Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:03 schreef LompeHork het volgende:
Niets dan respect voor de man overigens, zie het als satire.
Die laatstequote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:03 schreef LompeHork het volgende:
http://tweakers.net/jobs/ <-respectloos wel
Mag ook gedumpt worden lijkt mij
[ afbeelding ]
Nee, lijkt maar zo.quote:
hij zit met elvis en jfk lekker te feesten ergensquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn iMac zelfs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Waarom verkies je zo'n trackpad boven een Magic Mousequote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb een iMac, helemaal niets mis mee:
[ afbeelding ]
Werkt best lekker, m'n Magic Mouse begon te vervelen, dus gebruik dit ter afwisseling.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom verkies je zo'n trackpad boven een Magic Mouse?
Werkt fijn dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Werkt best lekker, m'n Magic Mouse begon te vervelen, dus gebruik dit ter afwisseling.
DMquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Werkt fijn dus?
Hoe zit het met het batterij gebruik?
En wat kost zo'n ding?
Mensen die op de frontpage komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:20 schreef nero7 het volgende:
[..]
staat op de frontpage
origineel hoor
Niet gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:20 schreef nero7 het volgende:
[..]
staat op de frontpage
origineel hoor
Nee joh, topic staat in ONZ, dus hij leeft nog gewoon.quote:
Die is fantastisch!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:03 schreef LompeHork het volgende:
http://tweakers.net/jobs/ <-respectloos wel
Mag ook gedumpt worden lijkt mij
[ afbeelding ]
Er zijn nog tig topics die wel respectvol zijn, zelfs in KLB mag dit niet. Ga daar huilen om gewoon weer een mens dat dood is gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:09 schreef utopie het volgende:
ik lees het net op de FP.
Best wel respectloos dit topic...
wat kom je groot doen dan? halvequote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn nog tig topics die wel respectvol zijn, zelfs in KLB mag dit niet. Ga daar huilen om gewoon weer een mens dat dood is gegaan.
ga terug naar je grot, als je niet eens een beetje humor kan hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:09 schreef utopie het volgende:
Ik vind het prima zo, als het daardoor juist uit de serieuze topics wegblijft is dit een prima oplossing, jij klikt gewoon niet meer op dit topic en iedereen blijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:09 schreef utopie het volgende:
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo, als het daardoor juist uit de serieuze topics wegblijft is dit een prima oplossing, jij klikt gewoon niet meer op dit topic en iedereen blij.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Lamabal het volgende:
Best wel respectloos dit. Ik bedoel ik heb geen humor en ik woon mijn grot. MAAR ANYWAY.
Trolol.
Anyway keep those pics coming
quote:
Mening? Gewoon lachen plaatjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben zelf trouwens niet zo gecharmeerd van persoon x is dood hihi topics. Vooral omdat het alleen maar gaat om kijk mij mijn mening uiten en grof zijn attitude. Feit is wel dat het een beetje kinderachtig is.
zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Wat zit Bill enorm bang naar Steve te kijken
Grappig om te zien hoe groot het verschil is tussen die twee terwijl ze aan het hoofd stonden van twee gigantische bedrijven welke een enorme impact hebben gehad in de it wereld.quote:
Ik moest lachen, leuk woordgebruik. De iLaurene en iFamilyquote:October 5, 2011
Statement by Apple’s Board of Directors
We are deeply saddened to announce that Steve Jobs passed away today.
Steve’s brilliance, passion and energy were the source of countless innovations that
enrich and improve all of our lives. The world is immeasurably better because of Steve.
His greatest love was for his wife, Laurene, and his family. Our hearts go out to them and to all who were touched by his extraordinary gifts.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Welke strijd? Echt jij bent op zeker 14 of zo.
Dit topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens zowel Steve als Bill was er geen strijd... Wij consumenten hebben dit bedacht.
En wie won? Apple is groter dan Microsoft. Microsoft heeft meer gebruikers.
Last man standing? Bill was al eerder gestopt met Microsoft.
Leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dit topic
In dit subforum
Ga er vooral HEEL serieus op in
Toch leuk dat ik kan zien dat je van een Apple af post als ik je quotequote:
bedoel je niet in Icloud?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kunnen we hier niet verder gaan met leuken plaatjes omtrend zijn dood. Dat onozel en onnodig gekibbel altijd tussen appeltjes en raam liefhebbers.
Wees lief voor elkaar![]()
Dus verder ontopic graag. Plaatjes of leuke dingentjes posten. Anders opzouten.
Steve Jobs
Rest in iPeace!
haha huilen ik? nooit van mijn leven!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
OHMIJNGOD. SNEL BEL DE POLITIE. Ze openen een topic over steve jobs. Beter ga jij terug naar je moeder om even uit te huilen.
En jij bent natuurlijk veel beter, want je je zegt het! Op internet! met dreigende taal!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:05 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha huilen ik? nooit van mijn leven!
huilen is voor kneuzen zo als jou die alleen achter hun schermpje grote bek hebben maar in het dagelijks leven werken in een archiefhok weg van de buitenwereld omdat je te lelijk bent om je überhaupt te mogen vertonen.
ga jij maar lekker bij je mams huilen, kneusje!!
wat een heldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk veel beter, want je je zegt het! Op internet! met dreigende taal!.
Dat is precies wat er sad aan is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik kan zien dat je van een Apple af post als ik je quote
Jonge, het hele Apple-Microsoft gedoe zal mij mijn anus oxideren. Ik zit hier alleen om grappen te maken over een dooie dude
Sorry maar je levensverhaal hoef je echt niet me te delen. Beter krijg je is een keer humor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:05 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha huilen ik? nooit van mijn leven!
huilen is voor kneuzen zo als jou die alleen achter hun schermpje grote bek hebben maar in het dagelijks leven werken in een archiefhok weg van de buitenwereld omdat je te lelijk bent om je überhaupt te mogen vertonen.
ga jij maar lekker bij je mams huilen, kneusje!!
ja, dat mag je dus OVERAL vinden, behalve in dit topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is precies wat er sad aan is.
Mensen die nog steeds denken dat die onderste foto echt isquote:
Photoshop ik bedoel Apple Aperture.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:25 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat die onderste foto echt is
quote:
Jij bent natuurlijk een heilige en hebt nog nooit een morbidegrap gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is precies wat er sad aan is.
Wat de neuk is dat voor engelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
you can't work at apple company any more, because they have no jobs left anymore.
Boerenkool engelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor engels???
Je vindt dit serieus grappig?quote:
als je er niet van houd moet je niet op dit topic klikken, hij post het , derhalve vraag je naar de bekende weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vindt dit serieus grappig?
Ik kan het bijna niet geloven, vandaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef leeell het volgende:
[..]
als je er niet van houd moet je niet op dit topic klikken, hij post het , derhalve vraag je naar de bekende weg.
memebasequote:
Neh, die was gewoon minder, kwestie van smaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef leeell het volgende:
[..]
als je er niet van houd moet je niet op dit topic klikken, hij post het , derhalve vraag je naar de bekende weg.
eens, maar over smaak valt niet te twistten maar dat blijft aan de crew uiteraardquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, die was gewoon minder, kwestie van smaak.
Och de Idead-grap is nu wel bekend,ik blijf het gewoon ontluisterend vinden beelden van kankerpatienten, wie het ook isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:12 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, maar over smaak valt niet te twistten maar dat blijft aan de crew uiteraard
Een bril opzetten als je al een bril ophebtquote:
En daarom houd ik zo van jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een bril opzetten als je al een bril ophebt(ik snap de sci grap alleen dat 1 na laatste plaatje klopt gewoon niet!)
eens, was zeker niet mijn smaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och de Idead-grap is nu wel bekend,ik blijf het gewoon ontluisterend vinden beelden van kankerpatienten, wie het ook is
Maar dat is een heel ander verhaal.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een bril opzetten als je al een bril ophebt(ik snap de sci grap alleen dat 1 na laatste plaatje klopt gewoon niet!)
nee zonnebrilquote:
haal dat idead plaatje dan ook weg aub. beetje misselijkmakend topic is dit aan het worden op de 1e dag van zijn overlijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, die was gewoon minder, kwestie van smaak.
Ik wacht nog op de eerste (serieuze): Steve is not dead, he applied for God's job and got hired.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, was zeker niet mijn smaak.
al word ik al wel moe van de overtrokken berichten weer, dat typisch "amerikaanse" , alsof god dood is, het was een groot en inventief man, ongetwijfeld, maar hypocriet is wel als je zelf hele dorpen in de zandbak plat gooit.
Je HOEFT hier niet te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haal dat idead plaatje dan ook weg aub. beetje misselijkmakend topic is dit aan het worden op de 1e dag van zijn overlijden.
Huh op de 2e dag kan het wel ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haal dat idead plaatje dan ook weg aub. beetje misselijkmakend topic is dit aan het worden op de 1e dag van zijn overlijden.
Ik heb geen probleem met jouw postquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij HOEFT niet te reageren op mijn post
Dat is hoe nieuws gemaakt wordtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, was zeker niet mijn smaak.
al word ik al wel moe van de overtrokken berichten weer, dat typisch "amerikaanse" , alsof god dood is, het was een groot en inventief man, ongetwijfeld, maar hypocriet is wel als je zelf hele dorpen in de zandbak plat gooit.
fijn voor je.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met jouw post
Dat zal vanzelf komen, ik denk dat steeds meer mensen Amerika zat worden, het aantal debielen daar is schokkend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is hoe nieuws gemaakt wordtEn er moet nog heel wat gebeuren voor het brengen en verslaan van nieuws gaat veranderen.
Mooie taak voor jullie, next gen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ah fuck it, het topic is toch al een en al gedicussieer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef leeell het volgende:
[..]
Dat zal vanzelf komen, ik denk dat steeds meer mensen Amerika zat worden, het aantal debielen daar is schokkend.zondag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
vrij smakeloos de eerste dag. liever zie ik tieten maar die mogen dan weer niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah fuck it, het topic is toch al een en al gedicussieer.
/serieusmodus
Oké
Idead is al langsgekomen,
de (echte) foto's van Steve zijn al langsgekomen
Nu is het bijeengebracht in 1 plaatje.
Niet mijn smaak, maar verwijderen?
goed punt! een manager is dood! Feestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel tekenend dat een CEO van een bedrijf zo'n status heeft dat iedereen er een mening over heeft, zie je niet vaak gebeuren eigenlijk. Ik kan me niet herinneren wanneer het voor het laatst was dat mensen het 'erg' vonden dat een CEO overleed.
Google was wel te hotlinken geweest hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef Alstead het volgende:
Google heeft hun homepage aangepast, onder het "google zoeken" knopje [ afbeelding ]
tsss plaatje is leukerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Google was wel te hotlinken geweest hoor.
charisma. vergelijk het met de kennedy's.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel tekenend dat een CEO van een bedrijf zo'n status heeft dat iedereen er een mening over heeft, zie je niet vaak gebeuren eigenlijk. Ik kan me niet herinneren wanneer het voor het laatst was dat mensen het 'erg' vonden dat een CEO overleed.
denk toch door de wat gevoeligere kant van de consumenten van Apple ; de "arty" - "gay" - "hipster" community is toch wat meer caringquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
charisma. vergelijk het met de kennedy's.
Concurrenten van Apple die Steve herdenken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef Alstead het volgende:
Google heeft hun homepage aangepast, onder het "google zoeken" knopje [ afbeelding ]
Dat bedoel ik niet ik bedoel meestal zijn dit soort berichtjes een kleine kanttekening in de krant. "CEO van shell overleden" Daar komen echt geen tig fok topics over hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goed punt! een manager is dood! Feest
hij was toch geen katholieke priester?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft je ooit in je poeper genomen?
/weerserieusmodus aanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrij smakeloos de eerste dag. liever zie ik tieten maar die mogen dan weer niet.
nou ja, behalve weinig zelfbeheersing ligt er vaak nog iets ten grondslag aan intens hatenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef Alstead het volgende:
[..]
hij was toch geen katholieke priester?
Ahum-Applefanboy-Ahumquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het blijft onz denk ik dan maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
/weerserieusmodus aan
Ik heb uiteraard al heeeeel veel doden/rampen etc meegemaakt op FOK! en soms kan het wel de 1e dag en soms niet, het blijft altijd een momentane beslissing.
Vind je de rest wel te pruimen
No shit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het blijft onz denk ik dan maar.
Het is natuurlijk een enorm markant figuur en heeft voor de 'kleine man' behoorlijk veel betekend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet ik bedoel meestal zijn dit soort berichtjes een kleine kanttekening in de krant. "CEO van shell overleden" Daar komen echt geen tig fok topics over hoor!
Nee, maar jij wel hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |