Niet goed wijs ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk mag dat wel. Ik ga later in Den Bosch wonen denk ik.
quote:
u lyk cheez?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef Heroinjunk het volgende:
NEE NIET DEZE HYMAN TAFERELEN BESPAAR ME ZE
Dat wordt je toch wel. Waar je ook heen gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb ik kans om door jou verkracht te worden.
Ik ben al 3 jaar veilig in Utrecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt je toch wel. Waar je ook heen gaat.
u mad?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KB ik heb al 1,5 jaar Hyman meegemaakt, ook in het echt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh ja jongens, ik heb me toch weer wat gehoord vandaag. Wij hebben zo een boekje, 'Zelf Leren Schrijven' en dat gaat over de basisregeltjes van Nederlands en en en nu moeten we een toets maken en als we die niet halen moeten we komend blok een cursus Nederlands volgen
Ik had ook zo'n toets, had ik gemist door vertraging. Kut NS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh ja jongens, ik heb me toch weer wat gehoord vandaag. Wij hebben zo een boekje, 'Zelf Leren Schrijven' en dat gaat over de basisregeltjes van Nederlands en en en nu moeten we een toets maken en als we die niet halen moeten we komend blok een cursus Nederlands volgen
Klopt, neem nu een slok jwzquote:
Lesboquote:
Bier en tietenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Zomaar bier op een schoolavond, slecht
ik ga vanavond zuipenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
3 dagen vrij ole ole iedere donderdag aan de zuip ole ole
Maar jij doet middelbare, daar moet dat elke dag kunnen.quote:
Clubavondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Zomaar bier op een schoolavond, slecht
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar jij doet middelbare, daar moet dat elke dag kunnen.
Geen excuusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Peren in wijn boh
[..]
Wat een excuus
Hmmneequote:
dat zal ik maar niet aan jou vragenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat wil je met hem doen ik vertrouw het niet omg
aan mij vragen?!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat zal ik maar niet aan jou vragen
"Kb, wat wil je met JP doen?"quote:
Het is gewoon, dat hij zo overduidelijk sjaarsch is.quote:
Wtf is sjaarsch nou weer? Studentenjargon?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is gewoon, dat hij zo overduidelijk sjaarsch is.En dan ook nog bij een of andere kutvereniging.
Eerstejaars.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf is sjaarsch nou weer? Studentenjargon?
Nepstudentquote:
Bij dizkartes zitten en dan mij een nepstudent durven noemen.quote:
Hè bah KBquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker die pielemuis erin steken.
Oké, boehoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij dizkartes zitten en dan mij een nepstudent durven noemen.Ga in een hoekje huilen.
Hmm, heb vanavond American Pie partijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker die pielemuis erin steken.
Nee, denk het niet..quote:
Nicenice.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, heb vanavond American Pie partij
Wat Suusquote:
Ik had een visual van jou en een taart enzoquote:
Lekker sappig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nahhh ik steek hem liever gewoon in een appel das veel gezonder
Hotquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had een visual van jou en een taart enzo
[..]
Lekker sappig.
quote:
Jullie willen alleen maar aan zijn pik zuigen omdat hij geld heeft.quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen alleen maar aan zijn pik zuigen omdat hij geld heeft.
Gatverdamme nooit dat ik ooit een pik in mijn mond neem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen alleen maar aan zijn pik zuigen omdat hij geld heeft.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander, ik vind je UI nog steeds fascinerend, ik staar er altijd naar.
Grappig.quote:
Ja dat zie ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een dikke vrouw in de spieg0l.
Hehehe, dat wel ja.quote:
Z'n zusje zou ik ook wel geven vermoedelijk. Na een goede volledige kijk natuurlijk.quote:
Jij geeft alles waar een gat in zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Z'n zusje zou ik ook wel geven vermoedelijk. Na een goede volledige kijk natuurlijk.
Goede opmerking haha..quote:
Nee hoor. Het liefst ook nog een hartslag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij geeft alles waar een gat in zit.
Puhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Het liefst ook nog een hartslag.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij een necrofiel zou zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dus ook jongens van achter?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:
Halloooquote:
Dus je doet niet aan necrofilie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is wat het lijk bromde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus je doet niet aan necrofilie.
Wie wat waar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ons uitleg verschuldigd bent.
Je weet wat je je nu op de hals haalt he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Doe normaal ik ben geen lijk.
Neequote:
Dat ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zeg maar 'aan'.
Zolang de seks maar goed is he.quote:
Voldoet het aan alle eisen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoera, mijn paper is eindelijk af.
Waarschijnlijk niet.quote:
Nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet wat je je nu op de hals haalt he?
Zolang je niks hebt gekopieerd, niet hebt samengewerkt en alle informatie erin staat, is het goed in mijn ogen.quote:
Dat heb je gepost vanmiddag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is ook zo van:
"Yo, Harrie, gade gij eens ff een paper schrijven, mafkees."
Ja, is goed. Ik schrijf iedere week een paper, ik weet precies wat ik moet doen.
Dus, nee, ik ga niet aan alle eisen voldoen, weet ik veel wat de eisen überhaupt zijn.
Ik heb het ook meer over het karakter van gewoon 'een paper', hoe het er uiterlijk uit moet zijn, wat ze qua bronvermelding en dergelijke verwachten, daar zal ik waarschijnlijk de mist in gaan.quote:
Je weet toch dat je alle bronnen moet vermelden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over het karakter van gewoon 'een paper', hoe het er uiterlijk uit moet zijn, wat ze qua bronvermelding en dergelijke verwachten, daar zal ik waarschijnlijk de mist in gaan.
http://ommat.library.uu.nl/bewaren/apanormen.htmlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over het karakter van gewoon 'een paper', hoe het er uiterlijk uit moet zijn, wat ze qua bronvermelding en dergelijke verwachten, daar zal ik waarschijnlijk de mist in gaan.
Hoi xCore.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
Eerste keer dat je een paper moet schrijven R_R?
Derde ondertussen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
Eerste keer dat je een paper moet schrijven R_R?
Ja, maar dat kun je op vele manieren doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch dat je alle bronnen moet vermelden?
Niet op de APA manier?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je op vele manieren doen.
Omdat eentje niet echt serieus was en ik de ander nog terug moet krijgen, dus ik weet nog niet of die goed was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Waarom zou je dan opnieuw de mist ingaan?
Gewoon op jouw manier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je op vele manieren doen.
Jawel, dat is de vaste manier die gebruikt wordt. Of in ieder geval, ik neem aan dat universiteiten dezelfde normen hanteren.quote:
Denken dat ze in Tilburg zover zijn dat ze ons gaan uitleggen wat een APA-manier is.quote:
Nee, want ik vind je nou niet echt bepaald aantrekkelijk of zoiets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef Kutstudent het volgende:
Heb je al een keer op mijn foto's gefapt etsu?
Niet echt serieus maar wel nagekeken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat eentje niet echt serieus was en ik de ander nog terug moet krijgen, dus ik weet nog niet of die goed was.
Over het algemeen staat dat gewoon op de site enzo weet je wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denken dat ze in Tilburg zover zijn dat ze ons gaan uitleggen wat een APA-manier is.
Onverwacht wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je nou niet echt bepaald aantrekkelijk of zoiets.
Geen idee, niet gekeken. Kleine moeite om tegen ons te zeggen waar we op moeten letten bij een paper, maar dat is er zelfs al teveel aan in Grillburg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Over het algemeen staat dat gewoon op de site enzo weet je wel.
Ja is ook zo, bij ons werd het gewoon uitgelegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken. Kleine moeite om tegen ons te zeggen waar we op moeten letten bij een paper, maar dat is er zelfs al teveel aan in Grillburg.
Vind ik wel. Ik fap elke avond op mezelf.quote:
Da's fijn voor jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik fap elke avond op mezelf.
Jij bent dan ook een geval apart.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik fap elke avond op mezelf.
Dat valt te betwisten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een geval apart.
Leugens dit dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
Ik fap op 2 mensen van de SC.
Eentje daarvan is Suusje.
Ja, maar jij.quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
Suus, vind je het erg dat ik mijn geheim zojuist heb verteld?
Ja precies. Hij fapt sowieso op mij en dastan.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja precies. Hij fapt sowieso op mij en dastan.
Versiertrucje, snap dat danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE LOOG DAN TEGEN MIJ!!!!!!!!!!!!!1
Geil. Vertel me meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil niet weten wat er in zijn hoofd omgaat.Misschien zelfs wel dastan en ik samen.
Gast, ik ken je amper en wil sinds kort niets meer met Dastan te maken hebben, dus even voor duidelijkheid: nee en bok op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil niet weten wat er in zijn hoofd omgaat.Misschien zelfs wel dastan en ik samen.
quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik ken je amper en wil sinds kort niets meer met Dastan te maken hebben, dus even voor duidelijkheid: nee en bok op.
tuurlijk heet ik niet zo mafkeesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tegen 4 FOK!-kers, dat dan weer wel, jij heet klinkerbotsing ofzo?
meisje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tsssssssssssssssss
* koekjestrommel1 is beledigd
Police acadamy 8?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kijk een of andere slecht d-film.
Heldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gister voor het eerst kapsalon gegeten, dacht dat je het wel noemenswaardig zou vinden Sander.
Ja heb er 2 bohquote:
Als ik nu geen broodje kip mango op had, sprong ik uit de treinquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kostte wel 6 euro, maar kreeg echt een gigantisch bord met patat (friet voor de liefhebbers), aardappelschijfjes, döner, pitabroodjes, groente, kaas en knoflooksaus. Bohh![]()
Wacht. Heel. Even.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kostte wel 6 euro, maar kreeg echt een gigantisch bord met patat (friet voor de liefhebbers), aardappelschijfjes, döner, pitabroodjes, groente, kaas en knoflooksaus. Bohh![]()
Valt mee met de hoeveelheid pilsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Altijd vreten jij. Komt vast door het bier.
Goed bezig. Nog kuikentjes gescoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt mee met de hoeveelheid pils, denk 7-8 over de hele avond.
Etsoe, jij ging ook aan de zoepquote:
Neuh te kort tijd. Wel gezellig gedaan met chick van mn studie. Maar al die cheerleadersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Goed bezig. Nog kuikentjes gescoord?
Mijne was minimaal 2x zo groot. Maarja, kwam ook 1 minuut voor sluitingstijd binnenquote:
Dankjewel Jordy, maar wellicht enige waarheidquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander, Jordy had een hele mooie beschrijving. Jij bent mijn gezwel en ik moet je onder controle krijgen.
Dat was dan ook wel een erg kleine hap. Wat ik tegenwoordig lunch is al 2 keer zo grootquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijne was minimaal 2x zo groot. Maarja, kwam ook 1 minuut voor sluitingstijd binnen. Alle uithangborden stonden al binnen.
You were in your happy place.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Neuh te kort tijd. Wel gezellig gedaan met chick van mn studie. Maar al die cheerleaders
I know. Work in progress jeweet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankjewel Jordy, maar wellicht enige waarheid
trusten lekkerdingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Teveel wordfeud ik word gek doei.
3 minuten is genoeg man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Neuh te kort tijd. Wel gezellig gedaan met chick van mn studie. Maar al die cheerleaders
Kutstudent-post.quote:
Etsu-post.quote:
Wat een treurnis.quote:
En dan na 5 minuten: oké doei moet naar huisquote:
En dat zegt onze huisnarcist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een treurnis.Je eigen posts vermelden.
Ff 'n vluggertjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
En dan na 5 minuten: oké doei moet naar huis
Meenemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
En dan na 5 minuten: oké doei moet naar huis
Gewoon niet plassen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef yosander het volgende:
WAAROM gooien ze altijd alle wc's in de laatste trein op slot?!
Moet ik weer gaan wildplassen ofzo.
Ben ik mee bezigquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Moet je nog lang wachten voor je hem uit de broek kan hangen?
ha jongquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander en kleren?
grapje sander luv u ntb hzvvj nwly xoxoxxoxox <3 <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |