Dat klopt, hij is door mij geponeerd dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is pas een intelligent argument
Ha! Ik stem ook VVD66.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Punt is, je beeld van links is erg beperkt. Sowieso zijn er allerlei stromingen.
D66 is ook 'links' en daar heb ik pas op gestemd. En nu overweeg ik weer een PvdA stem.
Dumpen op links is zo slap VS. Zeker met argumenten als 'hij is een idioot'.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat klopt, hij is door mij geponeerd dus.
Ja typisch GroenLinks, we gaan agenten in een oorlogsgebied opleiden om niet te vechten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef waht het volgende:
[..]
Om dit soort dingen ga ik dus huilen. Ik vertrouw vooralsnog op de geslepenheid van het kabinet om dit te verhelpen.
Dat is wel jouw electoraat, zegt weer wat over de standpuntenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terechte klacht. Corpsballen zijn verschrikkelijk.
Hij is een PvdA coryfee, dat maakt hem automatisch idioot.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dumpen op links is zo slap VS. Zeker met argumenten als 'hij is een idioot'.
D'66 zit lekker knus in het midden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Punt is, je beeld van links is erg beperkt. Sowieso zijn er allerlei stromingen.
D66 is ook 'links' en daar heb ik pas op gestemd. En nu overweeg ik weer een PvdA stem.
Die 5.000 + alumni?quote:
Die feestjes ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terechte klacht. Corpsballen zijn verschrikkelijk.
Wat een dom argument wederom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
Hij is een PvdA coryfee, dat maakt hem automatisch idioot.
Ik heb een PvdA'er in de Kamer gewoon nooit betrapt op enig intelligentie.quote:
Nou, dat zal hem leren. Krijgt hij weer nieuwe schoenen en wat heb jij bereikt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Die feestjes ook.
Ik wurd latur ju baas.
Oke, kots ik nu vast over de schoenen die je van papa hebt gekregen.
Mijn electoraat?quote:Dat is wel jouw electoraat, zegt weer wat over de standpunten
Ja, ik heb jou verkiesbaar gesteld.quote:
En die volgevreten patjepeejers van de VVD, het CDA en de PVV wel? Knap zegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb een PvdA'er in de Kamer gewoon nooit betrapt op enig intelligentie.
Economisch gezien wel inderdaad. De PvdA zit er links van, maar er is ook een sterke economisch liberale tak in de partij.quote:
PVV is links, dus nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En die volgevreten patjepeejers van de VVD, het CDA en de PVV wel? Knap zeg
Opluchting.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, dat zal hem leren. Krijgt hij weer nieuwe schoenen en wat heb jij bereikt?
Die heb ik nog niet weten te ontwaren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Economisch gezien wel inderdaad. De PvdA zit er links van, maar er is ook een sterke economisch liberale tak in de partij.
Wel een tamelijk slecht veurrbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Opluchting.
Het was een fictief vurbeeld.
En alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet weten te ontwaren.
60% IBJOEPIIEEEE
Denk niet dat het een succes wordt. Dank voor het vetrouwen.quote:Ja, ik heb jou verkiesbaar gesteld.
Ach, als Cohen voorman kan worden wordt jij de nieuwe Messias.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk niet dat het een succes wordt. Dank voor het vetrouwen.
Ik zie de coupe al meeluisteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
Net heb ik met een PVV-klasgenoot in de trein gediscussieerd
Het ging ongeveer zo:
- Klasgenoot: Ik hoop dat Geert Wilders die buitenlanders het land uit stuurt.
- robin007bond: Waarom? Hebben ze je ooit iets misdaan?
- Klasgenoot: Het is toch niet normaal? Wij komen toch ook niet massaal naar Afrika toe ()
- robin007bond: Als ik een onderneming wil starten in Zuid Afrika hou jij me dus tegen? Er zijn hier zat immigranten die hier zijn om te werken en te ondernemen, alhoewel dat niet zo voordelig hier is door het Nederlandse belastingklimaat.
- Klasgenoot: Wat is belastingklimaat?
- robin007bond: Laat ook maar.___!
Proest, daar ging m'n thee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef eriksd het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: beter 1 pvda'er in het gevang dan 10 op de vlucht. En die wil ik ook oppakken.
Zo ben ik. Je hebt zelfs twitter, dus je voldoet aan alle voorwaarden om een politicus te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk niet dat het een succes wordt. Dank voor het vetrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |