Tja hij was ook wel een beetje de appel godquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef stamppot het volgende:
K weet niet wat ik er van moet denken, Steve Jobs deed het goed bij apple en het is tragisch dat hij zo vroeg is overleden. Maar ze doen net alsof hij een of andere god was ofzo.
Sja, dat doet men ook bij mensen als Jay-Z, Ronaldo of Justin Bieber, dan vind ik het bij Jobs net iets terechter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef stamppot het volgende:
K weet niet wat ik er van moet denken, Steve Jobs deed het goed bij apple en het is tragisch dat hij zo vroeg is overleden. Maar ze doen net alsof hij een of andere god was ofzo.
Dat is eerder Pomona.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:07 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Tja hij was ook wel een beetje de appel god
bij geen van allen vindt ik datquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat doet men ook bij mensen als Jay-Z, Ronaldo of Justin Bieber, dan vind ik het bij Jobs net iets terechter.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat doet men ook bij mensen als Jay-Z, Ronaldo of Justin Bieber, dan vind ik het bij Jobs net iets terechter.
Ronaldo (neem aan dat je de Real voetballer bedoelt) is voor sommige portugezen wat voor jou Johan Cruijff is, het is maar net vanaf welke positie je er tegenaan kijktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo niet? Samsung is gigantisch. Sommige delen zijn nu verstrikt in rechtszaken met Apple. Maar intussen komen onderdelen van de iPhone gewoon bij Samsung vandaan. Hell, Samsung is zo gigantisch en opereert op zoveel vlakken dat ze zelfs onderling rechtszaken hebben tussen verschillende afdelingen. Voor een buitenstaanden lijkt het op een of ander gevecht, maar tis gewoon normale gang van zaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef QBay het volgende:
Ik denk niet dat ze op een berichtje van Samsung hoeven te wachten. Bill Gates heeft overigens persoonlijk gereageerd op het nieuws.
Ik riep ook maar willekeurig wat namen, het is gewoon niets bijzonders dat iemand tot "god" wordt uitgeroepen tegenwoordig, nee niet door mij, ik aanbid niemandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ronaldo (neem aan dat je de Real voetballer bedoelt) is voor sommige portugezen wat voor jou Johan Cruijff is, het is maar net vanaf welke positie je er tegenaan kijkt.
Samsung heeft al gereageerd hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef QBay het volgende:
Ik denk niet dat ze op een berichtje van Samsung hoeven te wachten. Bill Gates heeft overigens persoonlijk gereageerd op het nieuws.
quote:South Korea's Samsung Electronics said Thursday it was saddened by the death of Apple co-founder Steve Jobs, calling him a "great entrepreneur" with an innovative spirit.
The two firms are embroiled in a bitter patent row but Samsung chief G.S. Choi said: "Chairman Steve Jobs introduced numerous revolutionary changes to the information technology industry and was a great entrepreneur."
"His innovative spirit and remarkable accomplishments will forever be remembered by people around the world," he said in a statement, adding the Korean company was saddened by Jobs' death.
Jobs died in the United States at the age of 56 on Wednesday after losing a long battle with cancer.
Samsung, the world's number two mobile phone maker, has been competing against Apple in global smartphone and tablet computer markets led by the US technology giant's iconic iPhone and iPad.
The two rivals have launched a series of patent lawsuits around the world, accusing each other of infringing technologies and designs of their smartphones and tablet PCs.
Samsung said Wednesday it would seek a ban in France and Italy on sales of Apple's newly released iPhone 4S, in the latest round of legal battles underway in nations including Australia, Germany and the Netherlands.
Die heeft al gereageerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bill Gates zal binnenkort ook wel reageren denk ik. Ze zijn al tientallen jaren dikke vriendjes
twitter:BillGates twitterde op donderdag 06-10-2011 om 02:37:29Melinda and I extend our sincere condolences to Steve Jobs’ family & friends. The world rarely sees someone who made such a profound impact. reageer retweet
Heeft al gereageerd via zijn twitter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bill Gates zal binnenkort ook wel reageren denk ik. Ze zijn al tientallen jaren dikke vriendjes
Dat was ie natuurlijk ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef stamppot het volgende:
ja en de store is uiteraard gewoon geopend...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:11 schreef RBWO het volgende:
Erg mooi trouwens op de apple site zelf..
http://www.apple.com/
Moeten ze die sluiten dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en de store is uiteraard gewoon geopend...
Wat een debiele opmerkingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerst dacht ik ook: Effe posten dat die store gewoon geopend is, haha kapitalisten!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1 van de makers van de pandora op het pandora forum!quote:I guess with "wrong direction" he meant the closing down of systems, etc.
It's not a "wrong direction" in my opinion, but certainly a direction not everyone agrees with, especially not those who loved the old classic MacOS.
Then again, you never please everyone.
I didn't like the direction Apple was going to recently as well, but I loved classic MacOS. Back at these days, Apple was a more open alternative compared to Windows, but sadly, this has changed recently and systems are being closed down more and more.
However, it was Steve who made the Apple happen. Who took on the competition against normal PCs.
This is no easy thing. I am currently struggling a similar fight with raising funds to get the Pandora going.
I can only bow down and take my hat to what Steve was doing, how he created Apple with having a vision.
I hope I also have the strength to keep the Pandora going.
It's not easy, and I can only say: Great work, Steve. Rest in peace.
I hope you had a good life, regardless of your struggle for the last months.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |