SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart
Ronde 5:Remlof
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Competitie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie'Aanmeldlijst voor de 7de competitie:'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DaMart op 06-10-2011 06:34:08 ]
Ah nou je het in kleine letters schrijft ziet het er een stuk logischer uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je weet niet wat een dij is?
quote:01. Anoniemos - paulss
02. BrandX - BrandXFOK
03. Andiamo - MrVamos
04. Bematic81 - bematic
05. Maringo - MaringoDC
06. MouzurX - mauricer1991
07. twinkles - TanteJanne
08. D. - D.8.
09. gogosweden - vbownswow
10. DaMart - DaMart
11. remlof - Remlof
12. Homdeck - de-cock
13. Rockfire - rockfire
14. Rockiejj - Rockiejj
15. Traxilletje - Tvergracht
16. ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy
17. Woffel - breng het aan
18. Lonaa - Lonaa
19. bbfakir-snorry
20. The_Dean - Ebut
21. Re - Remon5669
22. Guppyfriend - Gupske
23. MissBliss - Leonie_82
24. Joooo-pi - Joooo-pi
25. Boze_Appel - esquishy
26. maen - ma-en
27. dudesque - dudesque
28. Baghdaddy - Baghdaddy
29. RacerDKB - RacerDKB
30. Raptorix - Raptorix
31. Siegfried - BramMuller
32. Liquidist - MeneerJanssen
33. OA - Michel*
34. Nixx- - Nixxxx
35. Neelix - Gobo42
36. Fogel - Fogel1
37. Superlam - tomlam
38. egeltje1985 - egeltje1985
39. Fyodor - FyodorMMA
40. Niox - Mart84
41. woordbakkertje - woordbakker
42. _Flea_ - Even You Brutus
43. Computergirl - Wendy-Amsterdam
44. picodealion - Litso
45. muhahaha - ~matt~
46. Remqo - remmert82
47. Vork - Vork
48. Phantomesse - MissMaori
49. Hukkie - Sjimmie72
50. MPG - MPGFOK
51. Borisz - Boriszz
52. Thieske - Thieskeb
53. WordFreud - EvertK
54. Sdivad - RobertdeJ
55. Mirjam - mirjamraaf
56. charmed_angel - Faithy-Miranda
57: Spaghettivreter - Maurizzz
58: Boudibou- 410AFCA
59: MrUnchained - MrUnchained
60: koekjestrommel1 - koekjestrommel1
61: Joysa - N-ikie
62: Lind - GoedwillendeHeld
63. WARE_HEIDEN - Hudmo
Na paar keer passen wint degene met de meeste puntenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:51 schreef Phantomesse het volgende:
Hoe eindigt het eigenlijk als je beiden niet meer uit kunt komen?
Dat is balen, had een mooi score op kunnen leverenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Landen en afkortingen enzo tellen niet. Duitser dus blijkbaar ook niet
Fapquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is balen, had een mooi score op kunnen leveren
Mijn vriendin had onanie gelegd, iemand die weet wat het betekend?
Ow, ik ken het woord ook gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef muhahaha het volgende:
Iets vies ja, geen idee hoe ze op het woord is gekomen
Boefjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow, ik ken het woord ook gewoon.
Oops foutje, ik dacht dat het vanuit het Latijns kwam. Niet dus, komt oa uit de bijbelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow, ik ken het woord ook gewoon.
Het zijn allemaal hoofdlettersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Duitser is met een hoofdletter, dus het mag niet.
Waarom ben je het zat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb het 36 uur geleden gedownload en ik ben het nu alweer zat![]()
Doet alsnog mee met competitie.
Wordt een beetje eentonig en sommige mensen maken de hele tijd de woorden zo dat je de linkerbovenhoek niet meer kunt gebruiken terwijl je nog meer dan 100 stenen over hebtquote:
Ier mag ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Landen en afkortingen enzo tellen niet. Duitser dus blijkbaar ook niet
Mensen die niet helpen naar linksboven te werkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wordt een beetje eentonig en sommige mensen maken de hele tijd de woorden zo dat je de linkerbovenhoek niet meer kunt gebruiken terwijl je nog meer dan 100 stenen over hebt
Hoe Lind de ruimte benuttigt daarentegen![]()
Ander spelers kiezenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb het 36 uur geleden gedownload en ik ben het nu alweer zat![]()
Doet desalniettemin toch mee met competitie.
Ik had alleen nog een C.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef picodealion het volgende:
Met nog maar 2 N'en, geen plek om ze neer te leggen en een tegenstander die al heeft gepast, heb ik het bijltje er maar bij neergegooid en geresigned.
picodealion / Litso - 331 - 422 Liquidist / MeneerJanssen
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef dudesque het volgende:
Hier gewonnen van gobo42 409-428 zo uit mn hoofd. Was nek aan nek tot het einde.
ik zat op mn telefoon.quote:
Naam toevoegen aan de lijst. Maar ik zie dat we al 64 aanmeldingen hebben (dus kom je bij de reserves).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moet ik doen om volgende ronde mee te doen?
Begin van de avond ben ik weer wat actief. 'T is nogal druk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef maen het volgende:
wij zijn nog bezig, weinig op dezelfde momenten tijd gehad. Ik hoop het potje vandaag af te ronden, al heb ik niet heel veel hoop op winst meer
ik heb vandaag tijd genoeg, merk het vanzelf wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Begin van de avond ben ik weer wat actief. 'T is nogal druk.
Komt wel goed, hoop ik.
Snel op m'n werk maar ff een zet gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:41 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb vandaag tijd genoeg, merk het vanzelf wel!
vaker kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Hmm wist niet dat er al nieuwe inschrijvingen waren helaas
Volgens mij zijn Remlof, D. en jij toch wel de drie grote boemannen hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nu begonnen tegen mijn angstgegner D. in ronde 6.4.
Ik ken het woord uit de Doorzon strips, een van de eerste editiesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef muhahaha het volgende:
Iets vies ja, geen idee hoe ze op het woord is gekomen
Ja, maar D. heeft vaker van mij gewonnen dan ik van hem. En ook nu gaat het vooralsnog de verkeerde kant op voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Remlof, D. en jij toch wel de drie grote boemannen hier.
Jammer, maar het is niet anders, thanks in ieder geval!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik geef op, ik heb echt geen tijd gehad om te spelen, dus Lutte verdient het om door te gaan, bedankt!
Ojee, Wf tegen remlof, nachtmerries!quote:
ja pfff.. sowieso had ik de letters niet echt mee dit potje. Maar verdiend gewonnen hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb met 244 - 374 gewonnen van ma-en.
edit: voor allebei was het een lastig einde. Bijna geen zetten te vinden
Sorry, ik had het op het moment wat druk met mijn studie en dus geen tijd om het bij te houden. Dat jij het in die tijd ff bij wilde houden is gewoon super, thanksquote:
Je had beter moeten weten, ik haal de halve finale nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
Na een zeer spannend potje waarin ik na de vliegende start van D. dacht dat ik het nooit zou winnen, heb ik uiteindelijk gewonnen met 451-412.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Iemand anders nog in voor een potje?
Kan BoWa toch nog meedoenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
Telefoon opgestuurd om te repareren, dus gaat 'm f niet worden
quote:
De huidige competitie is nog bezigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef Phantomesse het volgende:
Maarre is het nou al begonnen ook of niet?
Haha ja oké, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de huidige zegmaar
De lijst met aanmeldingen is voor de volgende
Uitslag waarvoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een uitslag erbij....
Maurizzz - Wendy-Amsterdam 242 - 358
Behoorlijk spuit 11 jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige woorden kunnen opeens niet meerOf ben ik een spuit 11?
Woorden zoals cd etc, kunnen niet meer
Idd. DJ ook niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige woorden kunnen opeens niet meerOf ben ik een spuit 11?
Woorden zoals cd etc, kunnen niet meer
ah, nu weet ik dan ook wat een ade is...quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/ana
Over maximaal 3 dagen begint de Finale van Ronde 6. Rond die tijd start Ronde 7.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Is al bekend wanneer ronde 3 begint?
Ik ga namelijk vrijdag naar Oslo voor een weekje, dus dat kan wel eens lastig worden dan...
Damn kort geslapen vannacht, ik bedoelde natuurlijk ronde 7quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Over maximaal 3 dagen begint de Finale van Ronde 6. Rond die tijd start Ronde 7.
PS: Ronde 3 is allang geweest.
3 competities?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Is er naast deze en de rockiej-show nog behoefte aan een andere competitie?
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijnquote:
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijtquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijn
Daarnaast spelen er nu ook genoeg mensen nog maar met eentje mee om verschillende redenen
Johquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Overzicht kwijt? Mensen kiezen zelf welke competitie ze meespelen toch? Ik ben wel voor nog een competitie hoor, ik speel nu ook 12 potjes tegelijk dus het kan mij idd ook niet genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Het kunnen mij er ook niet genoeg zijn. Maar aan wat voor opzet zat je te denken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Is er naast deze en de rockiej-show nog behoefte aan een andere competitie?
Ik heb meerdere ideeënquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het kunnen mij er ook niet genoeg zijn. Maar aan wat voor opzet zat je te denken?
Ow ja ik was weg en m'n aaifoon ligt nu aan de lader, zal straks het potje wel even uitspelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
Ronde 6.4 loopt vanavond ten einde en ik heb de uitslagen van...
Lutte - Lutte vs. remlof - Remlof
Liquidist - MeneerJanssen vs. Joooo-pi - Joooo-pi
...nog niet
Ben benieuwd. Meer is leuk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meerdere ideeën
Ik zal eens wat uitwerken
Het staat nu :quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
Ronde 6.4 loopt vanavond ten einde en ik heb de uitslagen van...
Lutte - Lutte vs. remlof - Remlof
Liquidist - MeneerJanssen vs. Joooo-pi - Joooo-pi
...nog niet
Degene met het hoogste aantal punten wintquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje he, ik ben niet zo heel bekend met de spelregels van Scrabble Wordfeud, dus vandaar.
Stel dat de tiles in het zakje op zijn en je je laatste tile neerlegt, maar de tegenpartij heeft meer punten. Wie heeft dan gewonnen?
In Oslo hebben ze ook internetquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Is al bekend wanneer ronde 3 begint?
Ik ga namelijk vrijdag naar Oslo voor een weekje, dus dat kan wel eens lastig worden dan...
Als je op het laatst je plankje leegkrijgt gaan de punten van de letters die de tegenstander nog heeft bij hem eraf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje he, ik ben niet zo heel bekend met de spelregels van Scrabble Wordfeud, dus vandaar.
Stel dat de tiles in het zakje op zijn en je je laatste tile neerlegt, maar de tegenpartij heeft meer punten. Wie heeft dan gewonnen?
...en bij jou erbijquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Als je op het laatst je plankje leegkrijgt gaan de punten van de letters die de tegenstander nog heeft bij hem eraf.
Invite naar fogel1 en je hebt er een spel bij vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Re het volgende:
Ik heb weer een zee van tijd voor een paar spelletjes, iemand zin?
Wel de sheet van permissies afhalenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:36 schreef D. het volgende:
Hier een opzetje voor een nieuwe competitie.
Deze competitie is gebaseerd op de huidige competitie, met het verschil dat je in de eerste 3 rondes meerdere spellen tegelijk speelt, en verliezen van een spel niet per definitie uitschakeling betekent.
https://docs.google.com/s(...)bE1KVG4ya3BBcGdMY2c#
Deelnemers per poule voor ronde 1 is variabel.
In mijn opzet ben ik uitgegaan van 64 spelers, maar 32 (zelfde opzet minus ronde 1), 48 (zelfde opzet, maar dan 3 spelers per poule in ronde 1) zijn ook mogelijk.
Gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel de sheet van permissies afhalenMaar de uitleg klinkt al goed!
Huh?quote:
Als de positieve reacties blijven komen (lees: als er genoeg animo voor lijkt) zal ik morgenavond een topic openenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef MangoTree het volgende:
Ik speel nu tegen Fogel1maar de nieuwe competitie meedoen lijkt me ook erg leuk, komen daar nog details over wat betreft de aanmelding?
Nu is 72 uur al te kort voor sommigen... Ik denk dat dat nog steeds een goede tijdslimiet is, ook voor 3 spellen tegelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:07 schreef D. het volgende:
Omdat je met 4 man per poule allen dus 3 spellen speelt is 72 uur misschien wat kort voor sommigen,
al scheelt het dat je ze tegelijk kunt spelen.
De eerste 3 rondes een dagje langer, of niet nodig? Wat vinden jullie?
ik heb er altijd tussen de 15 en 20quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nu is 72 uur al te kort voor sommigen... Ik denk dat dat nog steeds een goede tijdslimiet is, ook voor 3 spellen tegelijk.
Vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Liquidist het volgende:
Joooopi reageert al n paar uur niet. Wanneer is de deadline?
invitation was send succesfully!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef MangoTree het volgende:
Moet... meer... oefenen...![]()
Als er nog mensen een spelletje zoeken dan ben ik te vinden onder mikey_nl
wiehoew! Ik kon al m'n letters kwijt en BOEM: laatste zetquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:48 schreef Liquidist het volgende:
Ben 8 uur op jooopi aan het wachten nu. Ik sta 45 punten voor met 0 tiles left. Schiet niet op zo
Heb ik nog een nieuw woord geleerd ook. Ik dacht dat het met een F was.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wiehoew! Il kan al m'n letters kwijt en BOEM: laatste zet
Ik had het niet meer verwacht!
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Dan zie je vanzelf wel de animo. Veel reageren niet hier maar doen uiteindelijk wel mee met een competitie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef D. het volgende:
5 mensen, dus gaat 'm vooralsnog niet worden
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan zie je vanzelf wel de animo. Veel reageren niet hier maar doen uiteindelijk wel mee met een competitie.
Die is er ja, zullen we dit stil houden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Probability het volgende:
Ik hoorde dat er een cheat bestond, is dit zo?
"Iemand". Uh-huh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb het niet hoor maar wilde iemand helpen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb het niet hoor maar wilde iemand helpen
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef Xcalibur het volgende:
Hee, loopt dat hier ook al
Ik heb me net aangemeld op http://www.wordfeud-eindbaas.nl/, weet iemand van jullie daar soms al meer over?
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemen
Lol, tsja, ik vond het juist wel grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemen
Geinig, ik ga me straks thuis ook even inschrijving denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschreven.
Meedogen had je kunnen maken. Maar ik weet niet of je de plaats had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Neelix het volgende:
weeeeeeee, ik mocht zomaar MEEDOEN over twee TWs neerleggen voor 108 punten
alleen jammer dat ik mijn G daar niet ergens tussen kon frotten (er lag al een E)
Nee, alleen op iPhone of Android.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef ukga het volgende:
Is er ook een website waar je dit online kunt spelen?
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meedogen had je kunnen maken. Maar ik weet niet of je de plaats had.
http://www.encyclo.nl/begrip/meedogen
ik bedoel gewoon scrabble online multyplayer (niet per se worldfeud)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, alleen op iPhone of Android.
Meedogen niet, maar wel:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.
Daarnaast mis ik informatie, overzicht, controle, bespreekbaarheid, enz...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschreven.
Wordfeud gebruikt een aangepaste database van opentaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.
En waar sta ik? Ik had potdomme in het vorige deel ook al aangegeven dat ik mee wilde doen met de komende competitiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:42 schreef D. het volgende:
ff de lijst aangepast
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#7)
FOK! Username / Wordfeud username
01. Anoniemos - paulss
02. BrandX - BrandXFOK
03. Andiamo - MrVamos
04. Bematic81 - bematic
05. Maringo - MaringoDC
08. D. - D.8.
10. DaMart - DaMart
11. remlof - Remlof
12. Homdeck - de-cock
13. Rockfire - rockfire
14. Rockiejj - Rockiejj
18. Lonaa - Lonaa
19. bbfakir-snorry
20. The_Dean - Ebut
21. Re - Remon5669
22. Guppyfriend - Gupske
24. Joooo-pi - Joooo-pi
26. maen - ma-en
27. dudesque - dudesque
29. RacerDKB - RacerDKB
30. Raptorix - Raptorix
33. OA - Michel*
34. Nixx- - Nixxxx
35. Neelix - Gobo42
36. Fogel - Fogel1
37. Superlam - tomlam
39. Fyodor - FyodorMMA
40. Niox - Mart84
44. picodealion - Litso
45. muhahaha - ~matt~
46. Remqo - remmert82
47. Vork - Vork
48. Phantomesse - iFeud
49. Hukkie - Sjimmie72
50. MPG - MPGFOK
51. Borisz - Boriszz
52. Thieske - Thieskeb
53. WordFreud - EvertK
54. Sdivad - RobertdeJ
55. Mirjam - mirjamraaf
61: Lind - GoedwillendeHeld
62. WARE_HEIDEN - Hudmo
63. svk1985 - svk1985
64: BoWa - Emanresu13
reservelijst
65. vancroba-vancroba
Denk er even om dat je de quote tags weghaalt bij het posten van deze lijst
Ja, maar dat moet je expliciet in de lijst zetten anders wordt dat niet verwerkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef P8 het volgende:
[..]
En waar sta ik? Ik had potdomme in het vorige deel ook al aangegeven dat ik mee wilde doen met de komende competitie
Ik heb het even nagekeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef P8 het volgende:
[..]
En waar sta ik? Ik had potdomme in het vorige deel ook al aangegeven dat ik mee wilde doen met de komende competitie
Ik denk dat dat deel van de hype is, zo krijgen ze veel meer deelnemers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Daarnaast mis ik informatie, overzicht, controle, bespreekbaarheid, enz...
Maar wellicht dat dat nog komt als men eenmaal begonnen is
Ik vind duidelijkheid wel zo prettigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat dat deel van de hype is, zo krijgen ze veel meer deelnemers.
Welke bestandje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik zie in het bestandje dat mijn WF naam "niet bekend is. Die is ook Lonaa.
Damned. Dat krijg je als je 3 wordfeud topics open hebt staan. Dit had in de laddercompetitie moeten staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Welke bestandje?
Want zowel in de lijst in de OP als in de aanmeldingslijst voor komende competitie staat je WF naam erbij
Tja het ligt misschien ook wel een beetje aan jezelf... Het is elke keer gewoon een lijst geweest waar je je eigen naam gewoon onderaan zet. Zelfs nu zet je je eigen naam niet eens onderaan de reservelijstquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef P8 het volgende:
[..]
450 punten, het is werkelijk fantastischquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:46 schreef computergirl het volgende:
als beide spelers nou vals spelen met die tooltjes, wat voor scores haal je dan eigenlijk?
Lief van je maar niet nodigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:00 schreef Baghdaddy het volgende:
LovelyLady, wissel maar met mij in. Dan kan je meedoen. Ik heb alle rondes meegedaan, deze missen is geen drama
ik heb scores van 500+ voorbij zien komen in dit topicquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:48 schreef muhahaha het volgende:
450 punten, het is werkelijk fantastisch
Die zijn dan ook vervalstquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb scores van 500+ voorbij zien komen in dit topic
Met die tooltjes haal je echt geen hogere scores. Die berekenen het woord wat de meeste punten oplevert, maar kijken niet of het wel tactisch is om zo'n woord te leggen. Ik heb een keer tegen iemand gespeeld die het gebruikte (met mijn goedkeuring), maar ik kreeg daardoor telkens voorzetjes om gebruik te maken van 2x of 3x woordwaarde (of zelfs allebei met 1 woordquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb scores van 500+ voorbij zien komen in dit topic
je bent idd wel afhankelijk van welke letters je krijgt en of je ziet waar op het bord de grootste winst te behalen is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:56 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Met die tooltjes haal je echt geen hogere scores. Die berekenen het woord wat de meeste punten oplevert, maar kijken niet of het wel tactisch is om zo'n woord te leggen. Ik heb een keer tegen iemand gespeeld die het gebruikte (met mijn goedkeuring), maar ik kreeg daardoor telkens voorzetjes om gebruik te maken van 2x of 3x woordwaarde (of zelfs allebei met 1 woord), niet heel vreemd dus dat ik uiteindelijk flink van hem won.
500+ is prima haalbaar als je zelf een beetje goed speelt, daar heb je zo'n tool echt niet voor nodig...
De tool die atractor noemt kan je ook vertellen welk woord je waar moet leggen, maar die tools zijn dus puur gericht op de hoogste score voor een woord met de letters die je op dat moment hebt, het houdt dus echter geen rekening met wat tactisch is of niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
je bent idd wel afhankelijk van welke letters je krijgt en of je ziet waar op het bord de grootste winst te behalen is.
Maar een collega van me liet me een tooltje zien waarbij adv een wordfeud screenshot precies werd getoond waar je welk woord moest leggen.
Erg aardig, maar dan zie ik mezelf liever op de reservelijst staan. Ik zal het topic wel een beetje blijven volgen en dan hoop ik dat ik op tijd ben met mijn aanmelding voor de volgende competitie. Maar ik waardeer het gebaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Tja het ligt misschien ook wel een beetje aan jezelf... Het is elke keer gewoon een lijst geweest waar je je eigen naam gewoon onderaan zet. Zelfs nu zet je je eigen naam niet eens onderaan de reservelijst![]()
Maar goed, laat ik aardig zijn. Jij hebt nog nooit meegedaan aan de competitie als ik het goed heb gezien, dus bij deze:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#7)
FOK! Username / Wordfeud username
01. Anoniemos - paulss
02. BrandX - BrandXFOK
03. Andiamo - MrVamos
04. Bematic81 - bematic
05. Maringo - MaringoDC
08. D. - D.8.
10. DaMart - DaMart
11. remlof - Remlof
12. Homdeck - de-cock
13. P8 - PatrickSwayC
14. Rockiejj - Rockiejj
18. Lonaa - Lonaa
19. bbfakir-snorry
20. The_Dean - Ebut
21. Re - Remon5669
22. Guppyfriend - Gupske
24. Joooo-pi - Joooo-pi
26. maen - ma-en
27. dudesque - dudesque
29. RacerDKB - RacerDKB
30. Raptorix - Raptorix
33. OA - Michel*
34. Nixx- - Nixxxx
35. Neelix - Gobo42
36. Fogel - Fogel1
37. Superlam - tomlam
39. Fyodor - FyodorMMA
40. Niox - Mart84
44. picodealion - Litso
45. muhahaha - ~matt~
46. Remqo - remmert82
47. Vork - Vork
48. Phantomesse - iFeud
49. Hukkie - Sjimmie72
50. MPG - MPGFOK
51. Borisz - Boriszz
52. Thieske - Thieskeb
53. WordFreud - EvertK
54. Sdivad - RobertdeJ
55. Mirjam - mirjamraaf
61: Lind - GoedwillendeHeld
62. WARE_HEIDEN - Hudmo
63. svk1985 - svk1985
64: BoWa - Emanresu13
reservelijst
65. vancroba-vancroba
66. Rockfire - rockfire
Denk er even om dat je de quote tags weghaalt bij het posten van deze lijst
Ik probeer vaak wat woorden en kom ook dingen tegen waar ik nog nooit van gehoord heb. En ik onthou nog wel eens wat m'n tegenstanders neerleggen en gebruik dat ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef computergirl het volgende:
Ik moet ook regelmatig woorden van tegenstanders googelen om te weten wat het betekend. Ik heb toch niet zo'n grote woordenschat paraat helaas
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:24 schreef _Flea_ het volgende:
En ik onthou nog wel eens wat m'n tegenstanders neerleggen en gebruik dat ook
Yup, aangepast door Woordtik. Dus http://woordtik.nl/wordfeud is de goede bronquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wordfeud gebruikt een aangepaste database van opentaal.
Het ligt ook wel aan je tegenstander heb ik gemerkt. Als het een beetje goeie tegenstander is, dan haal ik de 400 meestal wel, als het een wat mindere tegenstander is, wordt het soms ook lastiger om leuk te gaan combineren, en gaat mijn totale score ook omlaag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:56 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Met die tooltjes haal je echt geen hogere scores. Die berekenen het woord wat de meeste punten oplevert, maar kijken niet of het wel tactisch is om zo'n woord te leggen. Ik heb een keer tegen iemand gespeeld die het gebruikte (met mijn goedkeuring), maar ik kreeg daardoor telkens voorzetjes om gebruik te maken van 2x of 3x woordwaarde (of zelfs allebei met 1 woord), niet heel vreemd dus dat ik uiteindelijk flink van hem won.
500+ is prima haalbaar als je zelf een beetje goed speelt, daar heb je zo'n tool echt niet voor nodig...
Zo'n tegenstander heb ik nu ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef Nixx- het volgende:
Het is vervelend als de tegenstander alleen maar 3 of 4 letter combinaties neerlegt. Vooral als je zelf alleen maar medeklinkers krijgt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef D. het volgende:
Een topic voor de POULES competitie:
FOK! Wordfeud POULES competitie
Prima, in dat geval is dit nu de actuele lijst:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef P8 het volgende:
[..]
Erg aardig, maar dan zie ik mezelf liever op de reservelijst staan. Ik zal het topic wel een beetje blijven volgen en dan hoop ik dat ik op tijd ben met mijn aanmelding voor de volgende competitie. Maar ik waardeer het gebaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:04 schreef Neelix het volgende:
Hebben ze weer een update gedaan aan het woordenboek? YO is ineens niet goed meer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
Dat was best een asociaal hoge score.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spannend hoor. Succes beiden! Jammer dat je dit niet kunt volgen als toeschouwerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef Baghdaddy het volgende:
Joooo-pi uitgenodigd voor de finale
Ben je nou lui of wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Haal mij bij de volgende post maar van die reservelijst af, doe nu al mee aan die competitie van D.! Doe jij al mee eentwee?
Jawel hoor, ik speel de finale nu met joooo-piquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog geen uitslag van:
Baghdaddy - Baghdaddy vs. remlof - Remlof
Is er ook een deadline? Ik heb vandaag erg weinig tijd, en op dit moment zie ik "connection error". Voor zover ik weet heb ik de laatste zet gedaan met "VRIJT".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik speel de finale nu met joooo-pi
Tegen remlof heb ik gewonnen: 559 tegen 482.
Klopt, ik moet nog een zet spelen nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is er ook een deadline? Ik heb vandaag erg weinig tijd, en op dit moment zie ik "connection error". Voor zover ik weet heb ik de laatste zet gedaan met "VRIJT".
Morgen heb ik wel tijd.
Ah, dan heb ik daar overheen gekeken. Mijn excuus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik speel de finale nu met joooo-pi
Tegen remlof heb ik gewonnen: 559 tegen 482.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal morgen de loting doen voor de volgende ronde.
Verloren van Joooo-pi in de finale van Ronde 6!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Joooo-pi het volgende:
onderop voor 124 punten was de klapper!
Nergens last vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, hebben meer mensen last van *heel* veel syncproblemen vandaag? Opnieuw installeren heeft ook niets uitgehaald en erger me.
Scrabulizer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:58 schreef Liquidist het volgende:
Haal mij maar uit de competitielijst en laat een reserve spelen. Ik ben wel een beetje klaar met Wordfeud.. en al die scrabulizer nerds
Begin oktober is deze aangepast.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef Ayca het volgende:
Tijdje niet gespeeld maar vandaag weer even, maar is de woordenlijst veranderd ofzo? Weet nog dat DC bv kon, maar net nietof ik heb iets over het hoofd gezien..
Ah bedankt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Begin oktober is deze aangepast.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ordfeud-woordenboek/
Vorige week volgens mij nog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Begin oktober is deze aangepast.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ordfeud-woordenboek/
Op zich ook een teken dat ze daadwerkelijk hun best doen dingen te verbeteren, maar de overgangsperiode tusssen woordenboeken is vervelend ja. Als het eenmaal stabiel blijft wen je er snel genoeg aan natuurlijk, en het is iig goed dat ze naar de Nederlandse gebruikers luisteren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef Liquidist het volgende:
Is vorige week ook nog aangepast ja. Want YO mocht een tijdje, en nu weer niet. Ook een reden voor mij waardoor ik het wat minder vind. De woordenlijst is niet consequent, vooral met afkortingen niet. De C is nu een zeer lastige letter geworden die eigenlijk meer dan 5 punten waard is.
IJ mag ineens ook niet meer, terwijl dat vorige week nog wel mocht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef Liquidist het volgende:
Is vorige week ook nog aangepast ja. Want YO mocht een tijdje, en nu weer niet. Ook een reden voor mij waardoor ik het wat minder vind. De woordenlijst is niet consequent, vooral met afkortingen niet. De C is nu een zeer lastige letter geworden die eigenlijk meer dan 5 punten waard is.
kan niet wachtenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen ochtend/middag. Sorry, ietwat vertraging met de start
Tnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Lijstje quoten van hierboven, jezelf erbij zetten onderaan en quote tags weghalen
LovelyLady - lovelyladysacha neemt je plaats inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Hukkie het volgende:
Ik kreeg net een PM voor de nieuwe ronde, met de vraag om me af te melden als ik niet mee kon doen. Bij dezen, ik ben momenteel te zeer druk met andere zaken om me op regelmatige tijden aan een potje Wordfeud te kunnen wagen.
Mocht ik weer mee kunnen doen dan meld ik me hier weer aan.
eentwee - parasiet12 neemt je plaats inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:05 schreef Phantomesse het volgende:
Het spijt me maar ik doe niet meer mee, beetje druk en ik ben het spel nogal zat, sorry!
Dan moet je eerst de huidige 58 punten achterstand wegwerken van mijn eerste woordquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef picodealion het volgende:
Maringo... we meet again.
Deze keer istie voor mij.
Dit, ik doe dus voorlopig ook niet mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Hukkie het volgende:
Ik kreeg net een PM voor de nieuwe ronde, met de vraag om me af te melden als ik niet mee kon doen. Bij dezen, ik ben momenteel te zeer druk met andere zaken om me op regelmatige tijden aan een potje Wordfeud te kunnen wagen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Hukkie het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, ik doe dus voorlopig ook niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |