Grappig.quote:
Ja dat zie ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een dikke vrouw in de spieg0l.
Hehehe, dat wel ja.quote:
Z'n zusje zou ik ook wel geven vermoedelijk. Na een goede volledige kijk natuurlijk.quote:
Jij geeft alles waar een gat in zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Z'n zusje zou ik ook wel geven vermoedelijk. Na een goede volledige kijk natuurlijk.
Goede opmerking haha..quote:
Nee hoor. Het liefst ook nog een hartslag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij geeft alles waar een gat in zit.
Puhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Het liefst ook nog een hartslag.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij een necrofiel zou zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dus ook jongens van achter?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:
Halloooquote:
Dus je doet niet aan necrofilie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is wat het lijk bromde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus je doet niet aan necrofilie.
Wie wat waar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ons uitleg verschuldigd bent.
Je weet wat je je nu op de hals haalt he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Doe normaal ik ben geen lijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |