Gecondoleerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was mn oma er niet meer...![]()
Vanmiddag om 17:50 uur is ze overleden.
Het was vannacht heel slecht gegaan.. en daarna ging het nog minder. Ik ben er vanaf 16:00 bij geweest. Het was voor mij erg fijn om er vanmiddag bij te zijn geweest. Ook al was het erg zwaar en emotioneel. Het is idd goed zo, beter voor haar! Wij zullen haar blijven herinneren en missen. Maar een troost is voor mij dat ze nu weer bij mn opa is, haar enige en grote liefde.
Het is wel een wat oudere foto, op deze foto ziet ze er nog goed uit... de laatste tijd een stuk minder. Mn moeder lijkt idd op mn oma en ik lijk op mn moeder... al zien we dat zelf niet zo goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef livelink het volgende:
Mooie foto. Jullie lijken op elkaar alledrie!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef trui het volgende:
maar cooki, heb je dan heel lang meegelurkt voorheen? je weet van awards enzo, daardoor dacht ik ook 'ah, dat moet een oud-OUDer zijn'.
Oja en beter laat dan nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht het ook even, maar haar eerste post is al van juli 2009, dus ze heeft gewoon heeeeeeel actief meegelurkt!
Inderdaad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:26 schreef debuurvrouw het volgende:
En voor de twijfeldames aan de secretgedoetje: gewoon meedoen!
Zouden er nou echt mensen zijn die op dit soort dingen reageren?quote:From: Jasmine Wamah [mailto:favour_awa@yahoo.com]
Sent: Friday, October 07, 2011 0:32 AM
To: favour_awa@yahoo.com
Subject: HELLO
Hello,how are you and your health?,my name is Jasmine, I'm a young girl, I found your email address and decided to say hi to you, I will like us to be good friend
waiting for your reply,
Thanks,
Kisses
From Jasmine
ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
In mijn werkmailbox:
[..]
Zouden er nou echt mensen zijn die op dit soort dingen reageren?
dat klinkt heeerlijk Miss_Slyquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn onderweg om Senna af te leveren bij mijn ouders en dan gaan we naar de saunamijn moederdagkado nog
En dan krijg ik daar nog een gezichtsbehandeling en een hot stone massage
Mmm.. das ook een idee, maar dan moeten we eerst trouwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker sly!
Wij gaan over drie weken. Als verlate viering van onze trouwdag.
En idd hebben we ook een hotstone geboekt. Nooit gedaan, maar lijkt me zooooo lekker!
ff wachten tot ze kan zwemmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |