mooi Speweyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef Spewey het volgende:
Mijn favoriete tas is in juni in Spanje gejat (traumatisch!) en heb toen van manlief voor m'n verjaardag in augustus deze gehad, helemaal zelf uitgekozen daarom alleen vind ik hem al geweldig. (maar dat franjeding moest er snel vanaf)
[ afbeelding ]

Wat een geweldige uitspraak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef RockabeIIa het volgende:
B probeerde net iets goed te maken met mij. Zegt ie: 'Ik weet niet hoe ik het goed moet maken met jou. Zullen we dan maar een potje vechten?'
mannetjes...

oef, da's mij iets TE paars, sorry!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet veel gebruikt, en ik heb er ook een beschermhoes bij.

quote:
 Mooi he, ik moet er nog steeds een beetje om lachen. Typisch jongensdingetje denk ik. Hij heeft er zo'n hekel aan als ik boos ben op hem. Flip daarentegen boeit dat helemaal niks.
 Mooi he, ik moet er nog steeds een beetje om lachen. Typisch jongensdingetje denk ik. Hij heeft er zo'n hekel aan als ik boos ben op hem. Flip daarentegen boeit dat helemaal niks.  Van mij mag de tandarts er nog wel een verdoving inspuiten.
 Van mij mag de tandarts er nog wel een verdoving inspuiten.  

.
.

.
.

wheheh, ik vrees dat dat niet helptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Misschien wil ze er wel een zak omheen punniken
 . Nouja, dan moet ie maar op Marktplaats.
. Nouja, dan moet ie maar op Marktplaats.

Wat een luxe Kim!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo de eerste afspraak met een personal trainer. Hij komt hier aan huis,....

.
. .
.  . Als het nou een beetje op te hoesten bedrag is, ga ik het gewoon doen. Ik ben toch niet naar de sportschool te slaan, en ik bezuinig straks op sigaretten, dus dat kan ik daar dan weer in investeren
. Als het nou een beetje op te hoesten bedrag is, ga ik het gewoon doen. Ik ben toch niet naar de sportschool te slaan, en ik bezuinig straks op sigaretten, dus dat kan ik daar dan weer in investeren  .
.

quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:38 schreef k_i_m het volgende:
We hebben net wat oefeningen gedaan hier op de grond voor de tv, Bep deed driftig mee.

. Ik kom al bijna niet meer uit mijn stoel
. Ik kom al bijna niet meer uit mijn stoel  [/mietje]
 [/mietje]

(tenminste, ik ben er nog nooit zoveel tegengekomen sinds ik in limland woon)
 (tenminste, ik ben er nog nooit zoveel tegengekomen sinds ik in limland woon)

(wij hebben ze nog niet, maar staan wel op de klussenlijst
  (wij hebben ze nog niet, maar staan wel op de klussenlijst   )
 )

Het begon met dit topic in GC:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef trui het volgende:
ik zit me net af te vragen waar de clou verstopt zit.

wat heerlijk luxe, top! En wat doe je dan? Heeft hij ook gewichtjes bij zich enzo?
 wat heerlijk luxe, top! En wat doe je dan? Heeft hij ook gewichtjes bij zich enzo? 

en ik doe verder nix meer vanaaf.
  en ik doe verder nix meer vanaaf.   

Hij neemt idd spullen meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap hem ook niet, inderdaad. Heb het ook uit mijn forumlijst geknikkerd.
Kimwat heerlijk luxe, top! En wat doe je dan? Heeft hij ook gewichtjes bij zich enzo?
Ik ga maandag ook naar de sauna
 . Maar voor dat ik daar aan toe ben zal het nog wel even duren
. Maar voor dat ik daar aan toe ben zal het nog wel even duren  .
.

wij hebben er alleen 1 aan het achterraam, en daar vinden wij hem wel zeer praktisch, wij hebben een tuin op het zuiden waar de hele dag de zon in staat, op deze manier houden we nu de warmte een beetje buiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
bar, vind jij ze ook lelijk en praktisch?(wij hebben ze nog niet, maar staan wel op de klussenlijst
)

Bonsoir!quote:
 Ik dacht ' dat wordt em niet!' en verdorie met 3-4 truien thuisgekomen met dino's
 Ik dacht ' dat wordt em niet!' en verdorie met 3-4 truien thuisgekomen met dino's  

Niet zo tof eigenlijk. Ik heb te weing rode bloedcellen en ze zijn ook nog eens aan de kleine kant. Bloedarmoede dus. Daarbij ook nog mijn schildklier die weer eens van de leg af is. Moe is een understatement voor hoe ik me voel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef livelink het volgende:
Buuf, hoe is het eigenlijk afgelopen met je bloedprikken? En TF? Ik wilde dat de hele tijd nog vragen eigenlijk. Hopelijk geen reuma.

quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet zo tof eigenlijk. Ik heb te weing rode bloedcellen en ze zijn ook nog eens aan de kleine kant. Bloedarmoede dus. Daarbij ook nog mijn schildklier die weer eens van de leg af is. Moe is een understatement voor hoe ik me voel.
Heb het er eigenlijk niet zo vaak over, weet niet zo goed waar ik het kwijt moet en ik wil ook niet klagen ofzo.
Lief dat je er naar vroeg

nou, ook niet zo goed dus. definitief diagnose reuma, maar moet over twee weken terug komen om weer bloedwaardes te bepalen en dan te bedenken wat de volgende stap gaat zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef livelink het volgende:
Buuf, hoe is het eigenlijk afgelopen met je bloedprikken? En TF? Ik wilde dat de hele tijd nog vragen eigenlijk. Hopelijk geen reuma.

Geen staalpillen want dan krijg ik verstopping en dat komt mn reflux niet ten goede. Proberen met floradix in eerste instantie, en dan afwachten wat de mdl-arts er van vindt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef livelink het volgende:
Ach TF, wat een rotnieuws. Wat doen ze dan tegen je bloedarmoede?

.
.

GEwoon snel opdrinkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef snoopy het volgende:
Inruilen die bank ET! Geen plek voor je wijnglas kan natuurlijk niet

quote:

quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eindelijk genoeg zitruimte voor 2 volwassenen, 3 kinderen en zelfs vriendjes die meekomen kunnen we nog wel kwijt nu..
 ik bedoelde een foto van het wijnglastafeltje van buuf
 ik bedoelde een foto van het wijnglastafeltje van buuf   

Kan wel merken dat ie snel moe is en nog niet helemaal de oude. Opeens van alles horen zal wel net zo intensief zijn als proberen alles mee te krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef snoopy het volgende:
Rocka <3 beetje bijgekomen van al het orengedoe?

dus sta ik ook op zaterdag op een achterlijk uur naast m'n bed.
  dus sta ik ook op zaterdag op een achterlijk uur naast m'n bed. 

)
 ) 

Nou de dochter van vrienden viert haar 1e verjaardag vandaag. Dus dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:09 schreef Fannie het volgende:
Mogguh
Sterkte met de gezondheidsperikelen TF en Buuf.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag? (ondanks het zeikweer)
Ik vind het wel een dagje om lekker in huis te rommelen.

Mijn zoon heeft vanmiddag een feestje in tunfun. Het duurt 4 uur, ben benieuwd of hij dat overleeft
 Mijn zoon heeft vanmiddag een feestje in tunfun. Het duurt 4 uur, ben benieuwd of hij dat overleeft 

ik wil ook een octoberfeststijlfeest
 ik wil ook een octoberfeststijlfeest  nou ja, we hebben al drie dagen voorpret om Nick en Simon, dus dat wordt ook erg gezellig
 nou ja, we hebben al drie dagen voorpret om Nick en Simon, dus dat wordt ook erg gezellig  

hee ik ook..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga mezelf ook laten opvreten door vissies

quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:12 schreef snoopy het volgende:
Echt niet dat ik in zo'n jurk ga! Ik drink wel bier en ga bratwurst eten
 ik héb zelfs zo'n jurk
 ik héb zelfs zo'n jurk   
   én aangehad op zo'n feest
  én aangehad op zo'n feest  

Oh dat zou ik nou echt wel doen ook. Lekker man! Met je boobies in de etalage! ( onder het motto, if you got it flaunt itquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:12 schreef snoopy het volgende:
Echt niet dat ik in zo'n jurk ga! Ik drink wel bier en ga bratwurst eten
 )
) serieus! Zo ontdek je elke dag weer wat.
  serieus! Zo ontdek je elke dag weer wat.  

).
 ).  je kunt natuurlijk ook gewoon je lederhosen uit de kast halen. en maar dijenkletsen!
 je kunt natuurlijk ook gewoon je lederhosen uit de kast halen. en maar dijenkletsen!

Eindelijk een nieuwe accu.
 Eindelijk een nieuwe accu. 

Daarvoor heb ik een uur in de rij gestaan bij het inleveren en toen duurde het inleveren zelf ook nog een half uur.
 Daarvoor heb ik een uur in de rij gestaan bij het inleveren en toen duurde het inleveren zelf ook nog een half uur.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |