Met die presentatie komt het wel goed denk ik, je bent wel links maar niet van humor gespeendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha echt hè
En toch rechts stemmen.
Wat zou mensen er toch toe bewegen? Ik denk domheid.
Ach jij weet ook dat de PVV de grootste tokkie pleps partij is, dat volgt uit bijna elk onderzoek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, zolang het plebs van de PvdA maar buiten boord staat.
Dat moeten we inderdaad beteugelen, zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat ook niet lukken zoals het nu gaat. Die rijkdom behouden. Nu worden we soort van beroofd door de financiële top.
We worden beroofd door de financiele top?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat ook niet lukken zoals het nu gaat. Die rijkdom behouden. Nu worden we soort van beroofd door de financiële top.
Ik denk dat het slechter kan, als puntje bij paaltje komt is ie vast wel sociaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig komt GS eraan. Nou, dat wordt wat kan ik je vertellen.
Ja maar die zitten ook niet in de regering, Paars+ zou betekenen dat Cohen vice-premier werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach jij weet ook dat de PVV de grootste tokkie pleps partij is, dat volgt uit bijna elk onderzoek.
Met de PVV als gedoogpartij is het plebs allang binnen boord.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, zolang het plebs van de PvdA maar buiten boord staat.
Laat ik het zo stellen: het geheel van financiële dienstverlening schiet z'n doel zo nu en dan voorbij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We worden beroofd door de financiele top?
Want die gaan en masse naar China van hun miljoenen genieten?
Nee die zitten aan de roeispanen, VVD en CDA lopen over het dek als opzichters.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Met de PVV als gedoogpartij is het plebs allang binnen boord.
Klopt. En wij laten dat toe. Sterker nog, onze politiek werkt als een katalysator voor dit gedrag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:07 schreef waht het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: het geheel van financiële dienstverlening schiet z'n doel zo nu en dan voorbij.
Hahaha. Dream on.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee die zitten aan de roeispanen, VVD en CDA lopen over het dek als opzichters.
Toegegeven, de PVV heeft alsnog teveel invloed, maar beter dat dan een coalitie van PvdA VVD.quote:
Ik ben ontzettend sociaal. Ik ben voor absolute vrijheid en tegen totalitaire fascistische regimes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het slechter kan, als puntje bij paaltje komt is ie vast wel sociaal
En daar zijn wij het niet mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. En wij laten dat toe. Sterker nog, onze politiek werkt als een katalysator voor dit gedrag.
Jij denkt niet dat de bail-outs slecht zijn voor de gezondheid van de financiele sector?quote:
Uhm alsof het plebs snapt wat gedogen inhoudt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Met de PVV als gedoogpartij is het plebs allang binnen boord.
U mijnheer snapt het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Uhm alsof het plebs snapt wat gedogen inhoudt.
Zolang die meneer op tv is denken ze dat het een minister is.
China, Doebai, Inda , Indonesië ,Hawaii , ik zou t wel weten als ik binnen was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We worden beroofd door de financiele top?
Want die gaan en masse naar China van hun miljoenen genieten?
Waarschijnlijk hotwire jij de microfoons van vakkie-Links zo dat Phil Collins door de kamer schalt bij een kamervraag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
Misschien ga ik ook wel in de Kamer werken. Als voorzitter.
Jij berijdt gewoon een stokpaardje: rechts is sjiek, links is slecht. Logisch dus dat je zelfs de PVV boven een fatsoenlijke linkse partij stelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, de PVV heeft alsnog teveel invloed, maar beter dat dan een coalitie van PvdA VVD.
Nee, maar de PVV zit niet in de regering, en de PvdA zou dat wel zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij berijdt gewoon een stokpaardje: rechts is sjiek, links is slecht. Logisch dus dat je zelfs de PVV boven een fatsoenlijke linkse partij stelt.
Nee hoor, van wat ik begrijp was dat het beste van meerdere kwaden. Waar ik op doel is dat er een substantieel deel van de financiële dienstverlening geen toegevoegde waarde heeft voor de samenleving en zelfs schadelijk kan zijn, zo is gebleken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat de bail-outs slecht zijn voor de gezondheid van de financiele sector?
Des te erger.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Uhm alsof het plebs snapt wat gedogen inhoudt.
Zolang die meneer op tv is denken ze dat het een minister is.
Moet je toch wel bepaalde capaciteiten voor hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
Misschien ga ik ook wel in de Kamer werken. Als voorzitter.
En de houding van centrale banken en politici heeft dit deel niet uitgeroeid, maar in leven gehouden en gesponsord.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef waht het volgende:
[..]
Nee hoor, van wat ik begrijp was dat het beste van meerdere kwaden. Waar ik op doel is dat er een substantieel deel van de financiële dienstverlening geen toegevoegde waarde heeft voor de samenleving en zelfs schadelijk kan zijn, zo is gebleken.
Die heeft Erik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet je toch wel bepaalde capaciteiten voor hebben
De winst is privaat maar het verlies is publiek? Mag noodzaak zijn geweest... maar die werkwijze is niet lang houdbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat de bail-outs slecht zijn voor de gezondheid van de financiele sector?
Wat deed jij hier dan al die tijd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef De_Nuance het volgende:
Doei en tot lang niet meer ziens rechtse rotzakken. Ik ga maar serieus aan het werk..
Fatsoenlijke linkse mensen zijn aan het werk duidelijk op deze tijden terwijl jullie uitvreten
Jouw visie is geheel en al gebaseerd op een hekel aan links. Daarom verkies je de PVV boven regeringsdeelname van een linkse partij. Maar in je tunnelvisie zie je niet dat de PVV meer ondergraaft dan links zou willen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar de PVV zit niet in de regering, en de PvdA zou dat wel zijn.
Ik weet dat het moeilijk voor je te begrijpen is, maar probeer het eens.
Het zijn van een zacht ei. Ja, dat lukt wel.quote:Moet je toch wel bepaalde capaciteiten voor hebben
Exact. De toezichthouder heeft zich niet als toezichthouder gedragen. Maar goed, wat dat betreft zijn we afhankelijk van veel andere landen op wie wij marginale invloed hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de houding van centrale banken en politici heeft dit deel niet uitgeroeid, maar in leven gehouden en gesponsord.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw visie is geheel en al gebaseerd op een hekel aan links. Daarom verkies je de PVV boven regeringsdeelname van een linkse partij. Maar in je tunnelvisie zie je niet dat de PVV meer ondergraaft dan links zou willen.
Correct, ik ben dan ook pragmatisch genoeg om in te zien dat wij als Nederland niet al onze financiele instelling hadden kunnen laten vallen, dat veroorzaakt slechts een waterbedeffect waarbij een plaatselijke leegloop van bankiers zorgt voor stijgende niveau’s elders in Europa / de Wereld, maar op de keper beschouwd hebben we, als mensheid, niet verstandig gehandeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
Exact. De toezichthouder heeft zich niet als toezichthouder gedragen. Maar goed, wat dat betreft zijn we afhankelijk van veel andere landen op wie wij marginale invloed hebben.
Je hebt geen hekel aan links? En je verkiest de PVV niet boven regeringsdeelname van links? Hmm, dan kan ik niet lezen. Ik ga dan ook maar eens een blokje omquote:
Ja ik heb een hekel aan links, maar nee de PVV zit niet in de regering.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt geen hekel aan links? En je verkiest de PVV niet boven regeringsdeelname van links? Hmm, dan kan ik niet lezen. Ik ga dan ook maar eens een blokje om
Ja, dat zou wat zijn .Ook eerlijk toegeven aan de mensen in dit land dat we onszelf ook niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker quizzen enzo. FIlmpje kijken. Het heeft toch al iets weg van een bios.
Als mensheid niet nee, een paar lieden hebben er lekker aan verdiend en doen dat nog steeds.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct, ik ben dan ook pragmatisch genoeg om in te zien dat wij als Nederland niet al onze financiele instelling hadden kunnen laten vallen, dat veroorzaakt slechts een waterbedeffect waarbij een plaatselijke leegloop van bankiers zorgt voor stijgende niveau’s elders in Europa / de Wereld, maar op de keper beschouwd hebben we, als mensheid, niet verstandig gehandeld.
U vergeet een significante splinter.quote:
Het zou wat zijn als die aap van een Wilders een splitsing binnen links weet te bewerkstelligen.quote:
Kuddoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
U vergeet een significante splinter.
[ afbeelding ]
De Tea Party.
Ik vind het dan ook jammer dat mensen misbruik maken van de voorzieningen die voor de mensen met een beperking gelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jij, maar zoals het betyar betaamt extrapoleer je dat altijd naar iedereen en noemt het maar de status quo. Het is je eigen waanwereld waarin je leeft.
Verander dat vangnet in een private verzekering, net als bv. een brandverzekering. Dan kan de burger de verzekering uitkiezen die de dekking biedt die ze wensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef betyar het volgende:
Dat er voor mensen die ontslag krijgen een vangnet (lees verzekering) is, is meer dan prima maar die hoeft geen 3 jaar te duren. Verkort die periode en keer meer uit in de kortere periode. Zeg max. 1 jaar voor 100% van het laatst verdiende loon met een maximumdagloon.
Werkte ook zo goed in de US.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verander dat vangnet in een private verzekering, net als bv. een brandverzekering. Dan kan de burger de verzekering uitkiezen die de dekking biedt die ze wensen.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verander dat vangnet in een private verzekering, net als bv. een brandverzekering. Dan kan de burger de verzekering uitkiezen die de dekking biedt die ze wensen.
Hebben ze daar private sociale zekerheid?quote:
Klinkt wel leuk jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn van een zacht ei. Ja, dat lukt wel.
Waarschijnlijk hotwire jij de microfoons van vakkie-Links zo dat Phil Collins door de kamer schalt bij een kamervraag.
Lekker quizzen enzo. FIlmpje kijken. Het heeft toch al iets weg van een bios.
Dat zeg ik dus ook helemaal niet. Mens mijn Dianaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik heb een hekel aan links, maar nee de PVV zit niet in de regering.
Mens mijn God.
Het hangt van de staat af, maar in veel gevallen gaat de publieke component niet veel verder dan food stamps, in ieder geval.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Hebben ze daar private sociale zekerheid?
Nee, sinds Clinton wel vergaande samenwerking met private partijen. En per staat ook weer verschillend welke voorzieningen enz.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Hebben ze daar private sociale zekerheid?
Die brandweer was een enkel geval waar zelfs Amerikanen nog hun wenkbrauwen bij optrokken. Wat een verhaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, sinds Clinton wel vergaande samenwerking met private partijen. En per staat ook weer verschillend welke voorzieningen enz.
Maar waar ik op doel is hoe totaal krom en ziek de private verzekeringen zoal zijn aldaar. Brandweer die je huis laat afbranden. Geen kanker behandeling omdat je vergeten was aan te geven dat je wel eens een infectie hebt gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |