Naam toevoegen aan de lijst. Maar ik zie dat we al 64 aanmeldingen hebben (dus kom je bij de reserves).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moet ik doen om volgende ronde mee te doen?
Begin van de avond ben ik weer wat actief. 'T is nogal druk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef maen het volgende:
wij zijn nog bezig, weinig op dezelfde momenten tijd gehad. Ik hoop het potje vandaag af te ronden, al heb ik niet heel veel hoop op winst meer
ik heb vandaag tijd genoeg, merk het vanzelf wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Begin van de avond ben ik weer wat actief. 'T is nogal druk.
Komt wel goed, hoop ik.
Snel op m'n werk maar ff een zet gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:41 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb vandaag tijd genoeg, merk het vanzelf wel!
vaker kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Hmm wist niet dat er al nieuwe inschrijvingen waren helaas
Volgens mij zijn Remlof, D. en jij toch wel de drie grote boemannen hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nu begonnen tegen mijn angstgegner D. in ronde 6.4.
Ik ken het woord uit de Doorzon strips, een van de eerste editiesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:09 schreef muhahaha het volgende:
Iets vies ja, geen idee hoe ze op het woord is gekomen
Ja, maar D. heeft vaker van mij gewonnen dan ik van hem. En ook nu gaat het vooralsnog de verkeerde kant op voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Remlof, D. en jij toch wel de drie grote boemannen hier.
Jammer, maar het is niet anders, thanks in ieder geval!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik geef op, ik heb echt geen tijd gehad om te spelen, dus Lutte verdient het om door te gaan, bedankt!
Ojee, Wf tegen remlof, nachtmerries!quote:
ja pfff.. sowieso had ik de letters niet echt mee dit potje. Maar verdiend gewonnen hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb met 244 - 374 gewonnen van ma-en.
edit: voor allebei was het een lastig einde. Bijna geen zetten te vinden
Sorry, ik had het op het moment wat druk met mijn studie en dus geen tijd om het bij te houden. Dat jij het in die tijd ff bij wilde houden is gewoon super, thanksquote:
Je had beter moeten weten, ik haal de halve finale nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
Na een zeer spannend potje waarin ik na de vliegende start van D. dacht dat ik het nooit zou winnen, heb ik uiteindelijk gewonnen met 451-412.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Iemand anders nog in voor een potje?
Kan BoWa toch nog meedoenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
Telefoon opgestuurd om te repareren, dus gaat 'm f niet worden
quote:
De huidige competitie is nog bezigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef Phantomesse het volgende:
Maarre is het nou al begonnen ook of niet?
Haha ja oké, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de huidige zegmaar
De lijst met aanmeldingen is voor de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |