Iedereen heeft de eigen verantwoording voor z'n gedragingen, die kan je niet op anderen afschuiven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, een vervelende eigenschap van me, hoe dat komt heb ik gisteren al uitgelegd.
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het aan jouw ligt iedereen die boven 2x modaal zit, blijkbaar.
Dat doe ik toch ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen heeft de eigen verantwoording voor z'n gedragingen, die kan je niet op anderen afschuiven.
Het mijne niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:54 schreef Reya het volgende:
Zonder Steve Jobs is mijn leven doelloos.
Maar mijn lul past nog steeds niet in de USB-port.quote:Immens - enkele jaren terug werd er bij mij PTSS vastgesteld. Had in weinige dingen nog zin. Als developer had ik ook een degout gekregen van PC's in het algemeen. Er was wel altijd iets met die dingen en dan was er die afgrijselijke Windows Vista wat voor mij echt de druppel was. Het was saai, niet creatief en eigenlijk gewoon niet plezierig meer. Ik heb dan heel de boel verkocht en er o.a een iMac mee gekocht. Dat was een van mijn beste beslissingen ooit, gezien het echt enorm heeft geholpen om terug de 'zin' te krijgen in computers in het algemeen. Zal zelf meer zeggen het feit dat ik de ruimte heb gekregen om meer creatief te zijn - door mij niet te moeten bezighouden met die typische pc problemen - ben ik zelf een veel betere ontwikkelaar geworden. Het is de aanzet geweest om mij vast te bijten in zaken zoals usability, ux design, ... Het is nu met plezier dat ik mijn computer elke morgen aanzet. Het werkt inderdaad gewoon, zoals het eigenlijk in alles zou moeten zijn.
Nog even en Apple geneest kanker.. oooh wacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar mijn lul past nog steeds niet in de USB-port.
Meer fruit is gezond zeggen ze......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog even en Apple geneest kanker.. oooh wacht.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:10 schreef eriksd het volgende:
Ik zit gewoon met verbijstering te kijken naar het tweetal naast mij dat als bronnen bij hun creatie gewoon het webadres van de bieb opgeeft.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:10 schreef eriksd het volgende:
Ik zit gewoon met verbijstering te kijken naar het tweetal naast mij dat als bronnen bij hun creatie gewoon het webadres van de bieb opgeeft.
Klopt. Overdrijven is nl ook een vakquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:54 schreef Reya het volgende:
Tja, het Oh Oh Cherso niveau doet zijn aantreden ook al op de uni.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:10 schreef eriksd het volgende:
Afhankelijk zijn van andere mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:54 schreef Reya het volgende:
Had een leuke discussie van primaire levensbehoeften.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:30 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van andere mensen.
Wikipedia is ook nog altijd een kwaliteitslink.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, het Oh Oh Cherso niveau doet zijn aantreden ook al op de uni.
Al jaaaaren... Encyclopedia Britannica overclassed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wikipedia is ook nog altijd een kwaliteitslink.
Op je grasmaaiert?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wikipedia is ook nog altijd een kwaliteitslink.
Zonde van je geld, per ongeluk gebeurt of met opzet?quote:
Dat er aan dat soort fratsen nog ambtenaren worden verspild.quote:
Als je te hard rijdt is het in mijn ogen altijd met opzet. Ik baal er ook niet van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Zonde van je geld, per ongeluk gebeurt of met opzet?
quote:
quote:
Jammerlijk genoeg woon ik niet in Duitsland de piratenpartij doet het daar goed.quote:and we never back down for idiocracy.
Dat is ook wel weer waar, maar vind je het ook niet zonde van je geld? Had je toch andere leuke dingen van kunnen doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je te hard rijdt is het in mijn ogen altijd met opzet. Ik baal er ook niet van.
Kamervragen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
Ik denk niet dat een dergelijk grapje in Nederland getolereerd zou worden.
Dat klopt, het is ook jammer van de centjes. Ik ga mezelf ook straffen met wat borreltjes minder bij de koffie de komende weken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, maar vind je het ook niet zonde van je geld? Had je toch andere leuke dingen van kunnen doen.
Ik drink nooit borrels bij de koffie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook jammer van de centjes. Ik ga mezelf ook straffen met wat borreltjes minder bij de koffie de komende weken.
Wat valt onder de uitspraak van de rechter?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
Neuh, valt natuurlijk gewoon onder de werking van de uitspraak van de rechter. Kinderachtig geklier.
La Place ..... yes we can.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik drink nooit borrels bij de koffie.
Rechter komt pas in beeld bij 30+ km te hard.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
Neuh, valt natuurlijk gewoon onder de werking van de uitspraak van de rechter. Kinderachtig geklier.
Fok!kers werken altijd thuisquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef Cerbie het volgende:
Wat een hondeweer trouwens. Blij dat ik vandaag thuiswerk
Dagelijks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Hoe vaak wordt dat hok van je schoongemaakt man?
quote:
Nee, wel NSFS.quote:
Ja, Jobs heeft veel meer voor de wereld betekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
Zet ik de tv aan en zie ik mensen bij mijn geliefde Apple store in Sydney staan te verklaren dat de dood van Jobs gelijk staat aan de dood van Diana.
De wereld is krankzinnig.
Dat zal dan wel, ik hou niet van verafgoding van dergelijke figuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Jobs heeft veel meer voor de wereld betekend
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar dat hangt niet van de kleding af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zal dan wel, ik hou niet van verafgoding van dergelijke figuren.
Hij droeg spijkerbroeken en koltruien ffs.
Wel degelijk, het straalt juist uit dat hij totaal geen egoïstische eigendunk klootzak was, om hem nu te portretteren als een of andere prinses Diana is derhalve w.m.b. ongepast.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar dat hangt niet van de kleding af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |