SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart
Ronde 5:Remlof
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Competitie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie'Aanmeldlijst voor de 7de competitie:'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DaMart op 06-10-2011 06:34:08 ]
Ah nou je het in kleine letters schrijft ziet het er een stuk logischer uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je weet niet wat een dij is?
quote:01. Anoniemos - paulss
02. BrandX - BrandXFOK
03. Andiamo - MrVamos
04. Bematic81 - bematic
05. Maringo - MaringoDC
06. MouzurX - mauricer1991
07. twinkles - TanteJanne
08. D. - D.8.
09. gogosweden - vbownswow
10. DaMart - DaMart
11. remlof - Remlof
12. Homdeck - de-cock
13. Rockfire - rockfire
14. Rockiejj - Rockiejj
15. Traxilletje - Tvergracht
16. ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy
17. Woffel - breng het aan
18. Lonaa - Lonaa
19. bbfakir-snorry
20. The_Dean - Ebut
21. Re - Remon5669
22. Guppyfriend - Gupske
23. MissBliss - Leonie_82
24. Joooo-pi - Joooo-pi
25. Boze_Appel - esquishy
26. maen - ma-en
27. dudesque - dudesque
28. Baghdaddy - Baghdaddy
29. RacerDKB - RacerDKB
30. Raptorix - Raptorix
31. Siegfried - BramMuller
32. Liquidist - MeneerJanssen
33. OA - Michel*
34. Nixx- - Nixxxx
35. Neelix - Gobo42
36. Fogel - Fogel1
37. Superlam - tomlam
38. egeltje1985 - egeltje1985
39. Fyodor - FyodorMMA
40. Niox - Mart84
41. woordbakkertje - woordbakker
42. _Flea_ - Even You Brutus
43. Computergirl - Wendy-Amsterdam
44. picodealion - Litso
45. muhahaha - ~matt~
46. Remqo - remmert82
47. Vork - Vork
48. Phantomesse - MissMaori
49. Hukkie - Sjimmie72
50. MPG - MPGFOK
51. Borisz - Boriszz
52. Thieske - Thieskeb
53. WordFreud - EvertK
54. Sdivad - RobertdeJ
55. Mirjam - mirjamraaf
56. charmed_angel - Faithy-Miranda
57: Spaghettivreter - Maurizzz
58: Boudibou- 410AFCA
59: MrUnchained - MrUnchained
60: koekjestrommel1 - koekjestrommel1
61: Joysa - N-ikie
62: Lind - GoedwillendeHeld
63. WARE_HEIDEN - Hudmo
Na paar keer passen wint degene met de meeste puntenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:51 schreef Phantomesse het volgende:
Hoe eindigt het eigenlijk als je beiden niet meer uit kunt komen?
Dat is balen, had een mooi score op kunnen leverenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Landen en afkortingen enzo tellen niet. Duitser dus blijkbaar ook niet
Fapquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is balen, had een mooi score op kunnen leveren
Mijn vriendin had onanie gelegd, iemand die weet wat het betekend?
Ow, ik ken het woord ook gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef muhahaha het volgende:
Iets vies ja, geen idee hoe ze op het woord is gekomen
Boefjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow, ik ken het woord ook gewoon.
Oops foutje, ik dacht dat het vanuit het Latijns kwam. Niet dus, komt oa uit de bijbelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow, ik ken het woord ook gewoon.
Het zijn allemaal hoofdlettersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Duitser is met een hoofdletter, dus het mag niet.
Waarom ben je het zat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb het 36 uur geleden gedownload en ik ben het nu alweer zat![]()
Doet alsnog mee met competitie.
Wordt een beetje eentonig en sommige mensen maken de hele tijd de woorden zo dat je de linkerbovenhoek niet meer kunt gebruiken terwijl je nog meer dan 100 stenen over hebtquote:
Ier mag ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Landen en afkortingen enzo tellen niet. Duitser dus blijkbaar ook niet
Mensen die niet helpen naar linksboven te werkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wordt een beetje eentonig en sommige mensen maken de hele tijd de woorden zo dat je de linkerbovenhoek niet meer kunt gebruiken terwijl je nog meer dan 100 stenen over hebt
Hoe Lind de ruimte benuttigt daarentegen![]()
Ander spelers kiezenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb het 36 uur geleden gedownload en ik ben het nu alweer zat![]()
Doet desalniettemin toch mee met competitie.
Ik had alleen nog een C.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef picodealion het volgende:
Met nog maar 2 N'en, geen plek om ze neer te leggen en een tegenstander die al heeft gepast, heb ik het bijltje er maar bij neergegooid en geresigned.
picodealion / Litso - 331 - 422 Liquidist / MeneerJanssen
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef dudesque het volgende:
Hier gewonnen van gobo42 409-428 zo uit mn hoofd. Was nek aan nek tot het einde.
ik zat op mn telefoon.quote:
Naam toevoegen aan de lijst. Maar ik zie dat we al 64 aanmeldingen hebben (dus kom je bij de reserves).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moet ik doen om volgende ronde mee te doen?
Begin van de avond ben ik weer wat actief. 'T is nogal druk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef maen het volgende:
wij zijn nog bezig, weinig op dezelfde momenten tijd gehad. Ik hoop het potje vandaag af te ronden, al heb ik niet heel veel hoop op winst meer
ik heb vandaag tijd genoeg, merk het vanzelf wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Begin van de avond ben ik weer wat actief. 'T is nogal druk.
Komt wel goed, hoop ik.
Snel op m'n werk maar ff een zet gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:41 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb vandaag tijd genoeg, merk het vanzelf wel!
vaker kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Hmm wist niet dat er al nieuwe inschrijvingen waren helaas
Volgens mij zijn Remlof, D. en jij toch wel de drie grote boemannen hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nu begonnen tegen mijn angstgegner D. in ronde 6.4.
Ik ken het woord uit de Doorzon strips, een van de eerste editiesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef muhahaha het volgende:
Iets vies ja, geen idee hoe ze op het woord is gekomen
Ja, maar D. heeft vaker van mij gewonnen dan ik van hem. En ook nu gaat het vooralsnog de verkeerde kant op voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Remlof, D. en jij toch wel de drie grote boemannen hier.
Jammer, maar het is niet anders, thanks in ieder geval!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik geef op, ik heb echt geen tijd gehad om te spelen, dus Lutte verdient het om door te gaan, bedankt!
Ojee, Wf tegen remlof, nachtmerries!quote:
ja pfff.. sowieso had ik de letters niet echt mee dit potje. Maar verdiend gewonnen hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb met 244 - 374 gewonnen van ma-en.
edit: voor allebei was het een lastig einde. Bijna geen zetten te vinden
Sorry, ik had het op het moment wat druk met mijn studie en dus geen tijd om het bij te houden. Dat jij het in die tijd ff bij wilde houden is gewoon super, thanksquote:
Je had beter moeten weten, ik haal de halve finale nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
Na een zeer spannend potje waarin ik na de vliegende start van D. dacht dat ik het nooit zou winnen, heb ik uiteindelijk gewonnen met 451-412.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Iemand anders nog in voor een potje?
Kan BoWa toch nog meedoenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
Telefoon opgestuurd om te repareren, dus gaat 'm f niet worden
quote:
De huidige competitie is nog bezigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef Phantomesse het volgende:
Maarre is het nou al begonnen ook of niet?
Haha ja oké, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de huidige zegmaar
De lijst met aanmeldingen is voor de volgende
Uitslag waarvoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een uitslag erbij....
Maurizzz - Wendy-Amsterdam 242 - 358
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |