quote:
Jij bent natuurlijk een heilige en hebt nog nooit een morbidegrap gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is precies wat er sad aan is.
Wat de neuk is dat voor engelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
you can't work at apple company any more, because they have no jobs left anymore.
Boerenkool engelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor engels???
Je vindt dit serieus grappig?quote:
als je er niet van houd moet je niet op dit topic klikken, hij post het , derhalve vraag je naar de bekende weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vindt dit serieus grappig?
Ik kan het bijna niet geloven, vandaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef leeell het volgende:
[..]
als je er niet van houd moet je niet op dit topic klikken, hij post het , derhalve vraag je naar de bekende weg.
memebasequote:
Neh, die was gewoon minder, kwestie van smaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef leeell het volgende:
[..]
als je er niet van houd moet je niet op dit topic klikken, hij post het , derhalve vraag je naar de bekende weg.
eens, maar over smaak valt niet te twistten maar dat blijft aan de crew uiteraardquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, die was gewoon minder, kwestie van smaak.
Och de Idead-grap is nu wel bekend,ik blijf het gewoon ontluisterend vinden beelden van kankerpatienten, wie het ook isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:12 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, maar over smaak valt niet te twistten maar dat blijft aan de crew uiteraard
Een bril opzetten als je al een bril ophebtquote:
En daarom houd ik zo van jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een bril opzetten als je al een bril ophebt(ik snap de sci grap alleen dat 1 na laatste plaatje klopt gewoon niet!)
eens, was zeker niet mijn smaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och de Idead-grap is nu wel bekend,ik blijf het gewoon ontluisterend vinden beelden van kankerpatienten, wie het ook is
Maar dat is een heel ander verhaal.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een bril opzetten als je al een bril ophebt(ik snap de sci grap alleen dat 1 na laatste plaatje klopt gewoon niet!)
nee zonnebrilquote:
haal dat idead plaatje dan ook weg aub. beetje misselijkmakend topic is dit aan het worden op de 1e dag van zijn overlijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, die was gewoon minder, kwestie van smaak.
Ik wacht nog op de eerste (serieuze): Steve is not dead, he applied for God's job and got hired.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, was zeker niet mijn smaak.
al word ik al wel moe van de overtrokken berichten weer, dat typisch "amerikaanse" , alsof god dood is, het was een groot en inventief man, ongetwijfeld, maar hypocriet is wel als je zelf hele dorpen in de zandbak plat gooit.
Je HOEFT hier niet te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haal dat idead plaatje dan ook weg aub. beetje misselijkmakend topic is dit aan het worden op de 1e dag van zijn overlijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |