Nou hoe eerder hoe beter ( maar natuurlijk niet té vroeg héquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef klavertje-4 het volgende:
biiiiijna TJ! Dan kun je 'm buiten de buik ontmoeten!
Nou ik ben 34 weken en ik zie 38 weken ook als "al 38 weken". Misschien omdat ik er qua gevoel steeds vanuit ga dat "de mijne" er dan ook wel snel zal zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pas 38 weken, ik zie dat meer als 'al 38 weken', dus onze beleving van lang is ook net even anders denk ikZal komen omdat ik pas 13 weken ben
Ik weet het, maar ik kon de verleiding echt niet weerstaan... We zullen zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
o gawd..
ik geloof niet dat er ook maar 1 lovend woord over die testen is geweest
Precies, baarmoeder is in no time weer normaal en je hebt geen Belly bandit nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
bursting bubbles:
voorweeen? check, bij beide zwangerschappen vanaf 34 wk.
naweeen, check, 5 dagen langbij lex
en DAT is kut, want daar krijg je niet eens nog een babietje voor terug
wel een heel strak buikje
Ook als je buik voor de zwangerschap niet strak was?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
bursting bubbles:
voorweeen? check, bij beide zwangerschappen vanaf 34 wk.
naweeen, check, 5 dagen langbij lex
en DAT is kut, want daar krijg je niet eens nog een babietje voor terug
wel een heel strak buikje
14 alweer?! Gaat vlot!quote:
dat zou te gek zijn zeg!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook als je buik voor de zwangerschap niet strak was?
Tsja daar zie ik ook tegenop, tegen zo'n "hangbuik" daarnaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Spewey het volgende:
[..]
Precies, baarmoeder is in no time weer normaal en je hebt geen Belly bandit nodig.
Ohw is dat het...enkele dagen geleden had ik ineens steken/pijn aan 1 kant van mijn buik. Ik dacht toen jee gaat het misquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:20 schreef bitterend het volgende:
Ik heb last van indalingsweeën volgens mijn vk
vooral 's nachts krampen in baarmoeder en steken...en dan heb ik nog 7 weken te gaan
oh TJ mijn tepels zijn ook kei droog! en pielen! heb je wat op gesmeerd??
Je bent de winnaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
kindersurprise!
Leuke symboliek Nirak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |