Wat een geweldige uitspraak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef RockabeIIa het volgende:
B probeerde net iets goed te maken met mij. Zegt ie: 'Ik weet niet hoe ik het goed moet maken met jou. Zullen we dan maar een potje vechten?'
mannetjes...
oef, da's mij iets TE paars, sorry!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet veel gebruikt, en ik heb er ook een beschermhoes bij.
quote:
wheheh, ik vrees dat dat niet helptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Misschien wil ze er wel een zak omheen punniken
Wat een luxe Kim!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo de eerste afspraak met een personal trainer. Hij komt hier aan huis,....
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:38 schreef k_i_m het volgende:
We hebben net wat oefeningen gedaan hier op de grond voor de tv, Bep deed driftig mee.
Het begon met dit topic in GC:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef trui het volgende:
ik zit me net af te vragen waar de clou verstopt zit.
Hij neemt idd spullen meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap hem ook niet, inderdaad. Heb het ook uit mijn forumlijst geknikkerd.
Kimwat heerlijk luxe, top! En wat doe je dan? Heeft hij ook gewichtjes bij zich enzo?
Ik ga maandag ook naar de sauna
wij hebben er alleen 1 aan het achterraam, en daar vinden wij hem wel zeer praktisch, wij hebben een tuin op het zuiden waar de hele dag de zon in staat, op deze manier houden we nu de warmte een beetje buiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
bar, vind jij ze ook lelijk en praktisch?(wij hebben ze nog niet, maar staan wel op de klussenlijst
)
Bonsoir!quote:
Niet zo tof eigenlijk. Ik heb te weing rode bloedcellen en ze zijn ook nog eens aan de kleine kant. Bloedarmoede dus. Daarbij ook nog mijn schildklier die weer eens van de leg af is. Moe is een understatement voor hoe ik me voel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef livelink het volgende:
Buuf, hoe is het eigenlijk afgelopen met je bloedprikken? En TF? Ik wilde dat de hele tijd nog vragen eigenlijk. Hopelijk geen reuma.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet zo tof eigenlijk. Ik heb te weing rode bloedcellen en ze zijn ook nog eens aan de kleine kant. Bloedarmoede dus. Daarbij ook nog mijn schildklier die weer eens van de leg af is. Moe is een understatement voor hoe ik me voel.
Heb het er eigenlijk niet zo vaak over, weet niet zo goed waar ik het kwijt moet en ik wil ook niet klagen ofzo.
Lief dat je er naar vroeg
nou, ook niet zo goed dus. definitief diagnose reuma, maar moet over twee weken terug komen om weer bloedwaardes te bepalen en dan te bedenken wat de volgende stap gaat zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef livelink het volgende:
Buuf, hoe is het eigenlijk afgelopen met je bloedprikken? En TF? Ik wilde dat de hele tijd nog vragen eigenlijk. Hopelijk geen reuma.
Geen staalpillen want dan krijg ik verstopping en dat komt mn reflux niet ten goede. Proberen met floradix in eerste instantie, en dan afwachten wat de mdl-arts er van vindt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef livelink het volgende:
Ach TF, wat een rotnieuws. Wat doen ze dan tegen je bloedarmoede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |