en Poezebeest in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:35 schreef Jipster het volgende:
Jipster meldt zich.... met baby!!!!
kort verhaal: 2u ontslagen uit zkh, thuis, enorm bloedverlies, gillende sirenes, angst,
keizersnede, levend kindje!!!
35.2 wk, moeilijke start ligt nog op ic maar doet het goed, 3100 gr; wrs toch suikerbaby.
later meer!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Poezebeest het volgende:
Jipster; wat een avontuur zeg en gelukkig met een goed eind! Proficiat met jullie kleine mannetje en sterkte met jouw herstel!
Ik heb verder niks bijgelezen aangezien ik sinds woensdagavond ben opgenomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen maar dat is afhankelijk van lab. onderzoek. Later meer!
Wat Kyara zegt!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef Kyara het volgende:
Oh bah, poezebeest. Nierstenen kunnen echt heel pijnlijk zijn. Hoop dat de lab uitslagen goed zijn zodat zwangerschapsvergiftiging uitgesloten kan worden. Hopelijk mag je snel naar huis.![]()
En Soempie ook weer goedgekeurd!![]()
Ik meld mij maandag weer. Lekker genieten van een weekendje centerparcs.
Kom je niet meer terug dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben net weg dus de kust is veilig yo!
weet je wel hoeveel kilo je daarvan moet opeten wil je bloeddruk ervan stijgen??quote:
Mwa, ik zie jou of een jaartje of wat hier wel weer verschijnen hoorquote:
wel waar, alleen voor korte tijd.. een handvol drop kan zorgen voor een hele snelle stijging van je bloeddruk en vervolgens zakt hij weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel kilo je daarvan moet opeten wil je bloeddruk ervan stijgen??
is namelijk erg achterhaald dat je bloeddruk zo enorm reageert op zout. (het natriumgehalte in je bloed stijgt echt niet van een handvol dropjes op een dag....).
en een knuffel voor Poezebeest!![]()
en een jompel voor Jipster dr mannetje! zet hem op he???
echt waar? Ik vond jou altijd zo'n 3-kinderen mama eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
en Flugel, mij zie je niet meer terug hoor..ook al rammel ik vast wel weer eens. maar ik geloof dat we tegen die tijd de boel hermetisch hebben afgesloten/doorgesneden/dichtgeknoopt
stel dat ik ooit nog zwanger word en ze laten me kiezen tussen 2 weekjes overtijd en een inleiding..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef innepin het volgende:
PoezebeestSterkte daar, hoop dat het geen vergiftiging blijkt. Hoewel niersteentje(s) me ook niet prettig lijken :-/ Nou ja, dat je maar gauw weer 't ziekenhuis uit mag!
![]()
Zal ik dan ook nog even wat roepen over overtijd lopen?Volgens mij is het allemaal uitstekend terug te lezen in vroegere Z&G topics
maar ik vond het over het algemeen wel te doen. Ik had dagen dat ik 't ff zat was (als ik dan weer hoorde dat er iemand was bevallen die 3 weken later was uitgerekend ofzo
Dan wilde ik oohooohook) maar ik vond het laatste stukje van de zwangerschap best wel leuk. Mensen om me heen leken het zieliger te vinden had ik 't idee.
Maar goed, de vorige zwangerschap was lichamelijk veel beter uit te houden dan deze, en ik vind het dan ook écht niet erg dat ik vanwege de zw.diabetes niet overtijd mag
Ohja: top 5ja en dan reken ik Vlindur niet mee ook al gaat die sowieso voordringen
![]()
Ik ben altijd aardigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ligt eraan hoe aardig je je laatste loodjes bent
Ik moet voor de 3 hoofdmaaltijden snelwerkende novorapid in m'n buik spuiten en voor het slapen traagwerkende insulatard in m'n been. Mijn nuchtere waarde was de laatste tijd nl ook vaak te hoog of net op 't randjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:04 schreef innepin het volgende:
Huu SB moet je in je been spuiten? Ik moet in m'n buik.. Heb je langwerkende insuline?
Het lukt mij nog steeds niet om 'm niet te voelen, ik ben er echt een prutser mee![]()
Gisteren nog een lompe beweging gemaakt met naald in m'n hand, en toen stond de naald ineens flink diep in m'n vingerAuw.
Fijn dat het goed bevalt! Geeft toch wat rust he?
Haha NTS da's vast lastig voor een control freak, maar wat een heerlijk idee zeg![]()
Lief!
Het is dat ik te druk bezig was met bevallen, anders had ik me gewoon schuldig gevoeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef McLaura het volgende:
Inne, ik weet het inderdaad nog......
Wij maar voorkruipen en jij maar wachten!
nee hoor, u staat 2e. Aangezien moi en susie samen de eerste plek delenquote:
hier een prima inleid ervaring!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef Fee-nix het volgende:
En ik hoor trouwens bijna alleen maar horror-verhalen over inleiden he... Het lijkt een enkeling bij wie dat wel 'gewoon' gaat. En met gewoon bedoel ik dan geen urenlange weeenstormen, ontsluiting die niet opschiet en allerlei kunstgrepen. (van tang tot keizersnee zeg maar)
Eh.. Dove. Nivea, Andrelon.. en nog een aantal merken. En daar dan willekeurige producten van.quote:
Ik hoef in ieder geval niet meer continue te jankenquote:
Het worden pannekoekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef bitterend het volgende:
Nirak ja ik heb al 2 weken weekend maar mijn man is thuis zat + zondag en dus is het echt echt weekend!
We gaan verven in de kamer! gaat je vrouw pannenkoeken maken?
Ik geloof dat dat niet voor elke partner geldt. Mijn libido was allesbehale hoogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
verpest jij het leuke gedeelte voor de partners even Flugel!
quote:
Idd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
verpest jij het leuke gedeelte voor de partners even Flugel!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef bitterend het volgende:
Porren van voren!![]()
![]()
Nirak je krijgt zalm met rijst en een orgasme! wat wil je nog meer![]()
quote:
Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz...quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz...
maar je bent al zwanger dus die vingers kan ze beter gebruiken om je olympiaschotel mee te betoveren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een vrouw is hier... Maar wie weet, ben geinspireerd geraakt door die magic fingers van Faithz...
In het kader van het onderwerp orgasme etc.. Dacht ik even wat andersquote:
en die klodder mayo dan Evenstar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef Rixtje het volgende:
Hier prei met een gehaktbal en een dikke vette klodder mayo!
Same herequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
In het kader van het onderwerp orgasme etc.. Dacht ik even wat anders
Ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en die klodder mayo dan Evenstar?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
Ohhh klinkt best goed! ga morgen heen waggelen!
Je wordt mijn eeuwige kalenderquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef bitterend het volgende:
Asy beterschap voor Harry en een dikkevoor jou!!
TJ morgen ben je 34 weken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |