La Place ..... yes we can.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik drink nooit borrels bij de koffie.
Rechter komt pas in beeld bij 30+ km te hard.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
Neuh, valt natuurlijk gewoon onder de werking van de uitspraak van de rechter. Kinderachtig geklier.
Fok!kers werken altijd thuisquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef Cerbie het volgende:
Wat een hondeweer trouwens. Blij dat ik vandaag thuiswerk
Dagelijks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Hoe vaak wordt dat hok van je schoongemaakt man?
quote:
Nee, wel NSFS.quote:
Ja, Jobs heeft veel meer voor de wereld betekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
Zet ik de tv aan en zie ik mensen bij mijn geliefde Apple store in Sydney staan te verklaren dat de dood van Jobs gelijk staat aan de dood van Diana.
De wereld is krankzinnig.
Dat zal dan wel, ik hou niet van verafgoding van dergelijke figuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Jobs heeft veel meer voor de wereld betekend
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar dat hangt niet van de kleding af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zal dan wel, ik hou niet van verafgoding van dergelijke figuren.
Hij droeg spijkerbroeken en koltruien ffs.
Wel degelijk, het straalt juist uit dat hij totaal geen egoïstische eigendunk klootzak was, om hem nu te portretteren als een of andere prinses Diana is derhalve w.m.b. ongepast.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar dat hangt niet van de kleding af.
Maar Diana is nog minder een godin. Het was gewoon een dommig omhooggevallen meisje. Trouwens, Jobs schijnt wel een erg moeilijke man geweest te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wel degelijk, het straalt juist uit dat hij totaal geen egoïstische eigendunk klootzak was, om hem nu te portretteren als een of andere prinses Diana is derhalve w.m.b. ongepast.
Hij heeft veel gedaan, maar het uitvinden van een telefoon maakt je geen God.
Diana was een voorvechtster van ontwikkelingshulp en heeft ik weet niet hoeveel mensen een beter leven gegeven in de Derde Wereld, Steve Jobs maakte miljarden door plastic te verkopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Diana is nog minder een godin. Het was gewoon een dommig omhooggevallen meisje. Trouwens, Jobs schijnt wel een erg moeilijke man geweest te zijn.
Wall Street bezetten, dat lijkt me een bijzonder constructieve oplossing voor de vigerende problematiek.quote:
Uiteraard, een huis dat wankelt geef je ook altijd een extra schop, beter geen dak dan een wankelend dak boven je hoofd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wall Street bezetten, dat lijkt me een bijzonder constructieve oplossing voor de vigerende problematiek.
Ik dacht dat jij niet zo'n voorstander van ontwikkelingshulp was?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Diana was een voorvechtster van ontwikkelingshulp en heeft ik weet niet hoeveel mensen een beter leven gegeven in de Derde Wereld, Steve Jobs maakte miljarden door plastic te verkopen.
Mwoah.
Ben ik ook niet, maar om te stellen dat een CEO van een bedrijf dat luxe-producten produceert meer een God is dan iemand die de mensheid tracht te helpen is meer iets wat ik zou zeggen dan iets wat Disana zou zeggen. Dus ik dacht, ik gebruik het maar even.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo'n voorstander van ontwikkelingshulp was?
En verder is het natuurlijk heel makkelijk met een titel en het geld van anderen goede sier te maken.
Jij kwam met de god-vergelijking, dan zeg ik dat Jobs meer heeft neergezet dan Diana. Maar ik vind helemaal niemand een god.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, maar om te stellen dat een CEO van een bedrijf dat luxe-producten produceert meer een God is dan iemand die de mensheid tracht te helpen is meer iets wat ik zou zeggen dan iets wat Disana zou zeggen. Dus ik dacht, ik gebruik het maar even.
En natuurlijk is dat makkelijk, dat doet iedere hulporganisatie, zonder jouw idiote donaties aan Giro 555 e.d. zouden die er ook niet zijn, of zonder je belastinggeld.
Ik zei juist dat hij het niet was..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij kwam met de god-vergelijking, dan zeg ik dat Jobs meer heeft neergezet dan Diana. Maar ik vind helemaal niemand een god.
Echt he. Ik snap prima dat Apple leuke producten maakt, ook al heb ik er zelf geen een van. Maar dit is gewoon dwaze afgoderij. Het zijn gewoon gelovigen die compleet zijn doorgeslagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
Zet ik de tv aan en zie ik mensen bij mijn geliefde Apple store in Sydney staan te verklaren dat de dood van Jobs gelijk staat aan de dood van Diana.
De wereld is krankzinnig.
Free Wall Street! End the occupation!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wall Street bezetten, dat lijkt me een bijzonder constructieve oplossing voor de vigerende problematiek.
En daar voegde ik aan toe dat Diana het nog minder was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zei juist dat hij het niet was..
Het valt eigenlijk in te lezen als je je post erbij paktquote:Ik zei juist dat hij het niet was..
X maakt hem geen Godquote:Wel degelijk, het straalt juist uit dat hij totaal geen egoïstische eigendunk klootzak was, om hem nu te portretteren als een of andere prinses Diana is derhalve w.m.b. ongepast.
Hij heeft veel gedaan, maar het uitvinden van een telefoon (o.a.) maakt je geen God.
Nee, die vergelijking werd opgeworpen in een TV interview.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk in te lezen als je je post erbij pakt
[..]
X maakt hem geen God
X maakt hem geen Diana
Dan zou je toch kunnen lezen dat je die twee indirect vergelijkt.
Ik heb meerdere Apple producten en ben er ook enorm blij mee, maar om nou kaarsjes aan te steken of naar Amsterdam te gaan om daar een boeket te leggen gaat me toch echt veel te ver.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef waht het volgende:
[..]
Echt he. Ik snap prima dat Apple leuke producten maakt, ook al heb ik er zelf geen een van. Maar dit is gewoon dwaze afgoderij. Het zijn gewoon gelovigen die compleet zijn doorgeslagen.
Nog even en ze willen ons ook allemaal naar hun geloof lokken. Tot die tijd mogen ze hun tijd verdoen met wat ze willen natuurlijk. Lekker apparaten met een appel erop kopen.
Weet niet zoveel over haar, maar ze leek me wel aardig.quote:
Mja, talloze gewone mensen, vrienden, familie, deden dat natuurlijk ook al, maar omdat ze een prinses was kwam het in het nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
Diana gaf was ook iemand die in het openbaar de eerste mensen met HIV en AIDS een hand en knuffel gaf, was toen van belangrijke waarde.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, talloze gewone mensen, vrienden, familie, deden dat natuurlijk ook al, maar omdat ze een prinses was kwam het in het nieuws.
Mja, talloze gewone mensen, vrienden, familie, stierven natuurlijk ook al, maar omdat ze een prinses was kwam het in het nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mja goed de heroïek van Diana heeft vooral te maken met haar tragische dood natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |