Same here! Behalve dat spartelen, hier een harde buik waar ze zich uit probeert te boksenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef klavertje-4 het volgende:
lekker op de bank, the voice erbij en de baby is lekker aan het spartelen in mijn buik, ik ben aan het genieten! <3
Oh makkelijk Innepinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:08 schreef innepin het volgende:
TJ jij bent toch ook op 16 november uitgerekend?Dan ben je toch al 34+2?
En dan kan je ook altijd gewoon op mijn ticker (in mn sig) klikken, weet je 't ook gelijk
Zo is dat, gelukkig maar, want het kan me niet snel genoeg gaanquote:
quote:
Hier "opgelicht' en ook een spartelaar, maar ik heb liever dat die buiten zou spartelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef klavertje-4 het volgende:
lekker op de bank, the voice erbij en de baby is lekker aan het spartelen in mijn buik, ik ben aan het genieten! <3
Gezellig als je blijft spoken hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest vannacht een bietje huilen omdat ik mijn buik zoooooooooooo ontzettend misecht het idee dat mijn zwangerschap onafgemaakt is..ben het niet 1 x zat geweest en dat klopt niet
dus ik blijf hier tot 19 oktober spoken
idd elin droeg ik ook 4.5 week langer! (41+3) en was er ook echt klaar mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Die derde komt er echt wel
En verder natuurlijkKan mezelf er iets bij voorstellen dat het allemaal nét een tandje te snel ging voor je....
Ik ben zelf nu ook al helemaal ingesteld op overtijd gaan, bij Willem heb ik er immers bijna 43 weken over gedaan... Zou m'n schema ook danig in de war maken als het dan ineens bij 37 weken al is.
En toen kroop ik als klap op de vuurpijl ook nog eens jou voorbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef innepin het volgende:
Zal ik dan ook nog even wat roepen over overtijd lopen?Volgens mij is het allemaal uitstekend terug te lezen in vroegere Z&G topics
maar ik vond het over het algemeen wel te doen. Ik had dagen dat ik 't ff zat was (als ik dan weer hoorde dat er iemand was bevallen die 3 weken later was uitgerekend ofzo
Dan wilde ik oohooohook) maar ik vond het laatste stukje van de zwangerschap best wel leuk. Mensen om me heen leken het zieliger te vinden had ik 't idee.
Ow jawel hoor, ik heb vaak genoeg gehoord dat vrouwen al weken van te voren van die vervelende voorweeen hebben.. Dus dat zal bij mij ook wel zijn, ben vandaag nml pas 38 weken, en susie ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:27 schreef Marrije het volgende:
Nirak, kan nooit erg lang meer duren toch
Pas 38 weken, ik zie dat meer als 'al 38 weken', dus onze beleving van lang is ook net even anders denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, ik heb vaak genoeg gehoord dat vrouwen al weken van te voren van die vervelende voorweeen hebben.. Dus dat zal bij mij ook wel zijn, ben vandaag nml pas 38 weken, en susie ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |