Iedereen heeft de eigen verantwoording voor z'n gedragingen, die kan je niet op anderen afschuiven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, een vervelende eigenschap van me, hoe dat komt heb ik gisteren al uitgelegd.
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het aan jouw ligt iedereen die boven 2x modaal zit, blijkbaar.
Dat doe ik toch ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen heeft de eigen verantwoording voor z'n gedragingen, die kan je niet op anderen afschuiven.
Het mijne niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:54 schreef Reya het volgende:
Zonder Steve Jobs is mijn leven doelloos.
Maar mijn lul past nog steeds niet in de USB-port.quote:Immens - enkele jaren terug werd er bij mij PTSS vastgesteld. Had in weinige dingen nog zin. Als developer had ik ook een degout gekregen van PC's in het algemeen. Er was wel altijd iets met die dingen en dan was er die afgrijselijke Windows Vista wat voor mij echt de druppel was. Het was saai, niet creatief en eigenlijk gewoon niet plezierig meer. Ik heb dan heel de boel verkocht en er o.a een iMac mee gekocht. Dat was een van mijn beste beslissingen ooit, gezien het echt enorm heeft geholpen om terug de 'zin' te krijgen in computers in het algemeen. Zal zelf meer zeggen het feit dat ik de ruimte heb gekregen om meer creatief te zijn - door mij niet te moeten bezighouden met die typische pc problemen - ben ik zelf een veel betere ontwikkelaar geworden. Het is de aanzet geweest om mij vast te bijten in zaken zoals usability, ux design, ... Het is nu met plezier dat ik mijn computer elke morgen aanzet. Het werkt inderdaad gewoon, zoals het eigenlijk in alles zou moeten zijn.
Nog even en Apple geneest kanker.. oooh wacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar mijn lul past nog steeds niet in de USB-port.
Meer fruit is gezond zeggen ze......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog even en Apple geneest kanker.. oooh wacht.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:10 schreef eriksd het volgende:
Ik zit gewoon met verbijstering te kijken naar het tweetal naast mij dat als bronnen bij hun creatie gewoon het webadres van de bieb opgeeft.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:10 schreef eriksd het volgende:
Ik zit gewoon met verbijstering te kijken naar het tweetal naast mij dat als bronnen bij hun creatie gewoon het webadres van de bieb opgeeft.
Klopt. Overdrijven is nl ook een vakquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:54 schreef Reya het volgende:
Tja, het Oh Oh Cherso niveau doet zijn aantreden ook al op de uni.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:10 schreef eriksd het volgende:
Afhankelijk zijn van andere mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:54 schreef Reya het volgende:
Had een leuke discussie van primaire levensbehoeften.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:30 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van andere mensen.
Wikipedia is ook nog altijd een kwaliteitslink.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, het Oh Oh Cherso niveau doet zijn aantreden ook al op de uni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |