Uitslag waarvoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een uitslag erbij....
Maurizzz - Wendy-Amsterdam 242 - 358
Behoorlijk spuit 11 jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige woorden kunnen opeens niet meerOf ben ik een spuit 11?
Woorden zoals cd etc, kunnen niet meer
Idd. DJ ook niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige woorden kunnen opeens niet meerOf ben ik een spuit 11?
Woorden zoals cd etc, kunnen niet meer
ah, nu weet ik dan ook wat een ade is...quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/ana
Over maximaal 3 dagen begint de Finale van Ronde 6. Rond die tijd start Ronde 7.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Is al bekend wanneer ronde 3 begint?
Ik ga namelijk vrijdag naar Oslo voor een weekje, dus dat kan wel eens lastig worden dan...
Damn kort geslapen vannacht, ik bedoelde natuurlijk ronde 7quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Over maximaal 3 dagen begint de Finale van Ronde 6. Rond die tijd start Ronde 7.
PS: Ronde 3 is allang geweest.
3 competities?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Is er naast deze en de rockiej-show nog behoefte aan een andere competitie?
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijnquote:
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijtquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijn
Daarnaast spelen er nu ook genoeg mensen nog maar met eentje mee om verschillende redenen
Johquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Overzicht kwijt? Mensen kiezen zelf welke competitie ze meespelen toch? Ik ben wel voor nog een competitie hoor, ik speel nu ook 12 potjes tegelijk dus het kan mij idd ook niet genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |