Ben je nou lui of wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Haal mij bij de volgende post maar van die reservelijst af, doe nu al mee aan die competitie van D.! Doe jij al mee eentwee?
Jawel hoor, ik speel de finale nu met joooo-piquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog geen uitslag van:
Baghdaddy - Baghdaddy vs. remlof - Remlof
Is er ook een deadline? Ik heb vandaag erg weinig tijd, en op dit moment zie ik "connection error". Voor zover ik weet heb ik de laatste zet gedaan met "VRIJT".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik speel de finale nu met joooo-pi
Tegen remlof heb ik gewonnen: 559 tegen 482.
Klopt, ik moet nog een zet spelen nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is er ook een deadline? Ik heb vandaag erg weinig tijd, en op dit moment zie ik "connection error". Voor zover ik weet heb ik de laatste zet gedaan met "VRIJT".
Morgen heb ik wel tijd.
Ah, dan heb ik daar overheen gekeken. Mijn excuus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik speel de finale nu met joooo-pi
Tegen remlof heb ik gewonnen: 559 tegen 482.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal morgen de loting doen voor de volgende ronde.
Verloren van Joooo-pi in de finale van Ronde 6!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Joooo-pi het volgende:
onderop voor 124 punten was de klapper!
Nergens last vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, hebben meer mensen last van *heel* veel syncproblemen vandaag? Opnieuw installeren heeft ook niets uitgehaald en erger me.
Scrabulizer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:58 schreef Liquidist het volgende:
Haal mij maar uit de competitielijst en laat een reserve spelen. Ik ben wel een beetje klaar met Wordfeud.. en al die scrabulizer nerds
Begin oktober is deze aangepast.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef Ayca het volgende:
Tijdje niet gespeeld maar vandaag weer even, maar is de woordenlijst veranderd ofzo? Weet nog dat DC bv kon, maar net nietof ik heb iets over het hoofd gezien..
Ah bedankt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Begin oktober is deze aangepast.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ordfeud-woordenboek/
Vorige week volgens mij nog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Begin oktober is deze aangepast.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ordfeud-woordenboek/
Op zich ook een teken dat ze daadwerkelijk hun best doen dingen te verbeteren, maar de overgangsperiode tusssen woordenboeken is vervelend ja. Als het eenmaal stabiel blijft wen je er snel genoeg aan natuurlijk, en het is iig goed dat ze naar de Nederlandse gebruikers luisteren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef Liquidist het volgende:
Is vorige week ook nog aangepast ja. Want YO mocht een tijdje, en nu weer niet. Ook een reden voor mij waardoor ik het wat minder vind. De woordenlijst is niet consequent, vooral met afkortingen niet. De C is nu een zeer lastige letter geworden die eigenlijk meer dan 5 punten waard is.
IJ mag ineens ook niet meer, terwijl dat vorige week nog wel mocht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef Liquidist het volgende:
Is vorige week ook nog aangepast ja. Want YO mocht een tijdje, en nu weer niet. Ook een reden voor mij waardoor ik het wat minder vind. De woordenlijst is niet consequent, vooral met afkortingen niet. De C is nu een zeer lastige letter geworden die eigenlijk meer dan 5 punten waard is.
kan niet wachtenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen ochtend/middag. Sorry, ietwat vertraging met de start
Tnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Lijstje quoten van hierboven, jezelf erbij zetten onderaan en quote tags weghalen
LovelyLady - lovelyladysacha neemt je plaats inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Hukkie het volgende:
Ik kreeg net een PM voor de nieuwe ronde, met de vraag om me af te melden als ik niet mee kon doen. Bij dezen, ik ben momenteel te zeer druk met andere zaken om me op regelmatige tijden aan een potje Wordfeud te kunnen wagen.
Mocht ik weer mee kunnen doen dan meld ik me hier weer aan.
eentwee - parasiet12 neemt je plaats inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:05 schreef Phantomesse het volgende:
Het spijt me maar ik doe niet meer mee, beetje druk en ik ben het spel nogal zat, sorry!
Dan moet je eerst de huidige 58 punten achterstand wegwerken van mijn eerste woordquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef picodealion het volgende:
Maringo... we meet again.
Deze keer istie voor mij.
Dit, ik doe dus voorlopig ook niet mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Hukkie het volgende:
Ik kreeg net een PM voor de nieuwe ronde, met de vraag om me af te melden als ik niet mee kon doen. Bij dezen, ik ben momenteel te zeer druk met andere zaken om me op regelmatige tijden aan een potje Wordfeud te kunnen wagen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Hukkie het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, ik doe dus voorlopig ook niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |