb dan mijn AD (Tussen propedeuse en bachelor in)
pi_102907574
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef covie het volgende:
Bedrijfskundige informatica maar ben over 4 maandjes klaar gelukkig.
Ik stop halverwege hoor, heb dan mijn AD (Tussen propedeuse en bachelor in)
Ja klopt. Associate Degree is HBO-waardig, maar wat korter :). En wie weet kun je daarna altijd nog je bachelor halen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Tja, ik zou zeggen, koop zo'n dingetje voor 5 euro bij de Zeeman/Wibra of wacht even V&A af. Je kunt er je iig geen buil aan vallen als je zo'n goedkoop dingetje koopt.
Goeie! Ik vind het van het jasje eigenlijk wel eehh.. 'belangrijk' dat het geslachtsbijpassende kleur heeft. :P. Dus ik moet me sowieso nog een tijdje inhouden, maar toch.
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:35:18 #239
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102907639
Dan kan ik die van mij waarschijnlijk al niet aan jou kwijt straks ;)
Ik heb een witte (56) en zandkleurige (62), maar wij weten ook niet wat het word (helaasch :') )
Moet alleen in maatje 50 nog eens iets scoren!
pi_102907704
* Nirak is ook weer present

kuukske :*
ik voel met je mee, ik werd vannacht wakker met een onbestemd gevoel in m'n lijf (darmen opstandig denk ik) en een heel zwaar hoofd. En dat heb ik nu nog. Zal in de loop van de dag wel over gaan hoop ik :)

met 38.2 weken passen mijn jassen nog wel dicht Susie :D , maar nog maar net moet ik toegeven hoor. Maar voor die paar weken ga ik niet investeren in een nieuwe jas. Maar volgens mij wil je gewoon iets kopen, kopen, kopen, kopen, kopen ;) En dan moet je het gewoon doen, maar dan zou ik idd voor een goedkopere optie gaan :)
Maar ik heb mijn jas amper aan.. ik heb een rib jasje voor korte ritjes in de auto, daar steekt m'n buik gewoon uit en gisteren als we gaan wandelen en het regent doe ik bij uitzondering een jas aan (want ik heb het eigenlijk altijd warm..) en ook nog dicht. Als het droog is staat m'n jas meestal open anders is het vlug te warm..
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:43:55 #241
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102907885
Hahaha! Nirak! Nee hoor, het is niet dat ik wil kopen kopen kopen :P Mijn winterjas van vorig jaar past ook niet zo heel best meer eigenlijk :@ Tuurlijk weet ik wel dat er straks weer wat kilo-tjes af gaan, maar ik loop nu dus in een spijkerjasje en met een sjaal.
Ik heb nog wel zo'n omslagdoek-ding en ik zag bij de Hema zo'n poncho, dat lijkt me ook wel wat eigenlijk.
Gelukkig ben ik redelijk warmbloedig (zit nu ook weer te zweten, soort van opvliegers lijkt wel :? ), dus ga ik het wel redden denk ik.....
Thx voor de tips meiden! ^O^
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:47:01 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102907977
Ik heb overigens voor beeb nog geen winterjasje :X Wel van die vestjes en zo'n grote fleece omslagdoek. Ik wil eerst eens weten hoe groot ze is, anders vind ik dat ook wel weer zonde eigenlijk, koop je een maat 50, die dan al niet past ofzo...... (goh, voor mezelf wel eventueel een nieuwe jas willen kopen en voor beeb niet o|O slechte moeder!)
pi_102908000
owja.. ik vergeet ook gewoon steeds dat ik buiten m'n buik nergens dikker ben geworden.. en dat de meeste meiden dat niet hebben..
Is maar goed dat ik dat wel heb, anders pas ik straks niet meer in vliegtuigstoelen enzo ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:52:04 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102908124
Ja hier dus wel rondom wat kilo-tjes erbij.... Ik heb ook iets van 5 verhuisdozen (de kleinere van de praxis hoor!) op zolder staan met kleding, maar zelfs dingen die nu nog in mijn kast hangen, daar past niet alles meer van. :')
pi_102908146
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
Ik heb overigens voor beeb nog geen winterjasje :X Wel van die vestjes en zo'n grote fleece omslagdoek. Ik wil eerst eens weten hoe groot ze is, anders vind ik dat ook wel weer zonde eigenlijk, koop je een maat 50, die dan al niet past ofzo...... (goh, voor mezelf wel eventueel een nieuwe jas willen kopen en voor beeb niet o|O slechte moeder!)
wij hebben een jasje maat 56 wat wel zeker een paar weken past (valt wat groot uit)
en voor daarna als het echt koud wordt hebben we een skipak/sneeuwpak van friendz in de aanbieding gekocht bij de V&D voor.... tromroffel: ¤ 7,-- En dat is van newborn tot en met 68 staat in het label. Maar aan de maatvoering te zien komt ons manneke daar de winter wel mee door. Want tja.. voor strandwandelingen in december moet je die kleine toch wat warmer aankleden denk ik dan :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:54:52 #246
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102908225
oeh, ben nu gelijk even op vd.nl aan het kijken, maar wat een leuke dingen hebben ze daar!! O+
pi_102908284
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef Susie het volgende:
Ja hier dus wel rondom wat kilo-tjes erbij.... Ik heb ook iets van 5 verhuisdozen (de kleinere van de praxis hoor!) op zolder staan met kleding, maar zelfs dingen die nu nog in mijn kast hangen, daar past niet alles meer van. :')
ow maar zo heb ik ook wel best wat "geef nooit op" broeken en blousjes in de kast hangen hoor :') Welke vrouw heeft dat niet ;)

En als je op vd.nl kijkt zie je niet die belachelijk ver afgeprijsde "friendz" dingen. Volgens mij is dat v&d huismerk. Maar zitten echt hele leuke dingen bij en als ze afprijzen (en dat doen ze regelmatig) dan doen ze dat heeeeeel fors. Dat sneeuw/skipak koste eerst nml 27 euro en zo hebben we ook daar een berg rompertjes gekocht voor 1 euro per stuk :D
pi_102908397
wij hebben er voor ons manneke dit broekje gekocht met bijpassend vestje (vestje kan ik op site niet vinden), maar dat hebben ze ook in rose voor de meiskes ;)
zowel broekje als vestje gevoerd en dan vind ik de prijs nogal meevallen :)

http://www.vd.nl/kinderen(...)lister&from=overview
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:02:32 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102908435
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
wij hebben er voor ons manneke dit broekje gekocht met bijpassend vestje (vestje kan ik op site niet vinden), maar dat hebben ze ook in rose voor de meiskes ;)
zowel broekje als vestje gevoerd en dan vind ik de prijs nogal meevallen :)

Ja, die zag ik ook al voor meiskes, zo zoet. Allemaal leuke, lieve dingetjes hoor! O+
pi_102908723
Shit. :X Ik klikte op de link.
Tis maar goed dat het tijd is voor taart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')