Behoorlijk spuit 11 jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige woorden kunnen opeens niet meerOf ben ik een spuit 11?
Woorden zoals cd etc, kunnen niet meer
Idd. DJ ook niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige woorden kunnen opeens niet meerOf ben ik een spuit 11?
Woorden zoals cd etc, kunnen niet meer
ah, nu weet ik dan ook wat een ade is...quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/ana
Over maximaal 3 dagen begint de Finale van Ronde 6. Rond die tijd start Ronde 7.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Is al bekend wanneer ronde 3 begint?
Ik ga namelijk vrijdag naar Oslo voor een weekje, dus dat kan wel eens lastig worden dan...
Damn kort geslapen vannacht, ik bedoelde natuurlijk ronde 7quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Over maximaal 3 dagen begint de Finale van Ronde 6. Rond die tijd start Ronde 7.
PS: Ronde 3 is allang geweest.
3 competities?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Is er naast deze en de rockiej-show nog behoefte aan een andere competitie?
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijnquote:
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijtquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijn
Daarnaast spelen er nu ook genoeg mensen nog maar met eentje mee om verschillende redenen
Johquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Overzicht kwijt? Mensen kiezen zelf welke competitie ze meespelen toch? Ik ben wel voor nog een competitie hoor, ik speel nu ook 12 potjes tegelijk dus het kan mij idd ook niet genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Het kunnen mij er ook niet genoeg zijn. Maar aan wat voor opzet zat je te denken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Is er naast deze en de rockiej-show nog behoefte aan een andere competitie?
Ik heb meerdere ideeënquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het kunnen mij er ook niet genoeg zijn. Maar aan wat voor opzet zat je te denken?
Ow ja ik was weg en m'n aaifoon ligt nu aan de lader, zal straks het potje wel even uitspelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
Ronde 6.4 loopt vanavond ten einde en ik heb de uitslagen van...
Lutte - Lutte vs. remlof - Remlof
Liquidist - MeneerJanssen vs. Joooo-pi - Joooo-pi
...nog niet
Ben benieuwd. Meer is leuk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meerdere ideeën
Ik zal eens wat uitwerken
Het staat nu :quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
Ronde 6.4 loopt vanavond ten einde en ik heb de uitslagen van...
Lutte - Lutte vs. remlof - Remlof
Liquidist - MeneerJanssen vs. Joooo-pi - Joooo-pi
...nog niet
Degene met het hoogste aantal punten wintquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje he, ik ben niet zo heel bekend met de spelregels van Scrabble Wordfeud, dus vandaar.
Stel dat de tiles in het zakje op zijn en je je laatste tile neerlegt, maar de tegenpartij heeft meer punten. Wie heeft dan gewonnen?
In Oslo hebben ze ook internetquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Is al bekend wanneer ronde 3 begint?
Ik ga namelijk vrijdag naar Oslo voor een weekje, dus dat kan wel eens lastig worden dan...
Als je op het laatst je plankje leegkrijgt gaan de punten van de letters die de tegenstander nog heeft bij hem eraf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje he, ik ben niet zo heel bekend met de spelregels van Scrabble Wordfeud, dus vandaar.
Stel dat de tiles in het zakje op zijn en je je laatste tile neerlegt, maar de tegenpartij heeft meer punten. Wie heeft dan gewonnen?
...en bij jou erbijquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Als je op het laatst je plankje leegkrijgt gaan de punten van de letters die de tegenstander nog heeft bij hem eraf.
Invite naar fogel1 en je hebt er een spel bij vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Re het volgende:
Ik heb weer een zee van tijd voor een paar spelletjes, iemand zin?
Wel de sheet van permissies afhalenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:36 schreef D. het volgende:
Hier een opzetje voor een nieuwe competitie.
Deze competitie is gebaseerd op de huidige competitie, met het verschil dat je in de eerste 3 rondes meerdere spellen tegelijk speelt, en verliezen van een spel niet per definitie uitschakeling betekent.
https://docs.google.com/s(...)bE1KVG4ya3BBcGdMY2c#
Deelnemers per poule voor ronde 1 is variabel.
In mijn opzet ben ik uitgegaan van 64 spelers, maar 32 (zelfde opzet minus ronde 1), 48 (zelfde opzet, maar dan 3 spelers per poule in ronde 1) zijn ook mogelijk.
Gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel de sheet van permissies afhalenMaar de uitleg klinkt al goed!
Huh?quote:
Als de positieve reacties blijven komen (lees: als er genoeg animo voor lijkt) zal ik morgenavond een topic openenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef MangoTree het volgende:
Ik speel nu tegen Fogel1maar de nieuwe competitie meedoen lijkt me ook erg leuk, komen daar nog details over wat betreft de aanmelding?
Nu is 72 uur al te kort voor sommigen... Ik denk dat dat nog steeds een goede tijdslimiet is, ook voor 3 spellen tegelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:07 schreef D. het volgende:
Omdat je met 4 man per poule allen dus 3 spellen speelt is 72 uur misschien wat kort voor sommigen,
al scheelt het dat je ze tegelijk kunt spelen.
De eerste 3 rondes een dagje langer, of niet nodig? Wat vinden jullie?
ik heb er altijd tussen de 15 en 20quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nu is 72 uur al te kort voor sommigen... Ik denk dat dat nog steeds een goede tijdslimiet is, ook voor 3 spellen tegelijk.
Vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Liquidist het volgende:
Joooopi reageert al n paar uur niet. Wanneer is de deadline?
invitation was send succesfully!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef MangoTree het volgende:
Moet... meer... oefenen...![]()
Als er nog mensen een spelletje zoeken dan ben ik te vinden onder mikey_nl
wiehoew! Ik kon al m'n letters kwijt en BOEM: laatste zetquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:48 schreef Liquidist het volgende:
Ben 8 uur op jooopi aan het wachten nu. Ik sta 45 punten voor met 0 tiles left. Schiet niet op zo
Heb ik nog een nieuw woord geleerd ook. Ik dacht dat het met een F was.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wiehoew! Il kan al m'n letters kwijt en BOEM: laatste zet
Ik had het niet meer verwacht!
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Dan zie je vanzelf wel de animo. Veel reageren niet hier maar doen uiteindelijk wel mee met een competitie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef D. het volgende:
5 mensen, dus gaat 'm vooralsnog niet worden
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan zie je vanzelf wel de animo. Veel reageren niet hier maar doen uiteindelijk wel mee met een competitie.
Die is er ja, zullen we dit stil houden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Probability het volgende:
Ik hoorde dat er een cheat bestond, is dit zo?
"Iemand". Uh-huh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb het niet hoor maar wilde iemand helpen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb het niet hoor maar wilde iemand helpen
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef Xcalibur het volgende:
Hee, loopt dat hier ook al
Ik heb me net aangemeld op http://www.wordfeud-eindbaas.nl/, weet iemand van jullie daar soms al meer over?
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemen
Lol, tsja, ik vond het juist wel grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemen
Geinig, ik ga me straks thuis ook even inschrijving denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschreven.
Meedogen had je kunnen maken. Maar ik weet niet of je de plaats had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Neelix het volgende:
weeeeeeee, ik mocht zomaar MEEDOEN over twee TWs neerleggen voor 108 punten
alleen jammer dat ik mijn G daar niet ergens tussen kon frotten (er lag al een E)
Nee, alleen op iPhone of Android.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef ukga het volgende:
Is er ook een website waar je dit online kunt spelen?
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meedogen had je kunnen maken. Maar ik weet niet of je de plaats had.
http://www.encyclo.nl/begrip/meedogen
ik bedoel gewoon scrabble online multyplayer (niet per se worldfeud)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, alleen op iPhone of Android.
Meedogen niet, maar wel:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.
Daarnaast mis ik informatie, overzicht, controle, bespreekbaarheid, enz...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschreven.
Wordfeud gebruikt een aangepaste database van opentaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.
En waar sta ik? Ik had potdomme in het vorige deel ook al aangegeven dat ik mee wilde doen met de komende competitiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:42 schreef D. het volgende:
ff de lijst aangepast
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#7)
FOK! Username / Wordfeud username
01. Anoniemos - paulss
02. BrandX - BrandXFOK
03. Andiamo - MrVamos
04. Bematic81 - bematic
05. Maringo - MaringoDC
06. MouzurX - mauricer1991
07. twinkles - TanteJanne
08. D. - D.8.
09. gogosweden - vbownswow
10. DaMart - DaMart
11. remlof - Remlof