Denk het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebruik wat van onze quotes en je krijgt 2 punten meer, gegarandeerd.
Kut sociaal democraten, zo'n mooi prachtig maagdelijk land als Denemarken verzieken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal linkse soepsidies invoeren en immigratie wordt minder streng etc
Ja hoor, tenzij je iets maatschappelijks doet stellen ze het vast op prijs.quote:
Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PVV is links, dus nee.
De VVD en het CDA wel uiteraard, want Bolkestein en Verhagen.
Typisch links. Externalisatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef De_Nuance het volgende:
Door jullie krijg ik denk ik een heel punt minder voor presentatie morgen. Tijdverspilling dit.
Haha echt hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.
Gelukkig komt GS eraan. Nou, dat wordt wat kan ik je vertellen.quote:Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.
Nou en, zolang het plebs van de PvdA maar buiten boord staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Bolkestein is vergane glorie en Verhagen is een gluip. En het is niet links dat een verbond met de PVV heeft gesloten.
Waaraan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig komt GS eraan. Nou, dat wordt wat kan ik je vertellen.
Banaan.quote:
Waarom verpest je alle quotes? Dit riekt naar plagiaat!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het gaat ook niet lukken zoals het nu gaat. Die rijkdom behouden. Nu worden we soort van beroofd door de financiële top.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef waht het volgende:
Linksen moeten snappen dat we onze elitaire houding t.o.v. de rest van de wereld enkel behouden als we rijk blijven. En dat gaat niet lukken met een te centraal geleide economie. Alleen als we rijk zijn kunnen we het gospel blijven verspreiden. Of dat nou mensenrechten, kapitalisme of westerse militaire doctrine is.
Met die presentatie komt het wel goed denk ik, je bent wel links maar niet van humor gespeendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha echt hè
En toch rechts stemmen.
Wat zou mensen er toch toe bewegen? Ik denk domheid.
Ach jij weet ook dat de PVV de grootste tokkie pleps partij is, dat volgt uit bijna elk onderzoek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, zolang het plebs van de PvdA maar buiten boord staat.
Dat moeten we inderdaad beteugelen, zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat ook niet lukken zoals het nu gaat. Die rijkdom behouden. Nu worden we soort van beroofd door de financiële top.
We worden beroofd door de financiele top?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat ook niet lukken zoals het nu gaat. Die rijkdom behouden. Nu worden we soort van beroofd door de financiële top.
Ik denk dat het slechter kan, als puntje bij paaltje komt is ie vast wel sociaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja maar die zitten ook niet in de regering, Paars+ zou betekenen dat Cohen vice-premier werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach jij weet ook dat de PVV de grootste tokkie pleps partij is, dat volgt uit bijna elk onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |