Leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dit topic
In dit subforum
Ga er vooral HEEL serieus op in
Toch leuk dat ik kan zien dat je van een Apple af post als ik je quotequote:
bedoel je niet in Icloud?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kunnen we hier niet verder gaan met leuken plaatjes omtrend zijn dood. Dat onozel en onnodig gekibbel altijd tussen appeltjes en raam liefhebbers.
Wees lief voor elkaar![]()
Dus verder ontopic graag. Plaatjes of leuke dingentjes posten. Anders opzouten.
Steve Jobs
Rest in iPeace!
haha huilen ik? nooit van mijn leven!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
OHMIJNGOD. SNEL BEL DE POLITIE. Ze openen een topic over steve jobs. Beter ga jij terug naar je moeder om even uit te huilen.
En jij bent natuurlijk veel beter, want je je zegt het! Op internet! met dreigende taal!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:05 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha huilen ik? nooit van mijn leven!
huilen is voor kneuzen zo als jou die alleen achter hun schermpje grote bek hebben maar in het dagelijks leven werken in een archiefhok weg van de buitenwereld omdat je te lelijk bent om je überhaupt te mogen vertonen.
ga jij maar lekker bij je mams huilen, kneusje!!
wat een heldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk veel beter, want je je zegt het! Op internet! met dreigende taal!.
Dat is precies wat er sad aan is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik kan zien dat je van een Apple af post als ik je quote
Jonge, het hele Apple-Microsoft gedoe zal mij mijn anus oxideren. Ik zit hier alleen om grappen te maken over een dooie dude
Sorry maar je levensverhaal hoef je echt niet me te delen. Beter krijg je is een keer humor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:05 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha huilen ik? nooit van mijn leven!
huilen is voor kneuzen zo als jou die alleen achter hun schermpje grote bek hebben maar in het dagelijks leven werken in een archiefhok weg van de buitenwereld omdat je te lelijk bent om je überhaupt te mogen vertonen.
ga jij maar lekker bij je mams huilen, kneusje!!
ja, dat mag je dus OVERAL vinden, behalve in dit topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is precies wat er sad aan is.
Mensen die nog steeds denken dat die onderste foto echt isquote:
Photoshop ik bedoel Apple Aperture.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:25 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat die onderste foto echt is
quote:
Jij bent natuurlijk een heilige en hebt nog nooit een morbidegrap gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is precies wat er sad aan is.
Wat de neuk is dat voor engelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
you can't work at apple company any more, because they have no jobs left anymore.
Boerenkool engelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor engels???
Je vindt dit serieus grappig?quote:
als je er niet van houd moet je niet op dit topic klikken, hij post het , derhalve vraag je naar de bekende weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vindt dit serieus grappig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |