Al jaaaaren... Encyclopedia Britannica overclassed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wikipedia is ook nog altijd een kwaliteitslink.
Op je grasmaaiert?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wikipedia is ook nog altijd een kwaliteitslink.
Zonde van je geld, per ongeluk gebeurt of met opzet?quote:
Dat er aan dat soort fratsen nog ambtenaren worden verspild.quote:
Als je te hard rijdt is het in mijn ogen altijd met opzet. Ik baal er ook niet van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Zonde van je geld, per ongeluk gebeurt of met opzet?
quote:
quote:
Jammerlijk genoeg woon ik niet in Duitsland de piratenpartij doet het daar goed.quote:and we never back down for idiocracy.
Dat is ook wel weer waar, maar vind je het ook niet zonde van je geld? Had je toch andere leuke dingen van kunnen doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je te hard rijdt is het in mijn ogen altijd met opzet. Ik baal er ook niet van.
Kamervragen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
Ik denk niet dat een dergelijk grapje in Nederland getolereerd zou worden.
Dat klopt, het is ook jammer van de centjes. Ik ga mezelf ook straffen met wat borreltjes minder bij de koffie de komende weken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, maar vind je het ook niet zonde van je geld? Had je toch andere leuke dingen van kunnen doen.
Ik drink nooit borrels bij de koffie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook jammer van de centjes. Ik ga mezelf ook straffen met wat borreltjes minder bij de koffie de komende weken.
Wat valt onder de uitspraak van de rechter?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
Neuh, valt natuurlijk gewoon onder de werking van de uitspraak van de rechter. Kinderachtig geklier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |