3 competities?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Is er naast deze en de rockiej-show nog behoefte aan een andere competitie?
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijnquote:
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijtquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk kunnen het er nooit genoeg zijn
Daarnaast spelen er nu ook genoeg mensen nog maar met eentje mee om verschillende redenen
Johquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Overzicht kwijt? Mensen kiezen zelf welke competitie ze meespelen toch? Ik ben wel voor nog een competitie hoor, ik speel nu ook 12 potjes tegelijk dus het kan mij idd ook niet genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment raak je dan ook het overzicht kwijt.
Je kunt ook random kiezen om tegen mensen te spelen he
Het kunnen mij er ook niet genoeg zijn. Maar aan wat voor opzet zat je te denken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Is er naast deze en de rockiej-show nog behoefte aan een andere competitie?
Ik heb meerdere ideeënquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het kunnen mij er ook niet genoeg zijn. Maar aan wat voor opzet zat je te denken?
Ow ja ik was weg en m'n aaifoon ligt nu aan de lader, zal straks het potje wel even uitspelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
Ronde 6.4 loopt vanavond ten einde en ik heb de uitslagen van...
Lutte - Lutte vs. remlof - Remlof
Liquidist - MeneerJanssen vs. Joooo-pi - Joooo-pi
...nog niet
Ben benieuwd. Meer is leuk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meerdere ideeën
Ik zal eens wat uitwerken
Het staat nu :quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
Ronde 6.4 loopt vanavond ten einde en ik heb de uitslagen van...
Lutte - Lutte vs. remlof - Remlof
Liquidist - MeneerJanssen vs. Joooo-pi - Joooo-pi
...nog niet
Degene met het hoogste aantal punten wintquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje he, ik ben niet zo heel bekend met de spelregels van Scrabble Wordfeud, dus vandaar.
Stel dat de tiles in het zakje op zijn en je je laatste tile neerlegt, maar de tegenpartij heeft meer punten. Wie heeft dan gewonnen?
In Oslo hebben ze ook internetquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Is al bekend wanneer ronde 3 begint?
Ik ga namelijk vrijdag naar Oslo voor een weekje, dus dat kan wel eens lastig worden dan...
Als je op het laatst je plankje leegkrijgt gaan de punten van de letters die de tegenstander nog heeft bij hem eraf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje he, ik ben niet zo heel bekend met de spelregels van Scrabble Wordfeud, dus vandaar.
Stel dat de tiles in het zakje op zijn en je je laatste tile neerlegt, maar de tegenpartij heeft meer punten. Wie heeft dan gewonnen?
...en bij jou erbijquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Als je op het laatst je plankje leegkrijgt gaan de punten van de letters die de tegenstander nog heeft bij hem eraf.
Invite naar fogel1 en je hebt er een spel bij vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Re het volgende:
Ik heb weer een zee van tijd voor een paar spelletjes, iemand zin?
Wel de sheet van permissies afhalenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:36 schreef D. het volgende:
Hier een opzetje voor een nieuwe competitie.
Deze competitie is gebaseerd op de huidige competitie, met het verschil dat je in de eerste 3 rondes meerdere spellen tegelijk speelt, en verliezen van een spel niet per definitie uitschakeling betekent.
https://docs.google.com/s(...)bE1KVG4ya3BBcGdMY2c#
Deelnemers per poule voor ronde 1 is variabel.
In mijn opzet ben ik uitgegaan van 64 spelers, maar 32 (zelfde opzet minus ronde 1), 48 (zelfde opzet, maar dan 3 spelers per poule in ronde 1) zijn ook mogelijk.
Gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel de sheet van permissies afhalenMaar de uitleg klinkt al goed!
Huh?quote:
Als de positieve reacties blijven komen (lees: als er genoeg animo voor lijkt) zal ik morgenavond een topic openenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef MangoTree het volgende:
Ik speel nu tegen Fogel1maar de nieuwe competitie meedoen lijkt me ook erg leuk, komen daar nog details over wat betreft de aanmelding?
Nu is 72 uur al te kort voor sommigen... Ik denk dat dat nog steeds een goede tijdslimiet is, ook voor 3 spellen tegelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:07 schreef D. het volgende:
Omdat je met 4 man per poule allen dus 3 spellen speelt is 72 uur misschien wat kort voor sommigen,
al scheelt het dat je ze tegelijk kunt spelen.
De eerste 3 rondes een dagje langer, of niet nodig? Wat vinden jullie?
ik heb er altijd tussen de 15 en 20quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nu is 72 uur al te kort voor sommigen... Ik denk dat dat nog steeds een goede tijdslimiet is, ook voor 3 spellen tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |