Karma's a bitch, but at least she's my bitch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
De PVV is trouwens de straf van Karma voor rechts.
Ik zou goedkeurend en bemoedigend knikken vanachter mijn tablet in de trein.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
Net heb ik met een PVV-klasgenoot in de trein gediscussieerd
Het ging ongeveer zo:
- Klasgenoot: Ik hoop dat Geert Wilders die buitenlanders het land uit stuurt.
- robin007bond: Waarom? Hebben ze je ooit iets misdaan?
- Klasgenoot: Het is toch niet normaal? Wij komen toch ook niet massaal naar Afrika toe ()
- robin007bond: Als ik een onderneming wil starten in Zuid Afrika hou jij me dus tegen? Er zijn hier zat immigranten die hier zijn om te werken en te ondernemen, alhoewel dat niet zo voordelig hier is door het Nederlandse belastingklimaat.
- Klasgenoot: Wat is belastingklimaat?
- robin007bond: Laat ook maar.___!
PvdA en economisch liberaal?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Economisch gezien wel inderdaad. De PvdA zit er links van, maar er is ook een sterke economisch liberale tak in de partij.
Wat is er in Denemarken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ah theedrinken met Marokkanen en subsidies, de eeuwige vastgelopen plaat, ooit gaat dat niet meer werken jongens.
Kijk maar Denemarken.
We zullen er altijd zijn om jullie in de gaten te houden. >:(
Care, teveel belasting zie je mij niet betalen later. Wat jij verder allemaal wil doen om lekker veel allerzwaksten aan het staatsinfuur te hangen zal mij een rotzorg wezen.quote:Ah theedrinken met Marokkanen en subsidies, de eeuwige vastgelopen plaat, ooit gaat dat niet meer werken jongens.
Kijk maar Denemarken.
We zullen er altijd zijn om jullie in de gaten te houden.
Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie de coupe al meeluisteren.
Goede keuzequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou goedkeurend en bemoedigend knikken vanachter mijn tablet in de trein.
Altijd leuk, zulke dwazen. Nahja, als hij maar braaf op z'n held blijft stemmen helpt hij het CDA en de VVD.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
Net heb ik met een PVV-klasgenoot in de trein gediscussieerd
- Klasgenoot: Het is toch niet normaal? Wij komen toch ook niet massaal naar Afrika toe ()
Ze mogen niet stemmen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:58 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd leuk, zulke dwazen. Nahja, als hij maar braaf op z'n held blijft stemmen helpt hij het CDA en de VVD.
quote:
In Denemarken is rechts vervangen door centrum-rechts.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is er in Denemarken?
Dat is het bewijs dat subsidies werken?
Gebruik wat van onze quotes en je krijgt 2 punten meer, gegarandeerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef De_Nuance het volgende:
Door jullie krijg ik denk ik een heel punt minder voor presentatie morgen. Tijdverspilling dit.
Ze gaan allemaal linkse soepsidies invoeren en immigratie wordt minder streng etcquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Denemarken is rechts vervangen door centrum-rechts.
Oehoehoehoeh.
Denk het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebruik wat van onze quotes en je krijgt 2 punten meer, gegarandeerd.
Kut sociaal democraten, zo'n mooi prachtig maagdelijk land als Denemarken verzieken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal linkse soepsidies invoeren en immigratie wordt minder streng etc
Ja hoor, tenzij je iets maatschappelijks doet stellen ze het vast op prijs.quote:
Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PVV is links, dus nee.
De VVD en het CDA wel uiteraard, want Bolkestein en Verhagen.
Typisch links. Externalisatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef De_Nuance het volgende:
Door jullie krijg ik denk ik een heel punt minder voor presentatie morgen. Tijdverspilling dit.
Haha echt hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.
Gelukkig komt GS eraan. Nou, dat wordt wat kan ik je vertellen.quote:Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.
Nou en, zolang het plebs van de PvdA maar buiten boord staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.
Waaraan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig komt GS eraan. Nou, dat wordt wat kan ik je vertellen.
Banaan.quote:
Waarom verpest je alle quotes? Dit riekt naar plagiaat!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig komt GS eraan. Nou, dat wordt wat kan ik je vertellen.
Het gaat ook niet lukken zoals het nu gaat. Die rijkdom behouden. Nu worden we soort van beroofd door de financiële top.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef waht het volgende:
Linksen moeten snappen dat we onze elitaire houding t.o.v. de rest van de wereld enkel behouden als we rijk blijven. En dat gaat niet lukken met een te centraal geleide economie. Alleen als we rijk zijn kunnen we het gospel blijven verspreiden. Of dat nou mensenrechten, kapitalisme of westerse militaire doctrine is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |