Ha! Zat ik toch bijna goed met het paasei...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
kindersurprise!
Leuke symboliek Nirak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij liggen nog in het ziekenhuis, maar het gaat goed. Hij heeft een bloedtransfusie gehad, en krijgt suiker/glucose maar het is een sterk mannetje en als het mee zit komt hij na het weekend thuis! Ik zelf ben ook nog in het zkh, maar gaat goed, niet meer stoned van de morfineKeizersnede is me nog best tegengevallen qua pijn en immobiliteit, dus dat zal thuis ook wel even wennen worden.
Maar komt goed en we genieten van ons mooie mannetje!![]()
Dit dus, ik hoorde het een krappe 45min voor ie geboren is dat ie zou komen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij Lex hoorde ik een dag van tevoren dat hij er uit moest.. niets geen voorbereiding
Maar bitterend had het helemaal niet goed, dat was ik *pruil*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef Nirak het volgende:
Hehedie barsten zijn ook een stille hint bitterend
En supreme jij gaf de voorzet voor bitterend
Ja ik zeg het ook verkeerd... Sorry!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar bitterend had het helemaal niet goed, dat was ik *pruil*
is het te merken dat ik last heb van mijn hormonen?
Ik had die foto vanmiddag nog laten zien aan m'n man. En nu vergeet ik er helemaal op te reageren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef NotTheSame het volgende:
Nirak, ik zie de foto's nu pas![]()
![]()
! Wat een geweldig idee!
Jaja zegt degene waarvan de buik al dezelfde dag terugplooidequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
sluitlaken of een draagdoek, of gewoon een strak stuk tricot
of gewoon niet zeuren en ff een paar weekjes met je schortje lopen, trekt allemaal wel bij
Ben jij nou helemaal gek geworden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge. Zowaar lekker geslapen met maar twee plasbreaks. En voor het eerst in tijden niet absurd gedroomd. Ik ben vrolijk en ga zo lekker met vriendlief op pad.
En ohja, ik heb zin in de winter: opstaan in het donker en 's middags lekker vroeg de lampen aan. Lekker knus.
Hoe is het met de llm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |