maar nu zie ik dat Lois post#302 kan makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
gezien dat ik deze niet "begrijp" ..![]()
wat bedoelt u met "makkelijke"?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Saffier het volgende:
Dat je zo lekker makkelijk meekletst. Ik bedoelde er niets vervelends mee Cooki!
dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Saffier het volgende:
En je bent duidelijk een nieuwe ja! welkom Cooki.
Modjes kunnen door slotjes heen postenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Cooki het volgende:
ik dácht dus dat ik m sloot met:
[..]
maar nu zie ik dat Lois post#302 kan maken![]()
Ik dacht het ook even, maar haar eerste post is al van juli 2009, dus ze heeft gewoon heeeeeeel actief meegelurkt!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef amaranta het volgende:
Cookie, ik moet ook bekennen dat ik ook dacht dat je een kloon was. Je gaat nét iets te makkelijk mee met alles en in alle topics.
bijvoorbeeld redelijk het voortouw nemen in een meettopic, opmerkingen in de trant van 'komt i.sa dan ook'
Maargoed, ik geloof je op je woord hoor, en je zult wel gewoon zo makkelijk zijn. Dus blijf gewoon lekker meekletsen etc
Goed dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dure tassen ... plaatjes... bummer.
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed dan:
[ afbeelding ]
Ruim ¤4100, duur genoeg?
Een week ouzo, zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-
Ik heb wel een nieuwe tas bij Vente-exclusive besteld. Een lichtgroen lederen tas. Zal binnen een week ouzo wel aankomen.
Hij is er ook in zwart suede voor ongeveer de helftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-
Que?quote:Vente-exclusive
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, de grappigste OUD-award gaat ook aan jou voorbij.
(klote-correctieshit)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef amaranta het volgende:
Cookie, ik moet ook bekennen dat ik ook dacht dat je een kloon was. Je gaat nét iets te makkelijk mee met alles en in alle topics.
bijvoorbeeld redelijk het voortouw nemen in een meettopic, opmerkingen in de trant van 'komt i.sa dan ook'
Maargoed, ik geloof je op je woord hoor, en je zult wel gewoon zo makkelijk zijn. Dus blijf gewoon lekker meekletsen etc
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef Cooki het volgende:
[..]
sinds mn aanmelding (juli 2009 geloof ik) heb ik bijna alleen maar gelurkt
oh okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
cooki, eigenlijk zegt ze gewoon 'no one cares'
dus doe lekker je ding!
Ah joh, kan ze ook niet meer scheel zijn/worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Memmel het volgende:
Nou ik zat gewoon ff op de bank en Anna vroeg of ze mocht knutselen. Ja ok.
Nou dus wij Morris ophalen, ik loop de keuken in en zie ineens haar liggen. Ik had het niet eens aan haar gemerkt!
Dus nog eens goed gekeken, heeft ze gewoon haar pony boven de wenkbrauwen recht afgeknipt!!
Want het hing in haar ogen...![]()
Tja, en het is nog goed gedaan ook. Dus...
Ik had er echt nog nooit van gehoord. Ik blijf er maar even weg ook, shopbudget is ernstig opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja Ophelia, daar koop ik ook wel eens wat! Een paar dagen geleden toevallig nog een jurk. Hopelijk zit ie goed!Ik koop nooit dingen die ik niet van tevoren kan passen, tenzij ik het merk 'ken' maar ik moest die jurk gewoon! En terugsturen is geen probleem bij Vente-exclusive.
En nu maar hopen dat ze niet van korte pittige coupes houdtquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ze passen! Licht ordi, maar prima voor onder een jurkje.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Ticootje het volgende:
Jeee!! Doe je je ordinaire schoenen aan dan?
Ja, heb je het gedaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef Saffier het volgende:
En dat visjesvoetenknabbelen is lachen joh!
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ga jij er maar visjes op schilderen, dan kunnen ze teruglachen!
Foto! En dan wel met dat H&M Sax jurkje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ze passen! Licht ordi, maar prima voor onder een jurkje.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Met mijn heerlijk schoongevroten voetjes!
Voor de meelezers, we gaan met ons 'leesclubje' zaterdag onze voetjes laten schoonknabbelen door visjes, via een of andere groupon deal.
En de quotes rond dat 'leesclubje' zijn wel steeds relevanter want we hebben al maanden geen boek meer gelezen. ALthans, niet collectief.
Misschien eten de visjes dat wel erafquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga mn nagellak er acht niet afhalen he
Oh lekker!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje in Z&G lurkte en cola tegen beeldscherm proeste
Zo nu maar weer eens uitgebreidt meekletsen, na 16 dgn Cuba moet ik er echt weer even inkomen..
quote:
quote:
Waarom nu niet meer dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik was er ook echt heel blij mee toen ik hem net gekocht had.
Hier nog zo 1hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
Coole tassen maar wat een prijzen!! Ik.vind 25 euro al.veel
We gaan.in Den Haag, Stiemie.
Ik heb ook nooit mooie tassenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een mooie tas gezien voor 25 euro
Dus het is niet zo gek dat ik er nooit van gehoord had.quote:aar in Europa is het label helemaal niet zo bekend. Wat niet zo vreemd is, omdat de tasjes van het merk hier nauwelijks te koop zijn. Wat heel jammer is, aangezien Coach hele mooie tassen in de collectie heeft.
ha BE gek toeval: die tas die ik in het vorige topic plakte is er ook een van Coachquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb in Augustus in Puerto Rico een 'merk'-tas gekocht.
Ik had nog nooit van het hele merk gehoord hoor, maar mijn collega's moesten en zouden naar de outletstore.
En daar was in die hele zaak maar 1 tas die ik leuk vond. En die was van 160 Euro afgeprijsd naar 50, nou ja, soit... als aandenken aan Puerto Rico heb ik het toch maar gedaan. Maar dat is echt wel uitzonderlijk hoor.
Ik moest hem er even bij pakken om te zien welk merk het ook al weer was.![]()
![]()
Het is een 'Coach', maar ik lees nu net dit:
[..]
Dus het is niet zo gek dat ik er nooit van gehoord had.![]()
maar TF vond de kleur lillik geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef Cooki het volgende:
uhm..wat vinden de kenners hier van?
kim? / buurvrouw?
![]()
[ afbeelding ]
ik ook, kan ik weer een nieuwe kopen... maar dat zijn dan wel elcheapos van 30 euro ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik degradeer nogal snel tassen tot luiertas
mooi Speweyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef Spewey het volgende:
Mijn favoriete tas is in juni in Spanje gejat (traumatisch!) en heb toen van manlief voor m'n verjaardag in augustus deze gehad, helemaal zelf uitgekozen daarom alleen vind ik hem al geweldig. (maar dat franjeding moest er snel vanaf)
[ afbeelding ]
Wat een geweldige uitspraak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef RockabeIIa het volgende:
B probeerde net iets goed te maken met mij. Zegt ie: 'Ik weet niet hoe ik het goed moet maken met jou. Zullen we dan maar een potje vechten?'
mannetjes...
oef, da's mij iets TE paars, sorry!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet veel gebruikt, en ik heb er ook een beschermhoes bij.
quote:
wheheh, ik vrees dat dat niet helptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Misschien wil ze er wel een zak omheen punniken
Wat een luxe Kim!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo de eerste afspraak met een personal trainer. Hij komt hier aan huis,....
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:38 schreef k_i_m het volgende:
We hebben net wat oefeningen gedaan hier op de grond voor de tv, Bep deed driftig mee.
Het begon met dit topic in GC:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef trui het volgende:
ik zit me net af te vragen waar de clou verstopt zit.
Hij neemt idd spullen meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap hem ook niet, inderdaad. Heb het ook uit mijn forumlijst geknikkerd.
Kimwat heerlijk luxe, top! En wat doe je dan? Heeft hij ook gewichtjes bij zich enzo?
Ik ga maandag ook naar de sauna
wij hebben er alleen 1 aan het achterraam, en daar vinden wij hem wel zeer praktisch, wij hebben een tuin op het zuiden waar de hele dag de zon in staat, op deze manier houden we nu de warmte een beetje buiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
bar, vind jij ze ook lelijk en praktisch?(wij hebben ze nog niet, maar staan wel op de klussenlijst
)
Bonsoir!quote:
Niet zo tof eigenlijk. Ik heb te weing rode bloedcellen en ze zijn ook nog eens aan de kleine kant. Bloedarmoede dus. Daarbij ook nog mijn schildklier die weer eens van de leg af is. Moe is een understatement voor hoe ik me voel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef livelink het volgende:
Buuf, hoe is het eigenlijk afgelopen met je bloedprikken? En TF? Ik wilde dat de hele tijd nog vragen eigenlijk. Hopelijk geen reuma.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet zo tof eigenlijk. Ik heb te weing rode bloedcellen en ze zijn ook nog eens aan de kleine kant. Bloedarmoede dus. Daarbij ook nog mijn schildklier die weer eens van de leg af is. Moe is een understatement voor hoe ik me voel.
Heb het er eigenlijk niet zo vaak over, weet niet zo goed waar ik het kwijt moet en ik wil ook niet klagen ofzo.
Lief dat je er naar vroeg
nou, ook niet zo goed dus. definitief diagnose reuma, maar moet over twee weken terug komen om weer bloedwaardes te bepalen en dan te bedenken wat de volgende stap gaat zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef livelink het volgende:
Buuf, hoe is het eigenlijk afgelopen met je bloedprikken? En TF? Ik wilde dat de hele tijd nog vragen eigenlijk. Hopelijk geen reuma.
Geen staalpillen want dan krijg ik verstopping en dat komt mn reflux niet ten goede. Proberen met floradix in eerste instantie, en dan afwachten wat de mdl-arts er van vindt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef livelink het volgende:
Ach TF, wat een rotnieuws. Wat doen ze dan tegen je bloedarmoede?
GEwoon snel opdrinkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef snoopy het volgende:
Inruilen die bank ET! Geen plek voor je wijnglas kan natuurlijk niet
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eindelijk genoeg zitruimte voor 2 volwassenen, 3 kinderen en zelfs vriendjes die meekomen kunnen we nog wel kwijt nu..
Kan wel merken dat ie snel moe is en nog niet helemaal de oude. Opeens van alles horen zal wel net zo intensief zijn als proberen alles mee te krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef snoopy het volgende:
Rocka <3 beetje bijgekomen van al het orengedoe?
Nou de dochter van vrienden viert haar 1e verjaardag vandaag. Dus dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:09 schreef Fannie het volgende:
Mogguh
Sterkte met de gezondheidsperikelen TF en Buuf.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag? (ondanks het zeikweer)
Ik vind het wel een dagje om lekker in huis te rommelen.
hee ik ook..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga mezelf ook laten opvreten door vissies
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:12 schreef snoopy het volgende:
Echt niet dat ik in zo'n jurk ga! Ik drink wel bier en ga bratwurst eten
Oh dat zou ik nou echt wel doen ook. Lekker man! Met je boobies in de etalage! ( onder het motto, if you got it flaunt itquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:12 schreef snoopy het volgende:
Echt niet dat ik in zo'n jurk ga! Ik drink wel bier en ga bratwurst eten
Ik hou voor deze stokbroodjes het deegrecept aan van witbrood in de BroodBakMachine...quote:
Miss_Sly, heerlijk is dat hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben vandaag belachelijk geshopt, maar we zijn allebei erg goed geslaagdNu eens niet voor Senna maar voor onszelf
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn 'opbrengst' van de kledingbeurs opgehaald. Wel 9 euro.![]()
Daarvoor heb ik een uur in de rij gestaan bij het inleveren en toen duurde het inleveren zelf ook nog een half uur.
![]()
Dat ís ook knap Fanniequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Fannie het volgende:
Ik ben half teut, dus ik vind het knap van mezelf dat ik het recept heb kunnen optypen...
Livelink, toevallig schreef Tan van de week iets over een lekker pompoensoep recept op haar weblog. Ik vroeg haar toen om de specs, en kreeg dit als antwoord:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:35 schreef livelink het volgende:
9 euro in 1,5 uur. Dat is toch een leuk uurtarief van 6 euro![]()
Ik heb net bij de AH 2 pompoenen gekocht. Voor de kinderen leuk om uit te hollen en voor ons allen lekker om soep van te koken. Maar nu zoek ik nog naar het 'kan-niet-misgaan-altijd-lekker'-recept voor pompoensoep.
gisteren maakte ik dus pompoensoep (met wat extra toegevoegde groenten).quote:In olijfolie zachtjes fruiten: heel veel teentjes knoflook, een grote ui, beetje fijngesneden gember, kerriepoeder, blikje tomatenpuree en pompoen.
Zo’n pot Struik Kippenbouillon erbij (echt ideaal, zo lukt het altijd) en zoals erop staat geschreven 3x pot met heet water erbij, twee kippenbouillonblokjes en even laten pruttelen.
Staafmixer erop en klaar! Opdienen met een scheutje room en versgesneden koriander en eventueel wat gemalen rode pepertjes. Turks brood met gezouten roomboter is hier heel lekker bij.
Ik gebruik zelf alleen in het vervolg een bouillonblokje minder, ik vond het iets te zout naar mijn smaak.
Pompoensoep, zo lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef trui het volgende:
[..]
Livelink, toevallig schreef Tan van de week iets over een lekker pompoensoep recept op haar weblog. Ik vroeg haar toen om de specs, en kreeg dit als antwoord:
[..]
gisteren maakte ik dus pompoensoep (met wat extra toegevoegde groenten).en hij is goedgekeurd hoor!
maar de Thaise variant zoals Vanyel hierboven suggereert is ook heerlijk, weet ik uit ervaring.
Dank! Post ik hem ook even daarquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:19 schreef livelink het volgende:
Er is een heel oud voorsteltopic. Ik zal hem even zoeken. Maar voorstellen mag je je ook altijd hier.
Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 3
Ik dacht even dat ik het verkeerde topic had aangekliktquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef SupremeEvil het volgende:
Dank u![]()
Nog niet zo lang bezig met haken... Maar het lukt al aardig
Heb nu het Hema breiboek besteld! Eens kijken wat voor leuks daar in staat...
Ow gaaf!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het verkeerde topic had aangeklikt
Kom hier eens binnenvallen zou ik zeggen:
Het grote haaktopic #100 Jubileum!
Braboland wordt steeds beter vertegenwoordigd hierquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:34 schreef SupremeEvil het volgende:
Dan zal ik dat maar eens doen,
Hoi, SupremeEvil hier.
Meisje, 27 jaren oud. Woont samen met vriendjelief ergens in Brabant
Nog geen kids, maar bevind me nu wel in "het grote rammelaars topic".
Vind het erg leuk om mee te lezen met jullie, vooral de kinderpraatjes en foto topics, en creatieve uitspattingenHobby's: we rijden allebei motor en ik vind het leuk om te bakken en 'knutselen' met wol en stof.
Dat was'm wel voor nu
Ik twijfel nog even....quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Even rondje spammen hoor, zijn er hier nog mensen die mee willen doen?
[OUD] Secret SinterSanta 2011 - Meedoen kan tot 15 oktober!
Gecondoleerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was mn oma er niet meer...![]()
Vanmiddag om 17:50 uur is ze overleden.
Het was vannacht heel slecht gegaan.. en daarna ging het nog minder. Ik ben er vanaf 16:00 bij geweest. Het was voor mij erg fijn om er vanmiddag bij te zijn geweest. Ook al was het erg zwaar en emotioneel. Het is idd goed zo, beter voor haar! Wij zullen haar blijven herinneren en missen. Maar een troost is voor mij dat ze nu weer bij mn opa is, haar enige en grote liefde.
Het is wel een wat oudere foto, op deze foto ziet ze er nog goed uit... de laatste tijd een stuk minder. Mn moeder lijkt idd op mn oma en ik lijk op mn moeder... al zien we dat zelf niet zo goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef livelink het volgende:
Mooie foto. Jullie lijken op elkaar alledrie!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef trui het volgende:
maar cooki, heb je dan heel lang meegelurkt voorheen? je weet van awards enzo, daardoor dacht ik ook 'ah, dat moet een oud-OUDer zijn'.
Oja en beter laat dan nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht het ook even, maar haar eerste post is al van juli 2009, dus ze heeft gewoon heeeeeeel actief meegelurkt!
Inderdaad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:26 schreef debuurvrouw het volgende:
En voor de twijfeldames aan de secretgedoetje: gewoon meedoen!
Zouden er nou echt mensen zijn die op dit soort dingen reageren?quote:From: Jasmine Wamah [mailto:favour_awa@yahoo.com]
Sent: Friday, October 07, 2011 0:32 AM
To: favour_awa@yahoo.com
Subject: HELLO
Hello,how are you and your health?,my name is Jasmine, I'm a young girl, I found your email address and decided to say hi to you, I will like us to be good friend
waiting for your reply,
Thanks,
Kisses
From Jasmine
ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
In mijn werkmailbox:
[..]
Zouden er nou echt mensen zijn die op dit soort dingen reageren?
dat klinkt heeerlijk Miss_Slyquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn onderweg om Senna af te leveren bij mijn ouders en dan gaan we naar de saunamijn moederdagkado nog
En dan krijg ik daar nog een gezichtsbehandeling en een hot stone massage
Mmm.. das ook een idee, maar dan moeten we eerst trouwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker sly!
Wij gaan over drie weken. Als verlate viering van onze trouwdag.
En idd hebben we ook een hotstone geboekt. Nooit gedaan, maar lijkt me zooooo lekker!
ff wachten tot ze kan zwemmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |