maar nu zie ik dat Lois post#302 kan makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
gezien dat ik deze niet "begrijp" ..![]()
wat bedoelt u met "makkelijke"?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Saffier het volgende:
Dat je zo lekker makkelijk meekletst. Ik bedoelde er niets vervelends mee Cooki!
dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Saffier het volgende:
En je bent duidelijk een nieuwe ja! welkom Cooki.
Modjes kunnen door slotjes heen postenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Cooki het volgende:
ik dácht dus dat ik m sloot met:
[..]
maar nu zie ik dat Lois post#302 kan maken![]()
Ik dacht het ook even, maar haar eerste post is al van juli 2009, dus ze heeft gewoon heeeeeeel actief meegelurkt!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef amaranta het volgende:
Cookie, ik moet ook bekennen dat ik ook dacht dat je een kloon was. Je gaat nét iets te makkelijk mee met alles en in alle topics.
bijvoorbeeld redelijk het voortouw nemen in een meettopic, opmerkingen in de trant van 'komt i.sa dan ook'
Maargoed, ik geloof je op je woord hoor, en je zult wel gewoon zo makkelijk zijn. Dus blijf gewoon lekker meekletsen etc
Goed dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dure tassen ... plaatjes... bummer.
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed dan:
[ afbeelding ]
Ruim ¤4100, duur genoeg?
Een week ouzo, zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-
Ik heb wel een nieuwe tas bij Vente-exclusive besteld. Een lichtgroen lederen tas. Zal binnen een week ouzo wel aankomen.
Hij is er ook in zwart suede voor ongeveer de helftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-
Que?quote:Vente-exclusive
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, de grappigste OUD-award gaat ook aan jou voorbij.
(klote-correctieshit)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef amaranta het volgende:
Cookie, ik moet ook bekennen dat ik ook dacht dat je een kloon was. Je gaat nét iets te makkelijk mee met alles en in alle topics.
bijvoorbeeld redelijk het voortouw nemen in een meettopic, opmerkingen in de trant van 'komt i.sa dan ook'
Maargoed, ik geloof je op je woord hoor, en je zult wel gewoon zo makkelijk zijn. Dus blijf gewoon lekker meekletsen etc
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef Cooki het volgende:
[..]
sinds mn aanmelding (juli 2009 geloof ik) heb ik bijna alleen maar gelurkt
oh okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
cooki, eigenlijk zegt ze gewoon 'no one cares'
dus doe lekker je ding!
Ah joh, kan ze ook niet meer scheel zijn/worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Memmel het volgende:
Nou ik zat gewoon ff op de bank en Anna vroeg of ze mocht knutselen. Ja ok.
Nou dus wij Morris ophalen, ik loop de keuken in en zie ineens haar liggen. Ik had het niet eens aan haar gemerkt!
Dus nog eens goed gekeken, heeft ze gewoon haar pony boven de wenkbrauwen recht afgeknipt!!
Want het hing in haar ogen...![]()
Tja, en het is nog goed gedaan ook. Dus...
Ik had er echt nog nooit van gehoord. Ik blijf er maar even weg ook, shopbudget is ernstig opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja Ophelia, daar koop ik ook wel eens wat! Een paar dagen geleden toevallig nog een jurk. Hopelijk zit ie goed!Ik koop nooit dingen die ik niet van tevoren kan passen, tenzij ik het merk 'ken' maar ik moest die jurk gewoon! En terugsturen is geen probleem bij Vente-exclusive.
En nu maar hopen dat ze niet van korte pittige coupes houdtquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ze passen! Licht ordi, maar prima voor onder een jurkje.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Ticootje het volgende:
Jeee!! Doe je je ordinaire schoenen aan dan?
Ja, heb je het gedaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef Saffier het volgende:
En dat visjesvoetenknabbelen is lachen joh!
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ga jij er maar visjes op schilderen, dan kunnen ze teruglachen!
Foto! En dan wel met dat H&M Sax jurkje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ze passen! Licht ordi, maar prima voor onder een jurkje.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Met mijn heerlijk schoongevroten voetjes!
Voor de meelezers, we gaan met ons 'leesclubje' zaterdag onze voetjes laten schoonknabbelen door visjes, via een of andere groupon deal.
En de quotes rond dat 'leesclubje' zijn wel steeds relevanter want we hebben al maanden geen boek meer gelezen. ALthans, niet collectief.
Misschien eten de visjes dat wel erafquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga mn nagellak er acht niet afhalen he
Oh lekker!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje in Z&G lurkte en cola tegen beeldscherm proeste
Zo nu maar weer eens uitgebreidt meekletsen, na 16 dgn Cuba moet ik er echt weer even inkomen..
quote:
quote:
Waarom nu niet meer dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik was er ook echt heel blij mee toen ik hem net gekocht had.
Hier nog zo 1hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
Coole tassen maar wat een prijzen!! Ik.vind 25 euro al.veel
We gaan.in Den Haag, Stiemie.
Ik heb ook nooit mooie tassenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een mooie tas gezien voor 25 euro
Dus het is niet zo gek dat ik er nooit van gehoord had.quote:aar in Europa is het label helemaal niet zo bekend. Wat niet zo vreemd is, omdat de tasjes van het merk hier nauwelijks te koop zijn. Wat heel jammer is, aangezien Coach hele mooie tassen in de collectie heeft.
ha BE gek toeval: die tas die ik in het vorige topic plakte is er ook een van Coachquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb in Augustus in Puerto Rico een 'merk'-tas gekocht.
Ik had nog nooit van het hele merk gehoord hoor, maar mijn collega's moesten en zouden naar de outletstore.
En daar was in die hele zaak maar 1 tas die ik leuk vond. En die was van 160 Euro afgeprijsd naar 50, nou ja, soit... als aandenken aan Puerto Rico heb ik het toch maar gedaan. Maar dat is echt wel uitzonderlijk hoor.
Ik moest hem er even bij pakken om te zien welk merk het ook al weer was.![]()
![]()
Het is een 'Coach', maar ik lees nu net dit:
[..]
Dus het is niet zo gek dat ik er nooit van gehoord had.![]()
maar TF vond de kleur lillik geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef Cooki het volgende:
uhm..wat vinden de kenners hier van?
kim? / buurvrouw?
![]()
[ afbeelding ]
ik ook, kan ik weer een nieuwe kopen... maar dat zijn dan wel elcheapos van 30 euro ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik degradeer nogal snel tassen tot luiertas
mooi Speweyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef Spewey het volgende:
Mijn favoriete tas is in juni in Spanje gejat (traumatisch!) en heb toen van manlief voor m'n verjaardag in augustus deze gehad, helemaal zelf uitgekozen daarom alleen vind ik hem al geweldig. (maar dat franjeding moest er snel vanaf)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |