Dat ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zeg maar 'aan'.
Zolang de seks maar goed is he.quote:
Voldoet het aan alle eisen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoera, mijn paper is eindelijk af.
Waarschijnlijk niet.quote:
Nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet wat je je nu op de hals haalt he?
Zolang je niks hebt gekopieerd, niet hebt samengewerkt en alle informatie erin staat, is het goed in mijn ogen.quote:
Dat heb je gepost vanmiddag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is ook zo van:
"Yo, Harrie, gade gij eens ff een paper schrijven, mafkees."
Ja, is goed. Ik schrijf iedere week een paper, ik weet precies wat ik moet doen.
Dus, nee, ik ga niet aan alle eisen voldoen, weet ik veel wat de eisen überhaupt zijn.
Ik heb het ook meer over het karakter van gewoon 'een paper', hoe het er uiterlijk uit moet zijn, wat ze qua bronvermelding en dergelijke verwachten, daar zal ik waarschijnlijk de mist in gaan.quote:
Je weet toch dat je alle bronnen moet vermelden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over het karakter van gewoon 'een paper', hoe het er uiterlijk uit moet zijn, wat ze qua bronvermelding en dergelijke verwachten, daar zal ik waarschijnlijk de mist in gaan.
http://ommat.library.uu.nl/bewaren/apanormen.htmlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over het karakter van gewoon 'een paper', hoe het er uiterlijk uit moet zijn, wat ze qua bronvermelding en dergelijke verwachten, daar zal ik waarschijnlijk de mist in gaan.
Hoi xCore.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
Eerste keer dat je een paper moet schrijven R_R?
Derde ondertussen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
Eerste keer dat je een paper moet schrijven R_R?
Ja, maar dat kun je op vele manieren doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch dat je alle bronnen moet vermelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |