SPOILER: Handige sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
De cute Hello Kittie, van BrainTeaser:
Kwakzors Hello Kittie:
Whoopdidoo had tijd over om wat lieve ami's te maken:
en BrainTeasers Southpark family is af!
( En vanwege de grootte van de foto, alleen even de link: het eerste haakseltje van 3Dino!)
http://i.imgur.com/bSFDI.jpg
[ Bericht 0% gewijzigd door kirsten. op 06-10-2011 12:28:15 ]
Die kikker is echt te schattig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef BrainTeaser het volgende:
@Trui (en anderen Hello Kitty fans!): buiten een konijnenpakje is er nog veel meer mogelijk!
leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef BrainTeaser het volgende:
@Trui (en anderen Hello Kitty fans!): buiten een konijnenpakje is er nog veel meer mogelijk!
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
Neuh kan ik niet, probeer vaak genoeg alles uit de war te halen en het lukt tot op zekere hoogte en dan niet meer. Maar heb r al gemaild, ze wilt het wel doenMaar heb het beginnetje nu wel gevonden dus ga kijken of ik m vanuit die kan uit de war kan halen.
Nice! Die ga ik effe opslaan voor de komende verjaardagen/feestdagen/OUD-secretSintaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef BrainTeaser het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb m zojuist nog verder vermoordIk wilde dat er nog maar 1 draadje uit m kwam zodat je m van die kant ook kan oprollen. Nu ligt 3kwart van de bol buiten de bol.
Heeft ze wat te doen vanavondquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Blijf er nu maar gewoon vanaf tot je moeder thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |